• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


✦ Pochwal się wyzwalaczem! ✦
#1
Siemanko, mapowe świry

Macie może jakieś swoje autorskie wyzwalacze, systemy którymi byście chcieli się pochwalić??
Ja własnie zrobiłem jeden, i jest to drugi najdłuższy wyzwalacz jaki kiedykolwiek napisałem. (Pierwszy to sklep, dla 10 graczy)

[Image: baza1.PNG] Jest to baza expres, do robienia cinematiców.


Spoiler



Najpierw odpala się film (wstęp) - można powiedzieć że to szablon,
bo w 90% przypadkach będzie zawsze taki sam

[Image: baza2.PNG]


później mamy faktyczne, filmowe wyzwalacze, na których sobie pracujemy

[Image: vv.PNG]


a na końcu, połączenie zakończenia, za skipowaniem


[Image: baza4.PNG]

-----------------------------------------

i o dziwo baza jest banalna w obsłudze. Pracujemy jedynie na "Scena I" reszta nas nie interesuje.
Kiedy chcemy zrobić drugi cinematic -> kopiujemy bazę, zmieniamy co trzeba, dodajemy kamery itd. i gotowe.

Pomysł jest po to, żeby nie pogubić się w triggerach i
pracować efektywniej.



-------

jak macie coś, choćby ze starego projektu
możecie się pochwalić! Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Jak kiedyś napiszesz coś takiego, to pogadamy. (A nie jest to jakoś specjalnie trudne do napisania Duży uśmiech)

[Image: LKkvoo0.png]

A tak na serio, ostatnie co napisałem to był system respawnu, a nawet efekt mi się podobał.
Chodziło o to że w danym regionie jednostki mają się poruszać od czasu do czasu, a jak zginą mają się pojawić na nowo jak w WoW, czyli powoli pojawiają się od przeźroczystego do normalnie wyglądającego.

System wymaga dodania unitIndexera

Inicjalizacja:
[Image: AM3Cdrd.png]

Stworzenie jednostek:
[Image: 0wEPxGt.png]

Randomowe poruszanie się po danym regionie:
[Image: CwBPQeL.png]

Respawn, na zmiennych lokalnych żeby nic się nie popsuło:
[Image: TfjnnfZ.png]
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
No pewnie nie, ale wiesz.. kwestia leży w zrozumieniu ;P
Postaram się teraz w miarę możliwości nadrobić naukę edytora, a całkiem sprawnie mi idzie.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Eh, szkoda, że żaden mój system nie mieści się w kadrze PrintScreen  Ninja
[Image: sodQEoT.png]
[Image: bJdR3wb.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.