Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potrzebuje systemu zmiany stylu walki
#1

Cześć, jest jeden system, z którym mogę sobie nie poradzić, a bardzo zależy mi aby dodać go do gry

Chodzi tutaj o styl walki, jakim operuje nasza jednostka.
Całość wygląda tak, że na początku projektu wybieramy jedną z trzech broni:

- miecz
- łuk
- duży miecz
Każda z tych broni powinna zmieniać styl walki naszej postaci. Nie chciałbym zamieniać całego modelu, na inny - który to potrafi (chyba że nie będę miał wyjścia)
a zmienić specyfikacje jednostki.

Da się zmienić, z pozycji wyzwalaczy atak z bliska jednostki, na ataki dystansowe? I wydłuzyć zasięg ataku?

Odpowiedz
#2
Ja to załatwiłem tak, że miałem dwa modele (jeden na atak dystansowy, drugi na walkę wręcz) i stworzyłem osobne jednostki. Potem stworzyłem zdolność (z tego co pamiętam na bazie Postaci Niedźwiedzia ze zdolności Druida Szponów) i jednostki się po prostu podmieniały.
Odpowiedz
#3
(01.10.2019, 19:10)Martinez napisał(a):

Cześć, jest jeden system, z którym mogę sobie nie poradzić, a bardzo zależy mi aby dodać go do gry

Chodzi tutaj o styl walki, jakim operuje nasza jednostka.
Całość wygląda tak, że na początku projektu wybieramy jedną z trzech broni:

- miecz
- łuk
- duży miecz
Każda z tych broni powinna zmieniać styl walki naszej postaci. Nie chciałbym zamieniać całego modelu, na inny - który to potrafi (chyba że nie będę miał wyjścia)
a zmienić specyfikacje jednostki.

Da się zmienić, z pozycji wyzwalaczy atak z bliska jednostki, na ataki dystansowe? I wydłuzyć zasięg ataku?


To co mówię jest niepotwierdzone bo nie bawię się modelami, ale można by stworzyć model z paroma alternatywnymi animacjami i po prostu na atak sam z siebie dać brak animacji a zamiast tego atak będzie w wyzwalaczu uruchamiać odpowiednią animacje. Możesz połączyć to z Damage Engine żeby obrażenia wchodziły po animacji.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości