Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Warcraft III Reforged
#1
Witam, z racji tego że ostatnimi czasy na Blizzarda wylała się ogromna fala hejtu i żalu postanowiłem zrobić prawdziwą opinie kampanii o którą tak naprawdę opiera się większość hejtu.
Kampanii nie przeszedłem, ale jestem na etapie krwawych elfów więc mogę już co nie co wypowiedzieć się na ten temat.
Zacznijmy alfabetycznie. 

Ogólnie, z tego co widziałem, kampania nie została wzbogacona o kolejne misje i przerywniki oraz profesjonalne filmy.
Na samym dole, pojawią się ogólne błędy reforga.



EXODUS HORDY
Zacznijmy od zalet
- Kampania została wzbogacona o 3 nowe misję, przepraszam, to nie są nowe misje ::P Jak dobrze wiemy, w dodatku TheFrozenThrone dostaliśmy możliwość zagrania w customową kampanię pokazującą dalszy los  thralla i jego ludu (przed dotarciem do kalimdoru). Trafił on na wyspy, zamieszkiwane przez trolle mrocznej włóczni, jak też przez sługi Morskiej Wiedźmy.  W tym pakiecie misji (3) mieliśmy ładnie pokazane, jak wygląda tworzenie własnej kampanii. Ale o co chodzi? Chodzi o to że kampania ta została dodana do całego prologu jako 5 misyjna przygoda. Dodatkowo te 3 misje, posiadają również dubbing którego nie było w podstawce.
- Cała kampania, otrzymała również większą ilość podpowiedzi które znacznie ułatwiają grę nowemu graczowi.

Wady
- Niestety, trolle mrocznej włóczni otrzymały indywidualną formę mowy. Wiele zagranicznych jak i polskich graczy narzekało na to że trolle mówią z błędami ortograficznymi (widzoncy, tobom, i wiele wiele innych słów zakończonych na ą zostały zmodyfikowane na om). Jednak jak sam blizzard wyjaśnił, że to był celowy zabieg, pokazujący trollowy akcent, który w angielskiej wersji jest bardziej jamajski.

I to na tyle z wad. (jeżeli zna ktoś inne dotyczące tej kampanii zapraszam do dyskusji)

PLAGA LORDAERONU
Zalety
- Kampania, jak reszta, nie została całkiem zmieniona, lecz otrzymała ciekawe dodatki m.in. Misja The Culling została znacznie zmniejszona, lecz zrobiona w taki sposób żeby gracz nie musiał latać po ogromnym Stratholme, tylko otrzymał on swoją World of Warcraftową wersję. Zaczynamy w lewym, dolnym rogu, a Stratholme jest natomiast zupełnie nad nami, oddzielone rzeką i dużym mostem, i ładnym, wejściem. Dzięki temu, nieumrali nie będą już nas atakować, przez co możemy większą uwagę poświęcać Arthasowi i jego oddziałom. 
- Blizzard zapowiadał również zremasterowane cutscenki, i to właśnie w jakimś stopniu zrobił, ale nie do końca. (Nie wrzucam tu żadnych screenów ponieważ byłby to spojler dla ludzi którzy nie przeszli kampanii, jednak staram się bardzo szczegółowo opisywać).  Większość cutscenek została tak jak były, jednak niektóre mogły pochwalić się zmienionymi kamerami, lepiej zrobionymi akcjami oraz większą ilością detali które opiszę w ramach kampanii strażniczek.
- Dialogi zostały napisane tak, aby były troszeczkę jaśniejsze tzn, że przykładowo rozmowa z medivhem była o wiele bardziej jasna niż w podstawce.
 
I to na tyle jeżeli chodzi o zalety kampani PLAGA LORDAERONU.
Wady
- Niestety, jak ludzie się obawiali, mamy tu do czynienia z Światłodzierżcami, czy z Srebrną dłonią. Jednak też pojawili się tacy którzy nie zostali "dotknięci" blizzardowym tłumaczeniem. Więc Jaina Proudmoore, została Jainą Proudmoore.

O resztę wad, które nie uwzględniłem proszę o dopisanie ;P

ŚCIEŻKA POTĘPIONYCH
Zalety
- W tej kampanii pojawią się troszeczkę więcej zalet, niż wad. Ponieważ Misje takie jak Oblężenie Dalaranu, czy Upadek Srebrnej Luny (Silvermoon)
zostały o wiele lepiej zrobione, Silvermoon teraz wygląda jak silvermoon, czerowono złote mury, oraz budowle wewnątrz sprawiają wrażenie jakbyśmy naprawdę byli w Silvermoon a nie w zwykłej ogrodzonej lokacji.
- Misja Oblężenie Dalaranu również posiada swoją zaletę, nie licząc wyglądu, możemy cieszyć się dodatkową misję, która polega na zabiciu *Bodajże* 9 magów, za których dostajemy różne smaczki, np wojenne golemy czy zasoby oraz przedmioty i książki. Również walka z Antonidasem, to nie film, tylko ciekawie zaprojektowana walka która pokazuje "Moc" Antonidasa.
- Kampania ta, tak samo jak poprzednie nie posiada za wiele odnowionych cutscenek, jednak trafią się takie. Między innymi końcowa cutscenka z Upadku Silvermoon oraz w misji Pod Płonącym Niebem.
Tak samo jak poprzednio, o inne zalety proszę pisać.

Wady

- Dokładnie jak w reszcie, posiadamy takie miasta jak Srebrna Luna (silvermoon), akurat poza Utherem Światłodzierżcą i Sylwaną Bieżywiatr nie było innych tłumaczeń :)
- Tak jak również się obawialiśmy, nazwy własne które wymawiane były z dokładnością w starym dubbingu, tu zostały "spolszczone" np. Quel'thalas wymawiało się Kłeltalas. Teraz Keltalas, przez co starym graczom nie pasuje to słowo. 
Tutaj również po resztę wad zapraszam do dyskusji.


INWAZJA NA KALIMDOR
Zalety
- Tak jak w reszcie, kampanie doczekała się paru zmian w misjach, lecz nie tak bardzo zauważalnych jak np. w kampanii nieumarłych. Zmian "miejscowych" nie uległa żadna misja, lecz drobne poprawki terenu i upiększenie zawartości map zostały uwzględnione, np. w misji Wyrocznia.
- Dokładnie tym samym zmianom uległy niektóre cutscenki, np w misji w której zabijamy Cenariusa, mamy ładnie pokazany moment w którym Mannoroth nacina sobie rękę w celu upuszczenia krwi do źródła. 
Resztę proszę pisać w komentarzach.

Wady
- Tutaj mamy już więcej Gromaszów Piekłoryczów, czy Karin Krawe Kopyto czy innych.
To jedyne wady które napotkałem w kampanii orków.


KONIEC WIECZNOŚCI
Zalety
- Ta kampania może pochwalić się poprawionymi błędami związanymi z jednym z bohaterów. Nasz dotychczasowy Furion chodzący na nogach, zamienił się w Malfuriona jeżdżącego na jeleniu (Nie wiem dokładnie) Dzięki czemu nie ma takiej nieścisłości między ROC A TFT. 
- Tak samo jak w reszcie dodano ciekawe dodatki w cutscenkach, które dobrze wpływają na ich wygląd.
- Zwiększono również poziom trudności ostatniej misji, przez co przechodzi się ją z większą świadomością o jej ważności :P
Inne zalety proszę w pisać

Wady
- Tak jak tradycja nakazuje, Malfurion Burzogniewny, Tyrande Szept Wiatru to najbardziej komiczne tłumaczenia w całej grze :D
- (opcjonalnie) Znacznie zwiększony poziom trudności ostatniej misji.
- Również zmianom nazwy krain. Ponieważ nie witamy w krainie Ashenvale tylko w Jesieniowej Kniei. 
Uzupełnienie wad mile widziane.


FALE GROZY
Zalety 
- Tutaj wita nas bardziej uwzględniona jedna z strażniczek, Naisha, która wypowiada większość kwestii które wypowiadały łuczniczki, czy inne jednostki.
- Cutscenki, które zostały ulepszone, to m.in. Wejście do krypy Sargerasa, czy nawet dodana w misji Goniec efekt zniszczonego drzewa, które spadając utworzyło most.
- Większość map tak samo została ulepszona, m.in. Przed ostatnia misja, mapa została znacząco zmieniona, i troszeczkę pomniejszona, oraz poziom trudności tej misji znacząco spadł.
Tutaj tak samo prosiłbym o uzupełnienie.

Wady
- Illidan/Malfurion Burzogniewny, czy Tyrande Szept Wiatru można było już poznać w poprzedniej kampani, jednak tutaj dochodzi MAIEV PIEŚŃ CIENIA (szczerze gdy zobaczył to tłumaczenie to oplułem ekran ze śmiechu) 
- Znacząco też wyróżnił się fakt zaobserwowany w kampanii nieumarłych, ponieważ Quel'Thalas również zostało nazwane Keltalas, Jednak również co przykuło moja uwagę to Kael'thas zamieniono Na Keltas, podobnie jak z Keltalas.
Więcej wad proszę w odpowiedzi.




To na tyle, do tego momentu doszedłem, teraz będę przechodził kampanie krwawych elfów, i to co przyniesie, od razu opiszę tutaj. 

Zalety i Wady poszczególnych kampanii opisałem pod nimi jednak nie można też zapomnieć o błędach które napotkały mnie wszędzie.
Po 1 Menu, menu stworzone w chrome, które tak podkręca prace procesora, że za każdym razem przy wejściu mój procesor bardzo się przegrzewa, przez co wiatraki wirują z prędkością światła i wydaję się że odpaliłem traktor a nie komputer.
Po 2 Ekrany ładowania to coś co zawsze mnie irytowało, nie dość że ekrany ładowania były tak nieprzewidywalne, zdarzało się że przy odpalaniu następnej misji misja odpaliła mi się niemal natychmiastowo, to w większości przed misją ekran ładowania zawieszał się, przez co wyświetlał się komunikat "Warcraft III Przestał działać".
Po 3 Gra jest straszliwie niezoptymalizowana, słaby komputer = ścinki, dobry komputer = ścinki.
Dodatkowo te modele, które z im lepsza wydajnością komputera, stają się bardziej "Doklejone" i wyglądające gorzej.
Po 4 Kampanie regularnie nawiedzają zwieszenia się dubbingu postaci, przez co słychać przedłużone końcówki, czy początki.
Po 5 Kampania posiada również tendencje do niedziałających wyzwalaczy, ja na szczęście miałem tylko 1 taki błąd, choć widziałem również że nie działały regiony itp.

Gra w mojej opinii nie jest zła, Jak to powiedział jeden pan, cytuję, "To nie blizzard wstydzi się warcraft 3 reforged, To warcraft 3 reforged wstydzi się blizzarda".

Oficjalnie blizzard przeprosił za rozczarowanie, ale nazwał to w taki sposób, że na zawsze straciłem szacunek do tej firmy, twierdzą że mają plany na przyszłosć reforga, ale nawet to nie zmieni mojego podejścia do tej firmy 

Dzięki za przeczytanie, piszcie swoją opinie na temat tej "Gry" JOŁ :)
Dawid - Jest od niczego
Martinez - Jest do niczego 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości