Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Zapowiedź Bety] Brawler's Guild v0.6 - Demoniczne Rozgrywki
#1
Beta zbliża się wielkimi krokami, zaś naszą skromną arenę nawiedziły niedawno demony. Hordy demonów. Najwidoczniej one też usłyszały o tym, że projekt wkracza w fazę Multiplayer.

[Screeny już niedługo bo problemy z komputerem]

Schemat Rozgrywki:
- W Brawler's Guild można grać do 8 graczy, wliczając w to komputerowych przeciwników.
- Pierwsze 5 rund każdy z graczy walczy przeciw creepom.
- W kolejnych rundach gracze są losowo parowani między sobą i walczą, na co maja 45 sekund. Zwycięzca zdobywa nagrodę i zadaje postaci wrogiego gracza obrażenia zależne od poziomu, ilości zawodników którzy przeżyli walkę i ich rang.
- Pomiędzy rundami gracze mają minutę na przegrupowanie i ulepszenie swojej drużyny.
- W przypadku gdy numer rundy jest podzielny przez 5, następuje walka z jednym z bossów.
- Pula zdrowia bohatera gracza nie ulega odnowieniu. Gracz przegrywa, gdy jego bohater zginie i zajmuje określone miejsce.
- W przyszłości: Za zebrane w trakcie gry Punkty Stylu wylosowana zostanie dla gracza nagroda kosmetyczna, którą będzie mógł zapisać na swój save i chwalić się nią w przyszłości.
- Pozostałe zasady znajdziesz w wątku głównym.

Inne Nowości:
- Przejrzyste wyświetlanie zgromadzonego złota, jego źródła, informacja o nagrodzie i o otrzymanych/zadanych obrażeniach na koniec rundy.
- W przypadku nieparzystej ilości graczy, podczas rundy jeden z nich będzie walczył na klona.
- Każda postać posiada kolorowe imię i własny kolor modelu, który charakteryzuje kolejno jej rasę i klasę.
- Sklep działa teraz bardziej automatycznie i wystarczy kliknąć na odpowiedni krąg, by kupić postać, odświeżyć sklep, bądź awansować naszego bohatera.
Nowa Rasa: Demony
[Obrazek: 0Uor8BG.jpg]
Niedobitki Płonącego Legionu po destrukcji Argus postanowiły najechać arenę i zrobić z niej drugi dom. Demony popadły jednak w szaleństwo i zaczęły walczyć nawet między sobą. Posiadanie ich wielu w drużynie może być złym pomysłem.
Synergia Rasowa - Moc Chaosu (1): Jeśli kontrolujesz tylko jednego demona, zadaje on podwójne obrażenia, a ponadto jego obrażenia ignorują jakąkolwiek redukcję.
Przedstawiciele:
Piekielny Ogar(Barbażyńca) - Spalenie Many: Potwór może spalić część many wroga i zadać mu od tego odpowiedną wartość obrażeń.
Krwawy Bies(Strażnik) - Strach: Wywołuje przerażenie u przeciwników, na pewien czas osłabiając ich atak.
Sukkub(Zabójca) - Zauroczenie: Sukkub może na pewien czas zmniejszyć atak wroga na 0.
Eredarski Geomanta(Mag) - Żniwa: Eredar przywołuje demonicznych krążących w nicości, którzy pochłaniają esencje życiową wrogów przez pewien czas i uzdrawiają Eredara.
Strażnik Zagłady(Czarnoksiężnik) - Descz Ognia: Strażnik Zagłady sprowadza potężny ognisty deszcz, zadający wszystkim postaciom niewiarygodne obrażenia.
Tichondrius(Wiedźma) - Zagłada: Tichondrius sprowadza na wroga zagładę, przez co do końca walki nie będzie mógł on rzucać zaklęć i będzie szybko tracić zdrowie.
Nowa Klasa: Demonolog
[Obrazek: HMXmxCO.jpg]
Demonologowie są ostatnimi osobami, które wciąż mogą zapanować nad zdziczałymi demonami. Gdy posiadasz obu Demonologów, możesz posiadać również dowolną ilość demonów, a i tak zadziała ich synergia.
Przedstawiciele:
Gul'Dan(Ork) - Inferno: Czarnoksiężnik przyzywa z niebios meteor, który zadaje obrażenia, ogłusza i przyzywa potężnego demona.
Medivh(Człowiek) - Klątwa Rozkładu: Medivh uwalnia nieczyste siły, które zatruwają wrogie dusze. Maksymalne zdrowie wrogich postaci ustawia się na ich obecne zdrowie, uniemożliwiając leczenie.
Nowa Klasa: Łowca Demonów
[Obrazek: Loy7JlG.jpg]
Śladem spaczenia wyruszyłą jeszcze jedna postać. Żądny krwi łowca demonów, rojalista Illidana, który poprzysiągł zemstę na demonach. Ich własną bronią.
Nowa Synergia - Illidari Cannot be Stopped! (1): Jeśli nie posiadasz żadnego demona oprócz łowcy demonów i nie kontrolujesz żadnych demonologów, Twój łowca demonów dezaktywuje u wroga demoniczne synergie.
Przedstawiciel:
Altruis (Demon/Nocny Elf) - Spalanie: Altruis poświęca swoją manę, by ranić wszystkich wrogów wokoło.
Odpowiedz
#2
https://imgur.com/a/kUf93Dx

Tak wygląda Beta na dzień wczorajszy.
Odpowiedz
#3
No i co z tymi pokojami? Chcesz żeby ci to ogarnąć? Teraz, jak jestem w temacie modowania
to mogę ogarnąć ci to praktycznie od zaraz, jak tylko podeślesz.
Moge porobić ci różne motywy świetlne w pokojach, poprawić stare dodatki i dodać coś nowego

Aha i polecam nałożyć obrazek, na mini mapę, żeby wyglądało to profesjonalnie. Najlepiej ustaw logo projektu,
będzie wyglądać najładniej. - Udostępniłem plik, na hostingu

Jeszcze takie pytanie, o co chodzi z tą kamerą ustawioną centalnie widokiem z góry?
Jeśli jest to jeden z trybów widoków, warto, żeby można było obsługiwać go komendami.
W końcu, jeśli poruszysz rolką, cały efekt się psuje.

A ustawiać statycznie nie polecam, bo nie wszystkim może to przypasować do gustu.
Odpowiedz
#4
Widok centralnie z góry sprawdza się najlepiej w walce i przy ogarnianiu Lobby.

Chwilowo nie potrzebuję zajęcia się pokojami, ale wraz z wprowadzaniem ograniczeń czasowych uznałem, że lobby graczy jednak są zbyt duże, trzeba będzie zrobić ich mniejszą wersją i bardziej kompaktową, ale nie jest to coś na teraz.

Obecnie muszę kupic nowy dysk do komputera, dokończyć sprawę z regionami i parę bugów i wydać Betę, by móc pracować nad optymalizacją samej rozgrywki.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości