• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Problem z wyświetlaniem się modelu.
#1
Wideo 
Mam problem z wyświetleniem się modelu w grze. Gdzieś wyczytałem, że trzeba nazwę tekstury zapisać bez tego co jest przez / i z taką samą nawą co model. Jednak dalej nie działa.
   
   

Ktoś mi może wyjaśnić co źle zrobiłem?

Link do modelu: https://www.hiveworkshop.com/threads/mar...urce-31409
Czołgi są jak miłość. Docenia się je po stracie ~ uiuin
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Po ściągnięciu modelu, należy ustawić ścieżkę tekstury tak jak sugeruje to twórca danego modelu.
Ewentualnie można stworzyć swoją ścieżkę przy pomocy ''path editora''.
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Z szczegółowych danych tego modelu wynika, że powinieneś jeszcze mieć teksturę:

-newbloom1.blp

zaimportowałeś ją?
Poza tym po każdym imporcie modeli musisz ponownie uruchomić program WE by widzieć modele.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
(31.08.2017, 16:54)LordStachu Wrote: Z szczegółowych danych tego modelu wynika, że powinieneś jeszcze mieć teksturę:

-newbloom1.blp

zaimportowałeś ją?
Poza tym po każdym imporcie modeli musisz ponownie uruchomić program WE by widzieć modele.

Tak dalej nic.
Czołgi są jak miłość. Docenia się je po stracie ~ uiuin
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Sorry poprawka, nie newbloom1.blp a newboom1.blp
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
(31.08.2017, 23:09)LordStachu Wrote: Sorry poprawka, nie newbloom1.blp a newboom1.blp

Mam wszystkie 3 pliki zaimportowane jednak nie działa mi. Gdzieś czytałem o nazwach itp., ale nic mi nie działa Smutny

EDIT: Teraz miałem inny dziwny błąd z innym modelem. Edytor map wyświetlał go normalnie, a w grze go nie było.
Czołgi są jak miłość. Docenia się je po stracie ~ uiuin
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Właśnie sprawdziłem model - działa bez zarzutów.

Proponuję usunąć wszystkie pliki i załadować je jeszcze raz do Twojej mapy (nie zapomnij o zmianie ścieżek tekstur).
Reply }}}
Podziękowanie od: uiuin

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.