• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Model bez tekstur w grze
#1
sprawa jest krótka i bez tłumika:

szukałem do swojego projektu model orka z łukiem. udało mi się znaleźć dwa: jeden jest chu... nie podoba mi się. w drugim natomiast znalazłem potencjał. chodzi o ten model:
[Image: qA6STJx.png]
trochę go przemalowałem, trochę podrasowałem i tak prezentuje się w edytorze Magosa:
[Image: mv7uczK.png]
a tak w MdlVisie:
[Image: lrAFWod.png]
jak na pierwsze poważniejsze edytowanie modelu to jestem z siebie zadowolony. tylko, że po wgraniu modelu do gry robi się coś takiego:
[Image: 9wslGTB.png]
[Image: 1HCnSNh.png]
problem jest tylko z teksturą, którą edytowałem. aczkolwiek nie było go dopóki nie dodałem modelowi osłony na ramię i kolców. wcześniej model w grze śmigał jak ta lala. jedyny problem jaki zauważyłem to takie coś przy animacji "decay bone":
[Image: VcUTSiV.png]
tylko, że przed dodaniem osłony w powietrzu wisiał sam kaptur, ale model w grze działał.
gdzie robię błąd?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Pokaż screen z mdlvisa jego mapy UV i czy dodałeś do kości jego osłony na ramię ? bo lewitujace elementy i przy każdej animacji wyglądają mi na to, że nie są przepisane do kosci np kaptur powinien byc do kosci głowy

Edit: Najlepiej jak wyślesz mi model to zobaczę co jest nie tak z nim
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
[Image: Y43mm3h.png]

[Image: 08SdGAN.png]
[Image: qzAKhuI.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
https://m.imgur.com/a/ULaDW30 na tym screenie na niebiesko zaznaczyłem prostokąt (moze byc inny ale musi wszystko znaleźć się na jednym) na mapie UV i wszystkie vertexy powinny się na niej znaleźć korzystające z tej samej tekstury czyli geoset z kapturem i nareminiki korzystają z tej samej tekstury więc powinny znaleźć się na tej samym prostokacie na mapie UV jesli umieścisz na osobnym to warcraft tego nie wyczyta.

inaczej tego wytłumaczyć nie umiem jak dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to Ci zrobię to na kilka screenach wieczorem o co mi chodzi.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
po wrzuceniu do Matrixa sam zobaczyłem dokładnie jak to wygląda. duży był syf. oprzątnąłem to i skumulowałem w jednym prostokącie iiiii to nie to. coś musi być z teksturą. mojej nie ma, z kolei te in-game wszystko śmiga.
[Image: UjyU72D.png]
co jest ogólnie dziwne, bo wgrany skin jest i gra go widzi:
[Image: O7s4MxK.png]
jutro pobawię się dalej.

dzięki za pomoc KaszankoSzatanka Oczko
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
(29.04.2019, 23:27)wookkash Wrote: po wrzuceniu do Matrixa sam zobaczyłem dokładnie jak to wygląda. duży był syf. oprzątnąłem to i skumulowałem w jednym prostokącie iiiii to nie to. coś musi być z teksturą. mojej nie ma, z kolei te in-game wszystko śmiga.
[Image: UjyU72D.png]
co jest ogólnie dziwne, bo wgrany skin jest i gra go widzi:
[Image: O7s4MxK.png]
jutro pobawię się dalej.

dzięki za pomoc KaszankoSzatanka Oczko

A mi właśnie go czyta importowałeś ten co ci wysłałem przedtem? 
https://imgur.com/h7Tt4eA
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
importowałem i nic. znalazłem .psd wcześniejsze i też nic. ale sprawdziłem na drugim komputerze i tam działa bez problemu. sprawdziłem inne modele, które przemalowuje na potrzeby projektu na tym komputerze i one działają.
[Image: FdCLp5R.png]
nie mam pojęcia. po prostu wygląda na to, że ten jeden konkretny model nie zadziała i chu...  Ściana

EDIT
stworzyłem skin od nowa i cyk. działa.
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.