• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Zwiększenie ilości drzew tworzonych przez komende w grze
#1
Witam chciałbym zrobić tak aby jednostka która stawia drzewa jako obiekty zniszczalne przy wpisaniu -val 2 tworzyła zamiast jednego drzewa to 2. Coś takiego było na mapie Titan Land.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Większość forum przeniosła się już na Discorda, tam szybciej pomożemy jak coś, zapraszam: https://discord.gg/tx52b6p na kanał warcrafta
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Nie wiem czy to zachęcające dla potencjalnych użytkowników.
Gość wchodzi na forum, rejestruje się a ty mu każesz zakładać dodatkowe konto na discordzie
żeby pisał to samo jeszcze raz na jakiejś wątpliwej jakości grupce discordowej.

Po to jest forum, żeby pomagać na forum. Osoby stamtąd, równie dobrze mogą napisać tu, jeśli znają rozwiązanie.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
W jaki sposób stawia drzewo? Masz przygotowaną umiejętność, czy za pomocą wyzwalacza?
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
mam wyzwalacz do tego
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Hej, czy mógłbyś podesłać swoją mapę? :-)
Nie wiem, czy dam radę ci pomóc, ale chętnie przyjrzałbym się temu.

https://megawrzuta.pl/ najszybciej byłoby chyba przez to
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Podeślij wyzwalacz to będzie najprościej.
W teorii po prostu w tym wyzwalaczu musisz uzależnić ilość stawianych drzewek od zmiennej (którą edytujesz swoją komendą). Ot cała filozofia.
Natomiast w praktyce to Ci powiem jak zobaczę ten wyzwalacz Język
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
[Image: VLoxNiN.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
Stwórz zmienną typu C.
W tym wyzwalaczu zmień trochę akcje:

For each integer variable from 1 to ZmiennaTypuC do actions:
Obiekt zniszczalny - Create drzewo
//To poza pętlą
Jednostka - Remove Constructing structure

-------------------------

A drugi wyzwalacz
Wydarzenie: Gracz - Player types a message containing "-val " as Podciąg
Warunki: Możesz dodać warunek na długość ciągu
Akcje: set ZmiennaTypuC = Convert string to integer(Substring(EnteredChatString(), 5, 1))

Coś takiego. Piszę z głowy więc nie wszystko będzie się zgadzało kropka w kropkę z edytorem
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od: Walian
#10
(09.05.2019, 11:06)Axator Wrote: Stwórz zmienną typu C.
W tym wyzwalaczu zmień trochę akcje:

For each integer variable from 1 to ZmiennaTypuC do actions:
    Obiekt zniszczalny - Create drzewo
//To poza pętlą
Jednostka - Remove Constructing structure

-------------------------

A drugi wyzwalacz
Wydarzenie: Gracz - Player types a message containing "-val " as Podciąg
Warunki: Możesz dodać warunek na długość ciągu
Akcje: set ZmiennaTypuC = Convert string to integer(Substring(EnteredChatString(), 5, 1))

Coś takiego. Piszę z głowy więc nie wszystko będzie się zgadzało kropka w kropkę z edytorem

Dzięki udało mi się to zrobić teraz działa prawidłowo.
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.