Poll: Pomysł którego autora uważasz za najkorzystniejszy:
Pomysł Dekajo
Pomysł Scaraba
Pomysł WrathAmona
Połączenie pomysłów
Inny/własny - napisz w poście
[Show Results]
This poll will close on: 15.12.2023
 
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Wspólny projekt :)
#1
Cześć Uśmiech

W związku z tym, że padł pomysł zrobienia czegoś wspólnie, postanawiam założyć odpowiedni temat na propozycję projektu. W założeniu jest to prosta mapa. Pozostaje tylko ustalić jak to ma wyglądać? Każdy może napisać jaki chciałby mieć wkład w tworzeniu, ja od siebie dodam, że jestem w stanie zrobić teren, oczywiście jest to uzależnione od mojego czasu, ale stanę na wysokości zadania, oraz wspomóc scenariusz swoimi pomysłami. Dlatego zakładam ten topic, abyśmy wspólnie ustalili co robimy, kiedy i jak Duży uśmiech

EDIT: WrathAmon: Zwyciężyła moja fabuła xD Dziękuję wszystkim za wyrazy uznania dla mojej pracy, mam nadzieję, że wspólnie uda nam się ją dopracować i stworzyć zajebisty projekt. Poniżej moja fabuła:

Witaj Bracie,
Zawsze radziłem sobie lepiej w posługiwaniu się mieczem niż piórem, ale słowa, które teraz przeleję na papier są jedynymi jakie mogę Ci powiedzieć. Urodziłeś się już w nowym, gorszym świecie. Powód wojny, która podzieliła całe Calarnore zatarł się na przestrzeni dziejów. Rasy Krasnoludów, Elfów i Ludzi skrzyżowali swe ostrza w śmiercionośnej bitwie. Chciwość jaką kierowali się Władcy najpotężniejszych ras świata doprowadziła omal do ich wyginięcia. Lecz nie to było powodem bezpośrednim powodem pożogi jaka ogarnęła Calanore. Źli czarnoksiężnicy chcący przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę, zawarli pakt z Demonem Cienia - Leebris. W zamian za ich duszy Leebris obiecał zająć się ich wrogami. Żadna armia i żaden heros nie miał szans z Demonami Cienia. Te piekielne bestie wychodziły z cienia ofiary i wciągały ją przerażającą czeluść. Potwory odporne na zranienie jakąkolwiek bronią, siały spustoszenia w naszych szeregach. Losy wojny były przesądzone. Władcy ugięli się przed czarnoksiężnikami i ich Armią Cienia. Ale demonom to nie wystarczyło, zdradziły swych panów i same rozprzestrzeniły się po całym świecie. Gdy nastawał zmrok były zarówno w domostwach i na gospodarstwach jak i zamkach i pałacach. Wciągały w mrok, zarówno chłopów jak i księżata. Pustoszały wsie i miasta, tylko wiatr śpiewał smutne pieśni o pogrążającej się w ciemności Calanore.

Bracie, zapewne zastanawiasz się czemu nie ma mnie obok Ciebie. Demony Leebris zabiły także naszych rodziców. Cienie również rozłożyły się także na wartości pieniądza. Zamiast złotych monet w sakwie zaczęła się liczyć umiejętność przetrwania. Wiedziałem, że sam nie zapewnię Ci takiego życia jakie chcieli dla nas nasi rodzice. Wybacz mi za to co zrobiłem, ale postanowiłem oddać Cię pod opiekę magów z Aldoranu. Po Wojnie Cienia, magowie ci zgodzili się przyjmować dzieci na swoich adeptów. Jeżeli ktokolwiek ma uratować Calanore, to tylko oni. Z nimi będziesz bezpieczny. Teraz jesteś zbyt mały, aby to rozumieć i pamiętać cokolwiek z naszego życia, ale uznałem, że tak będzie najlepiej. Sam zapisałem się do Straży Światła nowo powstałej osady ocalonych. Po ataku demonów, rasy tak samo jak i pieniądze, przestały mieć znaczenia. Wyruszam jutro i zapewne już nigdy Cię nie zobaczę, ani nie będzie mi dane wyjaśnić Ci tego osobiście.

Pamiętam jak nasza matka mówiła nam, że gwiazdy to dziury w pelerynie nieba. Znak, że ciemność zostanie rozproszona przez światło. Nie wiem czy doczekam świata, w którym nastania zmroku będzie oznaczało pewną śmierć, ale mam nadzieję, że Tobie będzie to dane.

Żegnaj bracie,
- Rodgrin



Haralder: Odkąd posiadłeś umiejętność czytania pisma, czytasz ten list co roku w dzień każdej Próby Światła. Lecz dziś nie ma już żadnej próby, kończysz bycie adeptem.

Venturas:
Myśl, że mój brat może gdzieś tam być dodaje mi sił przyjacielu.

Haralder: Wciąż widzę w Tobie małego chłopca, który kładł się spać z myślą, że kiedyś sam uda się do Krainy Cienia i pokona Leebris.

Venturas: Jak to mawiają, jeżeli już wejść w paszcze zła, to tylko aby wyrwać jej złote zęby.

Haralder: Obawiam się, że Twoja porywczość przyniesie Ci kiedyś zgubę chłopcze.

Venturas: Jak do tej pory stoje przed Tobą i czekam na swoje zadanie.

Haralder: Dostaliśmy niepokojące sygnały, że w osadzie ocalonych - Payterhal odnotowano zaginięcia ludzi. Jak do tej pory zaginęło około 40 ocalonych.

Venturas:
W tych czasach, jakoś specjalnie mnie to nie dziwi, wystarczy aby pochodnia zgasła i demony wciągają nas do swojego świata.

Haralder: Chciałbym, aby to było takie proste. Zaginięcia nastąpiły głównie za dnia. Chciałbym, abyś Ty zbadał te sprawę.

Venturas: Wedle życzenia, kiedy wyruszam?

Haralder: Wyruszasz za dnia. Przez noc, zostaniesz przygotowany do wyprawy. Dostaniesz swój własny Kamień Rao. Pilnuj go, dzięki niemu Twój własny cień nigdy nie okaże się Twoim wrogiem. Trochę prowiantu i broń, taką jaką sam będziesz chciał sobie wybrać. Na miejscu spotkasz się z Ghironem. To doświadczony czarodziej, on będzie Twoim mentorem. Wspólnie z nim przeprowadzicie śledztwo. Pamiętaj, że teraz nastaje zima, zmrok nastąpi szybciej i trwa dłużej, miej się na baczności.

Venturas: Zgoda przyjacielu.

Haralder: Niech Światło Bogini Rao Cię prowadzi.

Venturas: Wzajemnie Haralderze, do zobaczenia.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Z chęcia dołaczam się do projektu Uśmiech, proponuje mały acz prosty i nie za duży RPG (bo wszyscy wiemy jak kończa się projekty na duża skale). Ja zgłaszam się do robienia systemu konwersacji z npcami, będzie to rozmowa ròżnorodna i z wieloma opcjami według gustu gracza. Mógłbym dodatkowo pomóc Ci w tworzeniu terenu, nie wiem jeśli mam być bardziej dokładny to mógłbym zrobić wioskę. Coś tam jeszcze pomyślę co bym mógł dorobić.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Ja mogę zająć się tworzeniem postaci Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Może zaczniemy od ustalenia, że tak powiem typu mapy i doboru modeli i textur. Czy to będzie zimowa plansza, jakaś jesień, lato. Tu chodzi głównie o textury podłoża.

Ja osobiście mogę pomagać w miarę możliwości przy texturach, terenie i jakiś całych systemach. (zaklęć nie umiem i nie lubię robić).

Poza tym, jaki jest pomysł na RPG?

Ja kiedyś chciałem zrobić taki survival RPG. W ogólnym założeniu, ludzie, krasnoludy, elfy prawie wyginęli. Ci co przetrwali stworzyli osady, objęte kwarantanną. Nikt nie może wejść ani wyjść z osady bez zgody. Poza osadą jest niebezpiecznie. Za dnia można jeszcze podróżować, ale do osady trzeba zdążyć przed nocą inaczej nas nie wpuszczą.

Stworzylibyśmy jedną osadę nad jakimś jeziorkiem. I gra by wyglądała tak: Jeden dzień to jedna misja. Nasz bohater wychodziłby poza osadę w różnych celach. Każdy mógłby zaprojektować własny dzień i zrobić go sam lub z czyjąś pomocą. Zadania poboczne (o ile ktoś doda zadanie poboczne do swojego dnia) robilibyśmy tak, że są powiązane z główną misją i mają na nią duży wpływ. Jeśli nie zdążymy wykonać zadania i wrócić przed nocą do wioski, trzeba będzie poszukać schronienia przed nocnymi łowcami (Jakieś potwory). Przed każdym wyjściem z wioski bohater będzie musiał pogadać z mieszkańcami wioski o miejscu do którego się udaję, popytać o stworzenia zamieszkujące ten fragment, nakupić pułapek, ogólnie się przygotować do misji.

Taki mam tylko pomysł ;]

EDIT:

Osada byłaby otoczona palisadą, za nią jakieś mizerne średniowieczne domki, jedna porządna karczma, bo wszyscy do niej chodzą. I jakiś rozwalający się, mały zameczek w którym siedzi elita.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Trzeba ustalić jaki to będzie projekt i świat w nim ukazany. Trzeba ustalić mniej więcej zarys fabuły, bo możemy zarówno zrobić to jako epizod do Warcrafta i umiejscowić mapkę w jakimś konkretnym etapie. Ew stworzyć własny mały świat, gdzie np. akcja rozgrywa się w świecie, gdzie magowie żyją w dobie rozwijających się technologii. Gracz wybiera czy będzie bardziej inżynierem czy czarodziejem, jeżeli inżynierem to nie będzie miał możliwości wykonywania zadań zleconych przez czarnoksiężników i wstępu w niektóre miejsce jak np. świątynie itp. Zaś jeżeli magiem, to nie wejdzie do miast gdzie są laboratoria i nie wykonana zadania z przeznaczeniem dla inżynierów. To wprowadzi małe urozmaicenie Duży uśmiech

EDIT: Shadow mnie ubiegł Uśmiech Bardzo fajny pomysł. Mam pytanie czy to będzie osada w stylu średniowiecznym? a'la miasto z zamkiem? Czy takie prowizoryczne chatki?

EDIT: Jak cos to ja jestem za pomysłem Shadowa, nie za swoim Duży uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Również jestem za Shadowem! Bardzo ciekawy pomysł. Pozostaje ustalić, kto który dzień będzie robić i główne wątki fabularne. Ja mogę właśnie zająć się konkretną fabułą.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Trzeba ustalić, z jakiego powodu główne rasy wyginęły. W założeniach są to rasy "pozytywne" mało jest antagonistów rasy Krasnoludów. Ogólnie same krasnale, kojarzą się z zaczepnymi acz przyjaznymi twardzielami. Przyjmuję, że świat na potrzeby małego projektu, pójdzie utartą ścieżką i wspominane nacje będą uchodziły za te dobre. Powodów wyginięcia może być dużo, poczynając od wojny, po złego nekromantę na jakimiś wirusie kończąc. Z tym, że wirus nie pasuje zbytnio do świata fantasy. Sam powód wyginięcia będzie miał wpływ na zrobienie terenu. Ja bym zrobił raczej sporą mapkę z takimi lokacjami jak osada główna, ruiny jakiejś dawnej cywilizacji, obozy tych, którym nie pasowało dostosowanie się do życia w stadzie z elitą oraz parę siedlisk potworów, które nie wiedzieć czemu nie dały się wyginięciu. Jeżeli to nie jest uniwersum Warcraftowe, to można wprowadzić osadę na uboczu, np. wilkołaków, które w nocy zamieniają się w bestie, a za dnia są normalnymi rolnikami i cieślami. Oraz oczywiście obozowisko bandytów, bo oni zawsze sobie poradzą i znajdą miejsce w każdych warunkach Duży uśmiech
Z tymi wilkołakami można zrobić zadanie poboczne, drugie można wykombinować, że jakieś stwory wychodzą w nocy bądź za dnia. Poza tym ciemność łączy się z cieniami, które można zabijać rozpraszając światło. Sam pomysł jest zajebisty, bo widzę multum możliwości, ale nim zacznę robić coś w edytorze to trzeba ustalić przyczynę czemu tak się stało a nie inaczej Duży uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Te pomysły na mapę kojarzą mi się trochę z Diablo 3 ;d
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
Jak czerpać inspirację, to tylko od najlepszych Duży uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Ja bym tego projektu nie robił w świecie warcrafta.

A co do terenu, to proponuje klimat przejściowy, pomiędzy jesienią, a zimą.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Shadow, trzeba postawić sobie bardzo ważne pytanie, jaka ma być jakość tego projektu. Jeżeli to ma być w stylu Gothica, to aż się prosi żeby użyć modeli, które są powszechnie używane. A to byłoby dość trudne, bo nie ma tam tekstury jesiennej. Modele murów itp. trzeba byłoby zrobić tak jak w mapce, której link przedstawiłem pod Twoim projektem, a mianowicie: http://www.hiveworkshop.com/forums/map-d...rs-214051/ więc miałbyś pole do popisu, jeżeli chcesz się zając teksturami Duży uśmiech
Napisz czy takie coś Ci pasuje i niech inni się wypowiedzą, czy teren ma być czysto warcraftowy czy trochę lepszy.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Pomysł Shadowa wali Minecraftem Język

Ja mogę się zająć fabularnymi rzeczami - mam dużą w tym wprawę. Dialogi, teksty i inne takie też. Sam zacząłem robić taką mapę i bawić się w takie rzeczy, ale jeśli zdecydujecie się na taki pomysł to ja mogę bardzo chętnie pomóc. Oczko
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
Scarab Wrote:Pomysł Shadowa wali Minecraftem Język

To, że w tej mapie jest element survivalu nie znaczy, że jest to Minecraft ;d
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
Ja myślałem, że zrobimy całość w jak najlepszej oprawie graficznej xD.

Ja zapytam tego gościa o textury. Może się podzieli.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
Polecam pobrać paczki typy total textures i nałożyć je na modele Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.