• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Modele Stacha
#1
Jakoś tak ostatnio zacząłem bawić się z Magos Model Editorem i oto co dzisiaj udało mi się stworzyć:
[Image: Untitled_1.jpg]

Co o tym sądzicie, warto bawić się dalej? Zastanawiam się nad dorobieniem modeli z wiedzmina bo mało ich jest na necie, jak myślicie warto?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
e, czy przypadkiem nie podmieniłeś jedynie główki z innego modelu? (choć w sumie takim magosem to pewnie niewiele da się zrobić)
(system walki zbliża się)
[Image: smiley.gif][Image: sad.gif]
a
[Image: 7XHzOkps.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
(08.06.2014, 18:59)burybrzetyslaw Wrote: e, czy przypadkiem nie podmieniłeś jedynie główki z innego modelu? (choć w sumie takim magosem to pewnie niewiele da się zrobić)
(system walki zbliża się)

Tak podmieniłem, dopiero zaczynam się z tym bawić Uśmiech oto strój Geralta z Rivii z części pierwszej:

[Image: Untitled_2.jpg]

a to był oryginał:
[Image: tumblr_lntt888ZxB1qjjatm.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
(08.06.2014, 18:34)LordStachu Wrote: (...)
Co o tym sądzicie, warto bawić się dalej? Zastanawiam się nad dorobieniem modeli z wiedzmina bo mało ich jest na necie, jak myślicie warto?

Oczywiście, że bawić się dalej Duży uśmiech Jak na pierwszy raz, to respekt z mojej strony Uśmiech Ja próbowałem się nauczyć, ale szło dość opornie, więc może kiedyś podzielisz się z nami tajnikami swojej wiedzy xD
Działaj dalej, bo widzę tu talent Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#5
jakby co to tu jest poradnik to tranferowania części ciał http://www.hiveworkshop.com/forums/3d-mo...de-181697/
[Image: smiley.gif][Image: sad.gif]
a
[Image: 7XHzOkps.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
A więc jak obiecywałem:

Oto mój Work in Progress - Geralt z Rivii z Dzikiego Gonu

[Image: Untitled_1.jpg]

Bazowany na tym koncepcie:

[Image: images?q=tbn:ANd9GcQgojakEXB6aRCjKJQGhlC...Q0t9S3C00e]

Co o tym myslicie?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
ładny
[Image: smiley.gif][Image: sad.gif]
a
[Image: 7XHzOkps.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Góra ok, dół gorzej
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
no weź jako bazę jakiś ładniejszy model
[Image: smiley.gif][Image: sad.gif]
a
[Image: 7XHzOkps.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Na przyklad? Latwo tak jest powiedziec poprostu ale ciezej wybrac odpowiednia Język, ta baza modelu bedzie odpowiednia bo ma animacje Lowcy demonów i pieknie piruety bedzie robil mieczem Uśmiech.

Zastanawiam sie tylko czy zrobic go z mieczami na plecach czy z jednym w rece a jesli tak to który, srebrny czy stalowy?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Animacje można dorobić innym programem i w łatwy sposób ;d
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
(12.06.2014, 20:15)Bezifabr Wrote: Animacje można dorobić innym programem i w łatwy sposób ;d

Wiem, wczoraj sie nauczylem jak Duży uśmiech Oinekerwinkle's Animation Transfererem, ale czesto kaszani to sam model bo sam program jest niestabilny zwlaszcza jesli model, z którego czerpiemy animacje nie ma podobnych 'kosci' modelu.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
on chyba mówi o 3dmaxie, ale wtedy to równie dobrze możesz sam zrobić ładny model
EDIT i tak 3dmax najlepszy
[Image: smiley.gif][Image: sad.gif]
a
[Image: 7XHzOkps.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
chodzi o mdlvis, gdzie robisz własne animacje

A ten Oinekerwinkle's jest do dupy, bo mi nigdy nie chciał działać ;/
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
(12.06.2014, 20:27)Bezifabr Wrote: chodzi o mdlvis, gdzie robisz własne animacje

A ten Oinekerwinkle's jest do dupy, bo mi nigdy nie chciał działać ;/
był chyba nawet do tego poradnik na hive
[Image: smiley.gif][Image: sad.gif]
a
[Image: 7XHzOkps.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.