Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
help / jak zmniejszyć wagę modelu?
#1
Witam, niedawno pokazałem mickowi swoją mapę, na której kilkanaście modeli ważyło łącznie 25 mega. Powiedział mi wtedy coś takiego:

[Obrazek: ffff.PNG]



i teraz takie pytanie, czy mógłby mi ktoś objaśnić
jak coś takiego się robi?
Nieważne, ile to mi zajmie, chce żeby moje mapy ważyły relatywnie mało. Byłbym wdzięczny za jakiś tutorial, na jakimś modelu, czy coś :)
albo chociaż jakiś link


Odpowiedz
#2
No więc zamiast pełnych modeli importujesz tylko kawałki, np hełm, rękawiczkę, buty, napierśnik, głowę, typ włosów, oczy, uszy i co tam jeszcze chcesz.
A potem ustawiasz je manualnie w skryptach, tak aby wyglądało jak jeden model, za pomocą attachmentów lub efektów specjalnych, na odpowiednich pozycjach.
Odpowiedz
#3
a co z animacjami ? będą działać?
Strasznie wydziwniony ten sposób mi się wydaje i dość wątpliwej jakości. Są jakieś poradniki do tego?


Odpowiedz
#4
(07.05.2019, 22:20)Martinez napisał(a): a co z animacjami ? będą działać?
Strasznie wydziwniony ten sposób mi się wydaje i dość wątpliwej jakości. Są jakieś poradniki do tego?


animacje będą normalnie działać, ale trzeba dopasować na modelu, i najlepiej w edytorze doczepiać za pomocą spella np od kuli ognia zdolność nazywa się Przedmiot - Atak ogniem i tam masz przykład doczepienia od razu efekt ognia przy broni (Grafika - Punk przyłączenia do celu 1: weapon
Odpowiedz
#5
Nie naucze się robić tego ze śladowych wskazówek niestety. Nie jestem w tym obeznany
Kaszmir, a znalazłbyś może chwilkę żeby mi to pokazać w jakiś dzień? Jesteś niezły w te klocki. Mogę poczekać, a potem już sam będę umiał to powtórzyć.


Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości