• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


★ Kaz'naki - jeden z nas
#1
Wideo 
/słowem wstępu, koncept mody nie wpływają na tworzenie pozostałych.
Po prostu chcę podzielić się swoją inwencją.
Dla tych, co czekają na nowe rzeczy, Próba Bogów 12 sierpnia, niedługo zapowiedź
--------------------------------------
 zapraszam...










Kaz'naki - jeden z nas



[Image: hunter_by_lee989y_dcet7zh-pre.jpg]


[...] Kim są? Nie wie nikt. Skąd się wzięły właśnie na półwyspie Rryuka? Pozostaje tajemnicą. [...] Bestiariusz potworów

"potworne szczęki, oczy bazyliszka, włócznie i koczowniczy tryb życia. Tylko to, że posługują się orężem odróżnia je
od paskudnych robali, które stąpają po ziemi " - wyryte gdzieś na starym murze


[...] wszechojciec wysłał je na próbę, aby sprawdzić naszą wiarę. Nie ugniemy się, dopóki ostatni
gad łuskowaty nie sczeźnie w pikle! [...] Templariusz Feodor Lupin "IV Księga Zakonu"

[Image: lizardman_by_lord_of_the_slugs-d6t5qqt.jpg]

Kaz'naki - jak sami siebie nazywają to przedstawiciele rasy jaszczurów bagiennych, które
przez swój plemienny styl życia i ludzką postawę ciała nazwane zostały humanoidalnymi.

Co jednak znacznie odróżnia je od ludzi - to nieposkromiona agresja i dzikość.
Żaden z nueva* nie ma dostępu do ich świata. Żaden nigdy nie mógł poznać ich prawdziwej skrytej i strzeżonej kultury.

*cudzoziemca

[Image: c8f0146dde03f.jpg]

Wszyscy ludzie w obrębie 20 kilometrów na półwyspie Rryuka zostali przepędzeni, lub wyrżnięci - pozostała uciekła jak
najdalej od tego szaleństwa i skryła się w forcie Króla Dezmonta.

Od wielu już lat półwysep pozostaje w rękach natury. Pięknej, niepokalanej matki natury, dzikich zwierząt.. i jaszczurów.


----------------------------------------------------











prolog









.......budzisz się. W tym momencie powinieneś poznać swoją historię, jednak nie ma nic. Pustka

[Image: 34a7273020499.jpg]

budzisz się sam, w głuchym lesie. Masz wrażenie, że znajdujesz się pośrodku niczego. Nie pamiętasz kim jesteś, ani co tutaj robisz.
Cięte rany poliku wykrzywiają twarz, w bolesnym grymasie. W ustach masz suchy i wyjątkowo wstrętny posmak siarki.
Jedyne o czym myślisz w tej chwili, to aby nabrać trochę wody, w swoje zmęczone usta i choć na chwile móc odpocząć.

Po chwili nachodzi cię dziwne przeczucie, że wcale nie jesteś tu sam. Ktoś cię obserwuje? Przygląda się temu jak konasz z wytchnienia,
leżąc pół nagi pod drzewem?

Próbujesz się podnieść, opierając dłonią o ziemie, jednak ogromny ból, który w kilka chwil przeszył twoje ciało,
niweczy twoje plany. No cóż, najwidoczniej będziesz zdany na łaskę i niełaskę twojego przybysza.

Po dłuższej chwili podchodzi do ciebie zakapturzona postać.
Ze zmrużonych oczu lewo dostrzegasz jej twarz

Czy to.... !? 
Mocny dreszcz przeszywa twoją skórę. Tętno ci się podnosi.
Wzrokiem szybko wypatrujesz jakiejś broni, czegoś, co w ostatnich chwilach
pozwoli ci wydostać się z objęć nieznajomego. 

Jednak pozostaje to tylko twoim daremnym życzeniem.
Twoje ręce pozostają obezwładnione przez ból, a w promieniu kilku metrów nie ma nic, poza
kilkoma patykami.
Gorzko przełykasz ślinę i z przerażenia otwierasz szerzej oczy.

Tajemnicza postać podchodzi bliżej, a ty widzisz wyraźnie jej obłe, pokryte szorstką łuską ciało.

Stój! Nie podchodź bliżej! - krzyczysz z całych sił, nie mogąc znieść tego, co może się zaraz wydarzyć.
Starasz się odsunąć od istoty jak najdalej, nie zważając na okropny ból, który targa tobą coraz mocniej.

Kiedy istota podchodzi bliżej, zauważasz, jak bezcelowe to było.

[Image: britanny-t-s-vith-kul-solo.jpg?1492161429] Nie uciekaj ode mnie, *mówi, lekko hihocząc* nie jesteśmy wrogami.


"Nie jesteśmy wro.." powtarzasz cicho - zaraz czy ty...?! Czy ty mnie rozumiesz?

Tak, rozumiem cię, i to lepiej niż myślisz. *szybko odpowiada, lekko rozbawiona*

Z podziwu nie jesteś w stanie zamknąć ust. Słuchasz dalej

Sporo się dziś wydarzyło, musimy wracać do domu, Avi..

Dopiero po chwili orientujesz się, że ta istota niezdolna jest, do wypowiadania tak złożonych słów.
Jej jaszczurze szczęki, podłużny język i tajemnicze pochodzenie po prostu to wykluczały.
- Jak ty...

Nieznajoma kładzie dłoń na kosmatym medalionie wiszącym na twojej szyi. Ostatnie słowo więźnie ci w gardle,
bo wszystko staje się jasne. To nie ona mówi do ciebie,
to medalion tłumaczy jej mowę.. No ale jak?! Skąd.... pytasz siebie w myśli.

Teraz to nie ma znaczenia - mówi, jak gdyby od początku wiedziała wszystko, co chcesz jej powiedzieć.
To nie był zwykły jaszczur z bagien. To jedno mogłeś wiedzieć. Była.. inna, łagodna. Zupełnie nie przypominała tych, o których dane ci było czytać w bestiariuszach.
Złych, pożerających ludzi bestiach, o paskudnym usposobieniu i niezdolnych, do choćby krztyny empatii.
Wstań, i chodź za mną. Musimy iść. *mówiąc to, nieznajoma momentalnie spoważniała*

Nie zadając zbędnych pytań podnosisz się z ziemi. Bez bólu i bez choćby najmniejszego trudu. Magia istoty, która cię odnalazła
musiała cię zdążyć wyleczyć, podczas waszej krótkiej rozmowy.
Na język cisną ci się setki pytań, "gdzie ja jestem, skąd się tu wzięłaś, co my w ogóle".. nie zdążysz jednak zadać choćby jednego,
kiedy nieznajoma przykłada palec, do twoich ust.
Nie teraz.. zaufaj mi, proszę. Wszystko ci wyjaśnię, a teraz chodźmy.

Nie zadając już kolejnych pytań udajesz się za tajemniczą kapłanką, w bezkres lasu. Nie wiesz nic, ale masz
przeczucie, że ta jaszczurzyca jest jedyną osobą, która nie życzyłaby ci śmierci, w tym niegościnnym miejscu.

Idąc krok w krok za kapłanką dociera do ciebie, że jesteś całkowicie sprawny. Gwałtownie obracasz wzrok, spoglądając za siebie. 
Uciekać? Teraz jest ten moment!
A jeśli ona wcale nie jest tą, za jaką ją uznałem!? Jeśli to pułapka? W twojej głowie zbierają się coraz to nowe, niepokojące myśli.
Po chwili nieznajoma odwraca się do ciebie i uśmiecha kojąco.

Czujesz, jak do twojego serca napływa ciepło wartkim strumieniem. - muszę, muszę jej zaufać. Nawet jeśli.. jeśli coś się stanie,
to ona wyciągnęła mnie z tego bagna. I to.. ona, tylko ona pomoże mi dowiedzieć się, o co tutaj chodzi.




[Image: d2a09f60fc9d8.jpg]

koniec prologu
----------------------------------------------------








kreator postaci

znasz już swoją.. "historię". Jaszczurza Kapłanka jest całym twoim światem, bo tylko ją pamiętasz.
Nic więcej nie istnieje, bo nic więcej się teraz nie liczy.

Najwyższa pora abyś sam określił/ła, kim jesteś.
Twoje imie? Avi. - nie wiesz co znaczy, nosisz je niezależnie od płci.
Ważne będzie ono dla ciebie równie bardzo, jak medalion, który nosisz na szyi - jedyny sposób komunikacji z kapłanką.
  • Rasa? Człowiek / Elf / Krasnolud
Na początku przygody musisz wybrać swoją przynależność rasową i kulturową.

Człowiek może pochodzić z Gór, albo ze szlacheckiej rodziny.
Determinuje to, jakie współczynniki siły inteligencji i zwinności będzie mieć nasza postać.

Elfy mieszkają w wysokich grodach, albo w niebezpiecznych lasach.
Krasnoludy w górach, za pan brat z ludźmi, oraz w ciemnych kopalniach.

portrety

Zależnie od wybranego przez nas typu postaci, dobieramy również twarz na portrecie.
Będzie się ona zmieniała z wiekiem, oraz z nabywanym doświadczeniem.


Przykładowy rozwój, portretu wraz z grą:
[Image: 473669f99da04bd242c1ff10bb0887fa.jpg] [Image: 9a5884d78fedd.jpg] [Image: dcb8374ea3c828003e68fccbdfe9d592.jpg]
Avi, Kobieta z Gór

[Image: 8ef5b616552b1b29251d374336ec975e.jpg] [Image: f18dcfa2961a5e58bfb5bce09825c3fd--charac...-ideas.jpg] [Image: 473fba58a0e52.jpg]
Avi, mężczyzna szlachcic

wszystkie początkowe portrety
Spoiler


Człowiek, szlachcic
[Image: terra_by_selenada-da73kvp.jpg] [Image: 8ef5b616552b1b29251d374336ec975e.jpg]

Człowiek z gór
[Image: 473669f99da04bd242c1ff10bb0887fa.jpg] [Image: f44294e46083e.jpg]

Wysoki elf
[Image: b23cf67a28ff5ab16782a598eb31760f.jpg] [Image: eb27c28cdc8bca43b900d827a84e8518.jpg]

Leśny elf
[Image: 031d935a19a5b7fad5331666ef281d8b.jpg] [Image: 4b5310e5e10ed4aef7a5781853b53a16.jpg]

Krasnolud z gór
[Image: cc5f78bf2ef81.jpg] [Image: portrait__beard_and_hair_by_emiljart-d4lh1ze.jpg]


Krasnolud z kopalni
[Image: 3fb5348b916f6.jpg] [Image: 3bcad8c041ee4514933f76c7a00ebba6.jpg]


Podczas gry, na wskutek obranej linii fabularnej możemy nieodwracalnie stać się odmieńcem
  • podrasy: Półbies / Sylwan
Półbies jest postacią skażoną złą, zwierzęcą magią, która
stopniowo, z wiekiem przemienia nas w bestie, upośledzając zmysły i zabierając resztki człowieczeństwa.
Jest znacznie silniejszy od innych, kosztem znikomej inteligencji. 
Twój potworny wygląd może wpływać negatywnie, na napotykane postacie.

[Image: fe7c615fa00cf937d8d33df0850544cf.jpg] [Image: a1f986cd0c5f86fae91c28dda6dfdc63.jpg]

wczesne / późne stadium przemiany

po drugiej stronie barykady stoi
Sylwan, taka osoba jest bardziej narażona na konsekwencje, jakie niesie za
sobą energia magiczna. Stopniowo kolor Sylwana może blaknąć lub zmieniać odcień na niebieski.
Nieunikniony jest również całkowity zanik pigmentu. Ty i duch stajecie się jednością, więc możesz
korzystać z zaklęć znacznie efektywniej, niż zwykły mag.


 [Image: f1203194c59894953ff7cb837e2facaf.jpg] [Image: arctic_houri_by_alexalexandrov-d5vya5z.jpg]

--------------------------------------

Klasy dostępne w grze to:
- Wojownik
- Mag
- Łowca
- Druid
i dzielą się one na specjalizacje. 
Każda klasa może mieć max 2 spec.
Np Wojownik - Mistrz Broni, albo Druid - Polimorfik, Uzdrowiciel

wszystkie specjalizacje
Spoiler

Wojownik
Szermierz
Mistrz Broni
Berserk

Mag
Przywoływacz
Czarny Mag
Mistyczny

Łowca
Strzelec Wyborowy
Tancerz Cieni
Skrytobójca

Druid
Polimorfik
Uzdrowiciel
Druid Żywiołów


Samą klasę postaci rozwijamy w trakcie gry. Co prawda postacie mają predyspozycje do niektórych klas, a do innych nie.
Przykładowo krasnoludy nie mogą zostawać druidami, a dla elfa profesja wojownik może być zbyt trudna.

Dodatkowo, jeśli zostaniemy Sylwanami, lub Półbiesami dochodzą nam nowe umiejętności, a część 
starych możemy stracić.


----------------------------------------------------




kilka słów o samej grze

Ten tytuł pozostanie przez pewien czas na uboczu, dopóki nie dokończę innych projektów.
Jednakże myślę, że mogę wam zdradzić,
jak mniej więcej będzie wyglądać ów mod.

Po 1. Będzie to wielowątkowa kampania, z wieloma zakończeniami
i kilkunastoma możliwościami, do przejścia.

Sama mechanika świata będzie inspirowana tą, z Diablo 2. Oczywiście w nowym, odświeżonym stylu.
Na pewno będzie dużo większy nacisk na RPG i nasze decyzje, niż bezmyślne zaliczanie misji i mordowanie stworów.

Po 2. Gra podzielona będzie na akty
Akt to nie jest przejście "z lokacji do lokacji", a zakończenie pewnego etapu w życiu naszej postaci
i przejście do następnego.
To, czy przykładowo zabijemy jakąś postać w I akcie, może zaważyć na to, co się stanie w trzecim.
Nasz bohater będzie się normalnie starzeć i zmieniać pod wpływem decyzji, które podejmiemy.

Po 3. Do moda będzie rozbudowany multi-player, jednak
w singlu nie zabraknie atrakcji, bowiem czekać będą na was najemnicy i towarzysze podróży,
z którymi będzie można się rozwijać.
----------------------------------------
dla wszystkich, którzy czekają na bardziej poważne produkcje i dłuższe gry.. "Kaz'naki" będzie w sam raz Oczko
Zapraszam do opinii.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Dotarłem do portretów i mi się znudziło czytanie lol
nie spamuj mi więcej na pw takimi syfami :<
01110001011110001110011
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Nie ma sprawy, jak widać, to po prostu projekt nie dla ciebie Uśmiech Właśnie dlatego chcę próbować się w wielu dziedzinach. Próba Bogów to totalne przeciwieństwo będzie na przykład.
+ Postaram się katalogować osoby, którym rozsyłam zaproszenia na mądrych i tych średnio-mądrych. hehe

Ja te projekty i tak piszę głównie dla siebie, bo mam z tego frajdę. Z the battle of ore się pieprzyłem kilka lat, chciałem udowodnić wszystkim bóg
wie co, a nic z tego ostatecznie nie wyszło.


-----
hmmm może faktycznie za dużo treści naraz? Długi wstęp, a później
zamiast konkretów zalew informacji. Zmienie to później
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Dobra, doczytałem i moje wnioski są następujące:
-Fabuła trochę nudna
-Ciekawy pomysł przemiany w tego lub tego, ale też może być nudne bo 2 to za mało jak już chcesz się w to bawić
-Mało oryginalne rasy :v
-Podział na klasy i specjalizacje może być, chociaż jest za mało ras i klas żeby to było fajne jak dla mnie
-Decyzje i akty - spoko
Podsumowując: Mogłoby to być ciekawe, ale i tak tego nie zrobisz bo ci się odwidzi.
01110001011110001110011
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Jeśli chodzi o fabułę, jako taką to jej jeszcze wogle nie ma. Nie mam zarysowanego świata, ani tego co tam będzie się dziać. Tylko poszczególne elementy.
Prolog naprawdę mało zdradza, ale jakbym chciał to rozwinąć, wyszłoby za długie.
Być może kiedyś, jeśli projekt się rozwinie będą dwa tematy, jeden z opisaną historią tekstowo (albo wrzuce to na jakąś strone)
i drugi ze zobrazowaną fabułą i całym modem. To by była fajna opcja.

Generalnie miało to wyglądać tak, że gre zaczynamy od razu w wiosce jaszczuroludzi, a całą genezę jak się
tam znaleźliśmy mieliśmy sobie przeczytać.

Rasy... faktycznie, jak teraz patrze.. aż 4 krasnoludy ugh.
Cd klas to faktycznie, najmniej dopracowany element. Można to rozwinąć.

Podsumowując. Temat pisałem jedną noc i przelałem wszystko co miałem w głowie. Jak uznam, że projekt ma sens
to rozpiszę go od nowa.
Dzięki bardzo za rady ;P

i tak wyszło dużo lepiej niż zeszłoroczna valhalla. Bo to był taki paździerz
że usunąłem po 2 dniach
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
(double post) W ogóle zauważyłem dość ciekawą rzecz, od kiedy tworze jakieś projekty.
Otóż.. pomysły nie przychodzą nigdy, poza momentem tworzenia faktycznej pracy.

Nie ma takiego magicznego sposobu (przynajmniej u mnie tak jest), że siedzisz sobie, rozmyślasz i nagle przychodzi ci pomysł na całą fabułę.
Wszystko, co tutaj zapisałem wymyślałem na bieżąco podczas samego pisania. 
Rozkminiłem sobie w głowie, jak to ma mniej więcej wyglądać - i zacząłem pisać.

Nie istnieje żadna magiczna wena, która w jakimś momencie nagle nas oświeci. Może co najwyżej nas coś zainspirować, ale to my decydujemy
kiedy chcemy zacząć tworzyć dzieło. Więc jeśli uważacie, że jesteście gotowi na jakąkolwiek rzecz, to po prostu przygotujcie się do tego na tyle, na ile możecie
i zwyczajnie zacznijcie to robić. Bez waszego działania absolutnie nic się nie zmieni.

Taka myśl na dziś. Miłego dnia i niech moc będzie z wami!
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.