Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Berło Żywiołów v.1.1
#46
Nie Dawid, uwierz mi, ale wcale nie chcesz. Jak będziesz miał cel, to to samo przyjdzie nawet nie będziesz wiedział kiedy. 
Rzeczy przychodzą w swoim czasie, ani wcześniej ani później i to jest naturalne. Tak powinno być.
Chcesz za to mieć jakiś cel, by wykorzystać ten czas i się przy tym nie nudzić.


@Wookash co do opisu, nie wiem ale jak dla mnie za dużo nazw i gubię się już w tym wszystkim.
Nie znam dostatecznie dobrze projektu, żeby to cokolwiek mi mówiło. Jakby okej, jakiś tam opis stron i królestw.
Za mało takiego klasycznego opisu akcji - tak mi się wydaje.

Nie wiem czy o tym wspominałem, ale duży postęp w opisach między obecnym prologiem, a tym co było na początku, w pierwszej wersji -
wtedy od natłoku informacji, to aż straciłem rachubę,  wpołowie czytania kto z kim walczy :D 
Postacie fajne, zależnie od regionu te same typy jednostek wyglądają trochę inaczej, ciekawy motyw.


Odpowiedz
#47
ogólnie przez kampanie przewija się sporo postaci, miejsc, frakcji czy organizacji. praktycznie z każdym rozdziałem przybywa tzw. kontentu. staram się to na bieżąco wyjaśniać, poprzedzać pojawienie się czegoś/kogoś jakimś wstępem. tutaj pewnie też poruszę kilka tematów z, nazwijmy to, lore.
Odpowiedz
#48
Kidi projekt? D:
Aż sobie chyba przypomne starą kampanie, całkiem spoko była.
Odpowiedz
#49
(30.09.2019, 15:07)Martinez napisał(a): Kidi projekt? D:
Aż sobie chyba przypomne starą kampanie, całkiem spoko była.





Jak chcesz sobie pograć to ZAPRASZAM. Zaktualizowałem I Akt. Dodałem nowy Prolog, który swego czasu tu udostępniłem. Do tego kilka mniejszych zmian, bardziej kosmetycznych. Mam tylko nadzieje, że nic nie rozpieprzyłem podczas usuwania zbędnych modeli.

Co do postępów to jutro zabieram się za ostatni rozdział II Aktu. Także powoli, ale do przodu.

A kidi dokładnie to niwim.
Odpowiedz
#50
Pobrałem, jak znajdę czas to pogram, bo w sumie nie obczajałem jeszcze twojego projektu.
Odpowiedz
#51
Czyli możemy liczyć na 2 akt do końca roku?
Odpowiedz
#52
II rozdział II aktu zacząłem tworzyć w czerwcu, a skończyłem dzisiaj. Także nie będę obiecywał, bo szczerze mówiąc nie wiem czy dam radę. Zależy wszystko od czasu.
Odpowiedz
#53
Kurczę, tutaj praca wre, a ja przystanąłem na chwilę, muszę was nadganiać chłopaki! XD
Odpowiedz
#54
praca wre dalej

Stare Miasto czyli stolica Królestwa. Ta biała plama w tle pierwszego screena to Pałac Namiestnika (dawniej zwany Pałacem Królewskim).

[Obrazek: L2mRFKY.jpg]
[Obrazek: wLH2s7k.jpg]
[Obrazek: NW2rkk1.jpg]
Odpowiedz
#55
Wszystko pięknie wygląda i niech projekt trwa dalej. Przydałoby się więcej nowych textur i modeli drzew, wody, budynków, dodatków i roślinności itd. (chyba, że chcesz pozostać w klimatach Warcrafta 3 to ok, ale jakbyś chciał to mam kilka ciekawych modeli roślinności jak zanimowana przenica, krzaki, trawa oraz drzewa czy textury terenu), muszę też pogratulować prologu, zrobił na mnie duże wrażenie.
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Odpowiedz
#56
Jakbyś zgadł. Trzymam się warcraftowych tekstur, bo jakoś mi to pasuje. Patrzyłem na tekstury hd, ale po prostu tego nie czuje. Te co są mi odpowiadają. Wolę skupić się na fabule, żeby człowiek grając wczuł się w klimat historii, którą chcę opowiedzieć.
Odpowiedz
#57
Również czekam na dalsze losy tego projektu. Dobrze go wspominam i byłem w sumie pierwszą osobą, która w niego zagrała
na goblinie ;)
Wookash, słuchaj, tak przy okazji
Podesłałbyś mi model budynku po lewej, i teksturę do budynków po prawej na pw? Rozumiem że to tekstura nałożona na klasyczne budynki.

Ostatnio miałem taki problem, że nie mogłem znaleźć właśnie tekstur do zmian

[Obrazek: yyy.jpg]


Jakbyś potrzebował jakichkolwiek modeli, to oczywiście pisz, to ci podeślę. Szczególnie jakbyś chciał ogarnąć sobie wnętrze jakiejś karczmy, czy lokalu.
To w ogóle byłoby fajne urozmaicenie dla projektu - gdyby jakaś sekwencja działa się w budynku.
Na Prowincji mam multum tych dodatków.

I w sumie to i lepiej, że zostajesz przy klasycznym stylu - bo ja również tworze middle age city, i idę w dokładnie odwrotną stronę, czyli wszystko teksturuję :D
pozdro
Odpowiedz
#58
Akurat te dwa modele pochodzą z tej paczki (ten, który zaznaczyłeś po lewej to tawerna, ten po prawej to farma). Jeśli chodzi o wnętrze karrczmy to mam model, ale myślę jak go użyć, bo też nie chcę go wstawiać na siłę.
Odpowiedz
#59
Witam, witam, dawno mnie tu nie było. Jak tam projekt? Mam nadzieję, że mimo braku czasu projekt żyje i się dalej rozwija.
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Odpowiedz
#60
(02.07.2020, 17:21)Vamper napisał(a): Witam, witam, dawno mnie tu nie było. Jak tam projekt? Mam nadzieję, że mimo braku czasu projekt żyje i się dalej rozwija.

Cześć! Sprawa ma się tak:

II akt jest na wykończeniu. Jedyne co pozostało to dodanie kilku zadań dodatkowych (dwóch chyba) i jednej lokacji, która będzie służyła za swoisty przewodnik po historii Królestwa. No i krótki epilog, tak jak to miało miejsce na zakończenie I aktu (ot takie wprowadzenie do aktu III).

Poza tym mam rozpisaną całą historię mojego świata. Brakuje jedynie zdjęć, którymi chciałem to wzbogacić, by później opublikować to jako wstęp do całości kampanii, wrzucane po kolei w formie postów w osobnym temacie chronologicznie patrząc od wydarzeń najbliższych do najodleglejszych (podobnie jak to zrobił Bioware przed premierą TORa).

Niby niewiele, ale jestem na tym etapie od lutego. Najpierw musiałem trochę odpocząć, bo straciłem werwę do tworzenia. Potem cała ta imba z pandemią, a teraz mam na głowie remont i przeprowadzkę. Szczerze mówiąc od lutego zaglądałem do Warcrafta raz. I to nawet nie edytor tylko odpaliłem mapkę żeby zobaczyć na czym stoję.

Ruszę, z pewnością, ale kiedy? Cholercia wie ¯\_(ツ)_/¯


Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości