• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Próba Bogów [Koncept Projektu]
#1
.












[Image: bc4_1.png]



[Image: napis_pb.png]











[Image: 1a.png]












[Image: 30714553_972790582878630_554163966457151488_o.png]






[Image: zasady.png]



W Próbie Bogów wcielamy się w "boga", a konkretnie w jedno z 22 bóstw.
Każdy z nich ma unikalne cechy, które wyróżniają go spośród innych.

Owi bogowie, to nadnaturalne istoty, które potrafią za pomocą słów i gestów
zmieniać, lub niszczyć otaczający ich świat.


Gra rozpoczyna się w mroźnej, malowniczej krainie Fenrir, zwanej Wzgórzem Diablich Kłów.
Jesteśmy na rozdrożach, niedaleko rozciąga się wielki las, a za nim stoi
mała wioska Skania, oraz wielkie królestwo Arras' gordon. Dalej są już tylko zamarznięte, 
zapomniane przez świat pola grzechu, na które nikt się już nie zapuszcza.

Jest noc, właśnie zbliżają się dożynki w wiosce, a w Arras trwają przygotowania
do ceremonii królewskiej. W tym czasie niecny woj z północnych krain,
niejaki "S. Wygnany" planuje zamach, w przeddzień uroczystości.

Szczepy druidów dbają o okoliczne lasy i stawiają opór wycinaniom drzew.
Elfom przewodzi arcydruid Ferion. Legenda głosi, że jeśli z lasów zaczną znikać drzewa,
 rozgniewana natura przyzwie drzewce, które przywrócą porządek na świecie.

Gdzieś jeszcze dalej mieści się mała osada barbarzyńców. Nie są oni raczej
przychylnie nastawieni do ludzi, z cywilizowanych stron. Co jakiś czas
wyruszają więc na polowania, dla łupów i pożywienia.

---- ---- ---- ---- ---- ---- 

O naszym istnieniu nikt jeszcze nie ma pojęcia, w tej bezbożnej krainie.
Ludzie nie wiedzą, że to My mamy władzę nad materią, światem i ich nędznym życiem.

Wolisz żeby ludzie otaczali cię czcią, przechadzając się po ich krainach,
czy może pozostając niewidoczny, epidemią śmierci zmusić lud
do wiary w siebie? DECYZJA NALEŻY DO CIEBIE!










[Image: LogoProbyBogow_fhd.png]










[Image: tekst_2.png]




[Image: napis_1.png]






[Image: opis_1.png]





Spis bogów (powiększyć)

[Image: Aktualna_Karta_1.png] [Image: Aktualna_Karta_2.png]









[Image: zli_i_dobrzy.png]




[Image: char.png]





[Image: ramka1a.png]











Więcej Boskich Cech
(dla lubiących czytać)














Próba Bogów jest jednym wielkim połączeniem Strategii, Rpg'a i God-moda, rzuconym w fantastyczny, otwarty świat Fenriru

Sama gra będzie mieć rozbudowany zarówno tryb Singleplayer - który przenosi nas do kampanii, historii w której zmierzymy się
z mieszkańcami świata i prawami nim rządzącymi.

Oraz Multiplayer - w którym zmierzyć to przyjdzie nam się już z samymi bogami - którzy podobnie jak my, potrafią ingerować w świat, ludzkie decyzje i rozwój wydarzeń.
------------------
Porównać to można do Azeroth Wars - z tym, że to nie my sterujemy postaciami - tocząc mini wojny miast i królestw,
a tworzymy ekonomie swoich wiosek , które później samoistnie, pod naszym sztandarem rozgrywają potyczki. - oczywiście taki opis spłyciłby Próbę Bogów do minimum.
Po prostu, jak w większości grach i tu dominacja, będzie jednym z kluczowych aspektów.

  • P: A więc oznaczać to będzie dziesiątki, a nawet setki systemów?
  • O: Tak, Próba Bogów to z założenia jest moloch systemowy
Samymi bóstwami sterujemy za pomocą komend






[Image: lf8QJiW.png]




[Image: Tryby.png]


GOD MODE

Gra opiera się na "systemie komend" i "boskim palcu"

Na początku dostajemy wachlarz komend, za pomocą których
możemy: niszczyć, zabijać, tworzyć, oraz ingerować w różny sposób na
na postacie, drzewa i budowle.

Boski palec (nasz kursor) - klik, i jednostka leży martwa.
Klik klik.... i pół lasu wykarczowane. 

Cel jest jeden:
..... zaraz, a czy bóg musi mieć jakieś cele? no właśnie.


Ale za to mamy kilka możliwości zabawy:

- sprawić, aby ludzie w nas uwierzyli, siłą lub nie
- wymordować co się da, dla samego zabijania
- oraz wpływać na bieg wydarzeń swoimi poczynaniami









[Image: lf8QJiW.png]




[Image: a0fm9v.png]


Poza Charakterem, każde z bóstw odznacza się

1. Usposobieniem - Każdy z 24 bogów będzie miał troszkę inne podejście do życia, niż wszyscy inni.
Jeden może być łagodny i stronić od bezsensownych bijatyk, próbując pogodzić ze sobą skłóconą ludność.
Drugi będzie urodzonym strategiem - próbującym dopaść swojego przeciwnika w najlepiej przemyślany sposób

Trzeci natomiast - będzie pragnął składania mu ofiar, pałac będzie się rozlewem krwi
i ani myśleć mu przyjdzie, by z kimkolwiek się godzić.

Wpływa to bezpośrednio na to, jakie poddani będą stawiać budynki, dla swoich bogów - ale o tym w dalszej części



Spoiler







[Image: ramka3.png]


2. Postacią materialną - to jak Bóg wygląda, a raczej - jak on sam siebie wyobraża, (bo wszyscy bogowie są istotami niematerialnymi)
wpływa na to jak odbierają go ziemcy (czyli istoty żywe)

Tyranozaur - będzie wzbudzać powszechny strach nawet jeśli będzie bogiem dobrym

Walkiria, Wiedźmin - mogą zagrzewać ludzi swym pojawieniem do walki, co podkreśla ich pozycję.

Vamper - jest bogiem mądrości - więc jego wizerunek wpływa korzystnie na ekonomie wiosek i miast,
chociaż jeśli nie chce, nie musi się ujawniać.


Niektóre bóstwa wyglądem są dla ludzi całkowicie neutralni ( jak np Midas, Wookash )
przez co łatwiej wtopić im się w tłum ludzi i nie zostać wykrytymi.
Inni są obiektem westchnień, ( jak np T0Tanic ) 
Generalnie każdy atut można wykorzystać na  swoją korzyść i każdy - jest dla boga zarówno zaletą, jak i wadą, zależnie od sytuacji.













Ciekawe są również
4. poglądy bogów - które z dumą wygłosić i przyjdzie w trakcie gry.
Jeśli bóg stanie przed ważną decyzją - może powiedzieć Ci, jak on to widzi.


Bóg Lucius  ( Wielki Inkwizytor )

[Image: Lucius.png] 
Uważa - że pojęcie uniwersalnego dobra nie istnieje. Tylko osoby, które wygrywają wojny mogą tak naprawdę
ustalić standardy dla świata. Powiedzieć, co jest dobre a co złe. Jak wytłumaczysz komuś, że składanie ofiar jest czymś złym? Powiesz mu, że tak mówi Twój bóg?
Bogowie u władzy ustalają prawa i Lucius o tym dobrze wie. 

Uważa też, że szlachetna inkwizycja jest lekiem na całe zło świata - "Jeżeli ktoś gotów jest spłonąć, za swoje wierzenia - niech płonie.
Niech jednak nie łudzi się, że heretyków po śmierci spotka nagroda."
Jeśli zginie wierzący, po śmierci spotka go nagroda, lub kara, za wyjątkowo głupie wierzenia... a jeśli nie wierzył w nic, czegóż i tak warte było jego życie?



ForHonor   ;    Saran    ;  Micek   ;    KaszankaSzatanka 


Spoiler




Dla boga ForHonor
[Image: ForHonor.png]
Honorowa śmierć jest po 100-kroć cenniejsza, niż życie jak więzień. Ludzie podzielający poglądy tego boga będą więc osobami silnie
religijnymi, stawiającymi cnotę i sprawiedliwość na pierwszym miejscu.

"Jedna osoba, która żyje dla innych, która ma cel jest warta więcej niż stu ludzi, którzy żyją dla siebie, po nic."
Jeśli wojna tego boga ma wyższy cel - może walczyć nawet do ostatnie kropli krwi. Jest honorowy i waleczny - choć jego poglady
i wyidealizowany świat może go szybko zgubić.




[Image: Saran.png]
Saran jest bogiem podróżników - bardem niosącym dobrą nowinę. Według niego świat rządzi się swoimi prawami - i nic na to nie poradzimy.
Niech nie przeszkadza nam to jednak, w naszym życiu pełnym barw i podróży.
Jest to bóg typowo neutralny, przyjazny dla ludzi. Raczej nie narzuca nikomu swoich poglądów siłą, chociaż chętnie odwiedza inne państwa,
ze swoimi karawanami.

"Jeśli nie będziemy sobie pomagać, wkrótce nas wszystkich trafi szlag. Skupmy się więc na tych, którzy próbują nas poróżnić"



[Image: Micek.png]
Micek jest bogiem ateistów, podobnie jak Latający potwór spaghetti. Wcale nie chce, żeby w niego wierzyć - nie jest mu to do szczęścia potrzebne.
Często też poddaje w wątpliwość istnienie i sens wiary w innych bogów.
Chce, żeby ludzie, którymi się opiekuje przede wszystkim myśleli samodzielnie. Zamiast pustych sloganów i kościołów, które okradają miasta
stawia na ekonomię. Ze względu na swoją postać, może normalnie przechadzać się między mieszkańcami
i służyć im dobrą radą, w codziennym życiu

Nie jest pierwszym do wojen, ale potrafi bronić swojego terytorium. Często też wyśmiewa poglądy swoich wrogów - co może osłabić ich
ferwor walki i wiarę - dla której są gotowi poświęcić życie.
Może się nawet zdarzyć, że całe wojsko przejdzie na stronę Micka wybierając normalne, wolne od religii życie.




[Image: Kaszanka_Szatanka.png]
Jeśli szukacie boga - który nie darzy zbytnią sympatią swojego ludu - dobrze trafiliście.
Kaszak jest bogiem cielesnym. Uważa on bowiem, że prawdziwe szczęście można zaznać jedyne w tym życiu - co więcej życie pozagrobowe jest
tak samo nielogiczna, jak śmierć dla swojego boga.
Śmierć jednak uznaje i jest z nią za pan brat. Jeden warunek - giną Oni, a nie My. Dla tego boga ofiary z ludzi są nadrzędnym elementem szczęśliwego życia.
"Wy - składacie mi ofiary
Ja - daje wam moc i lepsze życie. 
Nikt nikogo nie musi wielbić, ja jestem drogą, nie celem ostatecznym"

"Dlaczego waszym bogom tak zależy abyście umierali? Chodźcie do mnie, ja wam dam życie wieczne tu i teraz"





[Image: lf8QJiW.png]






Co robią bogowie?




Najważniejszym i jedynym faktycznym celem bogów, jest ingerencja
w materialny świat ziemców. Robią to kiedy zechcą, albo uznają to za 
konieczne. Bez ich wglądu, świat będzie dalej żył swoim życiem.

To za ich rozkazem na świat spadają plagi, katastrofy,
plony obradzają, bądź niszczeją w zaskakującym tempie.


Na samym początku : musimy znaleźć wioskę, osadę, lub jakąkolwiek grupę ludzi, 
na której chcemy zacząć działać.
Naszym celem jest.... no właśnie, celów jest kilka. Na pewno chcemy ingerować w zewnętrzny świat -
aby to zrobić (przykładowo) przekonujemy innych ludzi o swoim istnieniu.
Możemy to uczynić np:
  • objawiając cud, jakiemuś wieśniakowi - on (jeżeli uzna) że to był boski znak, 
    rozpowie wszystko w swojej wiosce - i nawet jeśli nikt inny nie zacznie wierzyć, to plotki się rozejdą.

    Jeżeli więcej ludzi zobaczy cud, szansa wzrośnie jeszcze bardziej.

Przykładowo wieśniak w miejsce cudu przyprowadzi 5 osób, każdej z nich objawi się cud -> w wiosce zacznie się tworzyć grupa wyznawców boga X

  • P: Bóg X, to znaczy?
  • O: Bóg Nieokreślony - jeszcze wieśniacy nie wiedzą, jaki masz cel, w swoim objawieniu.
Musisz jednak uważać, jeśli objawisz im swoją fizyczną formę mogą 
uznać cię za demona i szansa na to, że znowu w ciebie uwierzą spadnie kilkukrotnie.

Kolejny ruch : mówisz ludziom, czego od nich oczekujesz. Możesz to robić dając znaki, lub zsyłając na ludzi klątwy, lub cuda

  • P: Co masz na myśli mówiąc to? Co takiego musieliby zrobić wieśniacy?
  • O: Właściwie to.. cokolwiek.
Jeżeli wieśniacy wybudują 5 domów, każdy z nich się "magicznie zawali"
Wieśniacy zbudują kościół, w którą spróbują wymodlić u ciebie łaskę.

[Image: koscioek.PNG]

To, czy się zgodzisz czy nie, to druga kwestia. 
Pamiętaj tylko, że brak jakiegokolwiek działania z twojej strony,
może zmniejszyć ich wierzenia.

Klątwa ustaje - wieśniacy zaczynają chodzić do kościoła - ty,  jeśli przestają to robić - bądź jeden kościół to za mało,
wywołujesz kolejne plagi - aż powstaje kolejny.

Od czasu do czasu jakieś plony obrodzą, aż w głowach wieśniaków
wiara w ciebie będzie silna i niezachwiana.


Mam więc oddaną mi wioskę, co dalej?

Kiedy już masz pod sobą ludzi - kontrolowanie ich staje się 2 razy łatwiejsze. Teraz musisz dawać im znaki, czego od nich wymagasz.
Może chcesz, aby byli bardziej wyedukowani, lub nauczyli się walczyć?

Możesz objawić sen, dla kapłana kościoła, który ogłosi w całej wiosce, czego wymaga od nich bóstwo.
I zależnie od twoich preferencji w wiosce powstanie biblioteka, koszary,
kaplice lub cokolwiek innego - co dadzą radę ogarnąć prości wieśniacy.



[Image: lf8QJiW.png]



Otwarty, żywy świat



Wokół ciebie cały czas tętni życie. Cały czas coś się dzieje i na świecie podejmowane są przeróżne decyzje.

Pewnego dnia twoją wioskę może zaatakować banda rozbójników. Jeśli nie przygotujesz się wystarczająco dobrze, duża część
wieśniaków może zostać wymordowana, a zasoby skradzione.




Im większa osada, tym więcej rzeczy się w niej dzieje.  Jeżeli jesteś wyjątkowo złym bogiem,
w mieście mogą pojawić się protesty - niektórzy wieśniacy mogą chcieć nawet spalić kościół uznając, że ludzie uwierzyli w diabła.
Jeśli bunt będzie za duży, mogą nawet zacząć palić wierzących na stosach.

Twoim zadaniem jest wtedy ustawić ludzi do pionu. A jeśli to naprawdę nic nie da możesz
  1. objawić im swoją rzeczywistą postać i przemówić
  2. znaleźć sobie inną wioskę i zacząć od nowa




Świat Fenrir'u po którym się poruszamy dzieli się na 5 głównych sekwencji :


  1.  Osady

  2.  Królestwa Ludzi

  3.  Wąwóz Kupiecki

  4.  Bezdroża

  5.  Wielki Las




[Image: 1673-5-1284291127.jpg]

1. Osady - czyli miejsca w których wieśniacy, spoza królewskich ziem zakładają swoje miasta.
Są to tereny względnie bezpieczne. Co jakiś czas pojawiają się tutaj patrole rycerskie - które mają za zadanie
chronić mieszkańców przed zbójeckimi rozbojami - jednak często rozbójnicy bywają sprytniejsi i mimo to napadają na wioski.

Gdyby wioska została doszczętnie spalona - Królestwo wysłałoby armię, na okoliczne obozy bandytów - to, na jakiś czas zatrzymałoby serię napaści.

Osady wieśniaków są przede wszystkim miejscami, w których uprawia się pola i dostarcza żywność dla królestwa - z tego też powodu, są one pod ochroną.





[Image: latest?cb=20091127002306]

2. Królestwa Ludzi - czyli ziemie za wielkim murem, do którego nie mają dostępu rozbójnicy, a nawet jakby się przedarli - to bardzo
szybko zostaliby wykryci i wymordowani.

W tym miejscu odbywa się życie inne, niż w całym Fenrirze. Królestwo rządzi się swoimi prawami, mają swoje problemy i własną ekonomię.
Ludzie tam są znacznie bardziej wykształceni, niż wieśniacy i uczynienie z nich ludzi wierzących może okazać się trudniejsze, niźli w osadach.

Królestwo jest podzielone na kilka sfer wpływów, zarządzane przez baronów i lordów. Najwyżej w hierarchii jest oczywiście król i kanclerz królewski.
Każda ze sfer posiada swoją własną armię, którą może zarządzać. - więc gdyby udało ci się przejąć władzę, nad jedną z królewskich sfer, możesz nawet
zapoczątkować wojnę domową.





Wąwóz Kupiecki    ;     Bezdroża     ;    Wielki las

Spoiler



[Image: Forest_Stream_-_View_I.png]

3. Wąwóz Kupiecki - są to tereny, po których zazwyczaj przejeżdżają karawany kupieckie, z żywnością i towarami do wiosek i królestwa.
Są to tereny najbardziej narażone na łasych na łatwy łup złodziei i zorganizowane grupy rozbójników.

Zniszczenie całej karawany jest jednak ryzykowne i grozi to otwartą wojną z jedną, ze sfer królewskich, do których należała karawana.
Mimo wielu napadów, nadal są to miejsca strzeżone i znacznie bezpieczniejsze, do wymarszów aniżeli bezdroża.



[Image: oboz_bandytow2.png]

4. Bezdroża - ziemie niczyje.
Wylęgarnia obozów bandytów, wiosek barbarzyńców i pustelników.

Jedyna zasada życia na tych terenach to przetrwać. Każdy służy wyłącznie sobie.
Ludzie na tych ziemiach zazwyczaj prowadzą koczowniczy tryb życia i często zmieniają miejsca zamieszkania.
Rzadko która osoba potrafi w ogóle czytać - bo na cóż byłaby jej ta umiejętność.

Jest to dobre miejsce na start dla bogów, którzy nie boją się wojen i chcą szybko zgromadzić silną watahę.





[Image: Dragon-Age-Inquisition-s-Three-Dragon-Em...2207-6.jpg]

5. Wielki Las - są to miejsca, w których mieszkają legendarne elfy,
druidzi, enty i wiele innych baśniowych stworzeń.
Żeby je jednak odkryć musielibyśmy zapuścić się głęboko w las - a nie wiadomo, czy udałoby nam się wrócić.


Las - z pozoru nie odznacza się niczym konkretnym. Zwierzyna, którą może upolować okoliczna ludność, drzewa rzeki.
Jednak, jeżeli byśmy chcieli panować nad terenami leśnymi - aby uniezależnić swój lud od walki o jedzenie - będziemy 
musieli stanąć w szranki z druidami, opiekunami lasów.

Dla druidów lasy to ziemia święta - zamieszkują ją, ale jej nie wykorzystują. Jeżeli narazimy się na gniew lasów,
z drzew mogą zacząć wychodzić enty, pojawią się driady... i w końcowym efekcie las upomni się o naszą wioskę, aby ukrócić źródło zła.

Las jest za to dobrym miejscem na początek dla dobrych bogów, którzy chcą żyć za pan brat z naturą i zwierzętami.


Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Nawet nie umiesz tego zrobić
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Znam coś podobnego, jakby ktoś był zainteresowany: https://dashingdon.com/play/maxmansung/t...p?cb=32189
Jedyna różnica to to, że pomysł Martineza jest w 3D xD A to wyżej to gra tekstowa, ale z tego co wiem długo trwało jej tworzenie. Też wcielamy się w niej w wybranego przez nas boga, a potem kierujemy naszym ludem.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
By Martyn xD To może poprzednie dzieło Martineza jest
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
by Martyn
[Image: 449.gif]
[Image: sodQEoT.png]
[Image: bJdR3wb.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
A gdzie link, żeby zagrać w demo? To miało być dzisiaj?
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Czekałem na to.... Dałeś rade zrobić demko. TERAZ LECIMY PO PEŁNĄ WERSJE!
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
(12.05.2019, 13:49)Dawidor Wrote: Czekałem na to.... Dałeś rade zrobić demko. TERAZ LECIMY PO PEŁNĄ WERSJE!

Mógłbyś proszę wskazać, gdzie jest to demo o którym mówisz?

edit. Chyba żyjemy w alternatywnych wszechświatach, bo ja przeszukałem ten temat w z dłuż i wszerz i nic nie znalazłem.
[Image: sodQEoT.png]
[Image: bJdR3wb.jpg]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
Miałeś udostępnić demo czy tam prolog i go nie ma :/
https://imgur.com/DNwGdRC
Valar Morghulis & Valar Dohaeris
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
@Dawidor to uczucie kiedy chcesz wesprzeć kolege, ale nie czytałeś opisu


Jeśli dam z siebie 200% i będę pracował 10 godzin dziennie nad projektem,
to dam radę opublikować demo za tydzień.
Pasuje?
W miesiąc zrobie więcej, niż przez całą "kariere" moderską.
W ogóle wydaje mi sie, że przez ostatnie 3 dni zrobiłem więcej, niż przez ostatnie 3 miesiące.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Ty serio myślisz że cokolwiek zrobisz?
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Jeśli postawie wszystko na jedną kartkę, 
jeśli będę myślał wyłącznie o próbie bogów kiedy wstaje i się kłade

jeśli poświęcę więcej, niż każdy z tego forum by poświęcił
to dam radę. To będzie jak obsesja, Próba Bogów stanie sie moim jedynym tematem 
jedynym celem, jedynym planem. Będę pracował minimum 12 godzin dziennie.

To nie jest że chce, ja nie opublikuje żadnego innego projektu, żadnego tematu, żadnego postu póki nie odzyskam swojej godności.
Już od 3 dni kładę się o 11, wstaje o 18 żeby zaoszczędzić więcej czasu.

Ja wiem jak to brzmi, ale teraz wyobraźcie sobie że od 8 lat obiecuje sobie że w końcu zrobie jakiś projekt
Jakie znaczenie ma tydzień miesiąc w perspektywie takiego czasu
Musze zniszczyć, rozedrzeć starego martineza na części i zbudować sie na nowo, jeśli coś z tego forum ma być.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
(12.05.2019, 19:37)Martinez Wrote: Jeśli postawie wszystko na jedną kartkę, 
jeśli będę myślał wyłącznie o próbie bogów kiedy wstaje i się kłade

jeśli poświęcę więcej, niż każdy z tego forum by poświęcił
to dam radę.
Nie, nie dasz. Po prostu to wykracza daleko poza twoje umiejętności i nawet jakbyś chciał to nie zrobisz tego demo w tydzień, a całego projektu nawet w rok nie zrobisz. A reszta to twoje typowe pierdolenie więc nawet nie będę się odnosił xD
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
Ale jutro się bawimy, nie martin?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
chciales sie pochwalic ze wyciąłeś 12-sto sekundową scenę z Wiedźmina 3 i dlatego napisałeś jakiś z dupy nieodnoszący się do niczego post?
01110001011110001110011
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.