Poll: Jak oceniasz mapę? (1-5)
5
4
3
2
1
Takie mocne 1 na szynach ;]
[Show Results]
 
 
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Azeroth Curse
#1
No więc tutaj jest moje dzieło narodzone podczas nudnych weekendów. Wielogodzinna nuda (bowiem odpoczywać nie potrafię) i chęć rozwijania się w stronę mapek do WC3 natchnęła mnie do stworzenia prostej mapki MOBA. System gry ma być prosty i czytelny. Wszystkie efekty wizualne mają być bardzo oddzielone od siebie tak jak w Docie 2. Z LoLa zaczerpnąłem system krzaków który naprawdę mi się spodobał. No cóż... Mapa może nie jest idealna ale czego chcieć od Alphy?

Bohaterowie:
Spoiler

Tajemniczy Mag - Ni to gnoll, ni to krasnolud. Kapelusz na głowie zakrywa jego twarz zaś na plecach plecak świadczy o tym że nie spędza zbyt dużo czasu w jednym miejscu.

Awatar Nienawiści - Kiedyś był to człowiek. Wiódł beztroskie rolnicze życie w spokojnych łąkach obok Lordaeronu. Pewnego dnia na jego chatę napadli ludzie w czarnych płaszczach nazywających się Sae. Zabili jego dzieci i żonę. Ów zwykły farmer ostatnim krzykiem wydobył z siebie nie smutek lecz samą nienawiść ukrywaną przez dziesiątki lat. Nikt nie wie na kim się chce zemścić gdyż zbirów nie tknął palcem.

Wysłannik Ognia - Krwawy Elf władający żywiołem ognia. Niektórzy mówią, że ten żywioł jest bezpośrednio z nim związany.

Płonący Władca - Dawny wielki elfi władca którego sam Sae'ran przywrócił do życia więżąc dusze w wulkanie wewnątrz świata.

Bóg Upadłych - Sae'ran Kiedy świat powstawał Jedyny rozdzielił swą duszę na 4 bogów. Tak powstał Rael, Armir, Sae'ran i Izkeri'un. Rael stworzył ludzi, Armir lądy i rzeki, Izkeri'un niebo i gwiazdy zaś Sae'ran pomnożył swą potęgę gdy inni ją oddawali. Rael widząc niebezpieczny popęd Sae'rana wysłał go na pojedynek. Sae'ran przegrał go i został wysłany w międzyświat. Nie było tam nic prócz ciemności. Przez pięć milionów lat zbudował tam królestwo z niczego. Czarny niebyt formował w materie. Kiedy jego królestwo cienia było większe od świata z którego został wygnany połączył się z całym możliwym cieniem i z jasnego obłoku przeobraził się w czerń jakiej nikt nie mógł sobie wyobrazić. Przedarł się przez blokadę do świata z którego został wygnany i widząc swych braci dał im propozycje nie do odrzucenia. On nie zniszczy ich świata jeżeli dadzą mu możliwość przeniknięcia do każdego miejsca na ziemi.

Strażnik Otchłani - Jeden z bogów który został wysłany w międzyświat. Po pojawieniu się Sae'rana i stworzeniu królestwa cienia dostał zadanie zapełnienia otchłani poddanymi. Wyruszał po kolei do różnych istnień po to by wykonać jego misję.

Anioł Kresu - Namiestnik Raela. Pilnował ludzi od zarania dziejów i był z nimi. Po powrocie Boga Upadłego otrzymał przez jego ultimatum formę cieni. Teraz krążąc samotnie musi walczyć ze splugawioną częścią jego bytu.

Lodowy Anioł - Podczas powrotu płonącego legionu miał zostać wezwany jako Inferno. Jako meteoryt uderzył w pobliże góry samego Króla Lisza. Inferno mimo, że jako rasa stworów stworzonych przez magie widząc lodowe pustkowia i góry nie chciał by taki świat miał spłonąć. Prosząc Króla Lisza by ten go ukrył przed upiornymi władcami otrzymał formę zamarzniętego wodospadu. Po pokonaniu Archimonda mógł rozpocząć krucjatę po świecie Azeroth nie bojąc się o swój los.

Póki co nie mogę powiedzeć że da się na tej mapie grać jak w Mobe. Przedmiotów nie ma, golda za stworków nie ma (zapomniałem jak to zrobić lel), a co najważniejsze! Nie umiem jeszcze robić własnych umiejętności przez co póki co ognia z zderzaka ni ma.

Mapę będę aktualizował raz na tydzień minimum.

Co zamierzam dodać
- Dżungla na topie i pomiędzy liniami. Co jak co ale dżungla musi być dopasowana w każdym calu. FoW musi być lepszy niż gry do których mamy sentymenty.
- Własne umiejętności
- Usunięciem Owcy po wybraniu bohatera.
- Dodanie jakiegoś systemu automatycznego odrodzenia bohatera
- Własna muzyczka lecąca losowo
- Ładniejsze Krzaki
- Większa różnorodność terenu.

Piszcie co byście zmieni w mapce! Jestem otwarty na wszystkie propozycje.

DOWNLOAD
http://goblinfactory.pl/mydownloads.php?...own&did=29
Shadow. Shadow in the world is like the water on Earth - is a greater part of it. And people cling to the land - light without which die.

[Image: rrGaPK4.gif]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Cały czas nie mam zbyt wiele czasu, więc mapkę sprawdziłem tylko w edytorze.
Model Range Creep jest chyba wadliwy, więc poszukaj innego Uśmiech
Ogólnie mapka wydaje się całkiem spoko, ale jak już robisz tereny leśno-miastowe, to tam gdzie jest trawa daj jakieś urozmaicenie, ale jak czytam Twój post, to masz już coś takiego w planach. Ogólnie nie polecałbym terenów leśnych do takich map, raczej cała rozgrywka powinna być w jakiejś świątyni, a las i różne skały stanowiłyby tło dla rozgrywki. Jak będę miał więcej czasu, to sprawdzę jak się sprawuje w grze, póki co działaj z lepszą wersją Uśmiech
Pozdrawiam.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#3
Z tego co sprawdziłem z kilkoma osobami, drużyny są źle nazwane. Tam gdzie jest prawo, jest lewo. I na odwrót. Oprócz tego drużyna druga nie może wybierać hero. No i rozgrywka nieco nudna. To tyle z tego co zauważyłem Uśmiech
Na ocenę jeszcze za wcześnie, ocenię później.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
dzięki za przejrzenie mapki. Szczerze nigdy nie odpalałem mapki tej z pozycji warcrafta więc błędu nie zauważyłem thx.
Lewo poprawię na prawo
Wybieranie bohaterów jest dopiero pierwowzorem. Nie wiem jakim cudem udało mi się zrobić, że po wybraniu bohatera kamera pojawia się w miejscu spawnu. Naprawdę nie wiem jak mi się to udało ;d
Rozgrywka owszem jest nudna. Bez dżungli na środku i topie tak byle jak. Wratha kiedyś się pytałem jak zrobić by budynki miejskie miały te same właściwości co drzewa. Po 2 postach z jego strony i jednego PW dalej tego zrobić nie umim. Toteż Skupie się na bohaterach i rozgrywce.

Myslę nad tym by postawić w dolnych rogach mapy wielkie stwory. Z każdego będą wypadać monety za 100 szt złota x4 - będzie to niezłym popychaczem dla farmy kolesia w dżungli lub carrego na linii.
W środkowej części mapy zamierzam dać kręgi które po przejęciu przez drużynę dodadzą dodatkową falę na linii.

Model Range Creepa nie jest zły tylko ma złą animacje ataku z tego co widziałem ;d Wali jak nekromanta zamiast trzepać dzidami na lewo i prawo.

Teraz pytanie do was.

- Czy zostawić zamysł taki jaki jest by creepy szły tylko do miejsca koszar a reszta jest w rękach bohaterów?
- Zmienić Modele fontann? takie warcraftowe nie przeszkadzają mi ale skoro szaleć to szaleć.
- W mapie, na początku głównie, mam lekkie lagi - czego to wina?
- Jak zrobić licznik zabójstw asyst zgonów?

z góry thx

//edit
o cholera 1 raz widze bug z range creepem ;d
Shadow. Shadow in the world is like the water on Earth - is a greater part of it. And people cling to the land - light without which die.

[Image: rrGaPK4.gif]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.