• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Portal
#1
Cześć, zrobiłem sobie taki wyzwalacz:

Wydarzenia:

Jednostka - Tajemna Krypta Umiera

Warunek:
Tajemna Krypta Równa się (Dying unit)

Akcje:
Jednostka - Create 1 portal for Neutralny bierny at ( Center of portalspawn kryota facing Domyślna orientacja budynku degress

Wie ktoś jak zrobić aby portal po pojawieniu się był aktywny i jego kolor był czerwony? ( nie chodzi mi o zmianę koloru w sensie na kolor gracza tylko o zmianę aby dało się teleportować z 1 czerwonego portalu do 2 czerwonego portalu)

Z góry dzięki za każdy pomysł Uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Zrobiłem kiedyś coś podobnego! Jak wrócę do domu to poszukam i wstawię Oczko
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Jeśli chodzi o portal taki z voidspawnu no to musisz ściągnąć z Hive jakiś model czerwony. Chyba, że to zwykły portal, to w akcjach "Animacje" możesz ustawić jego kolor RGB. Oprócz tego w edytorze obiektów w grafice także możesz ustawić jego kolor.
Ten warunek tu jest niepotrzebny. Przecież jeśli krypta wywołuje wyzwalacz, to wiadomo, że to nie może być nic innego, więc warunek jest niepotrzebny, bo to zawsze będzie krypta.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Z tym warunkiem to racja, chyba się zagalopowałem

Jedno tylko pytanie, z edytora można uaktywniać portale poprzez wskazanie regionu. Jak uaktywnić taki portal: https://postimg.org/image/l2qzv2l0n/ gdy nie stworzyło się go z początku, a dopiero z pomocą wyzwalacza???
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Neutralny budynek - set way gate destination zapewne, nigdy z tego nie korzystałem Duży uśmiech
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#6
Myślę, że Simurk potrzebuje odnośnika do tego portalu Język
Stwórz nową zmiennę typu jednostka, oraz po akcji w której tworzysz portal, dodaj akcję "Set Variable ((Ta zmienna typu jednostka, którą stworzyłeś)) = last created unit".
Potem będziesz mógł zrobić "Neutralny budynek (zmienna) - set way gate destination".
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Hm.. chyba coś sknociłem, możecie zerknąć?
Screen --> https://s31.postimg.org/57gwn7gnv/Wyzwalacz.jpg

|
|
V
Mapa


Attached Files
.w3m   Portal.w3m (Size: 16.23 KB / Downloads: 2)
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Dodaj jeszcze akcję Neutralny budynek - Enable/Disable way gate i będzie śmigać
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#9
I o to chodzi Uśmiech. Wielkie dzięki za pomoc.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.