• 3 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Everden - Gildia Zabójców
#1
...Pamiętam tylko kiedy biegłem ile sił w nogach przed moimi prześladowcami. Pewny jestem, że chcieli mnie zabić, nie jestem jednak w stanie stwierdzić dlaczego. Deszcz lał się litrami, a wiatr tylko utrudniał moją ucieczkę ale nie miałem wyboru, musiałem biec na przód przez ten mroczny las, biegłem wówczas stroną rzeki, gdy w końcu skończyła się moja droga ucieczki a stała przede mną przepaść. Rzeka kończyła się wodospadem. Nie miałem wyboru, śmierć ze strony podążających za mną zabójców albo skok w przepaść. ...Wybrałem to drugie. Reszty nie pamiętam, prawie nic nie pamiętam, ...cholera, przeklęta amnezja, nawet nie pamiętam mojego imienia...

[Image: awwr.jpg]

[Image: x4sa.jpg]

Ta gra będzie pełnym RPG zapisanym w kampanii (.w3n) dla jednego gracza. Pełne RPG oznacza, że będziemy mogli zwiedzać przeróżne regiony, wioski, mroczne lasy, domy, kopalnie i wiele więcej. Będziemy również mogli rozmawiać, ze wszystkimi postaciami niezależnymi (NPC) w grze, w zależności od toku rozmowy będziemy mieli duży wpływ na dalsze losy naszego bohatera. Wszystko będzie zależało od nas co stanie się później. W grze będziemy mieli zwiększony ekwipunek, zdobywali nowe poziomy, uczyli się różnego rzemiosła i szkolili naszego bohatera na jakąkolwiek z dostępnych klas zechcemy.

[Image: xcfz.jpg]

Witaj w świecie Everden, tajemniczej krainie pełnej przygód, przeróżnych ras, wojen, miłości, królów i królowych, ludzi, elfów i krasnoludów.
Jest rok 1273 ery Canciusza. W królestwie Walmerii, które leży na północno wschodnich częściach map kartograficznych rządzone przez króla Danantha Drugiego. Ten rozdział ksiąg historycznych opowie nam o bohaterze, który stracił swoją pamięć podczas ucieczki przed tajemniczymi skrytobójcami. Bohater zgubił ich skacząc z klifu w głąb wodospadu ocalając tym swoje życie, ale to dopiero początek jego problemów…

[Image: hybp.jpg]

Na początku gry zaczniemy od kreatora postaci. W grze będziemy mieli cztery rasy do wyboru:
- Ludzie,
- Elfy,
- Krasnoludy,
- Półelfy.
Każda z ras dodatkowo będzie miała swój własny rodowód, klan czy po prostu kolor włosów do wyboru.
W mojej kampanii nie wybieramy klasy postaci na początku gry. O nie, podczas gry sami będziemy się szkolić w danej profesji i decydować jaką drogą chcemy iść, jeśli chcemy możemy nawet być wieloklasowcem na przykład: Wojownik/Mag albo Łotrzyk/Łowca wedle wyboru. W grze będzie się znajdowało sześć mistrzów klasowych, niektórzy nauczą cię swojego rzemiosła od razu, niektórzy za odpowiednią opłatą, a dla niektórych będziemy musieli dowieść swojej wartości. Klasy postaci w świecie Everden to:
- Wojownik – znakomity szermierz walki każdą bronią od mieczy i tarcz po długie halabardy i topory kończąc.
- Paladyn – pokorny sługa danego bóstwa jako czynny jego reprezentant. Znakomity wojownik obdarzony boską mocą.
- Kapłan – wyznawca danego bóstwa, posiadający wielkie zdolności lecznicze i defensywne.
- Łotrzyk – przebiegły awanturnik, mistrzowsko znający się w otwieraniu zamków, złodziejstwie, skradaniu się a nawet skrytobójstwu.
- Mag – Potężny czarodziej specjalizujący się w arkanach magicznych. Dobry w walce na dystans.
- Łowca- zabójczy tropiciel, perfekcyjnie znający się na skradaniu, oswojeniu zwierząt i zakładaniu pułapek.

[Image: 4wg3.jpg]

System Kreatora Postaci - wybór rasy (człowiek, elf, krasnolód) i podrasy czy rodowodu,
System Rozmów - kompletny system rozmów ze wszystkimi NPC'ami przez nas napotkanymi,
System Plecaków - jak w moich poprzednich mapach Oczko,
System Poruszania - dzięki Shadowowi44, będziemy mogli sterować klawiaturą, z kamerą zza pleców (być może wkrótce dodam inne opcje kamer),
System Aktywnych Obiektów - szafki, komody, beczki wiele tego rodzaju obiektów będzie posiadało dodatkowe wartościowe przedmioty,
System Odpoczynku - niski poziom życia lub many może być uzupełniony snem. do tego będziemy musieli podejść do łóżka bądź przystać do własnego wskrzesonego ogniska.
System Pogody - co jakiś czas matka natura da o sobie znać,
System Doczepianych Przedmiotów - każda broń, księga, uzbrojenie przez nas założone będzie widoczne na naszym bohaterze,
System Wejść i Wyjść - całkowita możliwość zwiedzania wnętrz chat, jaskiń czy lochów,
System Rzemiosła - alchemia, znajomość roślin i minerałów, kowalstwo czy gotowanie będzie możliwe do nauczenia.
System Czytania - prosty system Suria(arcane.pl) czy Gorisa(hiveworkshop.com) (ta sama osobasmiley.gif ) każdą znalezioną księge czy kartkę papieru w grze po kliknięciu będzie można przeczytać.
System Tabeli Umiejętności Bohatera - za każdym razem gdy bohater osiągnie wyższy poziom będzie mógł rozdać punkty umiejętności na zupełnie nowej tabeli,
System Ekranu Ekwipunka - powiedzmy coś jak w NWN czy Baldur's Gate Oczko,
System Realistycznych NPCów - mieszkańcy wiosek będą ze sobą rozmawiali, pracowali za dnia i przesiadywali w gospodzie w zimne wieczory, w zależności od zdobytego szacunku wioski, mieszkańcy będą mieli inne nastawienie wobec nas,
System Dnia i Nocy - bardziej realistyczny efekt pory dnia za dnia będzie nam świecić słońce na niebie a w nocy księżyc. dodatkowo dzięki Shadowowi44 noc będzie bardziej ponura gdzie bez jakiegokolwiek źródła światła prawie nic nie będzie widać.
System Wyboru Profesji Bohatera - sami w trakcie gry będziemy decydowali czy nasz bohater będzie świetnym szermierzem, wojownikiem, magiem, łowcą, kapłanem, łotrzykiem a może i hybrydą Oczko
Własna Ścieżka Dźwiękowa,
Własny Interface,
(więcej wkrótce)

[Image: a6po.jpg]


[Image: 68136117a.jpg]

[Image: 28954548.jpg]

[Image: 20257128.jpg]

[Image: 75462158.jpg]

[Image: 61533281.jpg]

[Image: p21oo.jpg]

[Image: p22e.jpg]

[Image: p17ry.jpg]

[Image: p24k.jpg]

[Image: p26x.jpg]

[Image: p27t.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Co tam z projektem Stachu? Jak postęp nad kampanią? Co tam ciekawego zrobiłeś xD?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Dzięki, że pytasz, Shadow Uśmiech. Po zagraniu w Twój Ostatni Bastion troszkę modernizuję i moje modele i tekstury w Everdenie.

Na razie wciąż robię zadania poboczne tym razem leśnych elfów, skończyłem główne pre-questy do wszystkich wiosek po czym będziemy musieli wykonać wszystkie zadania dodatkowe wybranej przez nas wioski byśmy mogli kontynuować główną fabułę. Zaznaczam, że każde zakończenie wioski będzie trochę inne i będzie nam w tym pomagał jeden z trzech głównych postaci z wiosek.

Myślałem też może o wydaniu małego dema gry, takim, które nie byłoby do końca zrobione, głównie w kontekcie fabularnym to znaczy nie byłoby jeszcze wiele systemów walki czy kupowania. A przy zaczynaniu gry z czasem będą nam się wyświetlać 'samouczki', które zaznajomią nas z systemami gry.

Jak na razie zrobiłem cztery z nich:
[Image: d6bo.jpg]

[Image: ktiy.jpg]

[Image: 98um.jpg]

[Image: i424.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Stachu, powiem Ci, ze zajebisty pomysł z tymi samouczkami i bardzo ładnie wykonane Duży uśmiech

PS
Dobrałeś też idealną czcionkę Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#5
Dzieki WrathAmon Uśmiech, co prawda ten samouczek może się jeszcze wizualnie zmienić ale orientacyjnie tak to będzie wyglàdać przy każdej nowej czynności, której wcześniej nie robiliśmy czy nie mieliśmy do czynienia, oczywiście wszystkie te samouczki będà w postaci fade filterów ale upewnię się by były jak najbardziej czytelne z racji tego, że w grze różnie edytor takie obrazki rozciàga Uśmiech.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
No, chyba od Ciebie zgapię i zrobię podobny samouczek Duży uśmiech

Podoba mi się pomysł i wykonanie.

Co do dema. To lepiej wypuści wersje kompletną, wraz z systemem walki i tak dalej. Takie jest moje zdanie.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Ale możesz wstawić jakiś filmik na yt, jeżeli nie chcesz robić demka Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#8
WrathAmon Wrote:Ale możesz wstawić jakiś filmik na yt, jeżeli nie chcesz robić demka Uśmiech

Właśnie, YT rozwiązuje wiele problemów Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
Shadow Wrote:No, chyba od Ciebie zgapię i zrobię podobny samouczek Duży uśmiech

Podoba mi się pomysł i wykonanie.

Co do dema. To lepiej wypuści wersje kompletną, wraz z systemem walki i tak dalej. Takie jest moje zdanie.

Proszę, bardzo, Shadow używaj sobie Uśmiech.

WrathAmon Wrote:Ale możesz wstawić jakiś filmik na yt, jeżeli nie chcesz robić demka Uśmiech

W sumie macie racie racje WrathAmon i Dekajo. Może faktycznie zrobić mały filmik na Youtubie, ale nie wiem jakiego programu do nagrywania użyć. Miałem kiedyś jakiś ale irytowała mnie reklama programu wczepiona na każdy nagrany filmik.

Shadow jakiego programu używałeś do nagrywania swoich filmików z Ostatniego Bastionu?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Frapsa. Tylko znajdź sobie pełną wersje.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Dobra, zrobiłem parę filmików Frapsem, oto pierwsze dwie części filmików jakie zrobiłem:

Gameplay cz.1
Gameplay cz.2

Jest parę ważnych rzeczy które powinniście wiedzieć zanim dacie swoje opinie Uśmiech.

- Projekt nie jest nawet w fazie pre-alpha tj. możecie znaleźć jeszcze mnóstwo błędów, bugów czy zlewających się, źle ustawionych obiektów,
- Mój laptop ma angielskiego windowsa 7 co znaczy, że nie mogę dawać polskich znaków w WE,
- Gra tak naprawdę, nie laguje się tak bardzo, nie wiem dlaczego ale przy nagrywaniu tym Frapsem jakoś strasznie spowolniło całą płynność gry,
- Przy niektórych cinematixach, kamera odziwo przechodzi dwa razy szybciej przy nagrywaniu niż normalnie, dlatego też możecie mieć dziwne momenty gdzie dana postać nagle znika z kadru w bok. Normalnie tak się nie dzieje,
- Jak widzicie nie posiadam jeszcze własnego interface'u,
- Narazie wszystko co jest to zadania główne z pobocznymi z paroma systemami, system walki będzie następnym razem dzięki Burybrzetyslawowi,
- Przy wydaniu kampanii planuje dodać głosy do postaci.

To tyle wiem, że może wygląda to trochę chaotycznie, ale chciałbym wam wszystkim pokazać choć zarys tego co narazie zrobiłem.

Enjoy Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
No no Stachu, zrobiłeś własne Fable Uśmiech Duży uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#13
Stachu/Shadow. Nie chcielibyście zrobić kilku grafik GUI, gdybym robił grę? Zawsze grafików brakuje.

Jeśli można wtrącić, to czcionka dla mnie jest nieczytelna. Wolę kiedy to nie jest udziwniony tekst z zawijasami. Zwłaszcza, kiedy są to ważne rzeczy, a nie po prostu fabularna kartka znaleziona na ziemi. Pozwolę jeszcze zapytać o wykonanie samouczka. Rozumiem, że jest to grafika wyświetlona na podłożu, lub jednostki-obrazki, na które mogę klikać? (Hiveworkshopowski system ekwipunku)

Przy okazji pisz najpierw dialogi i różne rzeczy w jakimś wordzie, potem wyślij żeby ktoś przejrzał i następnie wrzucaj do gry. Unikniesz straty czasu na poprawianiu ewentualnych błędów ortograficznych i gramatycznych (nie żebym ja nie robił, czy coś...).
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
Nie chcę nic mówić, ale czy Stachu nie wrzucił czasem dwóch tych samych filmików? Duży uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
Drakonno Wrote:Stachu/Shadow. Nie chcielibyście zrobić kilku grafik GUI, gdybym robił grę? Zawsze grafików brakuje.

Jeśli można wtrącić, to czcionka dla mnie jest nieczytelna. Wolę kiedy to nie jest udziwniony tekst z zawijasami. Zwłaszcza, kiedy są to ważne rzeczy, a nie po prostu fabularna kartka znaleziona na ziemi. Pozwolę jeszcze zapytać o wykonanie samouczka. Rozumiem, że jest to grafika wyświetlona na podłożu, lub jednostki-obrazki, na które mogę klikać? (Hiveworkshopowski system ekwipunku)

Przy okazji pisz najpierw dialogi i różne rzeczy w jakimś wordzie, potem wyślij żeby ktoś przejrzał i następnie wrzucaj do gry. Unikniesz straty czasu na poprawianiu ewentualnych błędów ortograficznych i gramatycznych (nie żebym ja nie robił, czy coś...).

Dzięki za wasze komentarze, chłopaki.

Drakonno, nie sądzę bym był dobry w dziedzinie grafiki, zrobiłem bardzo niewiele tekstur, a jeśli mowa o modele to wogóle jestem zielony, ale z chęcią bym pomógł jeśli potrzeba.
Co do samouczka to rôwnież zastanawiałem się czy będą czytelne ale starałem się wybierać takie w miarę, pewnie jeszcze to zmienię, kampania i tak będzie miała trochę inną czcionkę niż standardowa.
Nie za bardzo zrozumiałem pytania odnośnie samouczka, jest to zwykły fade filter, który zamykamy escapem. Te guziki w niektórych samouczkach to tylko taki dodatek graficzny w calym obrazku, chociaż nie wiem czy zrozumiałem Uśmiech.

WrathAmon Wrote:No no Stachu, zrobiłeś własne Fable Uśmiech Duży uśmiech

Coś tak jakby WrathAmon Uśmiech, dobre porównanie.

Scarab Wrote:Nie chcę nic mówić, ale czy Stachu nie wrzucił czasem dwóch tych samych filmików? Duży uśmiech

Faktycznie, ale gafę walnąłem :p postaram się jeszcze dzisiaj dodać poprawną drugą część. Dzięki Skarab.
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.