Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rasy i Jednostki
#1
Rasy Podziemnych Walk:
 
Orkowie
Spoiler
[Obrazek: McPqINf.jpg]


Orkowie od zawsze uprawiali sporty walk, by wyjaśnić spory, bądź też wyjaśnić kogoś, kogoś niezbyt lubią. Na arenie są oni niepokonanymi dzikusami i mistrzami toporów, którym z jakiegoś powodu nigdy nie kończą się siły witalne.
Przedstawiciele:
Siepacz(Barbażyńca) - Doskok: Może doskoczyć do przeciwnika i ogłuszyć go na sekundę.
Wilczy Jeździec(Barbażyńca) - Sieć: Łapie przeciwnika i unieruchamia go do końca walki.
Jeździec Wiwerny(Łowca) - Przywołanie Wiwerny: Przywołuje wiwernę, która wspiera swojego tresera, atakując wrogów.
Szaman Kręgu Ziemi(Szaman) - Żądza Krwi: Wzbudza gniew u sojusznika, zwiększając jego szybkoć ataku i prędkość ruchu.
Thrall(Szaman) - Trzęsienie Ziemi: Wywołuje potężne wstrząsy znacząco spowalniające wrogów.
Mag Bitewny(Mag) - Seryjne Błyskawice: Razi przeciwnika, zadając mu dotkliwe obrażenia, które przeskakują na kolejnych przeciwników.
Samuro(Zabójca) - Wir Ostrzy: Wpada w szał, kręcąc się w miejscu przez krótki czas i zadając ogromne obrażenia postaciom wokół.
Mistrz Wojny(Strażnik) - Silny Cios: Może odrzucić przeciwnika i zadać mu obrażenia.
Ork Chaosu(Czarnoksiężnik) - Plugawe Oczyszczenie: Usuwa wszystkie efekty z postaci i znacznie ją spowalnia.
Drek'thar(Wiedźmiarz) - Skorupa Antymagiczna: Otacza siebie lub sojusznika czasową ochroną przed magicznymi atakami i zaklęciami.
Garrosh(Strażnik) - Cios Pięścią: Zużywa cały posiadany pancerz, wyzerowując go i zadają wrogowi dotkliwe obrażenia zależne od zużytego pancerza.
Krasnoludy
Spoiler
[Obrazek: rcVUM0w.jpg]

Mistrzowie piwa i burd po piwie, doskonale się uzupełniając. Ci żądni przygód awanturnicy przemierzają Azeroth, nie marnując żadnej okazji do popisania się swoimi autami. Każdy ich cios może zaboleć i nie raz ktoś padł po nim ogłuszony na ziemię.

Przedstawiciele:
Wojownik Miedziobrodych(Barbażyńca) - Atak Mrozem: Ataki krasnoluda spowalniają trafianych przeciwników.
Strzelec(Łowca) - Gorący Pocisk: Co szósty strzał strzelca zadaje silne obrażenia obszarowe.
Czempion Krasnoludów(Barbażyńca) - Rzut Młotem: Może wystrzelić wirujący młot, który zada przeciwnikowi i ogłuszy go na dłuższą chwilę.
Rogacz(Czarnoksiężnik) - Rozproszenie: Rogacz usuwa magię z danego obszaru i pali manę przeciwników.
Mistrz Run(Szaman) - Lodowy Oddech: Wypuszcza magiczny stożek lodu, który rani i mrozi przeciwników.
Jeździec Gryfów(Łowca) - Wirujący Młot: Jeździec atakując rzuca młotem, który odbija się między przeciwnikami.
Muradzin Miedziobrody(Strażnik) - Awatar: Może na kilkanaście sekund zyskać dużą ilość zdrowia, pancerza i odporność na magię.
Trolle
Spoiler
[Obrazek: 2ntC2kt.jpg]

(Resztę barwnych opisów dodam jutro rano bo gorączka, ale obczajcie sobie postacie)
Przedstawiciele:
Łowca Głów(Zabójca) - Egzekucja: Zadaje podwójne obrażenia postaciom, które mają 30% zdrowia lub mniej.
Berserker Amani(Barbażyńca) - Oznaczenie Ofiary: Berserker z każdrym trafieniem tej samej ofiary zadaje jej 5% więcej obrażeń.
Znachor(Kapłan) - Leczące Znaki: Przywołuje totem który szybko przywraca sojusznikom zdrowie.
Lodowy Troll(Szaman) - Zbroja Mrozu: Zapewnia sojusznikowi premię do pancerza, zaś atakujący go wrogowie zostaną spowolnieni.
Mroczny Troll(Wiedźma) - Wygnanie: Rzuca na sojusznika lub wroga urok, powodując że postać nie może być atakowana fizycznie ani sama nie może atakować. Wciąż jednak może rzucać zaklęcie i otrzymywać obrażenia magiczne.
Rok'han(Wiedźma) - Wielke złe Voodoo: Tworzy podtrzymywane zaklęcie, które zapewnia pozostałym sojusznikom krótką nieśmiertelność.
Ludzie 
Spoiler
[Obrazek: Mml7bSC.jpg]

Przedstawiciele:
Biedny Pie*dolony Piechur(Strażnik) - Obrona: Może zmniejszyć swoją prędkość ruchu i ataku, by blokować część obrażeń dystansowych.
Kapitan Falryk(Strażnik) - Inspiracja: Wzmacnia zdrowie i atak BDPiechura.
Łajdak(Zabójca) - Osłona Nocy: Może na krótki czas stać się niewidzialny i wykonać natychmiastowe uderzenie krytyczne po wyjściu z cienia.
Uczennica Czarodzieja(Mag) - Spowolnienie: Rzuca urok znacząco spowalniający atak i ruch wroga na długi czas.
Jaina(Mag) - Przywołanie Żywioałaka i Zamieć: Jaina może przywoływać swoich magicznych pomocników, lub zrzucić na głowy wrogów fale gradobicia.
Renegat(Czarnoksiężnik) - Wyssanie Życia: Renegat zaczyna pochłaniać siły życiowe wroga, przejmując jego punkty zdrowia.
Kapelan(Kapłan) - Leczenie: Za niewielką ilość many może nieprzerwanie uzdrawiać sojuszników.
Wielka Inkwizytorka - Wskrzeszenie: Przywraca do życia ostatnio zmarłego sojusznika. Wskrzeszony sojusznik ma rangę równą randze Inkwizytorki.
Rycerz Srebrnej Dłoni(Paladyn) - Równość: Ustawia obecne zdrowie wroga/sojusznika na zdrowie równe zdrowiu Rycerza.
Uther(Paladyn) - Święty Blask: Przywraca sojusznikowi znaczą ilość zdrowia, lub rani nieumarłego za połowę danej wartości.
Nekromanta(Nekromanta) - Reanimacja: Przywołuje grupę Ożywieńców.
Przeklęty Rycerz(Wiedźma) - Opętanie: Może wejść w ciało i opętać wroga o niższej randze od rangi Przeklętego Rycerza.
Nieumarli
Spoiler
[Obrazek: VPVTu7s.jpg]

Przedstawiciele:
Ghul(Barbażyńca) - Kanibalizm: Może zjeść sojusznika, by przejąć część jego wartości ataku i zregenerować swoje życie punktami zdrowia zjedzonego sojusznika. Na agonii zadaje X obrażeń wrogowi, który zabił Ghula.
Wrathguard(Strażnik) - Szaleństwo: Wywołuje u postaci szaleństwo, przez co traci ona szybko zdrowie, ale zyskuje silne i szybkie ataki. Na agonii przywraca część zdrowia wszystkim sojusznikom.
Abominacja(Barbażyńca) - Hak: Przyciąga do siebie wroga. Na agonii zadaje całej arenie pewną ilość obrażeń.
Mroczna Łuczniczka(Łowca) - Czarna strzała: Magiczne strzały łuczniczki zadają dodatkowe obrażenia i przy zabójstwie przyzywają ożywieńca. Na agonii przyzywa udręczoną banshee.
Banshee(Wiedźma) - Klątwa: Wywołuje u wroga szansę na hybienie ataków. Na agonii przejmuje kontrolę nad wrogiem na 4 sekundy.
Nerubian Geomanta (Czarnoksiężnik) - Przebicie: Przywołuje linię kolców, zadając wrogom obrażenia i podrzucając ich. Na agonii przywołuje 4 żuki.
Akolita(Czarnoksiężnik) - Okaleczenie: Rzuca na wroga przekleństwo, które znacznie osłabia jego atak i pancerz. Na agonii odnawia manę sojuszników.
Arthas(Rycerz Śmierci) - Wstęga Śmierci: Arthas leczy przyjaznego nieumarłego, lub zadaje wrogowi dotkliwe obrażenia. Ponadto posiada unikalny Artefakt 'Ostrze Mrozu' i na agonii przekazuje go losowemu sojusznikowi.
Khel'thuzad(Nekromanta) - Ożywienie Martwych: Tworzy konstrukta z ciała ostatnio zmarłego wroga, o randze równej randze Khel'thuzada. Nekromanta na agonii przemienia się w Lisza, mogącego przyzywać na danym terenie śmiertelne zaklęcie 'Śmierć i Rozkład'.
Nocne Elfy
Spoiler

[Obrazek: w6Ou24R.jpg]
Po spaleniu Teldrassil, setki tysięcy elfów któe utraciły dom, rozsiały się po całym Azeroth. Wielu z nich przy pomocy Genna Greymanna odnalazło schronienie za murami ludzkich miast, inni pozostali w Darkshore walcząc do ostatniego tchu o to, co pozostało z domu. Niektórzy jednak wyruszyli na nową ścieżkę i obrali sobie nowy fach, polegający na mordowaniu nieumarłych na arenie. A spróbuj tylko trafić takiego elfa.
Przedstawiciele:
Łuczniczka Eluny(Łowca) - Ogniste Strzały: Łucznika może wykorzystywać manę, by wystrzeliwać pociski o zwiększonych obrażeniach i zasięgu ataku.
Strażniczka Krypty(Strażnik) - Glewia: Strażniczka atakuje glewią, która odbija się w kolejnych wrogów i wraca do strażniczki.
Duch Lasu(Zabójca) - Deszcz Noży: Elfka wiruje wokół i wyrzuca salwę śmiercionośnych pocisków.
Strażniczka Świątyni(Mag) - Pomilorfia: Czarodziejka zaklina wroga, przemieniając go na krótki czas w bezbronne zwierzę.
Druid Pazurów(Druid) - Zaklęty Ogień: Rzuca urok na wrogów, osłabiając ich pancerz i nie pozwalając się ukryć. Po przemianie w kruka posiada wysokie szanse na obrażenia krytyczne.
Shandris(Łowca) - Aura Celności: Shandris wzmacnia wszystkie zasięgowe postacie w drużynie, powodując że zadaję one X% więcej obrażeń.
Maiev(Zabójca) - Błysk: Maiev może niemal co chwilę pojawić się w dowolnym miejcu na polu bitwy, pozostając nieuchwytną.
Malfurion(Druid) - Oplątające Korzenie: Malfurion oplątuje wroga korzeniami, unieruchamiając go i zadając mu niewielkie obrażenia. Po przemianie w Drzewca Wiedzy, może przywoływać kojący deszcz, który uzdrawia sojuszników z czasem.
Tyrande(Kapłan) - Spadające Gwiazdy: Tyrande po krótkim czasie rzucania przywołuje deszcz spadających gwiazd, bezlitośnie raniąc wrogów.
Krwawe Elfy
Spoiler

[Obrazek: dZl5tQE.png]
Krwawe Elfy do dziś nie poradziły sobie w pełni z klątwą. Część z nich w odbudowanej cywilizacji uciszyło swój głód, inne oddały się medytacji i wierze w światło. Wielu renegatów wciąż jednak krąży po Azeroth i niejednokrotnie trafili już na arenę, by w akcie desperacji odessać ostatnie krople many z nieszczęśników, którym przyszło zmierzyć się z potężnymi arcymagami.
Przedstawiciele
Łuczniczka Veressy(Łowca) - Lodowe Strzały: Zaklina strzały lodem, które zadają nieco większe obrażenia i spowalniają wrogów.
Kapłan Krwi(Kapłan) - Wewnętrzny Żar: Wzbudza u sojuszników wolę walki, wzmacniając zadawane przez nich obrażenia i pancerz.
Wysoko Urodzona(Mag) - Furia Studni Słońca: Razi wroga promieniem, powodując że staje się on podatny i znacznie maleją zadawane przez niego obrażenia.
Słońcobieżca(Czarnoksiężnik) - Słowo Bólu: Zadaje umiarkowane obrażenia wrogowi. Jeśli ma on niższą rangę niż Słońcobieżca, zadaje mu dodatkowe 19999 obrażeń.
Rycerz Krwi(Paladyn) - Woda Studni Słońca: Rycerz Krwi roztacza aurę, która przywraca z czasem manę pobliskim sojusznikom.
Elita Ranger Corps(Zabójca) - Dezinformacja: Agentka przywołuje swoje iluzje i miesza się z nimi, wprowadzając zamęt na polu bitwy.
Lady Liadrin(Paladyn) - Pokora: Ustawia obrażenia wroga na 10.
Kael'thas(Mag) - Fala Płomieni: Po dłuższej chwili w danym kręgu wybucha fala ognia, zadająca poważne obrażenia i pozostawiająca po sobie płonący teren.
Bestie:
Spoiler
[Obrazek: Wnvizs1.jpg]
Wypuszczanie dzikich zwierząt na arenę jest na porządku dziennym. Ale tylko u nas spotkasz hordy krwiożerczych istot, które samodzielnie tu przychodzą i zapisują się na walki. Owe humanoidalne potwory i ich dzika zwierzyna nie walczą według żadnych zasad. Nie żeby obowiązywały tu jakieś zasady.
Przedstawiciele:
Dzikor(Barbażyńca) - Rozpłatanie: Dzikor zadaje wrogowi dotkliwe obrażenia i pozostawia u wroga krwawiące rany, które okresowo powodują utratę zdrowia.
NieDźwiedź(Strażnik) - Stąpnięcie: NieDźwiedź wykonuje silne uderzenie w podłoże, zadając wokół siebie obrażenia i na chwilę ogłuszając wrogów.
Matka Pajęczaków(Zabójca) - Matula: Po śmierci matka przyzywa dwa małe, zabójcze pajączki.
Jastrząb(Zabójca) - Jastrzębi Zew: Jastrząb przywołuje kolejnego jastrzębia o tej samej randze. Ten jastrząb również może przyzwać jastrzębia.
Druid Szponów(Druid)) - Dziki Ryk: Na krótki czas znacząco wzmacnia obrażenia sojuszników. Po przemianie w Niedźwiedzia zyskuje wyjątkowo grubą skórę.
Furbolg(Szaman) - Tarcza Błyskawic: Furbolg rzuca na wroga, lub sojusznika zaklęcie, które zwiększa pancerz postaci i rani wszystkich wokół.
Murloki
Spoiler

[Obrazek: X3YtKtP.jpg]
Jako że arenę wybudowaliśmy w pobliżu kanałów, było do przewidzenia że te małe natręty pojawią się nawet tutaj. Nasz menager uznał jednak, że nie warto inwestować w wytępianie ich, więc wpuściliśmy je na arenę. Nie jeden wróg już nie docenił jak silna może być zalewająca CIę fala murloków.
Przedstawiciele:
Murlok Zwiadowca(Zabójca) - Trzon Rybopłetwów: Na początku walki przywołuje swoją kopię.
Murlok Łowca(Łowca) - Wezwanie Murloków: Przywołuje 2 Tycipłetwy.
Wyrocznia Światłociemnych(Kapłan) - Wizja Płetw: Zwiększa maksymalne zdrowie sojuszników.
Murlok Dowódca(Barbażyńca) - Mggrgggl!: Wzmacnia bazowy atak sojuszników.
Ciałożerca(Barbażyńca) - Po trupach: Zyskuje bonus do obrażeń zawsze gdy zginie sojusznik.
Syrena(Wiedźma) - Sen: Usypia wybranego wroga, do momentu aż ktoś mu nie przywali na tyle, by go obudzić.
Męcik(Zabójca) - Jajo Męcika: Męcik po śmierci powoduje, że losowy Tycipłetw zmienia się w nowego Męcika.
Wieszcz Morgl(Szaman) - Bąbelkowa Transmutacja: Przemienia losowego Tycipłetwa w losowego murloka. Ponadto może przyzwać totem okresowo przywołujący Tycipłetwy.
Mechy:
Spoiler

[Obrazek: e7O1tGA.jpg]
Bez przerwy dostjemy skargi na ich nieuczciwą walkę i oszukiwanie przy limitach składów drużynowych. Wszystko z powodu ich zdolności magnetyzmu, która pozwala mechom łączyć się w ogromne machiny bojowe. Nie mam pojęcia skąd one się tu wzięły, ale ich sztuczna inteligencja wystarczyła, by potrafiły zapisać się do walk. Dalej nie pytaliśmy.
Przedstawiciele:
Zepsutobot(Zabójca) - Boom!: Zepsutobot może w trakcie walki wybuchnąć.
Wyrwidrzew(Strażnik) - Rozwidlający Atak: Wyrwidrzew zadaje obrażenia wszystkim wrogom przed nim.
Reperobot(Kapłan) - Wiązka Lecząca: Mech może przywrócić sojusznikowi zdrowie, zaś wiązka przeskoczy na kolejnych sojuszników, przywracając im również nieco zdrowia.
Mechanopająk(Łowca) - Zatrute żądła: Ataki mechanopająka pozostawiają bolesną truciznę w ciele ofiary.
Niszczyciel(Barbażyńca) - Wiązka Rakier: Niszczyciel wystrzeliwuje salwę wybuchowych rakiet, które zadają obrażenia na małym obszarze.
Zilliax(Mag/Kapłan/Strażnik) - Przeciążenie: Zilliax doznaje przeciążenia i przywołuje wiązki energetyczne, które rażą wrogów przez dłuższy czas.
Żywiołaki
Spoiler

[Obrazek: zb353Xf.jpg]Budowanie areny niedaleko ognisk żywiołów mogło nie być najrozsądniejszą opcją. Prawdę mówiąc do dziś nie wiemy, czy pojawiające się czasem na arenie żywiołaki mszczą się za wejście na ich teren, czy po prostu dołączają do walk. Nikomu to nie przeszkadza na nich obstawiać, bowiem podejrzanie często wygrywają.
Przedstawiciele:
Błotny Golem(Strażnik) - Spalenie Many: Wysyła magiczny promień, który pali całą manę przeciwnika i zadaje mu proporcjonalne obrażenia.
Żywiołak Magmy(Łowca) - Spopielenie: Każdy atak żywiołaka naznacza wrogów, powodując że otrzymuje on coraz większe obrażenia. Wrogowie objęci spopieleniem wybuchają w momencie śmierci.
Żywiołak Burzy(Wiedźma) - Tornado: Żywiołak przywołuje na krótki czas tornado, które krąży po arenie i porywa przeciwników, podrzucając ich do góry.
Pomiot Lawy(Zabójca) - Odłamek Lawy: Pomiot Lawy tworzy z siebie swojego młodszego brata, który z czasem może rozbić się na parę kolejnych pomiotów lawy.
Żywiołak Mrozu(Mag) - Nova Mrozu: Zamraża na krótką chwilę wroga i zadaje mu dotkliwe obrażenia, a także spowalnia wrogów wokół.
Ragnaros(Czarnoksiężnik) - Vulkan: Przywołuje ogromny vulkan na środku areny, z którego zaczynają wypadać odłamki zadające dotkliwe obrażenia i przerywające rzucanie zdolności.
Smoki
Spoiler

 [Obrazek: J5pEg2Q.jpg]
Czasami na arenie niektórzy śmiałkowie porywają się rzucić wyzwanie samym aspektom. Te ku zaskoczeniu odpowiadają na zawołania śmiertelników i chętnie pokazują im, gdzie jest ich miejsce. Smoki są z natury bardzo rzadkimi przeciwnikami, więc samo spotkanie się z nimi jest wart zapamiętania. O ile przeżyjecie.
Przedstawiciele:
Baśniowy Smok - Rozbłysk Many: Wywołuje magiczny rozbłysk, który powoduje że przez pewien czas wrogowie będą tracić zdrowie przy rzucaniu zaklęć. Po przemienieniu w smoczą formę, baśniowy smok zyskuje przesunięcie fazowe, dzięki któremu może znikać na chwilę w walce.
Alexstrasza - Dar Życia: Przywraca 50% zdrowia WSZYSTKIM postaciom na arenie. W smoczej formie może ponadto ustawić obecne zdrowie dowolnej postaci na 50% maksymalnego zdrowia.
Malygos - Uwolnienie Magii: Wysyła falę czystej magii, zadającą obrażenia wszystkim na jej drodze. Każda kolejna fala magii zadaje znacznie większe obrażenia od poprzedniej. W smoczej formie Malygos zaczyna z pełną pulą many, by od razu wypuścić falę magii.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości