• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[KONCEPT] Mały Projekt Martineza
#1
Witam, niedługo będę miał pieniądze, za które planuje kupić sobie jakiś fajny laptop, na którym 
będę mógł trochę popracować w warcrafcie (niestety coś się zepsuło w moim PC i to nie był dysk twardy, a obecny laptop jest za słaby do edytora)
do tego czasu rozpisuje luźny koncept, na którym będę bazował

Typ gry:
- 1 Wielka mapa, podzielona na segmenty
- Epoka : alternatywne średniowiecze
- Single / Multiplayer - do 4 osób

- Klimat : zimowo / leśny

No więc tak: (wszystko wymyślam na spontanie)
Zaczynamy grę w małej wiosce Harrogart. Jesteśmy jednym z rekrutów, szkolonymi na przyszłych żołnierzy.
Właśnie odbywamy szkolenie bojowe, w akademii,
razem z kilkoma rekrutami. Wśród nich są zarówno elfy, jak i krasnoludzi.

Jesteśmy zakwaterowani w małym pokoju, w drewnianych koszarach. Każdy rekrut ma swój pokój, w którym
trzyma swój ekwipunek. Oprócz tego w akademii jest dwóch sklepikarzy, którzy za niskie ceny mogą sprzedać nam mikstury, albo prowiant.

[Image: allan-bernardo-house-with-stables.jpg?1447050785]

Początek gry:
Dostajemy rozkaz, aby stawić się na pierwszym dniu szkolenia.  Zabrać mamy ze sobą najpotrzebniejsze
rzeczy, ze skrzyni.
Gdy już wychodzimy z pokoju i schodzimy na dolne piętro, kursant prosi nas, abyśmy wybrali jedną
z trzech broni, którą chcemy się posługiwać. Jej wybór determinuje klasę, którą będziemy mieli - więc można to potraktować, jako część tworzenia postaci.

******
Do wyboru mamy:
- Drewniany kij ( który zaczyna etap giermka  pod atak )
- Łuk ( etap łowcy pod zwinność + atak )
- Krótki nóż ( etap łotrzyka pod zwinność )
- Różdżkę ( etap adepta pod inteligencję )

[Image: trainingdummy.jpg]

Wybór kija - oznaczać będzie nauki walki na z manekinach (będzie on odradzał się, po jego zniszczeniu)
a my nasze szkolenie kontynuujemy, aż do zdobycia drugiego poziomu doświadczenia.

Wybór łuku - będzie nauką precyzji i strzelania. W tym celu posłużą nam makiety celów. Cel będzie zaliczony, dopiero przy krytycznym trafieniu, które symbolizuje środek tarczy. Sam cel będzie miał zdolność uników

Wybór noża - jest nauką kradzieży, zdejmowania pułapek i otwierania zamków. 
Dostaniemy skrzynie do otwarcia i pułapkę do rozbrojenia

Wybór różdżki - jest magią woli. Dostajemy księgę zaklęć, i musimy wywołać trzy efekty, na trzech
manekinach, zaznaczonych polach.  Powtarzamy tak długo, aż nie zniszczymy ich. Każdy manekin ma
odporność na pozostałe spelle



[Image: anthony-avon-tavern.jpg?1417635268]




[Image: proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.hivewor...7efa34ef18]

[Image: c0450ce7affac68d4290d9a1821bec6b.jpg]
Kiedy poradzimy sobie z jednym z trzech etapów, wówczas podchodzi do naszej grupy dowódca i zarządza przerwę.
Jeżeli gra odbywa się na multi - po wykonaniu zadania przez wszystkich członków grupy.


Etap 2.
(atak)  Tym razem będziemy musieli zmierzyć się z grupą robaków, w piwnicy pod koszarami.
Jeżeli udowodnimy sprawdzimy się w walce, dostaniemy prawdziwy miecz.


(zwinność + atak)  Teraz będziesz musiał z drobnego łuku upolować wilka w lesie.
Oprócz tego będziesz musiał założyć pułapkę, na tego wilka.
Jeżeli ci się to uda, z trzema wilkami, dostaniesz normalny łuk i krótki miecz, do dobijania rannych ofiar i samoobrony.


(zwinność)  Będziesz musiał  otworzyć 3 drzwi, i okraść karczmarza z mikstur.
Jeżeli to zrobisz, dostaniesz narzędzia łotrzyka oraz zatruty sztylet.


(magia)  Twoim zadaniem będzie pokonanie wilka, przy użyciu księgi zaklęć,
oprócz tego dostaniesz 3 przedmioty do identyfikacji.
Kiedy sobie z tym poradzisz, dostaniesz kostur maga i własną księgę zaklęć[/font]
(możesz wybrać kierunek, w jakim rozwinie się twój mag) albo :
- zaklęcia bojowe, moc żywiołów
- albo uroki

- albo przywołania




Etap 3. Ostatnim etapem będzie walka indywidualna, z innym krekrutem.


(atak)  [font]Tym razem będziesz stawać do walki, z innym rekrutem na arenie. (domyślnie będzie to komputer)
Musisz wygrać trzy starcia, używając technik bojowych
- 0/4 szarża (jest szybkim natarciem na wroga, ze wzmocnionym uderzeniem)
- 0/4 druzgocące uderzenie (jest szansą % na oszołomienie)[/font]
- 0/5 obrona (jest skutecznym odpraciem ataku, używając tarczy)
Każdą z tych technik trzeba zastosować kilka razy.


(zwinność + atak)  Będziesz musiał trafić w ruchome cele 0/5
na 3 etapach. Każdy z nich zwiększa trudność. Oprócz tego musisz założyć 0/5 pułapek i wpuścić w nie wilki
i 0/1 niedźwiedzia

(zwinność)  Będziesz musiał w określonym czasie wykryć 0/5 pułapek, rozbroić je 
otworzyć 0/5 drzwi i skrzyń i okraść kursanta ze zwoju, skradając się


(magia)  Twoim zadaniem będzie rzucenie 4 różnych zaklęć, ze swojej specjalizacji
i pokonanie przy ich użyciu grupy pająków, w okolicznej jaskini.


Każde z tych działań będzie podnosić nasz poziom doświadczenia.
Wykonując 3 etap będziemy posiadać już 4 poziom. W tym momencie możemy udać się do dowódcy i oznajmić
że ukończyliśmy nasze szkolenie

Jeżeli podejdziemy do niego wcześniej, nie zareaguje.
*******

Teraz jesteśmy gotowi by opuścić mury akademii i ruszyć na kolejne zadanie. Dowódca zabiera nas do obozu, który mieści się w środku lasu.
Po drodze zaatakują nas wilki, z którymi będziemy musieli się zmierzyć.
Na miejscu rozbijemy obozowisko. <- stanie się to naszą nową, chwilową bazą, a my ruszamy do lasu
Naszym celem jest zebranie 0/5 skór wilczych i 0/2 niedźwiedzich.


Następnie zbieramy borówki w lasach, 0/10 - i wracamy do bazy
Dowódca mówi, żeśmy się spisali. Po wykonaniu misji, przez wszystkich rekrutów, możemy ruszyć dalej.

*****
Tak więc idziemy w kimke i budzimy się następnego dnia
Obóz jest już złożony a my wyruszamy w stronę miasta, wraz z karawaną,
w którym rozpoczniemy nowe życie


********************************

Tyle na początek. Nie chce stawiać sobie za łatwych wyzwań. Każdą rzecz, z wyjątkiem skili
będę mógł bez problemu zrobić. A ze skilami się jeszcze poducze. 

To jest 1/3 części, z jakich składać będzie się mój mini projekt. Tyle na razie. Później napisze dalsze części konceptu

ps. nie piszcie mi że multi jest za trudny - bo nie jest, robiłem już projekt, w oparciu o grę drużynową
i to było proste, więc sobie poradze.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
a ja właśnie chciałem napisać żebyś zaczął od singla Duży uśmiech

pomysł niezły. moim zdaniem mógłbyś zacząć od skupienia się tylko na samym szkoleniu zakończonym wyjściem z karawaną i tyle. wydaj to jako demo i zobacz odbiór. skup się na tym co już masz i przelej to na edytor. nie rzucaj się na coś ogromnego, bo Ci znowu chęci odejdą i po zapowiedzeniu trzech premier napiszesz "za duży projekt, sory-resory, idę odpocząć, elo."

jeśli zaczniesz sie przy tym męczyć to lepiej zrób sobie przerwę, zamiast porzucać projekt czy tam wrzucać go do papa-pudełka żeby gnił, bo myślę że byłoby szkoda.

a tak z ciekwaości to co Ty masz za laptopa, że nie udźwignie edytora? bo na moim starym lapku , jakimś pavilionie dv5 czy tam dv6 z dziesięć lat temu śmigało aż miło.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
W sumie to nie wiem, co z tym lapkiem, bo Dragon Age Inkwizycja śmigało. Może to od przegrzania. Spróbuje coś na nim jutro ogarnąć

Co do projektu, to właśnie tak zrobie. Jestem typem osoby, która woli siąść, zrobić wszystko od A do Z, najlepiej jak się da,
niż odkładać rzeczy na potem. Więc projekt ukończe na szkoleniu - i dopracuje je na 100%

1. Najpierw zrobie szkic mapy. Bez żadnych modeli z neta, na bazie najzwyklejszych modeli i tekstur.
2. Potem porobie sobie postacie, questy, mechaniki
a jak już wszystko będzie działać na tip-top, to dopiero wtedy zaczne rozglądać się za modelami.

I taka opcja w ogóle wydaje mi sie najlepsza. Bo teren to taka rzecz i modele którą można zawsze poprawić, edytować
a nad konceptami, filmami trzeba już przysiąść.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
"Jestem typem osoby, która woli siąść, zrobić wszystko od A do Z, najlepiej jak się da,
niż odkładać rzeczy na potem." Tutaj się nie zgodze. Bardzo często odkładasz na potem albo na stałe.

Co do projektu... Sorry, ale on nie wygląda na mały i ma dosyć rozbudowane rzeczy gdzie juz obawiam się, że trzeba custom scripty/jassa/lua...


Wielu ludzi tobie tlumaczy bys zrobił coś małego na twoje umiejętności, a ty dalej odwalasz głupoty...

Zrób kampanie w singlu z misjami na początek potem jakiś towerdefence...

Problemy masz z MUI i to bardzo duże, w sumie ja też. Trzeba tutaj już przewidywać zachowania kazdego gracza. Do tego też masz problemy ze zrozumieniem algorytmów.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
cd cytatu, wolę, ale nie zawsze mi to wychodzi. ;P

Mówie że dam rade, to dam. Robiłem już podobne rzeczy, więc moge ocenić czy będzie to dla mnie trudne czy nie.
Dzięki za troskę ale nie chce być traktowany cały czas jak kompletny laik.
Rozumiem że nie wydałem jeszcze żadnego projektu, ale wiem ile się do tej pory nauczyłem.
Postawiłem mobe z dawidem od podstaw - w prawdzie z paroma błędami, ale z mnóstwem systemów.

Żadne rzeczy nie wymagają jassa, ani nic takiego. A przynajmniej nie w moim zamyśle.


Oto rzeczy, które będą potrzebne:
- Umiejętność pisania misji
- Umiejętność tworzenia cinematiców
- Obsługiwanie tablic wyboru
- Tablice liczące rzeczy 0/5 (tego nauczył mnie axator) 
- Przyciski
- Tworzenie jaskiń i przejść do jaskiń
- Podstawowa wiedza z zakresu edytora jednostek, i wyzwalaczy

Tylko tyle.
Poradzę sobie obicuje. Jutro zaczne zabawę w edytorze
To tylko głupie szkolenie. Skończe je, i wrzuce projekt na hosting.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.