Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
niezniszczalna brama.
#1
Witam gobliny, o nic więcej nie proszę, chcę tylko wiedzieć jak zrobić niezliszczalną bramę do systemu itemowego (klucz otwiera bramę) jednak nie można jej otworzyć za wcześnie, kombinowałem, ale nigdy tak naprawdę jeszcze nie za bardzo potrafię edytować w obiektach, warunkach itp.
Dawid - Jest od niczego
Martinez - Jest do niczego 
Odpowiedz
#2
Ustaw bramę jako niezniszczalną.
Przypisz zmienną do przedmiotu typu "Klucz 1" który jest Twoim kluczem (w przypadku gdyby ten przedmiot miał gdzieś się znaleźć wypadający ze stworka albo innego guwna)
Zrób region przed bramą.

W wyzwalaczu:

Wydarzenie: Gdy gracz podchodzi do bramy to

Warunki: gracz posiada klucz w ekwipunku (musisz tutaj zrobić warunek OR i wyznaczyć wszystkie 6 slotów w których klucz może się znajdować)

Akcje: Otwórz bramę
+ najlepiej że klucz znika, żeby nie marnować bufora
+ turn off trigger żeby się już wyzwalacz nigdy więcej nie odpalił
Odpowiedz
#3
no właśnie chodzi mi o to jak bramę zrobić niezniszczalną, a nie o sam system klucza bo to banalne



Edit : Ale to co napisałeś też mi się przyda, bo to ciekawy system który robiłem inaczej.
Dawid - Jest od niczego
Martinez - Jest do niczego 
Odpowiedz
#4
Jeśli to ma działać od danego momentu lub ogólnie brama ma być niezniszczalna to:
1. Robisz wyzwalacz który odpala sie na starcie mapy/w danym momencie
2. Robisz nową akcję
3. "Destructible
4. Make invulnerable/vulnerable
5. Zmieniasz z "ostatnio stworzony obiekt" na ten Twój
6. No i zapisujesz

Potem otwierasz bramę lub zdejmujesz niezniszczalność w ten sam sposób
Odpowiedz
#5
No i o to chodziło! Dzięki.. Punkty repki lecą na twoje konto za pomoc :P
Dawid - Jest od niczego
Martinez - Jest do niczego 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości