• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


O czym chcielibyście aby był Warcraft 4? :D
#16
W następnym dodatku wlepią motyw ze starymi bogami który przejdzie na następny po BfA, to po pierwsze. Po drugie gdyby Sargeras wyszedł to by było bezsensowne, bo gdyby to było takie proste to by go nie więzili. Po trzecie to nie w stylu Blizzarda. Po czwarte to by oznaczało definitywnie że Illidan umarł, a oni lubią takie motywy że nie wiadomo co się stało więc tym bardziej mniej prawdopodobne. To z mieczem jako GPSem potraktuję jako żart :v. Był wbity tylko po to, żeby dodać to azerite do tego dodatku.
01110001011110001110011
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#17
To ja napiszę bardzo niepopularną opinie i powiem że po wowie to chętnie zobaczyłbym nowe uniwersum nowej gry opartą o mechanikę warcrafta3 (czyli rts opartego bardziej o micro) w stylu np steampunkowo - fantasy. Dla mnie to co zrobił wow z uniwersum to obecnie jest ściek wszystkich możliwych motywów/mitów/stylów jakie tylko można wcisnąć do gry, a w3 miał swój świat który był zdecydowanie bardziej spójny stylistycznie. Do tego wow popełnia największe błędy tasiemcowego serialu czyli wprowadza jakieś cofanie się w czasie, alternatywne linie czasowe i ogólnie ożywia bohaterów którzy już umarli. Oczywiście zdaje sobie sprawę że marka warcrafta jest tak ważna że blizzard nigdy czegoś takiego nie zrobi. Więc jeżeli miałbym osadzić gdzieś historie warcrafta4 to albo w przeszłości (pierwszy atak legionu) albo na zgliszczach obecnego świata. Druga opcja wydaje się bardziej prawdopodobna z racji tego że w przeszłości nie było orków i nieumarłych.

Nie rozumiem jednej kwestii, czemu do jasnej cholery nie zrobili silnika gry sc2 żeby na jednej platformie był wydawany sc2 i warcraft3remake/warcraft4. Wyobraźcie sobie, wychodzi s2 Wol po nim warcraft Roc potem sc2 hots a po nim warcraft tft itd.. a potem nowe dodatki do warcrafta opowiadające główną historie z wow-a. Ehhhh blizzard ale to zjebałeś. I tak, uważam że silnik sc2 mógłby wystarczyć na modowanie tych gier do mojej późnej starości Uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#18
cd pierwszej części wypowiedzi, to ja miałem dość podobne zdanie,
najlepiej żeby wszystko było już po wszystkich wydarzeniach z wowa i żeby napisała się nowa historia.

cd drugiej części, jakoś nie wyobrażam sobie tego, co tu przedstawiłeś.
Głównie dla tego, że w moim odczuciu silnik starcrafta nie nadaje się do odwzorowywania na nim warcrafta.
Już widziałem mody warcraftowe i w MOIM odczuciu wyglądały kiepsko. I na pewno nie lepiej od oryginału.

Po prostu nie widzę sensu robienia remake, do trójki. Jest jaka jest i jest świetnie.





główna rzecz która odrzucała mnie od starcrafta to 2 stopnie terenów/ klifów.
[Image: ejgoC0z.jpg]
tego w starcrafcie nie ma, a to nadaje głębie naszemu światu.

W sumie to jeden z głównych powodów, dlaczego nie przeniosłem się na modowanie w starcrafcie.

Do Warcrafta IV życzyłbym sobie nowego silnik, ale liczę się z tym, że mogą zrobić go
tak samo jak hots - na silniku sc2.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#19
Może nie dość jasno napisałem ale chodzi nie o to że mieli stworzyć remake warcrafta3 na silniku sc2. Tylko tworząc sc2 przystosować edytor tak żeby obsługiwał dwie gry sc2 i w3/w4.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#20
Panowie z Rosji nie zrozumieli stylu Blizzarda, ewentualnie chcieli stworzyć Warcrafta po swojemu. Obecnie Warcraft ma styl baśniowy, fantasy, nie jest mroczny jak pierwsza czy druga część. W drugiej części w ekranach ładowania widziałem łby orków wbite na pal. Ale też było trochę humoru w postaci ukrytych kwestii jednostek, czy bałwana przy kuźni w zimowych mapach. Warcraft I był mroczny, klimat mrocznego fantasy był odczuwalny, potężne demony, lochy pełne śluzu i ogrów itd. Myślę, że jeżeli już ruscy mieli wybrać styl, to chcieli nawiązać do jedynki, dlatego jak my na to patrzy zwłaszcza z perspektywy WoWa, to nam coś nie pasuje.
Klimat baśniowy ma jedną zaletę, gra rts w tym stylu jest czytelniejsza, lol bez problemów wygrał z heroes of newerth. Wpiszcie sobie ten drugi tytuł i na screenach zobaczycie, że ciężko ogarnąć jakie są tam jednostki. To wpływa na dynamikę gry, mechanikę a co za tym idzie klientów. W mmo wydaje mi się, że jest podoba zasada, gra musi być czytelna, jeżeli ma odnieść sukces. W armies of azeroth wyciągnięcie modeli z WoWa, przerobienie ich na mroczną stylistykę nie wyszło najlepiej, stąd te podzielone opinie. A co do fabuły i cofania się w czasie, sam chciałem zrobić o tam kampanię, bo uznałem, że to bezpieczny fan fic, nie kłóci się z kanonem itd. Ale śmiało mogliby odtworzyć historię, którą znamy z WoWa, walkę z przedwiecznymi bogami, demonami itd. W tym cukierkowym klimacie, z rozbudowanymi misjami itd. Uśmiech Nie obraziłbym się Duży uśmiech

I na koniec, jeden fanowski concept warcrafta 4, jak dla mnie ten grafik zrozumiał styl Blizzarda Duży uśmiech : 
[Image: 451b2ea45506d2532c369cb458b3e4fa.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#21
Dobrym przykładem gry z mroczną grafiką, która zaliczyła falstart jest jeszcze Disciples III
Takie gry po prostu nie mają brania obecnie, a szkoda.

A co do baśniowej grafiki, moje pierwsze skojarzenie z tym artem - King's Bounty Legenda
[Image: ZR8ttaM.jpg]

gra ma swoje lata, ale była epicka i właśnie miała taką baśniową, piękną oprawę.
Jak na 2008 rok wyglądała FENOMENALNIE i lepiej niż większość części Herosów.

Szkoda że to tak niedoceniona gra...
Z baśniową grafiką ogólnie trzeba uważać, bo między kiczem, a czymś dobrym jest naprawdę cienka linia.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#22
Właśnie o tym mówiłem Uśmiech Warcraft 3 miał podobny styl, w innej jakości rzecz jasna Uśmiech Jeżeli taki świat przedstawiliby w klimatach steampunku, czyli też niedocenionego przez twórcy gier elementu świata wyszedłby kawał dobrej strategii. Już w drugiej części widzieliśmy sterowce i dwupłatowce, czy łodzie podwodne stylizowane na styl leonarda da vinci, w trójce doszły czołgi parowe. Fajna byłaby gra, gdzie jedna ze stron używałaby np. tylko techniki i parowych robotów czy czołgów, a druga magii, demonów, żywiołaków itd. i jako główny wróg byłoby jakiś potężny byt Duży uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.