• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Jak zrobić system piętrowego domu?
#16
Nie pamiętam jak to się zwie w GUI, ale w JASS:


Code:
call SetUnitPathing( GetTriggerUnit(), false/true )
[Image: bJdR3wb.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#17
to jest custom script?

wchodzi jednostka na region
w akcji wale coś takiego i działa?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#18
(29.01.2019, 11:36)Micek Wrote: Nie pamiętam jak to się zwie w GUI, ale w JASS:


Code:
call SetUnitPathing( GetTriggerUnit(), false/true )

To chyba włączą kolizję tak? czyli w gui to jest akcja włącz/wyłącz kolizję jednostki

https://imgur.com/a/9WLB3LO do Tego dodać to co napisał axator i micek i getlocalplayer,
ale tutaj rodzi się problem bo animacji chyba nie da się ukryć poprzez "Hide", 
natomiast jak dodasz budynek jako jednostkę to GetLocalPlayer może wystąpić desync :/
więc chyba zostaje obiekt zniszczalny i usunąć kolizję.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#19
[Image: z3Gz9UV.png]

Tak pokażesz jakiś obiekt zniszczalny tylko dla jednego gracza, a ukryjesz dla pozostałych. Nie jestem pewien, ale lepiej, aby tego obiektu zniszczalnego nie dało się zaznaczyć, bo może wtedy spowodować desynchronizację (nie jestem pewien)
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od:
#20
Oj źle się do tego zabierasz Kaszanka. Nie ukrywasz budynku dosłownie, tylko dajesz mu Transparency 100% przy pomocy getlocalplayer.

Tak, Axator ukrycie jednostki/zniszczalnych oraz użycie niektórych globalnych powoduje desync.
[Image: bJdR3wb.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#21
Ten przypadek nie spowoduje desynchronizacji, ponieważ nie ingerujemy w wartości gry istotne dla innych graczy.
Wszelkie akcje odpowidzialne za estetykę można użyć z GetLocalPlayer. Dopiero zaznaczenie takiej ukrytej rzeczy może spowodować desync.

Tutaj potwierdzenie: https://www.hiveworkshop.com/threads/get...aq.224876/
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od:
#22
Nie dałoby się zrobić tak z mostem, że da się po nim chodzić jednocześnie da się pod nim przechodzić?
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Reply }}}
Podziękowanie od:
#23
Sprawdzałem i nie, nie da się. Most działa tak, że wchodząc na miejsce, w którym jest, automatycznie znajdujesz się na nim.
Nie ważne, jak wysoko by nie był, dlatego jedyne rozwiązanie jest takie,
żeby postać była w powietrzu, bo wtedy nic jej nie ogranicza.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#24
(29.01.2019, 14:13)Vamper Wrote: Nie dałoby się zrobić tak z mostem, że da się po nim chodzić jednocześnie da się pod nim przechodzić?

Jesli zrobisz customowy most to nie ma problemu.
[Image: bJdR3wb.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#25
Skoro się da, to po co ja kombinuje z jakimś lataniem?
Ja już widziałem jeden customowy most, złożony z wielu bloków i również się nie dało.
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.