• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jak można wstawić obrażenia jednostki na ponad 500000
Zdjęcie 
Jestem dość początkującym tworzycielem map w World Editorze dopiero teraz po latach jakąś mapę na poważnie chcę zrobić ale do rzeczy.
W World Editorze maksymalna liczba jaką można wstawić w polu obrażeń to 500 000 a obrony 1000  ale już często spotykałem się z przypadkiem gdzie w mapie budynek ma np 350 000 000 obrażeń a jednostka np 120 000 obrony.
Nie wiem dokładnie skąd to się bierze słyszałem o jakiś z-modowanych Edytorach ale pobrałem taki jeden i coś tam zmienia jest więcej opcji ale nadal ten limit pozostaję.
Wie ktoś jak takie coś można zrobić krok po kroku bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi Smutny

tu przykład na 24:50 jest jednostka z takimi obrażeniami itp

Tu również na 54:36

}}}
Podziękowanie od:
Możesz modyfikować obrażenia za pomocą triggerów, ewentualnie nakarmić jednostkę księgami zwiększającymi obrażenia
Ten post był edytowany -259638 raz(y) ostatnio edytowany przez Axator: Za 3 pojutrze, 29:89
Find
}}}
Podziękowanie od:
Naciśnij Shift i kliknij pole edycji statystyki, będziesz mógł dać większe wartości.
Find
}}}
Podziękowanie od:
(10.07.2019, 12:05)GoldenKnight223 Wrote: Naciśnij Shift i kliknij pole edycji statystyki, będziesz mógł dać większe wartości.

Dziękuje za pomoc! Uśmiech
Miesiące się z tym męczyłem.
}}}
Podziękowanie od:
Po pierwsze nie unikaj nigdy pytania. Lepiej zapytać nawet o głupią rzecz,
niż się z nią przesadnie męczyć. ;-)
Find
}}}
Podziękowanie od:
(11.07.2019, 13:43)Martinez Wrote: Po pierwsze nie unikaj nigdy pytania. Lepiej zapytać nawet o głupią rzecz,
niż się z nią przesadnie męczyć. ;-)

Dziękuję zapamiętam Uśmiech
}}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  

Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment

O NAS