Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grywalne Rasy
#1










Teraz, gdy poznałeś / poznałaś nasz świat – kluczowym będzie stworzenie postaci, która stanie się jego częścią. Przygotujesz ją na specjalnie przygotowanym do tego serwerze Kart Postaci, w których dokładnie wytłumaczymy Ci, jak przebiega cały proces.
Pierwszym interesującym cię elementem będzie rasa twojej postaci









 



Najbardziej oczywisty i klasyczny wybór. Od człowieka zaczynają się wszystkie pozostałe rasy, w mniejszym lub większym stopniu. Jako istota ludzka, nie posiadasz  żadnych ograniczeń, oprócz tych uwarunkowanych genetycznie. Możesz zostać kimkolwiek chcesz, jeżeli tylko pozwalają na to twoje umiejętności i status społeczny.

Nie posiadasz żadnych niesamowitych zdolności, starzejesz się naturalnie, masz naturalną siłę, ale.. może to i lepiej? Oszczędzisz sobie przez to wielu problemów, z jakimi zmagają się członkowie innych pod-ras.  Wybierz tą drogę, która cię interesuje, bez żadnych
ograniczeń. Jeżeli tylko jesteś w stanie - możesz być zarówno doktorem, jak i gangsterem. Biznesmenem i hazardzistą. Wybór jest twój.
Możesz legalnie kupować wszczepy i montować je sobie, bez skutków ubocznych.
Nikt nie jest do ciebie negatywnie nastawiony, ze względu na twój  odmienny 'gatunek', a ty i tobie podobni raczej zawsze będziecie w etnicznej większości. Czy to nie wspaniale?


WYGLĄD CZŁOWIEKA



Nie posiadasz żadnych specjalnych cech ponad te, z jakimi się urodziłeś/aś, lub tych, które w sobie zbudowałeś ćwiczeniami, sterydami, lub wprowadzając technologiczne urozmaicenia ciała.
To genetyka i urodzenie decyduje to, czy jesteś piękną kobietą o szczupłych nogach, czy rosłym w ramionach mężczyzną, cała reszta zależy od Ciebie.

CHARAKTER CZŁOWIEKA


To, jakie masz usposobienie zależy od twojego wychowania, doświadczeń, jakie przeżyłeś/aś i środowiska w jakim dorastasz. Dopóki jesteś zdrowy psychicznie możesz ingerować w nie, i zmieniać je zarówno w dobrą jak i złą stronę. Jeżeli masz pracę i utrzymanie, możesz spać spokojnie, nie muszą przejmować się
sprawami, jakie spędzają sen z powiek innym nacją.

CECHY SZCZEGÓLNE


- brak
Wszystkie cechy są kształtowane na początku, lub w trakcie rozgrywki.
Ciężko jednak o skrajność, w przypadku zwykłego, nie-zmodyfikowanego człowieka,
więc nie masz co liczyć na niesamowitą regeneracje, intelekt czy siłę, ponad normę.
Zwykłość w tym przypadku popycha wielu bogatych ludzi do zmian, albo rasowych, albo technologicznych,
dlatego musisz zadecydować, czy chcesz poświęcić normalność, w zamian, za niecodzienne cechy.









 




Osoby, których ilość wszczepów przekroczy 80% są uznawane techniczne za cyborgi, czyli człowieka, maszynę
z przeważającymi cechami maszyny. Jedyny organ, jaki zostaje nienaruszony i odróżnia ich od całkowitych robotów, to jest mózg.
Na zostanie cyborgiem decydują się zazwyczaj:
- bardzo zachłanne, bogate osoby, które są owładnięte chęcią rozwoju i poszerzania granic
- osoby śmiertelnie chore, sparaliżowanym dla których egzo-szkielet jest jedynym wyjściem, na normalne życie
- gangsterzy, mafiści którzy chcą wieść prym w swoich gangach, i wyróżniać się, ponad innych / przewyższać ich kilkukrotnie.
Ciało robota daje naturalnie niesamowite zdolności, zależne od tego, jak dopracowane są wszczepy, z jakich jest się zbudowanym.
Tego typu ciało również jest łatwe do wymiany, kiedy cyborg straci kończynę, może zaaplikować i wgrać sobie nową, która będzie
kompatybilna z jego ciałem. Cyborgi jednak podlegają wszystkich usterką, mechanicznym wadą jakimi są obarczone wszystkie inne
maszyny na świecie i w zderzeniu z osobą, potrafiącą je programować, nie mają za wiele szans.



WYGLĄD CYBORGA

Cyborgi charakteryzuje ciało robota, które samo w sobie jest doskonałą bronią, pozwalającą im radzić sobie w życiowych problemach znacznie lepiej od ludzi.   Swoje technologiczne ciało mogą ulepszać, wymieniając wszczepy,
aktualizując je, tym samym budując albo:
- ogromne i silne ciało, by zostać gangsterem
- zwinne, opływowe ciało, by być łowcą
Cały sekret polega na tym, by dobrze się jako cyborg zaprogramować.


CHARAKTER CYBORGA


Jako cyborg, nadal pozostaje w tobie część ludzka, jaką jest umysł, jednak obcując z blaszanym ciałem, z czasem można sfiksować i zacząć żyć mechanicznie, tak jak inne roboty, na przykład oddając się wyczerpującej pracy.
Jako robot nie pijesz i nie jesz, bo nie jest ci to potrzebne, odchodzą też od ciebie inne, typowo ludzkie funkcje i zmartwienia, co w dużym stopniu odbiera ci w jakimś sensie
twoje człowieczeństwo, pomimo że zyskujesz tak wiele.
Z tego też powodu cyborgi mogą być zimnymi zabójcami, nie zważającymi na nic, ze względu na wyprucie z ludzkich odczuć i emocji,
albo też wytrwałymi inżynierami, naukowcami, pracującymi jeżeli trzeba nad machinami dzień i noc bez chwili zawahania. Pamiętaj, że nadal umysł potrzebuje odpoczynku, więc nie możesz go w pełni
przemęczyć - cała reszta jednak leży w twoich rękach. Osoby będące robotami mogą popaść w obłęd, depresje, uświadamiając sobie jak wiele straciły człowieka w sobie, wraz z zostaniem robotem , jeżeli uda ci się wygrać z tymi myślami, nic nie będzie cię już w stanie zatrzymać.


CECHY SZCZEGÓLNE



Wymienne części ciała - od momentu wszczepienia pierwszego elementu do swojego ciała, nie musisz się już martwić o jego uszkodzenia,
ponieważ zawsze możesz je naprawić. Będąc cyborgiem, praktycznie całe twoje ciało da się odbudować w jeden dzień, jeżeli masz
na to dość funduszy. Jedynym wyjątkiem pozostaje twój mózg.
Oprócz naprawy, możesz również do woli rozwijać swoje ciało, poprzez bardziej zaawansowane wszczepy, dające dodatkowe możliwości.

Niesamowita zwinność, precyzja i siła - te funkcje są twoją codziennością, na nowej drodze życia. Nie musisz martwić się już o to, że ktoś cię zaatakuje, ponieważ i bez ćwiczeń jesteś w stanie się przed nim perfekcyjnie obronić.
Kolejne atrybuty dostajesz wraz z kolejnymi funkcjami, które masz w swoim cyber-ciele.

Odporność na ludzkie choroby / podatność na cyber-infekcje  - Jeżeli tylko coś nie dotknie bezpośrednio twojego mózgu, jest dla ciebie całkowicie neutralne.
Jedyne rzeczy, których powinieneś się obawiać, są związane z twoim systemem, na bazie którego działasz. Uważaj na to,
abyś nie dostał od nikogo cyber-wirusa lub źle zaprogramowanego wszczepu.















Mimo iż demony funkcjonują w tym świecie, nie są one takie jak takie, o których słyszeliście. Ich powstanie i funkcjonowanie jest trochę inne od tego pospolitego, które każdy już raczej zna. Mają własną i dość nietypową historię powstania. Bowiem pół-demony w dosłownym znaczeniu to ludzie, którzy z jakiegoś powodu zostali potępieni, splugawieni za życia lub sprzedali swoją dusze. Określa się tak osoby, które posunęli się do posłużenia się: czarami, urokami, praktykami, ściągając tak na siebie klątwę, która z czasem splugawiła ich istotę i duszę. Część tych osób sprzedaje swoją duszę, w zamian za niesamowitą siłę. Inni też proszą o życzenie takie jak np. zdrowie dla rodziny i tak oddają swoją duszę. Część życzeń się nawet spełnia po ich myśli, ale tracą przy tym cząstkę człowieczeństwa i większość popada w obłęd, stając się pół-demonem, co często prowadzi do śmierci danego pół-demona.

Oczywiście da się też urodzić pół demonem jeśli dwoje rodziców to pół-demony lub gdy jeden z nich to pół-demon, a drugi człowiek. Wtedy też wasza dusza nie do końca jest splugawiona, a jedynie ciało choć nie zawsze i nie do końca to już po prostu zależy jak dane dziecko poprowadzi dalej swoje życie.  Druga jednak część osób, która jest de facto mniejszością i jest w stanie zapanować nad swoją siłą, jak i da radę żyć jako pół-demonem i nie popaść przy tym w obłęd jest w stanie stać się naprawdę potężna, choć oczywiście nie od razu.
Oczywiście jest też mała część, a raczej garstka pół-demonów,  stworzonych/urodzonych w laboratorium. Czasem są przeprowadzane na nich eksperymenty by dowiedzieć się czegoś o tej rasie, a czasem są tam, by stworzyć z nich broń idealną dla ludzkości. Te zaś potrafią być całkowicie inne, jednak też dzięki temu ludziom udaje się znajdować ich słabe punkty.
Jeśli będąc pół-demonem dobrze się ukrywasz nie powinieneś mieć większych problemów z znalezieniem sobie legalnej profesji, jednak gdy tylko odkryją kim naprawdę jesteś możesz mieć już dużo większe problemy, jak nawet mogą starać się ciebie złapać.
Tak samo z wszczepami jeśli nie będą wiedzieć o twojej prawdziwej naturze kupisz je bez problemu, jednak gdy się dowiedzą, będziesz niestety musieć to zrobić nielegalnie. Co do samego działania wszczepów na demony bywa to różnie. Mogą się one albo bardzo dobrze przyjąć lub całkowicie na odwrót czyli w ogóle się nie przyjąć i powodować nawet skutki uboczne. Trochę takie jest 50% szans, że się uda i 50%, że się nie uda. Wszystko to przez ich naturę.
Populacja pół-demonów jest dość niewielka, gdyż nie każdy chce sobie splugawić życie, oczywiście ci co się urodzili pół-demonami nie mają wyboru. No i oczywiście nie każdemu udaje się przetrwać metamorfozę, jak i nie każdy wytrzymuje psychicznie ten fakt i nie popada w obłęd. Przez te wszystkie powody większość pół-demonów popełnia samobójstwo. Często są też wyłapywani lub przegrywają w walkach przez zbyt wielkie złudzenie swojej siły.


WYGLĄD PÓŁ-DEMONA


Jest on bardzo zależny od stadium i warunków w jakich pół-demon się rozwijał. Nie zawsze, jak i nie od razu zdobywa wszystkie typowe cechy wyglądu dla pół-demona typu rogi, ogon, czerwona skóra lub też piekielne skrzydła. Jeśli przechodzi ktoś dość łagodnie najczęstszymi objawami są wysuwane rogi, pazury, a czasem nawet ogon- Takie osoby są najmniej narażone na śmierć z powodów psychicznych, ale są słabsze pod względem fizycznym.
Jednak jeśli przemiana nie jest łagodna to, wtedy tworzą się dość dziwne kreatury, bo potrafią się pokazać piekielne skrzydła, wyglądają trochę jak te smoka tylko bardziej spalone, żółta tęczówka, rogi, ogon, pazury i skór najczęściej przybiera ciemne barwy od czerwieni po czystą czerń- Takie osoby, za to są bardziej narażone na śmierć psychiczną lub popadnięcie w obłęd przez swoją bezsilność, ale za to fizycznie są silniejsi.  Oczywiście charakter ma też duży wpływ na to, im bardziej osoba splugawiona, chętna zemsty i nienawistna w tym okropniejszego demona się przemieni, a im bardziej łagodna i spokojna tym mniej cech zewnętrznych się pojawi, co w tym już wypadku nie odgrywa znaczącej roli w sile.

Jednak zanim dojdzie do jakichkolwiek zmian w organizmie ogarnia nas agonia, która ma zniszczyć nas psychicznie. Mało osób jest w stanie nie popełnić samobójstwa od niej, tym bardziej dzieci pół-demonów lub chociaż zachować zdrowe zmysły. Jednak jeśli przetrwa się ten najgorszy proces powoli nasze ciało powinno się przystosować do bycia pół-demonem.
Choć czasem demon wewnętrzny może szeptać nam coś do ucha, starając się zrobić z nas najgorsze potwory, będzie starał się nami z manipulować dla swoich korzyści. Sporo osób niestety daje się na to nabierać i przez to umiera, jak będziemy jednak olewać te szepty z czasem ucichną.


CHARAKTER PÓŁ-DEMONA


Można natrafić na naprawdę różne pół-demony, jednak tylko te z najsilniejszą psychiką dają radę przetrwać, nie umrzeć i popaść w obłęd. Dlatego z założenia są to wyjątkowo silne psychicznie, nie poddające się i uparte osoby. Są w stanie w większości poradzić sobie z potępieniem i co najważniejsze nie postradać przy tym zmysłów. Takie osoby starają się ukrywać i jakoś przeżyć.
Oczywiście jak zwykle są wyjątki, które najczęściej są widziane u sadystów, psychopatów oraz osób nad wyraz inteligentnych, których niezbyt coś sobie robią sobie z potępienia i bez problemu przechodzą przemiany, a ich wygląd nie zmienia się zbytnio. Wtedy takie osoby najczęściej zawierają pakty i stają się pół-demonem dla własnych korzyści. Może być to wtedy dla nich furtka do nowego świata, która pomoże im się rozwijać i wspomagać w niebezpiecznych chwilach.
Dzięki tym atutom pół-demony są bardzo dobrymi przywódcami gangów, mafii, choć i w samotności sobie dobrze radzą. Nie do końca jest dla nich miejsce w prawie, choć jeśli ktoś dobrze się ukryje to może da radę, choć szanse są naprawdę niewielkie, tym bardziej, że są bardzo przenikliwi. Demony są również dobrymi słuchaczami i rozmówcami, przez co nadają się również na barmanów, detektywów i łowców, które są właśnie najczęstszymi profesjami dla nich.


CECHY SZCZEGÓLNE


-Sprawność fizyczna, gdyż pół-demony są nadzwyczaj sprawne fizycznie wręcz nie ma im równych. Są silni, zwinni, szybko się poruszają, jak i potrafią naprawdę bezszelestnie się przemieszczać. Jest to bardzo pomocny atut w walkach, jednak nie można mieć zbytniego przekonania o swojej sile i mieć zamydlonych oczu, bo sprawi to porażkę, a ona może spowodować śmierć.

-Dość nietypowy wygląd, który po części jest plusem, a po części minusem. Plusem gdyż część dodatków fizycznych (np. rogi, ogon, skrzydła) można wykorzystać w walce i jest to całkiem przydatne. Minusem jednak jest fakt, że jeśli tego dobrze nie ukryją, będą bardzo rozpoznawalni i będzie na nich więcej osób polować.

-Upartość jest naprawdę dość powszechną i rozpoznawalną cechą u demonów. Nie da się ich po prostu złamać, jeśli by chociaż mieli zginąć, to nie poddadzą się. Nie wydadzą swoich jak i nie podadzą walki, co w pewnym sensie jest plusem, jak i minusem, gdyż czasem trzeba wiedzieć kiedy odpuścić, bo jak się tego nie zrobi to może nieść to za sobą katastrofalne skutki.

-Wpadanie w szał, można to uznać za minus, gdyż gdy pół-demon wpadnie w szał i wściekłość potrafi całkowicie stracić panowanie nad sobą i zrobić straszną rzeź. Wtedy po prostu praktycznie nie da się go zabić jest jak maszyna do zabijania, która nie cofnie się przed niczym ani przed nikim.

-Sporym też minusem jest fakt, że nigdy nie wiadomo jak wszczep zadziała na danego pół-demona gdyż jak wcześniej wspomniałam jest 50%, że się uda, a 50%, że się nie uda. Może taki wszczep nam albo pomóc lub też w ogóle się nie przyjąć i dać nam dodatkowo efekty uboczne(np. zdrętwiała jakaś kończyna).


HISTORIA PÓŁ-DEMONÓW



Pół-Demony dość dziwnie powstały, gdyż zaczęło się to wszystko od tego, że jedna dusza po przekroczeniu progu śmierci splugawiła się i został potępiony. Stała się jak to inne zmarłe dusze powiedziały “demonem”. Po pewnym czasie coraz więcej takich dusz zaczęło być i zaczęły one przenikać do istot żywych. Zaczęły się one pojawiać w różnych miejscach i przeciągać ludzi na swoją stronę robiąc z nimi układy, co powodowało, że spora część populacji zaczęła być pół-demonami, gdyż sprzedali swoją dusze, nie zawsze oczywiście specjalnie.
Niestety nie do końca im to wyszło, bo pół-demony ze względu na słabą dość psychikę,  zaczęły umierać i automatycznie ich populacja zmniejszyła się czterokrotnie.
Po pewnym czasie nie do końca zadowolone z tego dusze rzadziej zaczęły robić układy i trudniej było ich spotkać, co po części pomogło, gdyż znajdowały go osoby silniejsze psychicznie.
Po około 2 miesięcy takiego funkcjonowania powstała nawet legenda o tych duszach, a pół-demony zaczęły się pokazywać światu, co nie do końca dobrze się dla nich skończyło.
Ludzie w ogóle z początku ich nie akceptowali, byli wyłapywani, przeniesieni do laboratoriów lub też nawet zabijani. dusze w ogóle na to nie reagowały, a także już bardzo rzadko pokazywał się by zawrzeć umowy.
Na szczęście ponad połowie udało się po ukrywać i przeżyć, a po dość sporej chwili zostały też przez ¼ społeczeństwa ludzkiego zaakceptowane. Jednak nie zmienia to faktu, że było jeszcze sporo osób, które chciały ich złapać lub zabić, dlatego też najczęściej pół-demony teraz są spotykane w nielegalnych pracach.
Zaczęły się również teraz łączyć w pary i na świat przychodzą już ich potomkowie, którzy z automatu są splugawieni przez co sporo z nich popełniało samobójstwa.



UMIEJĘTNOŚCI PÓŁ-DEMONÓW


Postępujące splugawienie - Jest to umiejętność, która zamienia nas w potwory, a wewnętrzny demon przejmuje nasz umysł, jeśli dobrze nie zadbamy o naszą siłę woli przejmie nad nami całkowitą kontrolę, a to może nas wprowadzić w obłęd, z którego łatwo nie będzie dało się wyjść. Po pewnym czasie znacząco różnimy się wyglądem od całej reszty populacji, a nasz stan psychiczny może być zrujnowany, co ściąga nas na drogę bezprawia.

Demoniczna siła - Dzięki temu demony są wręcz nie do pokonania w walkach wręcz, mało kto się im równa. Choć czasem demony przesadnie myślą, że są silni, co może powodować dość spore problemy w walkach.

Szybsza regeneracja - Pojawia się ona dość rzadko i tylko, w niektórych przypadkach jednak dzięki niej rany, nie wliczając śmiertelnych, szybciej się regenerują. Np. Siniaki znikają po 1-2 dniach, zadrapania po 2-3h itd.

Wyostrzone zmysły- Pozwalające usłyszeć choćby najmniejszy szelest, wprowadzające nas w całkowicie inny wymiar dźwięku, dużo głośniejszy, choć równie dobrze dużo bardziej przenikliwy. Dzięki temu nie da się praktycznie pół-demona zaskoczyć, dlatego wszelkie niespodziewane ataki z góry są przegrane, no chyba, że ktoś je naprawdę dobrze zaplanuje, co nie należy do najprostszych rzeczy.











 




Te istoty bardzo często są członkami szlacheckich rodów, w których żyją od pokoleń wiodąc spokojne życie, co pozwala im
ukrywać swoją długowieczność. To bardzo skomplikowana rasa, której początki sięgają czasów średniowiecza. Żywią się krwią, ich skóra jest
blada, a umysły wiecznie żywe. Wampiry stając jedną nogą w grobie, drugą na powierzchni utraciły coś, czego stracić nigdy nie chciały, czyli cząstkę człowieczeństwa,
z tego też powodu często łączą się w pary z kobietami, by móc doświadczyć ich życia głębiej. Nic jednak ostatecznie tego głodu nie zaspokaja,
więc duża część długowiecznych wampirów , albo
- lgnie do niebezpiecznego życia, łamiąc kolejne bariery,
- oddaje się pasji na długie lata, rozwijając jakąś rzecz, by nie myśleć o swoim jestestwie
- albo wypoczywa latami w swoich komnatach
Jednego im odmówić się nie da, są pasjonatami tego co robią, i przez lata praktyk, dochodzą w tym do perfekcji. Uczone wampiry są w stanie czytać tysiące książek, i wykorzystywać wiedzę z nich w realnym życiu


WYGLĄD WAMPIRA


Wampiry posiadają wyjątkowo bladą cerę, nigdy nie sypiają w pełni, oraz szkodzi im mocne światło słoneczne. Ich różnica między ludźmi nie jest znaczna, a swoją mroczną stronę pokazują zazwyczaj tylko wtedy, gdy są do tego
zmuszone, między innymi kiedy brakuje im ludzkiej krwi, która jest im potrzebna do przedłużenia swojego życia.
Jeżeli jesteś wampirem, który pochodzi od innego wampira, w praktyce
jesteś pół żywy pół martwy, dlatego twoje organy nie funkcjonują w pełni tak, jak powinny - nie masz normalnego krążenia w żyłach, a mimo to
posiadasz ogromny metabolizm i cechy regeneracji, które nie pozwolą aby stała ci się najmniejsza krzywda, stąd też wampirom ciężko jest dokonać żywota w normalnych warunkach. Są również odporni na większość ludzkich trucizn.


CHARAKTER WAMPIRA


Wampiry są wielkimi romantykami, myślicielami, im dłużej żyją, tym bardziej zagłębiają się w otaczający ich świat. Z czasem chęć poznawania znika
i pozostaje u nich pustka, którą starają się wypełnić innymi osobami. Z tego też powodu pozostają często wierni swoim wybranką i nie potrafią pogodzić
się z ich stratą. Właśnie dlatego duży odsetek wampirów decyduje się na rozwiązłe życie, z wieloma kobietami.
Do momentu, kiedy nie brakuje ci krwi, możesz zachować świeży umysł,  być empatą i normalnie funkcjonować w społeczeństwie, kiedy jednak jej brakuje, powoli zaczynasz wariować. Z tego też powodu wiele wampirów celowo pozbawia się dostępu do krwi, aby wywołać w sobie szał u użyć go, jako swoją broń, przeciwko innym.


CECHY SZCZEGÓLNE


Długowieczność  -  właściwie jesteś nieśmiertelny, z tego względu, że przekroczyłeś granicę śmierci. Pewna siła jednak utrzymuje
cię przy życiu. Co zrobisz z tą resztą lat, to już zależy od ciebie.

Doskonała pamięć  -  lata nauki i obserwacji wykształciły u ciebie i u twoich przodków pamięć, której nie może posiąść żaden człowiek,
ze względu na ograniczoną ilość życia i choroby.   Dzięki temu możesz sprawdzić się w praktycznie każdym zawodzie, który
wymaga od ciebie myślenia, jak detektywi, policjanci czy naukowcy.

Nieludzka odporność i regeneracja  - z jakiegoś powodu choroby w ogóle się ciebie nie tykają, twoje procesy w ciele, jak i krążenie jest zatrzymane
więc schorzenia nie są w stanie się rozwijać i bardzo szybko obumierają.  Twoje ciało również szybko wraca do stanu, sprzed wypadku, regenerując
całe kończyny. Jedynym ograniczeniem jest to - że nie odrośnie ci nic, co utraciłeś, przed zostaniem wampirem. (medycznie martwym)

Głód krwi - aby nie popaść w obłęd będziesz jednak musiał spożywać ludzką, lub sztuczną krew, by co jakiś czas przywracać sobie
cząstkę człowieczeństwa. Kiedy jej zabraknie, możesz zacząć zmieniać się w potwora i krzywdzić bliskie ci osoby.
Możesz wykorzystać ten głód również jako swoją broń, doprowadzając się do szału i spożytkowując go w wybranym przez siebie kierunku.












Wilkołaki, w odróżnieniu od innych nie-ludzi nie przejawiają żadnych specyficznych cech wyglądu, które zdradzałyby ich pochodzenie.
Mogą poruszać się wśród ludzi, dobrze maskując swoje prawdziwe oblicze.
Wszystko zmienia się jednak w momencie, w którym dochodzi do przemiany.. w wilkołaka.

Wilkołak, jest to mityczna postać, będąca ucieleśnieniem rosłej w kształtach, nienaturalnie wyglądającej osoby, łączącą w sobie
wszystkie bojowe cechy wilka i człowieka, pomnożone kilkukrotnie. Wilkołaki to urodzeni zabójcy, niezwykle zwinni, silni i spostrzegawczy.
Wydawać by się mogło, że nie posiadają wad - urodzony zabójca, kiedy wychodzi na żer, całe miasto jest jego
- przemiana jednak w dużym stopniu odbiera zmysły wilkołakom,  dlatego ich życie jest zazwyczaj podporządkowane pierwotnym instynktom. Z tej racji, bardzo ciężko zbudować im normalną zdrową relacje, w obawie przed utratą wszystkiego wolą pozostawać w cieniu i trzymać się na dystans od innych.
Czasem jednak chęć łowów bierze górę, wtedy w blasku nocy wybierają się na żer, nie pozostawiając szczątek, po swoich ofiarach.


WYGLĄD WILKOŁAKA


Człowiek - nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym,  może mieć kilka zadrapań na twarzy czy ciele, z tego względu że częściej wdaje się w bójki z innymi, jest pewniejszy siebie, ze względu na formę, jaką może przybrać, ale reszta cech wyglądu pozostaje w normie.

Wilkołak (przemiana) -  nienaturalnie wydłużone ciało, będące połączeniem wilka i człowieka, umięśnione i niezwykle sprawne ciało, paskudna twarz, cały pokryty gęstym futrem, ostre wystające kły.
Przemiana w wilkołaka następuje szybko, ale w przejściowych fazach - człowiekowi zaczyna wyrastać futro z ciała, miota się z bólu i popada w szaleństwo, które utrzymuje się, aż do całkowitej przemiany.
Jego ubranie naturalnie zostaje rozerwane na strzępy.


CHARAKTER WILKOŁAKA

Osoby dotknięte lykantropią tracą pewność siebie na początku, kiedy nie są w stanie kontrolować swoich przemian - i z czasem odzyskują ją, kiedy wiedzą, na ile mogą sobie pozwolić. Wiedzą, że nikt nie może z nimi zadrzeć, więc są bardziej skłonni do podejmowania szalonych decyzji.
Można powiedzieć, że stają się coraz pewniejsi swojego ciała - co popycha ich w interesowanie się sportem, zwiększaniem swojej siły,
ale jednocześnie są mniej pewni relacji z innymi ludźmi, dlatego, że wiedzą, jak jak kruche mogą być one, ze względu na ich schorzenie. Z momencie przemiany ich rany regenerują się szybciej.


CECHY SZCZEGÓLNE


Wyostrzone zmysłu węchu, wzroku i słuchu - takie atrybuty dostajemy, będąc w trakcie przemiany,  poprawia się również nasza ludzka percepcja dlatego, że z czasem dopasowujemy się, do naszej postaci.

Utrata kontroli, zwierzęcy instynkt -  kiedy już przemiana zajdzie, tępieją w dużym stopniu nasze zmysły i jesteśmy pochłonięci w zaspakajaniu naszych potrzeb, jeżeli jest to głód, targani naszą niezwykłą siłą możemy nieumyślnie kogoś zabić, ściągając na siebie kłopoty. Często po powrocie do swojego ciała, wilkołakami targają duże wyrzuty sumienia.

Ogromna siła, zwierzęca zwinność  - jesteśmy mieszanką najlepszych genetycznych cech wilka i człowieka, a nasze umiejętności zwiększają się, wraz z tym jak bardzo dbamy o naszą ludzką formę.

Zwiększona regeneracja ran - nasze blizny i rany goją się szybciej podczas przemiany, możemy wykorzystywać ją do tego, by poradzić sobie z dużymi obrażeniami, a nawet utrzymać się przy życiu, przez dłuższy czas.

















Hybrydy albo mieszańce to istoty które powstały z nadprzyrodzonych połączeń, najczęściej miłośnych, wampira i wilkołaka. Oficjalne badania ukazują ze są to jedne z najpotężniejszych nieśmiertelnych istot, gdyż posiadają zalety i dominujące słabości obu gatunków. Najważniejsze z zalet to możliwość chodzenia za dnia i możliwość przemiany bez względu na to czy jest pełnia czy też nie.


ZDOLNOŚCI HYBRYD


Nieśmiertelność - Zaleta pochodząca od wampirzej natury, którą posiadają hybrydy wtedy oni są nieśmiertelni, w ten wskutek szybciej się regenerują ich rany, nawet błyskawiczne się goją.

Z przeprowadzonych badań wynika ze aby pozbawić taką hybrydę życia, trzeba odciąć jej głowę lub wyrwać serce. Ale ze świat znaczne się rozwiną można teraz takie hybrydy przy pomocy broni maszynowej zabić, lub wykorzystując specjalne pociski które zostały stworzone aby owe istoty zabić.
Nadprzyrodzona siła - posiadają znaczne większą siłę niż ich pobratymcy wilkołaki i wampiry, ale ich siła rośnie z wiekiem. Gdyż młoda hybryda siłą nie jest równa starszemu wampirowi lub wilkołaki, ale po osiągnięciu ich wieku ma taką samą siłę nawet większą, ale to równa się z tym ze mogą stracić dużo energii gdy używają w pełni ową siłę.

Nadprzyrodzona szybkość - Obie rasy posiadały dużą wytrzymałość wraz z tym szybkość i zwinność, ale gdy zostały połączone spowodowało to ze hybrydy dostały niezwykłą wytrzymałości wraz z szybkość oraz zwinność, zarówno w postaci człowieka jak i wilkołaka. Ale te cecha również wraz z wiekiem ulega wzmocnieniu.
Nikt od momentu poczęcia nie posiada tyle energii, tylko trzeba czas.

Nadprzyrodzona zręczność - hybrydy zręcznością, nawet dorównują  pod tym względem wampirom, ale jak wiadomo są znaczne bardziej zręczniejsze lecz to zachodzi z wiekiem oraz trenowaniem tej cechy.


Zmysły - Z dokładnych badań wynika ze hybrydy posiadają znaczne bardziej wyostrzone zmysły, niż wampiry i wilkołaki. Wynika ze po wilkołakach ,,odziedziczyły'' niezwykle czuły węch. A po wampirach natomiast czuły słuch, we którym mogą usłyszeć rozmowy osób znajdujących się w dużych odległościach od nich.

Ale owe zmysły mogą doprowadzić hybrydę do szaleństwa, dlatego od początku trzeba opanować zmysły oraz trenować aby nie wyszły spod kontroli.

Niezwykła odporność - iż obie rasy są wytrzymałe ale znaczne bardziej wampirza krew, sprawiła ze są niezwykle odporni na ból. Ale ich dotkliwymi słabościami są rośliny zwane tojadem oraz werbena.


Perswazja - atut który nie można im odebrać, gdyż podobnie jak wampiry, hybrydy są w stanie używać perswazji. Ale iż ze są wspierane przez wilcze geny, to znaczne łatwiej im zachodzi wykorzystywanie perswazji na ludziach, dlatego w łatwy sposób mogą wymazać lub zmienić wspomnienia ludzi. Mogą też zmusić ich do wykonywania ich poleceń.

Niektórzy z hybryd potrafią dokonać wymazania pamięci lub zmiany wspomnień innych nadludziom, ale to trzeba wiele poświęconego czasu oraz treningu.


Ugryzienie mieszańca - niestety ukąszenie hybrydy, jest bardzo bliskie ukąszeniu wilkołaka więc dla wampirów jest śmiertelne. Gdyż ugryzienie powoduje halucynacje, i z czasem po całym organizmie ugryzionego rozprzestrzenia się jad, który sprawia ze wampir wpada w niezaspokojony głód, sprawia to ze ugryziony wampir każdą dawkę krwi zwraca, i ostatecznie umiera w katuszach z powodu gorączki i braku krwi.

Szpony - hybrydy które chcą oraz potrafią częściowo przemienić się w wilka. Wywołają szpony, które sprawiają są znacznie skuteczniejsi w walce.


Kły - wśród obu ras pojawiają się kły, dlatego hybrydy posiadają znaczne mocniejsze kły które odróżniają się znaczne bardziej niż od kieł wampirów. Ale pojawiają się przypadki ze hybrydy nie mają kieł, dlatego we większości przypadkach, Hybrydy które posiadają kły mają znaczne silniejsze od pobratymców, przez to mają trochę więcej niż wampiry.


UNIKATOWE ZDOLNOŚCI

Kontrola emocji - jest to zdolność która sprawia ze powstrzymujesz emocje, ale to jest rzadkie wśród hybrydy, lecz spotykane często to jest przydatne aby zapomnieć o wyrzutach sumienia.
Kontrola snów - Zdolność która częściej jest spotykana wśród hybryd, lecz mało używana gdyż pochłania sporo energii oraz czasem może nie wyjść z takiego snu lub podświadomości ofiary. Ale doświadczone hybrydy potrafią doskonale manipulować snami oraz podświadomością.

Ta umiejętność potrzebuje czasu oraz treningu, z tym idzie wieku hybrydy.

Zmiennokształtność - rzadko zdolność którą wykorzystują hybrydy, ale możliwa gdyż polega na tym ze mogą przemienić się w wilka.
Wykrywanie kłamstwa - ta zdolność jest unikatowa, gdyż mało która hybryda trenuje aby wykryć kłamstwo, ale możliwa do wyuczenia. Niektórzy nawet mają talent aby wykrywać kłamstwa.


SŁABOŚCI

Dekapitacja - Najłatwiej takiej hybrydzie odciąć głowę, ale jak chcesz to zrobić gdy jest super niebezpieczna i szybsza od ciebie.

Dlatego dobrym sposobem jest rzucanie ostrzy, które odetną hybrydzie głowę.

Wyrwanie serca - Jeden z prostych sposobów aby zabić hybrydę, gdyż połowiczne jest wampirem. Ale samo wyrwanie przez zwykłego człowieka, jest nie realne. Dlatego żeby dokonać takiego morderstwa na hybrydzie trzeba użyć cybernetycznego ramienia, albo bojowych robotów, lub po prostu celować w serce i strzelić.

Ogień - Następny łatwy sposób, aby zabić hybrydę czyli uśmiercić poprzez spalenie jej. Ale to nie jest takie łatwe jak sądzicie, gdyż hybrydy są szybkie i silne. Dlatego dobrze jest ją pojmać a później podpalić.

Ale najpewniejszym sposobem jest po prostu wsadzić do komory gazowej, gdzie odpalasz gaz później podpalasz, i się pali taka hybryda.

Linia rodowodu - rzadkie ale możliwe, gdyż hybrydą połowiczne są wampirami, dlatego ich stwórca gdy umrze to one też mogą po godzinie. Ale to bardzo rzadkie, ponieważ takie hybrydy często tracą kontakt z stwórcami oraz powoli ta więź słabnie, i jedynie mogą poczuć osłabienie ale krótkotrwałe.
Złamanie karku - To jest kolejny łatwy sposób na hybrydę, ale ją to nie zabija tylko przerywa się rdzeń kręgowy, wtedy powoduje czasową utratę przytomności przez hybrydę. 






Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości