Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rakietowe Peony v.1.0
#1

Rakietowe Peony v.1.0 (unprotected)
Rodzaj mapy: AoS
Przeznaczenie mapy: multiplayer
Liczba graczy:
Opis: W mapie wcielamy się w bezbronnego, rakietowego peona, którego możemy uzbroic w łuki, kusze, włócznie, a także rakiety, lasery i karabiny.
         Zasady rozgrywki są proste, jedna drużna składająca się z trzech osób, musi zniszczyć drugą drużynę.   

Autor projektu: Harertz
Pobierz: Rakietowe Peony 1.0 
Uwagi: brak -norma
Słowo wstępu od autora projektu:
W mapce wcielamy się w bezbronnego rakietowego peona. Wszelkiej maści uzbrojenie można zakupic w sklepach możesz zbudować swojego peona jak tylko chcesz. Chcesz strzelać z łuku albo kuszy? To możliwe! Znudziły ci się łuki i kusze? Zapraszamy do sklepu z bronią rakietową i laserową!.

Uzbrojenia jest multum od łuków, kusz, włóczni, harpunów aż na rakietach, laserach, krabinach, innych dziwnych broniach kończąc.

Zasada jest prosta 2 teamy po 3 osoby muszą zniszczyć przeciwny team!


Screeny:
 [Obrazek: unknown.png]


[Obrazek: WC3ScrnShot_100319_134332_02.png]


[Obrazek: WC3ScrnShot_100319_134402_04.png]


[Obrazek: WC3ScrnShot_100319_134349_03.png]

Lucius: Temat edytowałem w celu poprawy jego wyglądu. W razie pytań pisać na PW.
Odpowiedz
#2
Download juz jest! Zapraszam do gry :)
Odpowiedz
#3
Zajebista mapka, podoba mi się strasznie ten peon który bez wiednie walczy za mnie
Można by na tej podstawie zrobić jakąś różdżkę która sama rzuca zaklęcia czy coś w tym stylu.

Napewno przegram w to z Dawidem. W końcu mam w co grać ;P
Mam kilka pomysłów, na nowości - o ile chciałbyś kiedyś jeszcze coś przy tym robić.
Odpowiedz
#4
Tak jak pisałem. Wszystkie pomysły będą brane pdo uwage.
Odpowiedz
#5
0kej to ja podam swoje pomysłi

-zrobienie 4 baz czyli 3na3na3na3
-dodanie fal za lvl albo za ilośc drewna np które dostajemy za zabójstwa bohaterów.
-dodanie ubgradów do jednostek np za 10k ulepszamy miecze dla piechórów lub ogólnie do jednostek walczących w zwarciu.
-dodanie bohaterów z unikalnymi zdolościami cyzli np, goblin będzie mógł dokupić dodatkową broń (tylko dla goblina) a z kolei nieumarły będzie mógł tworzyć splugawienie pod swoimi jednostkami i dostaną one np +100 do hp a jeszcze ork będzie mógł mieć co innego itp.
-dodanie areny która aktywowała by się np co 10 leveli bohaterów i team walczył by z przeciwnym teamem (jeżeli były by 4 teamy to wtedy 1team na 1t i potem kolejny 1v1 i na końcu walka wygranych i ci co by wygrali np czasowy boost do jendostek albo po prostu gold.


To tylko troszkę pomysł które jestem wstanie teraz podać. Potem może się jeszcze rozpisze
Odpowiedz
#6
Dawid oczywiście nie poczekał na mnie.
Więc wypowiem się na temat jego pomysłów tutaj. 

Uważam że przekombinowanie projektu, dodając wiele udogodnień, szybko może go zepsuć
Lepiej trzymać się wytyczonej konwencji i powoli dodawać zmiany, takie, które nie zaburzą sensu gry. 
Pomysły Dawida są okej, ale na późniejsze update'y projektu.


Jeśli chodzi o mnie, ja na początku:
1. Powiększył asortyment sklepów, dodając :
  • Dwa rodzaje butów
  • Teleport taktyczny do bazy
  • Broń jednorazową, masowego rażenia
  • Broń strzelającą bardzo szybko pociskami o małej mocy

2. Oprócz tego ogarnąłbym wszystkie opisy przedmiotów,
bo ich nie ma. Przy okazji wszystkie bym podkolorował, skoro warcraft
daje teraz taką możliwość, to głupio z niej nie korzystać.


3. Ogarnął bazy i teren w ciekawy sposób
Coś takiego można zrobić bardzo szybko. Wystarczy pare modeli środowiska,
sprawna ręka i w 20-30 minut jest cała mapa


4. Wymieniłbym modele w drugim teamie na inne
Mogą walczyć tak samo, no ale ciekawiej wydaje mi się, że wyglądałaby walka odmiennych
drużyn. 


5. Nowa fala stworów, od 5 i 10 poziomu gracza
Tak aby gra była bardziej strategiczna. Takie upgrade'y własnych jednostek.


6. Jednostka specjalna w 3 następnych falach
Gracz mógłby wykupić 'bossa' który pojawiłby się w jego 3 falach, a później zniknął.
Taka jednostka pomagałaby przechylić szalę walki na stronę gracza.
Kolejny strategiczny ruch.

----------------------
I na początek wydaje mi się, że tyle w zupełności wystarczy.

Oprócz tego dodałbym okienko, w którym pisze jak długo respi się gracz, bo nie ma.
No i oczywiście mogę podjąć się wykonania tych punktów, jako że projekcik bardzo mi się podoba. ;)
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości