• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Mury/Mosty/Rasa w kampani
#1
Witam! Tworze kampanię lecz mam kilka problemów.
1) Mam problem z murami, a mianowicie nie mogę połączyć ze sobą murów a wiem że da się to zrobić.
2) Z mostami jest podobny problem gdyż nie wiem co zrobić by jednostki mogły po moście przejść.
3) Gdy włączam mapę we "Własnej Grze" to mam rasę ludzi (czyli tak jak być powinno) lecz gdy odpalam już mapę w kampani to daje mi losową rasę i nie wiem jak to naprawić.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Witaj! Już podaję ci rozwiązanie na każde z 3 pytań Uśmiech

1) W jaki sposób robisz mury? Jeżeli są to budynki - musisz wiedzieć że każdy ma przypisaną wielkość zajmowanego terenu.
Jeśli chcesz mury postawić najbliżej siebie, zrób je na bazie farmy.
Aby obrócić mur, który jest budynkiem, w menadżerze jednostek : "statystyki - jest budynkiem [TAK]" odznacz fajkę, obróć i z powrotem zaznacz.
Najlepiej odznacz na wstępie -> ustaw cały mur i dopiero potem zaznacz jako budynek.

Jeżeli robisz mur jako dodatek, to wybierz po prostu taki, z małą średnicą, np znak lub barykadę.

2) Mosty warcraftowe są stworzone tak, że zawsze można po nich przejść, jeśli się je dobrze ustawi. Być może są ustawione zbyt nisko, względem urwiska.
Jeżeli mówimy o mostach customowych, to musisz ustawić na nich coś, co się nazywa "niewidzialna platforma" są to bloki, po których można stąpać. 

[Image: hhh.PNG]



3) Ten błąd również miałem bardzo długo, rozwiązanie jest prościutkie - 

[Image: yyy.PNG]

ustawiasz określone ustawienia.
Oczywiście najpierw musisz w polu "Gracze" ustalić, jaką chcesz rasę.


Mam nadzieję, że pomogłem. Uśmiech Pisz w razie innych pytań.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: _SOKOLPL_
#3
Jeżeli chodzi o rase to pomogłeś. Jeśli chodzi o dwa pozostałe punkty to nie. W przypadku mostów to nie wiem czy to błąd edytora czy ja jestem na to za głupi bo jak mam drewniany most to nie moge w jego miejscu postawić tej platformy a gdy postawie platforme to nie moge postawić mostu. Jeśli chodzi o mury to chodziło mi bardziej kamienne mury z dodatków które na przykład w pierwszej misji ludzi z reign of chaos przy wejściu do miasta mury są połączone razem oraz z bramą i tworzą jedną całość.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
jeżeli chodzi o mury to jeśli dobrze rozumiem to chcesz zrobić coś takiego:
[Image: IW4AG7s.jpg]jeśli tak to skopiuj w edytorze obiektów mur wklej go jako nowy dodatek i ścieżkę zmień na ścieżkę grzybów (w efekcie dodatek nie będzie miał ścieżki. ustaw tak jak potrzebujesz i poustawiaj blokady ścieżek tak aby jednostki nie przenikały przez mur.

jeśli chodzi o mosty to sprawdź czy dobrze je ustawiłeś. najlepiej wciśnij w edytorze klawisz "P". wtedy wyświetlą się ścieżki. różowe to blokady, niebieskie oznaczają, że jednostki mogą przejść, ale nie można w danym miejscu nic postawić (dodatki lub jednostki). brak koloru oznacza miejsca gdzie można zarówno chodzić jak i budować.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: _SOKOLPL_
#5
Odpowiedź na pytanie związane z murami.

Wybierasz wiatrak i tworzysz nowy model na jego podstawie, a następnie szukasz ścieżek:

Art - Model file - (tutaj podmieniasz model wiatraku na model murów)
Editor - Maximum Scale - (tutaj ustawiasz wartość maksymalną skali obiektu)
Editor - Miniumum Scale - (tutaj ustawiasz wartość minimalną skali obiektu)
Pathing - Pathing Texture - None (ważne! wybierasz opcję none inaczej nie zadziała) 
Sound - Looping Sound -  None (co by dźwięku wiatraka nie było słychać) 
Text - Name - (Ustawiasz nazwę obiektu np. "mur01")

Wszystkie mury na końcu po ułożeniu na mapie pokrywasz blokadą ścieżek i gotowe. Szybko, prosto i funkcjonalnie.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: _SOKOLPL_

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.