• 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Berło Żywiołów
#16
dzięki za propozycje, ale teren tworzę sam równocześnie z wyzwalaczami dopasowując go do potrzeb Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#17
Yym wiesz, to nie jest tak że chce się narzucać, czy cokolwiek. Bo wiem, że sam najlepiej wiesz, jak ma wyglądać twoje dzieło
i jestem pewny, że sam bez problemu dasz radę je zrobić

ale kurcze, ten projekt tak mi się podoba, ma w sobie coś wyjątkowego, nostalgicznego
że pomoc przy nim to byłaby dla mnie sama przyjemność. Przeszedłem cąła kampanie dwa razy, więc mógłbym (od strony gracza) powiedzieć ci
jakie zmiany mógłbyś dodać. Oczko  albo.. samemu coś podreperować
Na prolog pewnie już masz gotowy koncept, ale brak czasu, żeby poprzerabiać tak wiele rzeczy.

Wspomniałeś o tym, że nie masz kiedy sprawdzić kolorów, na postaciach? Co ty na to,
żebym ogarnął to za ciebie, żebyś mógł sobie już pracować na najnowszej wersji?


Pewnie masz naturę choleryka i nie lubisz jak ktoś zmienia twoje dzieła - w pełni rozumiem, też jestem podobną osobą ;P
ale akurat się tak złożyło, że sam również siedzę teraz mocno w warcrafcie i jakbyś miał chęć, nwm podzielić się swoją wizją ze mną,
mógłbym ciebie troszkę zainspirować.
Nie spodoba ci się mój styl, moje podejście - nie ma sprawy, nie było tematu. Ale czuje, że byśmy się szybko dogadali. Oczko
Czasu mam dużo, więc to nie byłoby dla mnie problemem.

Dwa, to te... cinematici. Łatwo powiedzieć, ale trudniej zrobić. Pewnie masz już pomysł w głowie na wszystko, ale te ustawianie... ugh
a co jakbyśmy się tym podzielili? Ty byś się skupił na terenach i ciągłości kamapni
a ja odciążyłbym ciebie ze sklejania tych scenek. Troszkę się na tym znam (jeśli chcesz, próbkę moich prac to pisz śmiało)
Daj znać co myślisz. ;3
Reply }}}
Podziękowanie od:
#18
@wookkash ja mógłbym w wolnym czasie wspomóc projekt po przez tworzenie do niego nowych tekstur, ikon lub modeli (a nawet spróbować dać im nowe animacje).

Projekt jest wciągający ale przydałoby się kilka nowych elementów i usprawnień
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#19
(01.03.2019, 10:55)Vamper Wrote: @wookkash ja mógłbym w wolnym czasie wspomóc projekt po przez tworzenie do niego nowych tekstur, ikon lub modeli (a nawet spróbować dać im nowe animacje).

Projekt jest wciągający ale przydałoby się kilka nowych elementów i usprawnień

To jest człowiek, którego potrzebujesz. Co do martineza, to zignoruj on nie jest w stanie nawet sobie pomóc, a co dopiero tobie.
Nie warto po prostu tracić czasu.
[Image: sodQEoT.png]
[Image: bJdR3wb.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#20
Micek, po co w ogóle pisać takie rzeczy o kimś? W ogóle się nie znamy, nie wiesz
jak wyglądają moje projekty, wiec skąd ten osąd?

Okej, przepraszam za straszną zbrodnie jaką jest nie zrobienie opisu,
ale pisanie takich rzeczy o nieznajomych jest totalnie nie na miejscu. I nie czuje potrzeby niczego udowadniać

wookash oferta nadal tak samo aktualna. Jeśli mimo to będziesz za, to obiecuje że się nie zawiedziesz Oczko
Reply }}}
Podziękowanie od:
#21
miałbym małą prośbę, żeby posty w tym temacie dotyczyły mojego projektu a nie ciśnięcia sobie nawzajem po rajtach.

@Vamper będę miał Twoją propozycję na uwadze Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#22
Nikogo nie obraziłem, ani z nikim się nie cisnąłem. Po prostu odpowiedziałem.
Nikt nie lubi jak się go obraża.
Sam, gdybyś był zaczepiony, byś tak zrobił, prawda? Odpowiedz szczerze wookash

Okej, Micek wyraził negatywną opinię o mnie i moja propozycja już nic dla ciebie nie znaczy?
Bardzo chciałbym ci pomóc, i jako pierwszy zainteresowałem się tak bardzo projektem.
Daj mi szanse, to troszkę niesprawiedliwe, że Vamper zaakceptowałeś, a mnie nie chcesz, bo ktoś coś o mnie napisał.

Dlaczego by więc nie spróbować czegoś razem zrobić?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#23
nie zaakceptowałem tylko napisałem, że będę miał na uwadze. wyzwalaczami i terenem zajmuje się sam, bo chcę dokładnie oddać to co mam do przekazania w historii. tak jak napisałem - tworze teren i wyzwalacze jednocześnie dostosowując je do siebie. mam konspekt rozdziału i tworząc mapę go rozwijam. dlatego w tym aspekcie pomocy nie potrzebuje.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#24
A, no to nie ma problemu.

A co powiesz na to, żebym pomógł ci z grafiką wszelakiej maści do projektu?
Troszkę się na tym znam.
Poczynając od opisu (tu masz próbkę moich "zdolności" ludzie z gór
lub cały większy projekt the battle of ore myślę że mógłbym ogarnąć ci coś fajnego, na powiedzmy zamówienie. Oczko

Poza tym logo, różne arty i tym podobne rzeczy. Do wyboru do koloru
grafika to obecnie mój konik więc możliwość nowego wyzwania i dla mnie byłaby czymś ciekawym. Zainteresowany?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#25
Potwierdzam że martynka robi super grafikę
Reply }}}
Podziękowanie od:
#26
będę miał to na uwadze [Image: wink.gif]

EDIT

na niedzielne popołudnie/wieczór KLIK
Reply }}}
Podziękowanie od:
#27
No to przebrnąłem przez cinematic początkowy. Po pierwsze co rzuca się w oczy i strasznie razi to błędy ortograficzne. Po drugie w tych pierwszych rozmowach nie wiem po co wrzucałeś wzmiankę o piwie (ahah beka piwgo). Za dużo informacji na raz o tych wszystkich wojnach, walkach, w sumie mało co jest wyjaśnione. Rozumiem, że ty to wszystko ogarniasz, ale gracz jest dopiero wrzucany w ten świat i mało co wie. No i przestań nadużywać wielkich liter bo to wygląda strasznie. No i sposób wypowiedzi postaci jest taki nijaki. I też wulgaryzmy są niepotrzebne, bez tego da się obejść. Zaczynam grać.
1. Nie wiem po co takie duże poziomy mają mieć ci bohaterowie na start.
2. Nie wiem po co robić tylu bohaterów, dwóch mogłoby być spokojnie jednostkami. A nawet trzech. EDIT: No dobra, może tylko ten mały.
3. Spojrzałem w misje no i nie wiem z kolei czemu tutaj nie użyłeś wielkich liter w celach. Dajesz ciągle nie tam gdzie trzeba xD.
4. Dużo pustych przestrzeni, nieciekawy teren. Walka z granitowym golemem po nic xD. Aha, już widzę, że się będą tak ciągle pojawiać.
5. Nudna walka z koboldami. Podoba mi się przejście do lasu. W ogóle te postacie coś mówią, ale napisy się nie wyświetlają, więc nawet się nie zorientowałem.
6. Nieciekawe walki z wilkami i bandytami, z takimi poziomami to mógłbym rozwalać dziesięć razy więcej wrogów xD. Jeszcze mi runy leczenia dają i zwoje.
7. Nie musisz dodawać zawsze "z wioski rybackiej". Poważnie.
8. Zanim wraca się do marszałka to można wyrżnąć całą wioskę. Może ustaw ich na niezniszczalnych.
9. Nie musisz dawać wieśniakom imienia. Btw, mieli do mnie dołączyć, ale weszli tylko do domu i tyle ich widziałem. Nie mam pojęcia jak wrócić do marszałka Smutny. Aha, kliknąłem za bramę i poszli sobie tym ukrytym przejściem. Pls, tego się normalnie nie da zobaczyć. xD
10. Nie rozumiem kim są ludzie, którzy najwyraźniej są moimi wrogami. Nie wyjaśniono mi tego w fabule :<. A i jeszcze jedno: jak piszesz dialogi to nie przeciągaj słów np; "Mamoooooo", "pomocyyyyyyy" bo to wygląda durnie.
11. Podobał mi się cinematic z elfami. Walka z bandytami w wąskim przejściu była fajna do czasu aż przebiłem się przez barykady. Wtedy już nie mieli szans z moimi 6 i 8 poziomami.
12. Oho, to jeszcze nie koniec. Fajnie. Ale nie mam pojęcia o co chodzi w tej fabule.
13. Po co te wulgaryzmy xD? No i pisze się kopę lat a nie kupę. Konon mi umarł bo go zablokowali. Durna walka.
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:
#28
Moim największym marzeniem teraz jest, żeby Ravan ocenił jakiś mój projekt
mówie to całkiem serio i chyba to mnie najbardziej popycha do działania

Świetne podejście, mi np dużo to uświadomiło choćby z tym opowiadaniem Kaz'naki.
Także Łukasz - przeczytać, zastosować.

(zaraz napisze coś od siebie, jeśli jest coś, czego nie widziałem)
Reply }}}
Podziękowanie od:
#29
Jak mam ci coś oceniać to najpierw coś zrób XD.
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:
#30
Okej, lece jak widzę...
  1.  Nie wiem o co chodzi z Piwem Owsianym, to jakieś lokowanie produktu? Zamiast tego po prostu "piwo" wystarczy.
  2.  + na plus scenka wstępna! Bardzo ciekawie to wykminiłeś. Choć powinieneś pobawić się dźwiękiem,
    nie ma narracji, okej - ale ciężko skupić się na tekście kiedy w tle dudni heroiczna muzyka.proste: set music 30%  wystarczy
  3.  Pierwsza dłuższa rozmowa Paladynów jest trochę zbyt monotonna, za mało się dzieje 
    co kilka kwestii mogłaby się przynajmniej zmieniać kamera w tle.Zrobiłeś wszystko na 1,2 przejściach i wygląda to mało profesjonalnie. Zobacz sobie chociażby wstęp kampanii ludzi z warcraft.
    Mówi Uther, zmienia się kamera - Arthas - znowu. Jednostajna muzyka w tle, na duży minus. Powinno być ciut więcej zmian, zależnie od sytuacji.
  4. Poza tym kurcze, strasznie dużo informacji jest w twoich cinematicach, łatwo się w tym wszystkim pogubić.
    Nie mam czasu tego przetrawić, bo następuje jedne po drugim.
    Rób proszę jakieś dłuższe przerwy, bo w ten sposób ciężko mi zaznajomić się z twoim światem.
  5. W misji w mieście zgłupiałem, bo zupełnie nie wiedziałem co mam robić. Myślałem że
    wieśniaki muszą przebić się przez lasy, dopiero komentarz Ravana uświadomił mi co robić.Całkiem do poprawy, niektóre przejścia są po prostu nie do wykrycia
  6. Walka Tanis Kutsa w cinematicu wygląda dość dziwnie, wszyscy giną po 1 uderzeniu. Wiem, że scenka miała
    trwać krótko, ale to zbyt nienaturalne. Chociaż te 3/4 ciosy




Sama przeprawa przez lasy, jaskinie itd jest dosyć monotonna, nic się ciekawego nie dzieje
poza kilkoma zapchaj-dziury misjami, które nic nie wnoszą.
Nawet kiedy dołączają do nas "łowcy miśka" z lasów to.. nam nie pomagają.


W ogóle Wyobraziłem sobie Arthasa widzącego orków, w kampanii
i mówiącego takie...
"o kurwa" XD


,,,,,,,,,,,,,,,

Dobra, ogólnie widać postęp między tym, a wcześniejszym prologiem.
Największą wadą jest przerost treści nad formą - mówiąc najogólniej.

Albo cinematic następuje jeden po drugim, albo mamy nic nie wnoszące lokacje, które musimy
po prostu przebyć, z punktu A do B
Za dużo cinematiców, w krótkim czasie
I zbyt monotonne misje

tyle. krócej nie umiem, a chciałem byś coś z tego wyniósł.
Nie wiem czemu nie chcesz, żeby ci pomóc z samą mapą, to jakby nie patrzeć dużo grzebania jest.


------
ps. nie lepiej żebyś zrobił prolog, jako osobną kampanię, 2-3 misyjną? Tak jak np wyglądały
wydarzenia Thralla, w misjach z prologu.
Dokładniej byś wszystko opowiedział, a kampania berła żywiołów nic by na tym nie straciła.

lub jeszcze lepiej: Rozdziel prolog na kilka map
1 długi cinematic, na 1 mapie
2 później przerzuca nasz na drugą, w ekranie wczytywania piszesz , w skrócie
co się właśnie wydarzyło i gracz ma chwilę żeby przetrawić w głowie informacje

tak jak w rexxarze, 1 misja, ale z kilkoma mapami.

3. i ostatni cinematic po powrocie nieumarłych
zrobić na trzeciej mapie. Moim zdaniem świetnie by się to prezentowało.
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.