Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DIABLO II remaster] Zbiór Modeli
#1
[Obrazek: UqJNHB4.png]






[Obrazek: 5iXuH9x.png]

Witam na oficjalnym zbiorze modeli, do projektu
Diablo II Remaster

Jest to wczesno-koncepcyjna wersja, więc nie
traktujcie tych modeli bardzo poważnie ;)

Wszystkie jeszcze zmienią się, na przełomie miesięcy - jednak
chcemy dzielić się z wami w tym czasie postępami
 abyście byli częścią projektu! 



Nie są to finalna wersja, a dopiero wczesny koncept, nad którym będziemy pracowali.

Modele będą zmieniać się z miesiąca na miesiąc.







FAQ


P: Czym jest "Diablo II Remaster"?
o: Jest to inicjatywa odtworzenia najwierniej, jak się tylko da gry Diablo II, na silniku Warcrafta.
Ze wszystkimi postaciami, z modelami i elementami terenu.
Każdy z tych elementów będzie starannie dobrany i dostosowany - aby był ulepszoną wersją pierwowzoru w 3D

Modyfikacja dopiero będzie tworzona za jakiś czas, po
Próbie Bogów i 2 innych projektach.
Temat powstaje, aby do tego czasu skompletować chociaż część potrzebnych modeli, do modu.


P: Niedługo powstanie remaster Diablo od Blizzarda, więc... po co?
o: W zasadzie.. powodów jest kilka.
  1. Będzie to produkcja fanowska. Ot, z sympatii do tytułu.
  2. Dla nauki, ze względu na ciekawe, choć nieskomplikowane czary - które chciałbym odtworzyć.

  3. Uważam, że nie powstał jeszcze godny remaster tej gry - więc czemu nie być pierwszym?
  4. Dla wyzwania, by pokazać sobie i innym że się da. Właśnie mając na względzie to, że niedługo, może za rok,
    może za dwa będzie już po wszystkim.



Spoiler


P: No dobrze, a więc założyłeś temat, mimo że jeszcze nie masz nawet modeli.. ?
o: Modele do Diablo II są ciężko dostępne, dlatego chcę dzielić się z wami
swoimi postępami w szukaniu, oraz tworzeniu autorskich modeli do gry.

Oprócz tego chciałbym poprosić Was :  gdybyście tylko natknęli się na model, 
który można by było przerobić, lub pasował by do gry - abyście go tutaj podesłali.


P: Skąd weźmiesz wszystkie modele do modu?
o: Skromną część mam z najpopularniejszych stron, jak hiveworkshop, oraz warmap.ru,
cała reszta będzie zrobiona na bazie innych, na przykład zmieniając im teksturę i edytując części,
albo zostaną wykonane od absolutnych podstaw.



P: Kiedy taki tytuł ujrzy światło dzienne?
o: Chciałbym, aby miał premierę pod koniec tego roku, albo na początku przyszłego. ;)
Będę pracował ciężko i sumiennie, dlatego wierzę w jego sukces.




A teraz zapraszam do obejrzenia zbiorów:





[Obrazek: lf8QJiW.png]



BOHATEROWIE

[Obrazek: zdj.PNG]

(wczesna wersja)
Wszystkie modele będą zrobione od nowa, 
jednak na razie udostępniam fanowski koncept postaci.

Moim zdaniem całkiem niezły ;)




Spoiler


[Obrazek: Amazon.gif]

Amazonka 

[Obrazek: 1.PNG]

----------------------------------------------------------------------



[Obrazek: Barbarian_diablo_II.gif?version=e51d3dec...7c3430f999]

Barbarzyńca

[Obrazek: 7.PNG]


----------------------------------------------------------------------


[Obrazek: Sorceress.gif?version=421e776e106346174ec3d76562924c0e] 

Czarodziejka

[Obrazek: 4.PNG]

----------------------------------------------------------------------


[Obrazek: Druid.gif?version=4e98821625ff02ff47850a3478a56333]

Druid

[Obrazek: 2.PNG]


----------------------------------------------------------------------


[Obrazek: Necromancer.gif]

Nekromanta

[Obrazek: 3.PNG]

----------------------------------------------------------------------

[Obrazek: latest?cb=20090510125512]

Paladyn

[Obrazek: 5.PNG]



----------------------------------------------------------------------

[Obrazek: Assassin.gif?version=7b44ecebe5546373907b12713852fe42]

Zabójczyni

[Obrazek: 6.PNG]









BESTIARIUSZ POTWORÓW


[Obrazek: lukas-burda-d2-act1-03.jpg?1527349322]






AKT I

[Obrazek: latest?cb=20121004210111]
---------------------------------



[Obrazek: kb.gif] [Obrazek: upad.gif] [Obrazek: szam.gif] [Obrazek: kk.gif] 

[Obrazek: pn.gif]  [Obrazek: up.gif]


Kolczasty bies , Upadły , Szaman Up. , Krwawy Kruk

Upiór , Pan Nocy



[Obrazek: zzz.PNG?width=274&height=300]   [Obrazek: fallen.PNG]   [Obrazek: szaman.PNG]   [Obrazek: 1a.PNG]

[Obrazek: 1h.PNG]  [Obrazek: 1g.PNG?width=342&height=301]







[Obrazek: lf8QJiW.png]




AKT II


[Obrazek: lut_gholein.jpg]
---------------------------------



[Obrazek: mumia.gif]


Mumia


[Obrazek: 1e.PNG]



[Obrazek: lf8QJiW.png]
 


AKT III

[Obrazek: kurast.jpg]
---------------------------------


[Obrazek: fetysz.gif] [Obrazek: ks.gif] [Obrazek: cd.gif] [Obrazek: pk.gif]


Fetysz , Książę Szlamu , Zgniatacz , Pijawka



[Obrazek: fetish.PNG]  [Obrazek: 2b.PNG]  [Obrazek: 1i.PNG]  [Obrazek: 1f.PNG]




[Obrazek: lf8QJiW.png]





AKT VI

[Obrazek: izual.jpg]
---------------------------------


[Obrazek: pc.gif]  [Obrazek: rz.gif]


Pan Czeluści , Rycerz Zapomnienia



[Obrazek: doomlord.PNG] [Obrazek: rycerz.PNG]





[Obrazek: lf8QJiW.png]



AKT V

[Obrazek: wyzyna.jpg]
---------------------------------




[Obrazek: potwor1.gif] 

 Bestia Oblężnicza

[Obrazek: 1l.PNG]







[Obrazek: lf8QJiW.png]






[Obrazek: diablo_ii_fanart_by_alswns3421_d99299k-p...aZk64j8dVM]

< BOSSOWIE DIABLO II >



[Obrazek: andariel.gif] [Obrazek: prime.PNG]

Akt I : Andariel


[Obrazek: mefisto.gif] [Obrazek: 1k.PNG]

Akt III : Mephisto


[Obrazek: baal.gif] [Obrazek: 1d.PNG] 

Akt V: Baal







[Obrazek: UqJNHB4.png]
Odpowiedz
#2
Moim zdaniem powinieneś z takimi remasterami poczkekać do reforged :D





Oczywiście zapisuje się do pomocy :PPP
Odpowiedz
#3
- Diablo 2 to stara gra, więc nie potrzebuje wysokich możliwości, cała zabawa opiera się na tworzeniu modeli,
a one pasują do każdego silnika.

- Bazuję na silniku warcrafta od kilku lat i wiem, że daje on masę możliwości,
pod względem tworzenia wyzwalaczy, czarów.

- Chcę zwyczajnie pobawić się możliwościami interface'u - cały projekt, oprócz tego, że jest dla mnie mega sentymentalny
traktuję również w formie nauki. Tworząc projekt zwyczajnie mogę podciągnąć swoje umiejętności i kreatywne myślenie.

- Nie musimy zaczynać od totalnego zera. UE to tylko silnik, warcraft ma swój własny edytor
na którym się opieram. Jeśli będę robił jakąś grę, większego kalibru - to jasne, pomyślę o ue.

- Daje mi to możliwość szybkiego dotarcia do graczy, z moim produktem, na battlenecie. 
Ue to jedna wielka niewiadoma dla mnie, na ten moment. Osoby, które grają w DII raczej mają warcrafta, 
i na odwrót. Ta sama marka, więc na plus.

pozdrawiam! :-)


Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości