• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Darkest Dungeon scholomance
#1
Obecnie pracuje nad moją już zapomnianą mapą która będzie mieszanką pomysłów kampanii rexxara i gry darkest dungeon.
 
Pewne założenia:
- mapa będzie podzielona na część miasta i część przygody. Każde wejście do przygody będzie odpalać konkretne zadania i losowo tworzyć świat (przeciwników na mapie/sekrety/przejścia itd.)
- W mieście będziemy wyposażać się w przedmioty których brak przy dłuższym wypadzie będzie nam przeszkadzać
- Ekwipunek podzielony na rodzaje przedmiotów i wymagania co do noszenia go.
- DropSystem uzależniony od naszych statystyk i poziomu przeciwnika.
- Zablokowane wszystkie kody
- Zablokowana minimapa
- Zablokowany widok na bohaterze
- Mgła wojny zasłaniająca miejsca już odkryte
- Bohater to typowy glass cannon którego moc w trakcie wzrasta ale chwila nie uwagi i tak może skończyć się śmiercią.
- permanentna śmierć
- auto ataki bohatera będą zabierać mane
 
Bohater:
Wyspecjalizowany w magii lodu czarodziej.  
 
[Image: decd112914cd4.jpg]

Kolejne info za parę dni. Oczko
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2





Jak Ci się uda dodać tego narratora i tę klaustrofobie. Podejrzany 
To jestem na +
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Przeczytałem twój komentarz i pierwsze co pomyślałem że aż tak dopieszczać projektu nie będę. Potem pomyślałem że co mi szkodzi i sprawdzę jak to brzmi. Wyszło nie najgorzej, daje to motywacje do pisania tekstów i imersja z gry zdecydowanie większa ale... przy głosie narratora z dd brzmię jak pipa. Poniżej wrzuciłem jak dotychczas to wyglądało i po twoim komentarzu teraz zawsze będę uważał że jeżeli tego nie zrobię to projekt nie będzie w 100% skończony. ehhh

[Image: 1f6cae0921fb1.jpg]

Przy okazji mam pytanie. Wie ktoś jak usunąć prostokąt na minimapie?
Jak przesunąć tekst w lewo, przed patchem miał zdecydowanie mniejsze wcięcie.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Wygląda nieźle, ale za mało mroku.
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
A jak chciałbyś dodać mrok (poza tym jednym sposobem, który zakrywa całą mapę mgłą wojny) ?
Jest jakiś sposób, na robienie mroczniejszych terenów?
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
(08.05.2018, 20:32)Micek Wrote: Wygląda nieźle, ale za mało mroku.

Tzn, co byś dodał?

Aktualizacja projektu:
- dodałem z 300 przedmiotów z opisami (boże ile to jest pierdolenia się)
- Questy 4/8 zrobione
- Teren prawie cały poza 3 mniejszymi arenami do walki z bosami
- Dodałem takiego goblina jak w diablo 3 xD co jak uderza się to wyrzuca pieniądze i jak go nie zabije się w krótkim czasie to znika.
- Teraz jak czary wyświetlają za ile uderzyły w zależności czy było krytyczne uderzenie(czerwony)/ zamrożenie(niebieski)/ krytyczne uderzenie podczas zamrożenia(fioletowy) xD



Może dalej ktoś mi pomoże z wywaleniem prostokątu na minimapie?
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
(30.05.2018, 13:17)DaKu Wrote:
(08.05.2018, 20:32)Micek Wrote: Wygląda nieźle, ale za mało mroku.

Tzn, co byś dodał?

Omnilighty, czyli tak w skrócie modele z opcje noc/dzień. No i ogólnie możliwość dodania nocy całkowitej.

[Image: proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.hivewor...2489ee07ef]

(30.05.2018, 13:17)DaKu Wrote: Aktualizacja projektu:
- dodałem z 300 przedmiotów z opisami (boże ile to jest pierdolenia się)
- Questy 4/8 zrobione
- Teren prawie cały poza 3 mniejszymi arenami do walki z bosami
- Dodałem takiego goblina jak w diablo 3 xD co jak uderza się to wyrzuca pieniądze i jak go nie zabije się w krótkim czasie to znika.
- Teraz jak czary wyświetlają za ile uderzyły w zależności czy było krytyczne uderzenie(czerwony)/ zamrożenie(niebieski)/ krytyczne uderzenie podczas zamrożenia(fioletowy) xD

Wow, jak ja bym chciał umieć tak pracować. To może, chociaż jeden mój projekt ujrzałby światło dzienne.

ps Co do goblina lootera, to jest to koncept zajebany przez Blizzarda z Dungeon Siege 2
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.