Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modyfikacja Masowej Teleportacji
#1
Kostka 
Witam. Mam wielk problem a dokładniej: chcę zrobić by spell masowa teleportacja arcymaga działała na Wykorzenione drzewce(pozostawiając te zakorzenione w spokoju), oraz by można było się teleportować jedynie do Widocznego Drzewa(zwykłego drzewa) a nie do jednostek i budynków. Jest w stanie ktoś mi pomóc? Sam nie mam innego pomysłu niż napisanie go całkowicie od nowa, ale może to działać odmiennie od masowej teleportacji z racji tego że triggery na których to jedynie się znam mają dość pokrętne ustawianie Precyzji tego co ma się stać, przez co przypadkiem mogę gdzieś niedoprecyzować tego gdzie się pojawią jednostki i wylądują w drzewach.

Lucius: Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby, ponownego jego otwarcia, prosze o kontkat na PW. 
#2
Te drzewka mają chyba jeszcze typ jednostki ustawiony na prastary. Spróbuj to dodać. jeśli to nie zadziała, niestety mussiz stworzyć swoją własną teleportację.
#3
(21.09.2019, 11:37)Micek napisał(a): Te drzewka mają chyba jeszcze typ jednostki ustawiony na prastary. Spróbuj to dodać. jeśli to nie zadziała, niestety mussiz stworzyć swoją własną teleportację.

Tak, sprawdziłem wszystkie ustawienia jak "Czy budynek" , namierzanie celu i klasyfikacja jednostki , żadne nawet połączone nie chciały ruszyć. Widocznie jest to hardcodowane. Więc napisałem sam custom spella i chyba działa :D + zadbałem chyba o wszystkie wycieki pamięci jak Punkt, Region czy grupa jednostek :)

EDIT: a jednak nie... wciąż teleportuje zakorzenione drzewce -.-
#4
Jeżeli nie da się kontrolować wykorzenionych drzewców z pozycji edytora, to może spróbuj zrobić dla nich grupę,
do której trafią wszystkie drzewce, które użyły wykorzenienia.
W ten sposób będziesz miał te jednostki pod kontrolą

a do zakorzenionych drzewców możesz dodać jakiś  warunek żeby teleportacja je omijała. Chyba powinno zadziałać.
#5
Nie wiem jak działa umiejętność zakorzenienia, jeśli działa tak samo jak root to ta opcja którą Ci podam nie zadziała.

Spróbuj dodać do wyjątków w wyzwalaczu zamiast Typ jednostki = Budynek, warunek jeśli szybkość jednostki nie jest równa 0.
Budynki go nie spełnią więc zostaną, a ruchome treanty już powiny i je przeteleportuje.
#6
(21.09.2019, 12:26)Micek napisał(a): Nie wiem jak działa umiejętność zakorzenienia, jeśli działa tak samo jak root to ta opcja którą Ci podam nie zadziała.

Spróbuj dodać do wyjątków w wyzwalaczu zamiast Typ jednostki = Budynek, warunek jeśli szybkość jednostki nie jest równa 0.
Budynki go nie spełnią więc zostaną, a ruchome treanty już powiny i je przeteleportuje.

Sprawdziłem, move speed nie jest ustawiany na 0, po prostu nie mogą się ruszać, ale move speed wciąż mają taki sam
#7
Ok to jedynym możliwym rozwiązaniem jest dodanie po prostu wykrycia zakorzenienia do grupy, a następnie sprawdzenie czy jednostak X jest w tej grupie i jej wykluczenie.

Po wykorzenieniu należy jednostkę usunąć, przy pomocy indexera zrobisz to w parę sekund.
#8
w kilka sekund o ile ktoś wie jak tego używać xD
#9
Ja już zabieram się za tego indexera od 10 miesięcy, a nadal nie wiem jak tego używać xD
#10
czyli jak się naucze indexera w 9 miesięcy będę lepsze od goldena :D
fajnie

polios poczekaj może na axatora, on umi te indexery obsługiwać
#11
Zrobię Wam poradnik jak obsługiwać indexera, pojawi się jeszcze dzisiaj
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości