Goblin Factory
Płonąca Apokalipsa - Wersja do druku

+- Goblin Factory (http://www.goblinfactory.pl)
+-- Dział: Tablica Twórców (http://www.goblinfactory.pl/forumdisplay.php?fid=206)
+--- Dział: Nasze projekty ☆ (http://www.goblinfactory.pl/forumdisplay.php?fid=187)
+---- Dział: Wstrzymane Projekty (http://www.goblinfactory.pl/forumdisplay.php?fid=134)
+---- Wątek: Płonąca Apokalipsa (/showthread.php?tid=1017)

Strony: 1 2 3


Płonąca Apokalipsa - Shadow - 17.06.2017

Płonąca Apokalipsa


Mapa w stylu RPG, dla jednego gracza, wykonana w klasycznym stylu warcrafta 3. Inspirowana takimi grami jak Gothic, Wiedźmin i oczywiście Założenie Durotaru.


[Obrazek: tTDJKhh.jpg]




Przeniesiemy się do świata Kalimdoru, na ziemie Hordy, gdzie po śmierci Thralla trwają walki o to, który z przywódców zostaje nowym wodzem. Postać w którą się wcielimy nosi imię Valek, jest to wojownik Klanu Niedźwiedzia, który został praktycznie rozbity podczas wojny domowej pomiędzy klanami. Wraz z resztką ocalałych braci i wodzem ruszymy w stronę obozu Klanu Wojennej Pieśni... I tu zaczyna się przygoda naszego bohatera.



Nasz bohater posiada od początku gry 6 przedmiotów, których nie można się pozbyć. 3 eliksiry - leczenia, many, wzmocnienia. Eliksiry można ulepszyć. Kolejny przedmiot to runa teleportacji. Na mapie będzie można znaleźć kilka miejsc, do których potem w dowolnej chwili będzie się można przenieść za pomocą runy teleportacji. Przed ostatni, otwiera drzewko talentów, natomiast ostatni otwiera ekwipunek (taki jak w Ostatnim Bastionie).




[Obrazek: v2SGPWX.jpg]




Całość historii rozegra się na jednej mapie o wielkości 372 x 244. Będzie można zwiedzić wybrzeże Kalimdoru, popłynąć na okoliczne wyspy, a także zbadać kopalnie, jaskinię oraz grobowiec. Podczas naszej podróży będzie można odwiedzić cztery obozy i mniejsze obozowiska. Do jednego z trzech dostępnych obozów będzie można się dołączyć i zostać nowym członkiem wybranego klanu.



Będzie można dowolnie wyszkolić naszą postać dzięki systemowi talentów, gdzie będą różne ścieżki rozwoju postaci do wyboru. Będzie można wybierać dowolne umiejętności z każdej ścieżki. Bohater może mieć maksymalnie cztery umiejętności aktywne i jedną pasywną. Gdy nasz bohater awansuje na wyższy poziom, będziemy otrzymywać dziesięć punktów umiejętności, które w dowolny sposób możemy wydać na atrybuty bohatera. (siła, zwinność, inteligencja) Maksymalny poziom bohatera to 40. Maksymalny poziom stworów to 100.




[Obrazek: PyoaGSR.jpg]




W grze napotkamy również wiele potworów, z których można pozyskać składniki do stworzenie odpowiedniego sprzętu pod naszą postać. Do tworzenie przedmiotów będzie specjalny system. Większość stworów będzie się odradzać, nie które będą stawać się mocniejsze wraz z rozwojem naszej postaci, a inne będą unikatowe - raz zabije już się więcej nie pojawią. Będzie można spotkać wiele silniejszych stworów z których można pozyskać unikatowe składniki, co pozwoli nam stworzyć mocniejszy ekwipunek.




[Obrazek: FD5cmfA.jpg]




Z każdą postacią posiadająca jakieś imię będzie można porozmawiać, dowiedzieć się czegoś, przyjąć zadanie itp. Będzie dość sporo zadań do wykonania, cześć będzie miała kilka możliwości rozwiązania.



Na początku gry, będzie można wybrać jeden z czterech poziomów trudności. Będzie to lepiej zbalansowane niż w przypadku poprzedniego projektu.
Poziomy oprócz początkowymi statystykami bohatera i ilością złota na start, różnić się będą też kilkoma innym aspektami. Np: Na trudnym może się zdarzyć, że jakiś przeciwnik będzie posiadał dodatkowe umiejętności nie występujące na łatwym poziomie. Ceny przedmiotów  będą inne. Szansa na wypadnięcie jakiegoś przedmiotu będzie różna itp.



Poziomy trudności:
1. Peon - dla graczy, którzy chcą po prostu poznać fabułę i z łatwością przejść grę.
2. Siepacz - dla graczy, którzy jednak chcą się trochę pomęczyć
3. Berserker - będzie wymagać eksploracji i wykonywania zadań pobocznych
4. Mistrz Ostrzy - będzie wymaga maksowania rozgrywki oraz cierpliwości ;)




[Obrazek: mCXxULw.jpg]




Postęp:
Lokacja: 100%
Muzyka: 70%
Systemy: 75%
Przerywniki: 10%
Główny zadania: 8%
Poboczne zadania: 12%
Przedmioty: 15%
Balans: 5%


RE: Płonąca Apokalipsa - LordStachu - 17.06.2017

Nowy projekt na Goblinie :D:D.

Widzę, że to ten projekt o którym wspominałeś mi jakieś pół roku temu. Trzymam kciuki i jakby co to służę pomocą.
Jeśli będzie choć tak dobre jak Ostatni Bastion to już zacieram rączki ^^
P.S.
Ostatni obrazek mi się nie załadował, ktoś jeszcze ma z tym problem?


RE: Płonąca Apokalipsa - Bezifabr - 17.06.2017

Ciekawie się zapowiada :D


RE: Płonąca Apokalipsa - Shadow - 17.06.2017

(17.06.2017, 20:59)LordStachu napisał(a): Nowy projekt na Goblinie :D:D.

Widzę, że to ten projekt o którym wspominałeś mi jakieś pół roku temu. Trzymam kciuki i jakby co to służę pomocą.
Jeśli będzie choć tak dobre jak Ostatni Bastion to już zacieram rączki ^^
P.S.
Ostatni obrazek mi się nie załadował, ktoś jeszcze ma z tym problem?

Będzie lepszy niż Ostatni Bastion - przynajmniej tak zakładam :)

Mając doświadczenie w tworzeniu, teraz mogę stworzyć coś, co będzie podsumowaniem nabytej wiedzy i doświadczenia.
Systemy mam tak napisane, że z dość dużą łatwością tworzę cały projekt. I jakieś drobne zmiany nie powodują problemów jak w Ostatnim Bastionie.

(17.06.2017, 21:03)Bezifabr napisał(a): Ciekawie się zapowiada :D

Dzięki, postaram się nie zawieść xD


RE: Płonąca Apokalipsa - Ravan3 - 20.06.2017

Dopiero teraz zauważyłem xD
Mega się zapowiada, nie mogę się doczekać :D
Fabuła będzie jakaś duża czy tylko taka w tle żeby była.
Jak bedzie to mam nadzieje, że nie bedzie zbyt dużo wątków sprzecznych z oficjalnym Lore ale jakoś przeżyję :v
ostatni obrazek mi działa @LordStachu


RE: Płonąca Apokalipsa - Shadow - 20.06.2017

Nie czytałem książek ani nie znam fabuły wowa. Opieram się tylko i wyłącznie na warcrafcie 3.

To będzie RPG myślę z dość dobrą fabułą opartą na warcrafcie 3.


RE: Płonąca Apokalipsa - Ravan3 - 25.06.2017

No cóż, od WC3 zostało dużo z-retconowane, ale to i tak dobrze :D
P.S. Te najważniejsze książki takie jak "Dzień Smoka", "Ostatni Strażnik" czy "Władca Klanów" (co do ostatniego nie mam pewności) można przeczytać na internecie. Sam czytałem i powiem, że są bardzo fajne, i wg. mnie warto się zapoznać ;)
A tak w ogóle to czekam z niecierpliwością :D


RE: Płonąca Apokalipsa - Shadow - 25.06.2017

@Ravan3 Chętnie bym poczytał, ale kiepsko na razie z czasem wolnym. Ale może kiedyś przeczytam, bo dawno nic nie czytałem.

System ekwipunku, można już dodawać przedmioty, zmieniać ich położenie, wyrzucać, zamieniać miejscami, też doszła nowa funkcja - grupowanie przedmiotów. Tak z 60% gotowe ;)

A tak będzie wyglądał:
[Obrazek: h9SndIC.png]


RE: Płonąca Apokalipsa - Ravan3 - 25.06.2017

Wygląda dobrze :D


RE: Płonąca Apokalipsa - LordStachu - 25.06.2017

Mam nadzieję że wykorzystasz jakiś system doczepienia przedmiotów bo ten Twój system tylko się o to prosi.


RE: Płonąca Apokalipsa - Shadow - 26.06.2017

@Ravan3
Cieszę się, że ci się podoba. Będzie jeszcze sklep, system talentów i tworzenia przedmiotów w takiej postaci

@LordStachu
Ano będzie coś takiego. Tak myśle, że doczepiać będę hełm, naramienniki, zbroje oraz broń (Jakieś miecze, topory, tarcze, łuki, kije xD) Nie wiem jak ze skalowaniem takiego modelu zbroi na przykład, by pasował na większy model prezentacyjny w ekwipunku.


RE: Płonąca Apokalipsa - LordStachu - 26.06.2017

Co do przedmiotów to tylko kwestia odpowiedniego ustawienia modelu w mdlvisie na osiach xyz. Prościzna, jeśli chcesz mogę się tym dla Ciebie zająć daj mi tylko znać jakie attachmenty potrzebujesz.


RE: Płonąca Apokalipsa - Shadow - 27.06.2017

Muszę obczaić jak się robiło to podczepianę i zaprezentuję efekt, chyba nawet tutorail tu był...

EDIT: A jest, autorstra Stacha :)

[Obrazek: ZEMWyUG.png]

[Obrazek: BZLoNO4.png]

Stachu będziesz musiał potem poratować :D


RE: Płonąca Apokalipsa - LordStachu - 27.06.2017

Hehe, nie martw sie naprawimy to :). Trzeba bedzie sie pobawic z tymi attachmentami w Mdlvisie by je odpowiednio umiescic. Napisz mi na PW jakie attachmenty bedziesz uzywal w projekcie i wyslij mi ich linki wraz z modelem bohatera to sie je poprawi :)


RE: Płonąca Apokalipsa - Shadow - 30.08.2017

Zrobiłem otwieranie zamków jak w gothicu (Fajny system stworzyłem myślę, łatwo dodawać kolejne skrzynki i ich kombinacje zamków) - nie tylko prawo i lewo, ale jeszcze góra i dół :)

Oczywiście trzeba mieć wytrych. Szansa na uszkodzenie zależy od zwinności.

[Obrazek: gieQWq1.png]