Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lordaeron: Furia Zimy v.1.2.1u
#1

Lordaeron: Furia Zimy v.1.2.1 (unprotected)
Rodzaj mapy: survival
Przeznaczenie mapy: multpilayer
Liczba graczy: 12
Opis: Zima w Lordaeron nadeszła zbyt szybko, a zapasy ludzi kurczą się w zastraszającym tępie, do tego, nieumarli postanowili zaatakować ponownie.                                                                                                                    Unia ludzkich miast, musi powstrzymać pochód Plagi, by zachować swe zapasy i przetrwać zimę. 
Autor projektu:
Saran
Pobierz: Lordaeron - Furia Zimy 1.2.1 
Uwagi: brak. -norma
Screeny:
[Obrazek: XGrlD7o.jpg]
[Obrazek: NWw8632.jpg]
[Obrazek: zXRf2ZH.jpg]
[Obrazek: KCzbHcg.jpg]
Oryginalna wiadomość autora projektu:
Witam! Tutaj przedstawiam jedno z pierwszych moich niedorobionych dzieł, jakie stworzyłem.
Idea na mapkę wpadła mi do głowy przez misję "Marsz Plagi". To ta w której Arthas broni miasto. Mapka jest na 6 osób, ale można też grać w mniej lub więcej.
Jest kilka małych baz ludzi, oraz jedna wielka. Jest jeszcze jedna, ale tamtą szybko przejmą nieumarli, by zbudować tam bazę.
Coś o fabule:
Jest zima, jedno z większych miast ludzi zaczęli atakować nieumarli. Mała strata, jeśliby miasto padło. Gorzej, że jest tam zgromadzone dużo zapasów ludzi na zimę. Ludzie muszą bronić się do końca zimy
Od zaczęcia gry, nieumarli mają dokładnie 35min (koniec zimy) czasu na zniszczenie wszystkich ratuszy ludzi. Jeśli nie zdążą, przegrają.
U ludzi jest kilka nowych jednostek, u nieumarłych także. Parę kosztów jednostek oraz ich statystyki są zmienione. Na przykład ghule szkolą się kilka sekund.
Na mapie są też wydarzenia, w których trzeba coś zrobić. Na przykład odnaleźć zagubiony patrol ludzi, itd.
---
Jak myślicie, zmienić mapę gry na dużo większą, czy też taka wystarczy?
Pozdrawiam i zachęcam do pisania pomysłów co do mapy. Ostatnia aktualizacja była wczoraj, poprawiłem w niej parę rzeczy. Krytykować też nie zabraniam :)
Lucius: Temat edytowałem, dla poprawy jego wyglądu. W razie pytań pisać na PW.
Odpowiedz
#2
Nie miałem czasu, żeby sprawdzić mapki w grze, ale w edytorze otworzyłem i rzuciło mi się w oczy parę rzeczy.
1. Kopalnie są, albo za blisko, albo za daleko od ratusza. Główny budynek powinien być w środku.
2. Te murki nie przylegają do siebie, lepiej zrób ten model na bazie innego dodatku i daj mu blokadę ścieżek :)
3. Teren jest zbyt monotonny, dodaj jakieś urozmaicenie przyrody.
Poza tym wygląda naprawdę w porządku, osobiście lubię takie misje i klimaty. Czekam na więcej, pozdrawiam.
Odpowiedz
#3
Dzięki za odpowiedź. Poprawię to, co wypisałeś.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości