• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jak zrobić kontre na nieumarłych?
[Image: kontra.PNG]

Jest 2019 rok, gram w Warcrafta od lat, i dalej nie potrafię sobie poradzić z wygraniem prostej potyczki...

Może mi ktoś powiedzieć, jak zrobić kontrę na nieumarłych orkami?
W praktyce to wygląda, że robię sobie wielką armie, z taurenami, ze znachorami i szamanami,

ide na nieumarłych, dostaje 3 bomby obszarowe, wszyscy mają -50% do ataku i ruchu i w sumie jest po walce.

Jakie jednostki mam kupić, aby sobie z nimi poradzić? Szczególnie ze żmijami mrozu
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
Na żmije lodu to siatka jeźdźców i masa melee no można też pod  trolle z Full upgradem i wyverny
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
kaszanka cię kłamie nie rób headhunterow bo są do dupy rób wiwerny a poza tym to nubek jestes bo przegrałeś z jakims frajerem
01110001011110001110011
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
(25.04.2019, 17:56)Ravan3 Wrote: kaszanka cię kłamie nie rób headhunterow bo są do dupy rób wiwerny a poza tym to nubek jestes bo przegrałeś z jakims frajerem

Bierzesz Wodza taureńow i masa trolli to jest moja ulubiona taktyka i najlepsza na rush
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
xd whatever
01110001011110001110011
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
Bierzesz peonów i robisz burrow rusha w bazie nieumarłych :'D
W międzyczasie szkolisz Far Seera i dobijasz wrogów błyskawicami
Albo lepiej Blade Mastera i wybijasz roboli

Ciekawe, czy zadziała, wymyśliłem na poczekaniu
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
(25.04.2019, 18:40)GoldenKnight223 Wrote: Bierzesz peonów i robisz burrow rusha w bazie nieumarłych :'D
W międzyczasie szkolisz Far Seera i dobijasz wrogów błyskawicami
Albo lepiej Blade Mastera i wybijasz roboli

Ciekawe, czy zadziała, wymyśliłem na poczekaniu

Nie wiem czy da się jeszcze zabijac robotników BM chyba już każdy wie jak się przed tym bronic Język
Choć tym burrow rushem dobry pomysł :Język
https://www.youtube.com/watch?v=PWg_Ku8bjvM
Find
Reply }}}