Goblin Factory

Full Version: help / Jak dodać czar do drzewka umiejętności?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Witam, mam taki problem - mianowicie chciałbym dodać czar dla bohatera, do drzewka umiejętności tak,
żeby mógł dopiero się go nauczyć, a nie żeby od razu miał wykupiony spell.


[Image: uuuu.PNG]

proszę o jakąś wskazówkę,
standardowy sposób działa nie tak, jak potrzeba.
no nie wiem pomógłby kto?
Chodzi ci o to że nie widać go gdy klikniesz ten czerwony krzyżyk i dostajesz go po czasie?
Chcę dodać skill, jako normalny czar dla bohatera, do nauczenia


Którego może się nauczyć, ale nie musi.





Kiedy wybieram "add skill" ma go od razu w swoim panelu i co więcej, nie może go już ulepszać. Taka atrapa 



Ahh, witaj. Jesteś kolejnym poszukiwaczem przygód? - Przy wejściu zaczepia cię

młoda, czarująca dziewczyna.
Pozwól że się przedstawię, jestem Adrianna - córka jednego z organizatorów zawodów.






Jesteś tu nowy, jak sądze. - Dziewczyna przygląda się tobie przez chwilę. - Nie widzę przy tobie geljtu łowców..

ah! gdzie moje maniery? W takim razie mam zaszczyt oprowadzić cię, po tutejszym wydarzeniu!




Adrianno, przyjemność po mojej stronie. Zgadłaś, jestem tutaj pierwszy raz, wasze zgłoszenia

wisiały porozwieszane na drzwiach karczem w całej prowincji Berengar. Pomyślałem, że spróbuję swoich sił.

Opowiesz mi może o tym całym wydarzeniu?




Z wielką chęcią.

Widzę, że wasz zapał z roku na rok, jest coraz większy. Proszę, rozgrość się, zostało chyba jeszcze kilka wolnych miejsc.

Ostatnio dość sporo was się nazbierało! To chyba nowy rekord - Widzisz, że gospoda jest pełna osób, z różnych stron świata, o odmiennej karnacji i rasie.


Organizatorzy Łowów rozsyłają ogłoszenia, by skupić w jednym miejscu najmężniejszych osób - którym

nie w strach widok bestii, by razem z nimi upolować parę poczwar.

Za każdą taką gadzinę dostajecie sowite wynagrodzenie. Przyznam, że trochę wam zazdroszczę! Sama

chciałabym iść na takie polowanie, ale ojciec mi zabrania!




Kim są ci wszyscy ludzie, to również ochotnicy?



To, mój drogi są łowcy bestii, każdy jest inny, ale przybyli tu w tym samym celu, no.. może celów jest kilka,

ale zawsze są one takie same. Bogactwo, sława i umiejętności.

Większość z nich posiada glejty i sprawdzają swoich sił już nie pierwszy raz, ale znajdą

się i tacy, którzy jak ty - przybywają tutaj pierwszy raz.




Nasze zawody odbywają się co roku i skupiamy w swoich szeregach: kłusowników, łowców,

wojowników, magów, łotrów... tak naprawdę każdy, kto ma odwagę i potrafi się wykazać

może do nas należeć.



Ja, rozumiem nie jestem jeszcze pełnoprawnym członkiem?

Co muszę więc zrobić, aby nim zostać?

Nie będę mógł wiąć udziału w...



Oh, bez obaw! Możesz polować na potwory tak samo jak reszta.

Jedank jeśli chcesz przystąpić do głównych zawodów i zdobyć sławę, musisz

wykazać się jako łowca - wtedy dostaniesz nasz łowiecki glejt.

Zaraz przyjdzie mój ojciec i wprowadzi cię, w zasady tegorocznego turnieju łowieckiego.

Odbywa się on co roku, jednak dopiero teraz pozwolono nowym osobom dołączyć do naszego cechu.

O! Mój ojciec już idzie. Powodzenia! - Do pokoju wchodzi gospodarz i zapada cisza



Witajcie moi drodzy! Ja, nazywam się Tares Lanbroth i prowadzę, wraz z dwójką


swoich przyjaciół polowania na bestie.

Ciesze się, że przybyliście w tak licznym gronie. Wyjaśnie wam teraz zasady naszej gry.


 







Każda osoba, przed rozpoczęciem zawodów dostanie swój pokój, w naszym głównym

obozie. Reszta osób, które nie posiadają glejtu, będą musiały przenocować parę

nocy w karczmie, lub pod gołym niebem.

Do dyspozycji macie naszą salę treningową, w której możecie zwiększać swoje umiejętności

kwatery najemników - którzy za odpowiednią opłatą, wspomogą was w waszych staraniach,

karczmę - w której możecie kupić prowiant, oraz wodę, a także kwaterę łowiecką - w której

to możecie odbierać i oddawać swoje zlecenia.



Waszym głównym celem są oczywiście polowania.

Na początku musisz udać się do kwatery łowieckiej , tam zobaczyć możesz

wszystkie dostępne dla ciebie zlecenia. Dowiesz się z nich:

- jakie możesz otrzymać wynagrodzenie, za daną bestię

- ile punktów sławy jest ona warta

oraz - krótki opis bestii



- Pieniądze przydadzą ci się, aby kupować jedzenie, wynajmować pokoje

w karczmie, kompletować ekwipunek i pułapki. Oprócz tego są niezbędne,

by załatwić sobie najemników, do pomocy.

- Punkty sławy wpływają bezpośrednio na twoje doświadczenie. Pokazują one

także, jak dobrym jesteś łowcom. Im więcej ich posiadasz, tym więcej osób

będzie chętnie z tobą zawierać współprace.

Jeśli uzbierasz ich 10 000, będziesz mógł prowadzić turniej w innym miejscu,

co pozwoli ci polować na jeszcze okazalsze bestie.

- Opis, lub jak wolisz Bestiariusz - pomoże ci skompletować ekwipunek,

na twoją wyprawę. Nie na każdego potwora każda broń będzie równie

skuteczna, a wcześniejsze łowcy - pozwoliły nam zebrać co nieco


informacji o naszych celach.


Nie każdą bestię upolowaliśmy - więc niektóre opisy mogą być niekompletne.

W tym wypadku musisz zdać się na instynkt i swoje własne obserwacje








Zanim wyruszysz, zadbaj o to, abyś miał gdzie spać. Karczmarz, na czas

trwania turnieju udostępnił wam pokoje: Zwyczajny, Kupiecki, Szlechecki

Jak nie trudno się domyślić, każda kolejna opcja jest droższa i oferuje znacznie

więcej wygody. Zwyczajny pokój jest tani, jednak znacznie dłużej będziesz

w nim nabierał siły do walki, niż w szlacheckim.

Dostaniesz swoją skrzynię, w której możesz trzymać swoje towary.

Jej rozmiar również będzie związany z tym wyborem.

Na dobry początek oferujemy ci:

- zestaw leczniczy, który pozwoli ci szybko wrócić do pełni sił

- jedna, wybrana broń, to, czy wolisz posługiwać się mieczem, czy łukiem

zależy od ciebie, nasza zbrojownia ma w ofercie każdy typ oręża

- skórzaną zbroję, na dobry początek misji

oraz listę zasad, która obowiązuje cię na terenie obozu.



Rozejrzyj się po kwaterach najemników, jeśli potrzebujesz towarzyszy. Znajdziesz

tam wiele osób, gotowych służyć ci pomocą. Pamiętaj jednak, że nikt nie

pracuje za darmo, więc musisz liczyć się z kosztami, jakie niesie za sobą każda

udzielana pomoc.





Na terenie obozu powinieneś rozejrzeć się za:





- Elfimi Zwiadowcami, grupą sprytnych łowców, którzy potrafią doskonale tropić
swoje cele. Są stosunkowo tanią grupą.


Specjalizują się w strzelaniu z łuku i walce krótkimi nożami.



- Barbarzyńcami, grupą niezwykle wojowniczą, co nieostrożną.

Walczą z dużą, brutalną siłą i jest to ich największy atut.

Respektują jedynie osoby, które mają na koncie wiele bestii.



Mogą dołączyć do ciebie więc za grosze, ale ich grupa,

zależeć będzie od twojej sławy.



Spoiler




- Włócznicy, są rozważnymi wojownikami, poruszają się w sporych

grupach i atakują z pół dystansu. Przydają się na wytrzymałe potwory.

Dołączą jedynie do osoby praworządnej, która wykona dla

nich 2/3 zlecenia.




- Alchemicy, ta banda zajmuje się tworzeniem wywarów z mikstur,

które później wykorzystują w walce do podtruwania, ogłuszania,

oślepiania i zatruwania broni.

Są specjalni, oraz mają specjalne wymogi. Musisz bowiem zdobyć dla nich

krew bazyliszka - którą wykorzystają do stworzenia swojej upragnionej mikstury.



- Druidzi, potrafią przywoływać zwierzęta, oraz oswajać niektóre gatunki.

Przydają się do poskromienia bestii typowo zwierzęcych.

Poruszają się w niewielkich grupach. Dołączą do osoby, która

pomyślnie zda ich test więzi z naturą.



- Skrytobójcy, niesamowicie skuteczna grupa, działająca w cieniu. Przydaje się



na potwory, które nie są specjalnie spostrzegawcze. Stosują wiele

technik bojowych i posługują się 3 rodzajami broni.

Wymagane jest zabicie konkretnych bestii, oraz wysoki prestiż.



- Czarni Magowie, ich pomoc jest wyjątkowo cenna i wymaga

bardzo wysokiego uznania. Nie pomagają osobą ewidentnie dobrym,

i ich służba wymaga przejścia testu magicznego.

Nikt jednak nie włada w tych stronach lepiej magią uroków, przekleństw

​i czarnej magii. Wyjątowo skuteczni na wielkie bestie.




To oczywiście tylko wybrane grupy. Dalszą częśc pozostawiam Tobie, do odkrycia.

Wiesz już w zasadzie wszystko, co powinieneś wiedzieć.

Turniej trwa 5 tygodni, jednak zawsze możesz wrócic do niego w przyszłych latach.



--------------------

PROGRESS W PROJEKCIE:

Mapa : 10/100%

Fabuła: 40/100%

Systemy: 0/100%



PLANOWANE DZIAŁY:



Bestiariusz Potworów

 

< style="text-align: center;">