Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zwiększenie ilości drzew tworzonych przez komende w grze
#1
Witam chciałbym zrobić tak aby jednostka która stawia drzewa jako obiekty zniszczalne przy wpisaniu -val 2 tworzyła zamiast jednego drzewa to 2. Coś takiego było na mapie Titan Land.
Odpowiedz
#2
Większość forum przeniosła się już na Discorda, tam szybciej pomożemy jak coś, zapraszam: https://discord.gg/tx52b6p na kanał warcrafta
Odpowiedz
#3
Nie wiem czy to zachęcające dla potencjalnych użytkowników.
Gość wchodzi na forum, rejestruje się a ty mu każesz zakładać dodatkowe konto na discordzie
żeby pisał to samo jeszcze raz na jakiejś wątpliwej jakości grupce discordowej.

Po to jest forum, żeby pomagać na forum. Osoby stamtąd, równie dobrze mogą napisać tu, jeśli znają rozwiązanie.


Odpowiedz
#4
W jaki sposób stawia drzewo? Masz przygotowaną umiejętność, czy za pomocą wyzwalacza?
Odpowiedz
#5
mam wyzwalacz do tego
Odpowiedz
#6
Hej, czy mógłbyś podesłać swoją mapę? :-)
Nie wiem, czy dam radę ci pomóc, ale chętnie przyjrzałbym się temu.

https://megawrzuta.pl/ najszybciej byłoby chyba przez to


Odpowiedz
#7
Podeślij wyzwalacz to będzie najprościej.
W teorii po prostu w tym wyzwalaczu musisz uzależnić ilość stawianych drzewek od zmiennej (którą edytujesz swoją komendą). Ot cała filozofia.
Natomiast w praktyce to Ci powiem jak zobaczę ten wyzwalacz :P
Odpowiedz
#8
[Obrazek: VLoxNiN.png]
Odpowiedz
#9
Stwórz zmienną typu C.
W tym wyzwalaczu zmień trochę akcje:

For each integer variable from 1 to ZmiennaTypuC do actions:
Obiekt zniszczalny - Create drzewo
//To poza pętlą
Jednostka - Remove Constructing structure

-------------------------

A drugi wyzwalacz
Wydarzenie: Gracz - Player types a message containing "-val " as Podciąg
Warunki: Możesz dodać warunek na długość ciągu
Akcje: set ZmiennaTypuC = Convert string to integer(Substring(EnteredChatString(), 5, 1))

Coś takiego. Piszę z głowy więc nie wszystko będzie się zgadzało kropka w kropkę z edytorem
Odpowiedz
#10
(09.05.2019, 11:06)Axator napisał(a): Stwórz zmienną typu C.
W tym wyzwalaczu zmień trochę akcje:

For each integer variable from 1 to ZmiennaTypuC do actions:
    Obiekt zniszczalny - Create drzewo
//To poza pętlą
Jednostka - Remove Constructing structure

-------------------------

A drugi wyzwalacz
Wydarzenie: Gracz - Player types a message containing "-val " as Podciąg
Warunki: Możesz dodać warunek na długość ciągu
Akcje: set ZmiennaTypuC = Convert string to integer(Substring(EnteredChatString(), 5, 1))

Coś takiego. Piszę z głowy więc nie wszystko będzie się zgadzało kropka w kropkę z edytorem

Dzięki udało mi się to zrobić teraz działa prawidłowo.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości