• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[PROJEKT] Armies of Exigo Reborn v0.1.0
#16
Cały bajer w AoE polegał na tym, że wizualnie miała być to lepsza gra od WC3. Robienie jej w stylu właśnie warcraftowym jak dla mnie mija się nieco z celem. Na stronach, które podałem jest sporo modeli, które mógłbyś wykorzystać Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#17
Jeśli patrzeć na mój projekt z perspektywy swobodnego przeniesienia AoX na engine WC3 to i owszem może mija się to z celem bo sam AoX fakt wizualnie wygląda o niebo lepiej od WC3 bynajmniej jak dla mnie. Z tym że grając w standardowego AoX'a często i gęsto można odnieść wrażenie że Black Holl nie rozwinął pewnych kwestii do maksimum, chodzi mi tutaj np o fakt istnienia w tym "uniwersum" większej ilości nacji niż te, którymi było nam dane zagrać (zresztą w WC Bilzzard również tego nie zrobił). Poza tym uważam że scalenie tych frakcji wyszło co najmniej słabo (a w AoX’a trochę grałem). Tutaj dochodzimy do mojego projektu i bynajmniej nie jest to przeniesienie całkowicie wszystkiego z AoX bo staram się wprowadzić szereg swoich zmian. Niby jest ten edytor w pierwotnym AoX jednak modeli innych od standardowych brak więc zrobienie czegoś ponad customową mapę jest a realne. Dodatkowo dochodzi aspekt plików zapisanych w formacie .ork (niby są jakieś programy którymi da się to otworzyć ale połapanie się w tym to dopiero wierzchołek góry lodowej, swoją drogą taki sam problem występował w Warhammerze Battle March). Więc tak w ten projekt jak już pisałem wcześniej wcielam również własne pomysły i rozwiązania, ba nawet myślę nad przemianowaniem nazwy projektu na inną i kto wie może prędzej czy później się to wydarzy. Jednak na tą chwilę wolę trzymać się pewnych schematów i założeń które już jakoś tam sobie poukładałem. A co do samych stron z modelami o których piszesz to jasne wykorzystałbym z wielką przyjemnością owe modele jednak szukanie rożnych rzeczy na rosyjskich serwisach, chińskich czy japońskich łatwo nie przychodzi. Pierwsza mała litania.     
[PROJEKTY]:

-unnamed project (MOBA)  - 2009 - prace wstrzymane nie będą kontynuowane   
-Armies of Exigo Reborn project (RTS) - 2017 -  rozpoczęcie prac/praca w toku 
Reply }}}
Podziękowanie od:
#18
Masz prawidłowe podejście do tematu, ja osobiście bym radził Ci wyciągnięcie modeli z AoE, nawet jakby to trwało dość długo, to byłoby warto. Plus pomoc ze strony innych użytkowników szybko by przyszła. Co do podsuwanym rozwiązań, to ja mam swoje trzy grosze do dorzucenia Duży uśmiech W AoE zastosowali patent przechodzenia przez podziemne tunele/lochy i moim zdaniem był to niewykorzystany potencjał. Mógłbyś rozwinąć właśnie ten patent. Co do ras, to owszem jest mały niedosyt, ale ciężko stworzyć kilka zbalansowanych i różnych od siebie stron konfliktu. Dlatego dałbym max 4-5.
To tyle ode mnie póki co Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#19
Co do modeli z pierwowzoru to mogę pokombinować i poszukać jakichś tipów jak to zrobić w tym AoX w wolnej chwili spróbuję także zrobić coś z tym kłopotliwym formatem .ork jednak złotych gór nie będę obiecywał z racji tego, że już raz babrałem się z tym przy WH Battle March, a sam efekt był mizerniutki (chyba prędzej ogarnąłbym wypakowanie plików w HIV i ich modyfikację btw. choć i to łatwe nie jest bo informacje o tym również są znikome). Jeśli z kolei chodzi o podziemne przejścia/tunele czy też katakumby to początkowo chciałem takowe wykonać już na pierwszej czyli obecnej mapie jednak zrezygnowałem z tego pomysłu zaraz po tym jak okazało się, że i w tym edytorze tak łatwo rzeczy nie przychodzą (samo dodawanie modeli już zabiera sporo czasu np. przy 12 jednostkach dla frakcji + budynki itd.). Jednak nadal mam zamiar zaimplementować ten zamysł i trochę go podrasować ale jeśli już, to w czasie kiedy ukończę obecną mapę i zabiorę się za następną (planuję zrobić do rozgrywek mp około 3-4 map tak dla urozmaicenia aby gracze nie musieli w kółko walczyć na jednym i tym samym terenie). Z kolei jeśli mowa o rasach to faktem jest, że zróżnicowanie ich nie jest wcale takie oczywiste. Jak dotąd mam już plany co do 4 kolejnych ras pomijając frakcję Cesarstwa (z racji tego, że w większości fantasy RTS ludzie wyglądają podobnie i w moim projekcie również tak jest, a chociażby z tego tytułu, że jest łatwo przyswajalna przez nowych graczy więc podobieństwa są jak na mój gust nawet wskazane). Zresztą kiedy uda mi się ukończyć w pełni 4 nacje (do czego bardzo powoli się zbliżam) udostępnię wersję demonstracyjną projektu gdyż opinie oraz sugestie innych użytkowników będą dla mnie niezwykle pomocne. Kontynuacja pierwszej małej litanii Duży uśmiech
[PROJEKTY]:

-unnamed project (MOBA)  - 2009 - prace wstrzymane nie będą kontynuowane   
-Armies of Exigo Reborn project (RTS) - 2017 -  rozpoczęcie prac/praca w toku 
Reply }}}
Podziękowanie od:
#20
Zainstalowałem sobie AoE i pograłem, nawet można powiedzieć, że jestem świeżo po rozgrywce. Moim zdaniem modele z gry to podstawa i jeżeli nie będzie Ci szło, to przedstaw na forum z czym masz problem, na pewno ktoś pomoże. Co do dwóch poziomu map, to proste. Robisz jedną wielką mapę i dzielisz ją na pół, np miasto i lochy Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#21
Spokojnie, wiem jak zrobić podziemia w zasadzie to opisałeś to tak jak ówcześnie zakładałem, że to zrobię. Jeśli chodzi o modele i ich wyciąganie to pobrałem już 3D Ripper'a DX oraz Blendera. Jutro, a właściwie to już dziś kiedy będę miał wolną chwilę to obadam czy wszystko działa i postaram się coś wyciągnąć z AoX'a (zapewne wrzucę też jakieś screeny z wykonanego procesu w nowym poście). Swoją drogą nie uważasz, że kontrast pomiędzy tymi modelami które są już dostępne (standardowe) i tymi z hiveworkshop, a tymi z samego AoX nie będzie zbyt duży? Widzisz bo zdaje się, że zamówiłem już trzy modele u Stacha do tego projektu, a nie chciałbym marnować jego czasu oraz pracy. Szacunek przede wszystkim, a czas poświęcony na daną rzecz powinno szanować się szczególnie, a bynajmniej tak uważam. Co do pomocy to kiedy będę już jej potrzebował (a napewno będę potrzebował) z pewnością użytkownicy GF się o tym dowiedzą. Uśmiech

W załączniku znajduje się mapa (znalazłem ją gdzieś w sieci) użytkownika o nicku "DirtyOldHobo", który tak jak ja próbował "przerobić AoX'a na Warcraftową modłę" (a i mapa raczej nie jest skończona) jednak myślę, że warto to zobaczyć (sam uważam, że poszedłem już duży krok naprzód, a bynajmniej tak mi się wydaje).


Attached Files
.w3x   Armies of Exigo Alpha .8.w3x (Size: 94.82 KB / Downloads: 1)
[PROJEKTY]:

-unnamed project (MOBA)  - 2009 - prace wstrzymane nie będą kontynuowane   
-Armies of Exigo Reborn project (RTS) - 2017 -  rozpoczęcie prac/praca w toku 
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.