Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przedmioty
#1
Podziemny Arsenał
[Obrazek: odflksa.jpg]

Najemnicy, szczególnie Ci z wyższej półki, rzadko wychodzą na arenę jak zwykli gołodupcy. Odpowiednio dobrany ekwipunek może uczynić z każdego kandydata groźnego przeciwnika, a może nawet mistrza areny. Niezwykle istotne jest dobrać więc przedmioty i ich unikalne właściwości do umiejętności najemnika i jego statystyk. Nasza gildia oferuje więc wśród nagród wachlarz ciekawych przedmiotów, których połączenie pozwoli Ci stworzyć potężne artefakty. Dobierz odpowiednią kombinację, a z pewnością zdominujesz ring!

Podstawowe Przedmioty:
Wypolerowany Miecz: +6 do obrażeń.
Topór Bojowy: +20% szybkości ataku.
Amulet Zdrowia: +5 pkt zdrowia na sekundę.
Amulet Energii: +2.5 many na sekundę. Postać posiada początkową manę o wysokości 25 punktów.
Szaty Czarodzieja: Zwiększa obrażenia zaklęć o 25% i zwiększa maksymalną manę o 75.
Drewniana Tarcza: Zapewnia 2 punkty pancerza.
Wzmocniony Pancerz: Zwiększa zdrowie postaci o 150 punktów.
Magiczny Pierścień: Redukuje 33% obrażeń magicznych.
Elficki Łuk: Zwiększa szansę na obrażenia krytyczne o 15%.
Totem Regeneracji: Zapewnia drużynie regenerację 2 punktów zdrowia i punktu many na sekundę.

Podstawowy ekwipunek cóż...może nie jest imponujący. Ale dostałeś za darmo, to się ciesz. Poza tym, każdy przedmiot można połączyć w pary z dowolnym innym przedmiotem podstawowym. Jednostka automatycznie łączy wtedy 2 przedmioty w ekwipunktu w artefakt, który zachowuje premie poprzednich fantów (oprócz totemu regeneracji) a ponadto zyskuje nowe, potężne właściwości.

Lista Artefaktów:
Ognista Klinga: Zapewnia ogniste obrażenia obszarowe i szanse na wysokie obrażenia krytyczne.
Chitynowy Pancerz: Odbija 100% obrażeń zadawanych w walce wręcz we wrogów.
Rękawice Ogra: Zapewniają 20% szans na ogłuszenie wroga przy uderzeniu.
Pazury Nathrezima: Ataki podstawowe i zaklęcia postaci przywracają jej zdrowie równe 40% zadanych obrażeń.
Zaklęta Broń: Bonus do obrażeń zaklęć wzmacnia również obrażenia od ataków.
Rękawice Czarodzieja: Każdy atak postaci zwiększa jej obrażenia zaklęć o 5%.
Księga Inkwizytora: Ataki postaci palą manę przeciwnika.
Sztylet Ucieczki: Pozwala wykonać skok.
Róg Legionu: Zwiększa obrażenia drużyny.
Serathil: Ataki postaci zadają dodatkowo obrażenia równe 5% jej maksymalnego zdrowia.
Tarcza Odyna: Postać generuje punkt pancerza po każdym otrzymaniu obrażeń (Gone Wild!)
Szept Śmierci: Ataki postaci po 12 sekundach zadają dodatkowe obrażenia równe 6% maksymalnego zdrowia ofiary.
Łuk Bieżywiatr: Zapewnia zwiększone obrażenia postaciom dystansowym.
Kostur Ewokacji: Po rzuceniu zaklęcia na wroga, zadaje mu dodatkowo 3 punkty magicznych obrażeń za każdy punkt posiadanej many (liczonej przed zużyciem jej na czar).
Pierścień Doskonałości: Co 10 ataków wartość obrażeń postaci podwaja się.
Zabijak: Z każdym uderzeniem postać atakuje 5% szybciej.
Inspirująca Flaga: Zapewnia sojusznikom bonus do prędkości ruchu i ataku.
Zbroja Archanioła: Podwaja zdrowie postaci.
Zbroja Wybrańca: Jednorazowo przywraca bohatera do życia z 35% zdrowia.
Hełm Władzy: Po tym jak zdrowie postaci spadnie do 100, przywraca ona 500 zdrowia całej drużynie i traci przedmiot.
Szaty Arcymaga: Zwiększają maksymalną manę postaci o 300 i po każdym rzuceniu zaklęcia postać odzyskuje 15% zdrowia.
Karwasze Krasnoludów: Postać redukuje 1% obrażeń magicznych za każde 2 punkty posiadanej many.
Zbroja Elficka: Pozwala unikać wszystkich trafień krytycznych.
Totem Krwi: Zapewnia drużynę regenerację zdrowia równą 20% zadawanych obrażeń od ataków wręcz.
Pas Witalności: Zapewnia regenerację 20 zdrowia na sekundę.
Tarcza Many: Mana postaci pochłania obrażenia.
Tarcza Błyskawic: Zadaje obrażenia postaciom wokół.
Pierścień Łamacza Zaklęć: Każde uderzenie nakłada na wroga stały negatywny efekt degeneracji 0.25 many na sekundę.
Tarcza Lorthemara: Postać otrzymując obrażenia ma 10% szans zyskać na 3 sekundy niewrażliwość.
Ostatni Szandar: Zapewnia sojusznikom premię do pancerza.
Amulet Mocy: Podnosi rangę właściciela o 1.
Płaszcz Nicości: Pozwala pochłonąć 300 zdrowia, by zyskać 100 many i +20% obrażeń zaklęć.
Sygnet Zakonu Srebrnej Dłoni: Po rzuceniu zaklęcia na sojusznika, odzyskuje on dodatkowo 100 zdrowia (kumuluje się z obrażeniami zakleć jako bonus do zdrowia).
Czaszka Guldana: Każde 6 ataków wymierzone w tego samego wroga, obniża jego rangę o 1 do końca walki.
Totem Natury: Postać z każdym atakiem regeneruje sojusznikom zdrowie równe 10% posiadanej many.
Kostur Arcymaga: Pozwala wielokrotnie za 75 many podnosić w walce poziom zdolności o 1.
Całun Nieustępliwości: Zapewnia odporność na magię.
Kostur Pomniejszenia: Zmniejsza zdrowie i atak wroga o połowę, a także jego rozmiar.
Totem Magii: Zwiększa o 100% regenerację many drużyny.
Księga Medivha: Bonus do obrażeń zaklęć właściciela jest 50% bardziej efektywny.
Rękawice Złodzieja: Zapewniają szansę na czasowe wykradnięcie przedmiotu wrogowi przy uderzeniu go. Szansa wzrasta z ilością jego przedmiotów.
Kostur Wiedzy: Zapewnia drużynie bonus do obrażeń zaklęć równy 1/5 bonusu obrażeń zaklęć nosiciela.
Kostur Wyciszenia: Uniemożliwia postaciom na obszarze przez 6 sekund rzucać zaklęcia.
Totem Ochrony: Zapewnia drużynie redukcję obrażeń magicznych o 20%.
Kula Mrozu: Powoduje że wrogowie w towarzystwie nosiciela są spowolnieni 25%.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości