Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Latająca forteca
#1
Kostka 
Witam ,chcę sobię zrobić taką przyjemną latającą fortecę która to będzie sobie latać :D co przez to rozumiem i co chcę dokładnie zrobić i co mam: Jest jednostka która lata, przy jej tworzeniu powstają też 2 wieżyczki które to BĘDĄ do niej "przypisane" i będą cały czas na tym samym miejcu względem pozycji latającej fortecy. wieżyczki będą ukryte, ale wciąż będą atakować. ma się nie dać ich zaznaczyć ale wciąż mają atakować cele wokół fortecy. Mam jednostkę mam wieżyczki. Czego nie mogę wymyślić sensownie to: poruszanie wieżyczek , przypisanie wieżyczek do konkretnej fortecy (myślałem na użyciu indexera że Take unit in unit group(gdzie wybieram wszystkie fortece, robię jeszcze raz to samo tylko biorę all wieżyczki, przypisuje z indexera twierdzę nr1 z wieżyczkami 1 i 2, potem twierdzę nr2 z wieżyczkami 3 i 4. itd. a jak przypisze to ukrywam je poleceniem hide). Tylko nie mam pojęcia czy hide nie zablokuje możliwości strzelania tych wieżyczek, ani czy unit indexer podany w tutorialu jak go używać na 100% poprawnie zaindexuje w konkretnej kolejności wszystkie jednostki :/ i jak zrobić poruszanie się? Jeśli dostaje rozkaz ze wskazaniem celu(oraz drugi punktu) to mają podążać tam tylko że z tą samą prędkością przez co będą cały czas na tej samej pozycji? (w co wątpię) czy sprawdzać co 0,2sec pozycję i teleportować wieżyczki? jak będzie bardziej lepsiej? xD

Lucius: Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby, ponownego jego otwarcia, prosze o kontkat na PW. 
#2
Proszę: https://www.hiveworkshop.com/threads/doc...-3.299959/
#3
I to: https://www.hiveworkshop.com/threads/att...02.300488/
#4
Goldi a mógłbyś zrobić krótki tutorial, jak się używa takich systemów?
Bo mi też bardzo by się przydał, ale zupełnie tego nie rozumiem.

Widzę tylko jakieś liczby. Jak dopisać ten system do mojej jednostki?
#5
Napisałem nabazie tego indexera tylko że niestety.... ulepszanie jednostki nie wywołuje nowego indexowania. musze to przerobić by zobaczyć czy działa.
#6
Wiem że nie powinienem pisać post pod postem ale to ważne by było powiadomienie że ktoś tu coś napisał nowego. Zrobiłem wieżyczkę używając "attach object". Działa, wieżyczka się porusza wraz z jednostką , wszystko cacy POZA!!! tym... że jeśli przeciwnik znajdzie się w zasięgu wieżyczki, to łapie crash. tu screen skryptu napisanego przezemnie.
https://cdn.discordapp.com/attachments/3...6/test.png
#7
Hmm no, nie mam pojęcia, może zapytaj w temacie na Hive

@Martinez na tym screenie poliosa widać, jak tego się używa. Funkcja AttachUnitToHost przyłącza jednostkę.
#8
Odkryłem w czym problem. użyłem wieżyczki ludzi jako "turreta" , a widocznie budynki nie są dostosowane do tego systemu, wolno używać tylko jednostek żywych
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości