• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Kampania Czas Wojny 2.
#1
Cześć,
w imieniu ekipy zajmującej się tworzeniem kampanii o tytule tak jak w temacie, zakładam oddzielny wątek. Pozwolę się wypowiedzieć twórcom co do projektu i osób, które będą potrzebne do pomocy. Ja postaram się pomóc z terenem.
Ze swojej strony życzę powodzenia i witam wszystkich na naszym forum Uśmiech Zapewne jak wielu z nas czekam też na jakieś informacje.
Pozdrawiam.
WrathAmon

PS
Jeżeli będziecie chcieli, to napiszcie mi później PW, a zeedytuję tego posta.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Jako, że to ja rozmawiałem z obiema stronami postaram się sprostować aktualny stan rzeczy.

Net Lords opisał mi mniej więcej jak chciałby aby została skonstruowana jedna z jego map do kampanii, dlatego proponuję abym to ja ją zrobił. Odnośnie Wrathamon to proponuję, aby zajął się on kolejną mapką. W Ten sposób każdy będzie miał czym się zająć, zaś ich kampania szybciej powstanie. Jeżeli się zgadzacie to miałbym jeszcze parę pytań odnośnie samych map.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Ja się zgadzam Uśmiech
Jeżeli chcecie to podajcie jakieś info na temat projekt, sam tytuł jest dość tajemniczy, a zarys fabuły czy prezentacja terenu lub samej gry może przyciągnąć kogoś jeszcze do pomocy Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Może ktoś mi wytłumaczyć o co chodzi z tym projektem? ;d
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
W dużym skrócie autor tego tematu, poprosił nas o pomoc w stworzeniu terenu pod ich mapy do kampanii.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
To czekam na info jaką mapę zrobić Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Net Lords napisał mi, że zarówno wczoraj jak i dziś miał jakieś egzaminy. Postara się dziś nam odpisać. Szczerze mówiąc ja także czekam na wytyczne, bo bez szczegółowych danych mógłbym ingerować w ich fabułę, czego wolałbym uniknąć. Sam zarys wydarzeń z tej mapki dużo mi nie dał.

Wiem, że czyta ten wątek więcej osób, ale nie udziela się ze względu na zainteresowanie głównie W3. Może ta wiadomość zmieni Wasz pogląd na sprawę edytora do SC2.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Fajnie, że dali te modele... Ja sam uważam, że edytor Sc2 jest lepszy od Wc3 ale gdzie można pobrać te modele? Bo nie skumałem o co chodzi..
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
W aplikacji Battle.net wystarczy z dostępnych regionów wybrać testowy PST, a następnie wejść do edytora. Nie korzystałem jeszcze z tych danych, więc być może by uzyskać do nich dostęp należy się zalogować będąc już w edytorze. ( Plik -> Otwórz...-> zmiana na PST->logowanie )

Masz screen na szybko.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Ja się jako tako znam na edytorze Starcrafta Język
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Witam wszystkich,

To ja jestem autorem tego całego zamieszania Duży uśmiech w tym poście kilka rzeczy się wyjaśni Oczko

Grupa NetLords to paczka przyjaciół która powstała na kółku informatycznym podczas programowania w Turbo Pascalu, później nasz Mistrz pokazał nam starcrafta no i kółko wygladało tak, ze 30 min Pascal, a 2h grania z nim na Lanie Duży uśmiech to było 14 lat temu, grupa która wtedy powstała istnieje do dziś i mimo iż każdy ma swoje zycie, niektórzy sa informatykami, programistami, Inżynierami, Fizykami, Elektronikamim, kierowcami lub Operatorami koparek, to łączy nas jedno, Wciąż spotykamy sie raz na jakiś czas i gramy całą noc w starcrafta, lub Unreal Tournament.
Ale granie to nie wszytko, lubimy działać, tworzyć coś i tak właśnie 12 lat temu powstała pierwsza kampania, byliśmy wtedy w gimnazjum i mieliśmy sporo czasu dziś czasu jest mniej, ale są chęci i szkoda to zmarnować Uśmiech

Lubimy też robić krótkie filmiki: ten akurat na konkurs starcraftowy Uśmiech
https://www.youtube.com/watch?v=TpRESjlE...ZYdDI1Js4B
w finalnej fazie, jest już druga cześć tego filmu Uśmiech

Kampania Czas Wojny
Wszytkom zaczęło się własnie od tych kółek inf i starcrafta, znalazłem edytor i jak zobaczyłem ze można robić kampanie, to od razu się za to zabrałem, no wyszło jak wyszło, ale nam sie podoba, bo nie zależało nam, na jakiejś wysokich lotów fabule, czy nie wiadomo na czym, chcieliśmy się dobrze bawić przy tym i tak było, dlatego kwestie są wulgarne i takie z życia wzięte Oczko

Fabuła
Miała być trochę taka karykatura tych wszystkich patetycznych amerykańskich filmów, gdzie jest wielkie dobro i wielkie zło i jest walka miedzy nimi.

Fabułę tak opowiem skrótowo i bez wulgaryzmów ;P możecie sobie ją ściągnąć i zagrać ;P
Wiec tak po szlachetnym przywódcy zergów Overmindzie, władze przejmuje parszywy Cerabret który chce by wszechświat został unicestwiony przez jego Zergi, wtedy przeznaczenie wybiera największego protoskiego wojownika, by zebrał druzyne i pokonał szalonego Cerabreta, Allban bo tak sie nazywa najwiekszy protoski wojownik wyrószył by stawić czoła niebezpieczeństwu, w 1 misji spotyka Grubego który przyłancza sie do niego i razem niszcza zergi, w 2 misji Allban i Gruby buduja pierwsza twierdze i niszczą mniejsza bazę zergów, w której spotykają zerga z wolna wola V_Lorda, on przyłancza sie do ich krucjaty, bo to on powinien władac zergami, wszyscy razem wyruszają na wschód, w misji 3 na ich drodze staje Jim Raynor który bloku przejscie swoimi terranskimi siłami, w tej misji nasi bohaterowie spotykają wielkiego wojownika DarkJarka, razem z nim przejezdzaj po terranach jak walec po waflu, w misji 4 bohaterowie stoją u bram jednej z większych baz zergów której jeszcze nikt nie zdobył, gdy zdobędziemy bazę, okazuje sie ze Gruby to zdrajca bo pomógł dziewczynie Raynora Karigan , która wpada i niszczy cała nasza protoska bazę, nie ma innego wyjścia, jak dać wykazać sie V_Lordowi który przeją trochę zergowskich sił, w misji 5 mamy bazę zegrów i musimy zniszczyć wredna babe karigan, jak już sie z nia rozprawimy, to nasi bohaterowie wyruszaja na trening do starozytnych mistrzów protossów, w misji 6 chodzimy po labiryncie, niszcząc tony zergów , na swojej drodze napotykamy, wysokiego templarjuasza, który tez był w drodze do wielkich mistrzów, dalsza drogę pokonujemy juz razem z nim, gdy odnajdziemy siedzibę wielkich mistrzów, udajemy sie do nich na audiencje, w misji 7 musimy bronic przybytku wielkich mistrzów, jezeli sie nam to uda, trening bedzie zakonczony, w misji 8 jestesmy juz gotowi do wali z Cerabretem, ale wejścia do królestwa Cerabreta strzeże wielka zergowska brama, musimy odnalezc 3 kluczników i wziac ich za szmaty pod brame, by sie otwarła, w misji 9 stajemy oko w oko z złem wcielonym, kontrolujemy dwie nacje, protossów i zergów i razem rozpierdalamy bazę cerabreta, gdy został sam V_Lord przeją kontrole nad jego najwierniejszymi wojskami które wykonały wyrok, niestety w bitwie poległ wielki wojownik DarkJarek Dragon, tak oto wypełniła sie przepowiednia o Allbanie który ochronił galaktyke, w Epilogu pokazana jest walka miedzy Allbanem a Grubym, po wielkim trudzie, Allban pokonuje Grubego i niszczy go, a po jego śmierci, na ziemi zostaje kryształ, i Koniec Duży uśmiech

mam nadzije ze sie podobało Duży uśmiech Ci bohaterowie kampani to właściwie NetLords Uśmiech

Czas Wojny 2
Tutaj sprawa juz taka prosta nie jest, jako ze podrośliśmy, jesteśmy bardziej ambitni, chcemy by nasza historia była ciekawa, wielowątkowa, bez podziału na zło i dobro, dlatego wykorzystaliśmy wątek z Reynorem, Kampania zaczyna sie 20 lat po wydarzeniach z kampani 1, na początku syn Jima Reynora jest głównym bohaterem, w Intro widzimy jak Imperium terran niszczy rebelie, znaczy prawie, w pierwszych 3 misjach Raynor ratuje sytuacje i niszczy rebelie, za to zostanie odznaczony , dostanie własne oddziały i zajmie sie czym będzie chciał, w czasie wykonywania misji, znajdzie sie w miejscu gdzie 20 lat wcześniej jego Ojciec Jim Raynor próbował zatrzymać tajemniczych przybyszów (naszych bohaterów) tam młody Raynor dowie sie prawdy o tym co stało sie z jego ojcem i zapragnie zemsty, zdobędzie kryształ który został po grubym i z jego pomoca pozbawi super mocy naszych bohaterów, obali imperatora i sam zasiądzie na tronie, będzie pragną zemsty na protosach i zergach, i wtedy to my gracze, dostaniemy pod swoje stery własnie z powrotem naszych bohaterów z czas wojny 1 by znowu stawili czoła niebezpieczeństwu, tym razem nawet i wielcy mistrzowie beda musieli walczyć Uśmiech i to tak mniej więcej, tyle nie chce zdradzac całej fabuły ani wątków bo zepsuje wam to niespodziankę Oczko

Czego potrzebujemy:

Terenowców, ja umiem wyzwalacze, edycje danych itp, ale z terenem schodzi długo i szkoda mi na to czasu, pozatym nie umiem zrobić takiego ładnego i ciekawego Oczko

Dubingu - w naszej historio przewija się wiele postaci, a fajnie jak by każda z nich mówiła swoim własnym unikalnym głosem, a nie Syntezatorem Iwona Duży uśmiech wiec chętnych co by chcieli ponagrywać jakieś kwestie Oczko

Ciekawe pomysły - wiadomo nie wymyślimy wszystkiego, chcielibyśmy żeby w każdej misji było dużo humoru, zabawnych scen bo wyobraźcie sobie marinsa który krzyczy do zergów głosem Lindy "Jeszcze tu K**** wrócimy" Duży uśmiech ale im więcej ciekawych pomysłów tym więcej śmiechu dlatego każdy pomysł jest mile widziany Uśmiech

I chyba tyle, resztę będziemy działać i prezentować co jakiś czas nasze prace, nie każdemu sie spodoba nasz styl, ale my nie chcemy patosu, chcemy śmiechu i zabawy Oczko to wszytko jest przecież dla Funu Uśmiech

dlatego teren będę tak opisywał jak w mailu do kolegi:
będzie jedna misja, taka retrospekcja, jak Cerabret zabija Overminda
to bedzie misja zerg vs zerg, gdzie kazdy ma swoja glowna baze, i procz tego jest na mapie 5 miejsc strategicznych, które będziemy przejmować, jak punkt będzie nasz, to z tej bazy na przeciwnika, same będą produkowały sie jednostki i atakowały go, cos jak w docie, im więcej przejmiemy tym szala przechyli sie na nasza strone, tyle opisu, a juz wygląd mapy to wasza inwencja twórcza, w razie czego ja sobie ja podrasuje, a to jak ja oskryptuje to już mój problem Oczko

obecnie Kampania posiada

INTRO https://www.youtube.com/watch?v=zTvMHgQu7yI
misja 1
misja 2
misja 3

DOWNLOAD http://chomikuj.pl/jozik.soltys/CzasWojny2

a teraz będzie
Przerywnik
misja 4, opis tej misji przsesle jak wymyśle styl rozgrywki dla niej, tu będzie terran vs zerg, tylko tez nie chce by to bylo zbuduj baze, zniszcz przeciwnika, jak ktoś ma jakieś fajne pomysły na misji to tez pisać a na pewno wykorzystam pomysły Uśmiech

to chyba tyle Uśmiech Pozdrawiam was i ciesze sie ze sie tu znalazłem Oczko
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Pomysł ze zrobieniem humorystycznej kampanii bardzo mi się podoba Uśmiech Macie talent do tego.
Co do 4 misji, to jak pokazał Blizzard w SC2 jest wiele możliwości, na rozgrywkę. Zdobycie czegoś, obrona punktu, zabicie jednostki itp. Wykorzystał chyba wszystko co się dało, bo w części z Zergami misje się powtarzały. Mam pewien pomysł na nią, jutro postaram się wysłać Ci PW, żeby jak się spodoba nie zdradzać zbyt wiele Uśmiech Jedyne do czego bym się mógł przyczepić (chyba, że w taki był zamysł, wtedy przepraszam), to to, że wojska w intrze atakują siebie jak jacyś Kozacy, wszyscy rzucają się na wszystkich i robią rozpierduchę. W normalnie bitwie czołgi np. byłyby na wzgórzu, oddział mechów ruszyłby np. za piechotą, ew próbował zajść wroga z drugiej strony itp. Jakbyście zrobili np. czołgi na jakiś wzgórza i dali kamerę z takiej perspektywy byłoby bardziej pro Duży uśmiech
Ogólnie trzymam kciuki za ten projekt i witam na Naszym forum Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
Edytora nie mam, ni gry wiec nawet nie pogram. Ale trzymam kciuki za was.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
A to wiesz to był taki spontan Uśmiech miało być prawdziwe piekło Uśmiech ale kolejne Cinematiki będą lepsze Oczko

a widzieliście to ?? Duży uśmiech
http://eu.battle.net/arcade/pl/blog/1779...31-01-2015

teraz to już całkiem można przejść na edytor starcrafta Oczko
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
A ja dalej sądzę, że edytor warcrafta jest na takim samym poziomie co do starcrafta, nie da się poprawić czegoś perfekcyjnego.
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.