• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Bombard Escaper
#1
Cześć, może kilka osób kojarzy mnie z poradników na forum bnet i kilku nieskończonych mapek. Dzisiaj znalazłem starą wersję mojej mapy Bombard Escaper którą robiłem z kumplem gdzieś na początku 2012, nieskończona ale grywalna. Gra polega na spieprzaniu przed pociskami dział i przy tym zabijaniu przeciwników i kupowaniu itemów, gra się do 3 rund. Mapa nie posiada masy bajerów bo pracowałem nad nowszą wersją, ale stary komputer się zfajczył i straciłem cały projekt. Gotowe było tam wybieranie modów(poziom trudności i długość gry)+ jakieś 25 itemów które miały gotowe efekty. Nie grzebałem w edytorze od dobrych dwóch lat więc ciężko będzie mi ją dokończyć samemu, tak więc szukam chętnych, z którymi mógłbym ją dokończyć.
Więc zachęcam do ściągania i podawanie wszystkich błędów.

Komendy:
- repair (naprawia grę jeśli budowniczy przestali stawiać towerki).
- cam xxxx (oddala kamerę).
- kick kolor gracza np. kick yellow.(EDIT. usunąłem to bo i tak każdy ma vkicka a dzieci za bardzo tego nadużywały.)

Bugi o których wiem:
- Runda kończy się dopiero gdy wszyscy zginą, czyli nie ważne że zostałeś sam i tak musisz się zabić żeby wygrać rundę.
- Itemy nie mają efektów.
- Można nadużywać komendy repair żeby boty szybciej stawiały towery.
- Opisy się zchraniły, kiedyś były ładnie wycentrowane a teraz coś się porozłaziły.

Co jest gotowe:
- Wszystkie ikonki dla itemów i skilli.
- Opisy dla wszystkich itemów i umiejętności.
- Gameplay praktycznie gotowy, nic w nim nie będę zmieniać.
- Leaderboard jest skończony w 100%.
- Skille też, chyba że ktoś wpadnie na fajniejsze pomysły na nie.
- Wszystkie komendy są gotowe.
- I kilka innych bajerów Język.

Co jeszcze do zrobienia:
- Wybór ilości rund.
- Efekty dla itemów.
- Naprawienie opisów itemów.
- Myślę nad jakimś filmikiem na początku żeby wyjaśnić zasady.
- Wybór poziomu trudności.
- Napewno coś jeszcze się znajdzie xd.

Mapa: http://speedy.sh/wjZK6/Bombard-Escaper-v.0.69.w3x
Więc zachęcam każdego do testowania i ew. pomocy, możemy nawet zrobić tak, że każdy kto mi pomoże nawet w małym stopniu zostanie wpisany jako współtwórca Uśmiech.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Na początku miałem takie "Aha, i co teraz?" Ale po chwili już ogarnąłem..
Zrobiłeś świetny system bomb, nawet nie wiedziałem że takie coś się da zrobić Smutny
Po śmierci bohatera komputera on się nie respi, tak powinno być?
A i piszesz że dzieci za bardzo nadużywały kicka, to znaczy że mapa była już popularna na jakimś Battle.necie czy gdzieś?



No i...
Mógłbyś wrzucić tą mapę na nasz hosting? Uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Komputer respi się na początku każdej rundy.
Co do mapki, kiedyś kumpel wstawił ją na tydzień na hosta bnetowego i kilka osób pisało mi że bardzo ich to wkurza więc to usunąłem.
Pewnie, że możesz, z tym że mapka jeszcze nie jest gotowa i średnia zabawa by była z grania w nią ze względu na ów bugi i niedociągnięcia Uśmiech.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
A, to ok

A co ich mogło wkurzać w tej mapie? Język
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Po pierwsze, połowa itemów nie daje żadnych efektów x D(są w sklepie ale nic nie dają), drugi są bugi które wymieniłem u góry, trzecim jest jeszcze taki, że itemy się nie zapisują po śmierci i w każdej rundzie musisz kupować od nowa, czwarty to brak wybierania poziomu trudności i ilości rund Duży uśmiech.
Tak jak mówiłem, to co wysłałem to bardzo okrojona wersja tego co miała w sobie wersja która poszła z dymem razem z moim komputerem i dlatego ta wersja ma tyle niedociągnięć i niedoróbek jak np. ta z tymi itemami.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
I dlatego trzeba robić back-upy Język
No ale nic, czekam na kolejne wersje, i nie za bardzo wiem jak, ale bym mógł pomóc jakby było coś potrzebne.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Pewnie że możecie. Każdy pomysł jaki przyjdzie wam na myśl możecie tutaj pisać. Jeżeli ktoś chciałby pomóc od strony edytora, to też nie widzę problemu, po prostu niech napiszę tutaj a ja podam gg na pw Uśmiech.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Mój pierwszy pomysł jest taki by komputer atakował innych nieco... Agresywniej i częściej
No i te bomby powinny spadać bardziej w kierunku graczy i komputerów, bo miałem właśnie taką "potyczkę" z komputerem - Staliśmy sobie i przez 30 sekund biliśmy się kilofami, przy okazji zupełnie żadna bomba w nas nie uderzyła.. Jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to dopiszę
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
AI jeszcze nie dodałem, dlatego komputer nawet nie używa skilli/zbiera golda, dodałem go tylko do testów na singlu.
Co do bomb, u mnie stojąc dłużej niż 3 sek w jednym miejscu nieda się przeżyć, więc nie wiem na czym to polega xD.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Dobijająca losowość gry która raz pozwala na swobodne stanie przez minutę a za drugim razem nie da się ustać nawet przez 2 sekundy?
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Targetting towery zawsze walą tam gdzie jesteś, bomby napieprzają losowo więc nie wiem jak to możliwe że tak długo przeżyłeś w miejscu.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Yo, jako iż projekt idzie pełną parą i brakuje tylko kilku dni na wykończenie wszystkiego(dzięki Axatorowi który odwalił kawał dobrej roboty), więc poszukujemy osób chętnych do testowania na bnet/garenie(jak ją wkońcu naprawię). Jeśli ktoś jest chętny, może pisać tutaj/pm, obojętne : P.
Nowe/naprawione rzeczy:
- Wybór liczby rund dodany.
- Naprawiony bug z target towerami, teraz każdy atakuje tyle samo graczy na raz.
- Jeśli Tower zabije gracza, to golda otrzymuje ten który uderzył go po raz ostatni(Lasthit).
- Nowe custom spelle(stare idą do lamusa).
- Dodane muzyczki przy killach i odpowiednie komunikaty po serii zabójstw.
- Usunięta komenda -repair i naprawiona komenda -cam.
- Itemy zapisują się po śmierci.
- Level zapisuję się po śmierci.
- Wszystkie inne bugi który wkurzały też są usunięte.
Co zostało do zrobienia:
- Itemy.
- Szybki film na początku tłumaczący jak grać.
- Ikony do itemów.
- Naprawić ew. bugi.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
Możesz mi podesłać mapkę, mam Hosta i często siedzę na Bnecie
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
Bardzo ciekawa mapka, nie mam uwag Język
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
Zostało tylko dodać itemki więc mapę skończę pojutrze albo za 3 dni.
#POTWIERDZONEINFO.
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.