Forum jest aktualnie zamknięte.

Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 2.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wodne Walki v.2.4 (U)
#1
Gwiazdka 

Wodne Walki v.2.4 (Unprotected)
Rodzaj mapy: custom melee
Przeznaczenie mapy: multiplayer, singleplayer
Liczba graczy: 2
Opis: Standardowa mapa, do rozgrywania potyczek z wykorzystaniem aspektu jednostek morskich - okrętów, których brakowało w mapach singleplayer i multiplayer od Blizzarda. 
Autor projektu: GalAnonim35
Pobierz: Wodne Walki v.2.4u 
Uwagi: Projekt zawiera kilka błędów w wersji 2.4 -poniżej normy
Screeny:
[Obrazek: 24hGlLD.jpg]
[Obrazek: aYjRotU.jpg]
[Obrazek: lFV3BtC.jpg]
[Obrazek: vxp1qmr.jpg]
Oryginalna wiadomość autora projektu:
Wiadomo że Blizzard umieścił w warcrafcie Aspekt wody lecz w zwykłej rozgrywce był on niedostępny tak więc prezentuje mapę w wersji 2.0

Zabawa polega na tym że zaczynamy na półwyspie mamy tylko 1 kopalnie i ograniczoną ilość drewna. Naszym zadaniem jest szybka rozbudowa, zbudowanie stoczni oraz floty i wyruszenie na nieznane wody. Po drodze mogą czekać na nas niebezpieczeństwa takie jak żółwie wodne czy żywiołaki po drodze znajdziemy mniejsze wyspy 
Update(2.5)
-GRAFIKA(SZCZEGÓLY)
-niema Szkieleta który nie atakuje
-już można wejść na wszystkie wyspy
-Mniej bonusów na Wyspie z Bandytami
-mniej kopalni
-W KOLEJNYM
-statki będą zużywac miejsce(żywność)
-tańsze statki
-postaram się usunąć błąd "brak miejsca dla wyprodukowanej jednostki"

linki:

YOUTUBE(FILMY Z WODNYCH WALK) https://www.youtube.com/channel/UCJz-SJf...bkfGAGfn6Q

To moja pierwsza poważna mapa więc proszę o wyrozumiałość.
Lucius: Temat edytowałem, dla poprawy jego wyglądu. W razie pytań pisać na PW. 
Odpowiedz
#2
Jak na pierwszą poważną mapę, to jest to zdecydowanie za mało.

Na początku chciałbym się z Tobą zgodzić, że Blizzard trochę zaniedbał kwestię bitew morskich. Próba zrobienia takiej mapy to idea warta pochwały, ale...

Pierwsze primo - wyspy startowe są za małe według mnie. O ile pomysł z ograniczeniem surowców jest dobry (zmuszenie gracza do rozbudowy na innych wyspach), to na tych wysepkach stanowczo brakuje miejsca. Dodatkowo, można samymi okrętami roznieść bazę wroga. Więc jaki sens miałyby tutaj jednostki lądowe? Nastawienie znowu na same okręty lekko mija się z celem, gdyż tych mamy bodajże po dwa rodzaje okrętów
na rasę.

Drugie primo - radziłbym mapkę powiększyć i zrobić ją np. dla czterech graczy. Umiejscowienie dwóch zawodników po tej samej stronie mapy w przeciwnych rogach, może doprowadzić do szybkiego zakończenia pojedynku przez jakiegoś rush'a (co w sumie nie jest aż takie złe, ale zabiera radość z tych morskich potyczek).

Trzecie primo - Do tych kilku wysepek co już są na mapie (również za małe, jak na mój gust) przydałoby się dorobić jakąś jedną, większą - najlepiej w centrum. Coś o co gracze mogliby prowadzić zażarty bój. Dałoby to pole zarówno do potyczek lądowych (starcia na centralnej wyspie i desanty na wyspach "bazowych"), jak i starć morskich (próba odcięcia gracza od głównej wyspy).

Zatem tak jak mówiłem: Sama idea godna pochwały, ale nad wykonaniem musisz jeszcze popracować ;)
ALWAYS ANGRY, ALL THE TIME!!
Odpowiedz
#3
(19.04.2015, 01:16)FoX napisał(a): Jak na pierwszą poważną mapę, to jest to zdecydowanie za mało.

Na początku chciałbym się z Tobą zgodzić, że Blizzard trochę zaniedbał kwestię bitew morskich. Próba zrobienia takiej mapy to idea warta pochwały, ale...

Pierwsze primo - wyspy startowe są za małe według mnie. O ile pomysł z ograniczeniem surowców jest dobry (zmuszenie gracza do rozbudowy na innych wyspach), to na tych wysepkach stanowczo brakuje miejsca. Dodatkowo, można samymi okrętami roznieść bazę wroga. Więc jaki sens miałyby tutaj jednostki lądowe? Nastawienie znowu na same okręty lekko mija się z celem, gdyż tych mamy bodajże po dwa rodzaje okrętów
na rasę.

Drugie primo - radziłbym mapkę powiększyć i zrobić ją np. dla czterech graczy. Umiejscowienie dwóch zawodników po tej samej stronie mapy w przeciwnych rogach, może doprowadzić do szybkiego zakończenia pojedynku przez jakiegoś rush'a (co w sumie nie jest aż takie złe, ale zabiera radość z tych morskich potyczek).

Trzecie primo - Do tych kilku wysepek co już są na mapie (również za małe, jak na mój gust) przydałoby się dorobić jakąś jedną, większą - najlepiej w centrum. Coś o co gracze mogliby prowadzić zażarty bój. Dałoby to pole zarówno do potyczek lądowych (starcia na centralnej wyspie i desanty na wyspach "bazowych"), jak i starć morskich (próba odcięcia gracza od głównej wyspy).

Zatem tak jak mówiłem: Sama idea godna pochwały, ale nad wykonaniem musisz jeszcze popracować ;)
to dopiero wersja 1.0 projekt będzie aktualizowany 

Ps polecam walczyć z przeciwnikiem realnym bo boty mogą mieć problem dzięki za rady

czyli powiększyć wyspy i mapę dodać wyspę w centrum z dużą ilością surowców
Odpowiedz
#4
Hm... Odpaliłem wersję 2.0, primo że nie mogłem wybrać sobie przeciwnika, secundo - po załadowaniu mapy nie dzieje się absolutnie nic... Po za wyświetleniem mapy ofc.

Do wersji 1.0 mam takie same zastrzeżenia jak Tytanik(sorki, nie chce mi się tego litera po literze pisać) - więcej graczy możliwych, ewentualne stworzenie AI(w tym mogę Ci pomóc jeżeli potrzebowałbyś pomocy), więcej rodzajów statków i byłoby świetnie :)
Odpowiedz
#5
Przy pomocy w AI komputera możesz mi pomóc a dodanie przeciwnika już poprawiam 5 minut  link do poprawki http://speedy.sh/48GZm/Wodne-Walki.w3x
Odpowiedz
#6
Jak na dwóch graczy to trochę dużo tych kopalni. Wydaje mi się, że 3 kopalnie na jednego gracza w zupełności wystarczą. Albo po dwie kopalnie (główna wyspa + najbliższa wyspa) i ta środkowa o którą mają się bić. A na pozostałych wyspach jakiś sklep goblinów itp. Przy tej środkowej wyspie mógłbyś postawić jeszcze z jedną stocznię. Mógłbyś ją zrobić jako nowy budynek, który generuje więcej statków (lub ich nowsze wersje) i aby móc wynająć statek, trzeba przejąć stocznię (coś jak punkt kontrolny), wtedy te stocznie co są przy głównych wyspach generowałyby tylko podstawowe statki lub ich znikome ilości.
Może więcej jednostek neutralnych? Takie które mogą pływać po wodzie i latające.
Neutralne statki "do uratowania"
Takie mam propozycje :D Sam pomysł bardzo mi się podoba i chętnie z kimś zagram jeżeli będą chętni.

Edit:
Jeszcze przyszło mi do głowy, może dodać każdej razie po jednym lub po dwóch budynkach które można zbudować na płyciźnie(coś jak budynki nag), na przykład jakieś wieże które specjalizują się w niszczeniu statków, ale są słabe przeciwko zwykłym jednostkom.

Edit2:
Jeszcze jeden pomysł mam na statek-tratwę, który będzie transportować jednostki, ale będzie można z niego atakować (jednostki będą na nim stały i będą widoczne, będzie można je również zabić), taka pływająca platforma.
Odpowiedz
#7
(20.04.2015, 19:31)Axator napisał(a): Jak na dwóch graczy to trochę dużo tych kopalni. Wydaje mi się, że 3 kopalnie na jednego gracza w zupełności wystarczą. Albo po dwie kopalnie (główna wyspa + najbliższa wyspa) i ta środkowa o którą mają się bić. A na pozostałych wyspach jakiś sklep goblinów itp. Przy tej środkowej wyspie mógłbyś postawić jeszcze z jedną stocznię. Mógłbyś ją zrobić jako nowy budynek, który generuje więcej statków (lub ich nowsze wersje) i aby móc wynająć statek, trzeba przejąć stocznię (coś jak punkt kontrolny), wtedy te stocznie co są przy głównych wyspach generowałyby tylko podstawowe statki lub ich znikome ilości.
Może więcej jednostek neutralnych? Takie które mogą pływać po wodzie i latające.
Neutralne statki "do uratowania"
Takie mam propozycje :D Sam pomysł bardzo mi się podoba i chętnie z kimś zagram jeżeli będą chętni.

Edit:
Jeszcze przyszło mi do głowy, może dodać każdej razie po jednym lub po dwóch budynkach które można zbudować na płyciźnie(coś jak budynki nag), na przykład jakieś wieże które specjalizują się w niszczeniu statków, ale są słabe przeciwko zwykłym jednostkom.

Edit2:
Jeszcze jeden pomysł mam na statek-tratwę, który będzie transportować jednostki, ale będzie można z niego atakować (jednostki będą na nim stały i będą widoczne, będzie można je również zabić), taka pływająca platforma.

Dobre pomysły ale nie mam żadnej osoby od dodawania tworzenia nowych jednostek lub budynków (pracuje sam)
Odpowiedz
#8
Ale dlatego, że sam nie umiesz, czy też nie masz czasu?

Pierwszy argument zbiję Ci tym, że warto samemu się nauczyć, tym bardziej, że tworzenie nowych jednostek to podstawy podstaw :D, a drugi argument tym, że wielu tutaj pracuje w pojedynkę nad swoimi projektami.
Jak uda Ci się ogarnąć, co i jak robić, to zajmie Ci to chwilę. Co innego dopieszczanie projektu. ;)


Grunt to się nie poddawać i pracować, pracować, pracować.

A i jeszcze słówko do Jarvina:
Jam jest FoX, a nie Tytanik :(
ALWAYS ANGRY, ALL THE TIME!!
Odpowiedz
#9
(20.04.2015, 23:59)FoX napisał(a): Ale dlatego, że sam nie umiesz, czy też nie masz czasu?

Pierwszy argument zbiję Ci tym, że warto samemu się nauczyć, tym bardziej, że tworzenie nowych jednostek to podstawy podstaw :D, a drugi argument tym, że wielu tutaj pracuje w pojedynkę nad swoimi projektami.
Jak uda Ci się ogarnąć, co i jak robić, to zajmie Ci to chwilę. Co innego dopieszczanie projektu. ;)


Grunt to się nie poddawać i pracować, pracować, pracować.

A i jeszcze słówko do Jarvina:
Jam jest FoX, a nie Tytanik :(
Nie chodzi o to że nie umiem stworzyć jednostki tylko o to że nie umiem tworzyć modeli 

Ps racja nie mam czasu

ale wersja 2.1 już jest
Odpowiedz
#10
Przecież jest mnóstwo gotowych modeli na hiveworkshop czy w setkach innych miejsc :P
Odpowiedz
#11
(22.04.2015, 14:34)Saran napisał(a): Przecież jest mnóstwo gotowych modeli na hiveworkshop czy w setkach innych miejsc :P

wchodziłem tam ale znalazłem tylko 4 ciekawe (szukałem 30 min)
Odpowiedz
#12
4 modele to 4 nowe statki, jak dla mnie spoko
Odpowiedz
#13
Ogólnie jest lepiej (ver. 2.2) i widzę, że zmierza to w dobrym kierunku.
+Wyspy startowe zostały powiększone
+Istnieje centralna wyspa, punkt, o który można się tłuc.
-W mojej opinii lekko niesprawiedliwym jest fakt, że gracz czerwony ma trochę bliżej do punktu desantowego na centralnej wyspie (wejście na nią jest od jego strony).
-Wciąż brakuje zróżnicowania okrętów.
-Jeszcze nie testowałem, ale podejrzewam, że należałoby zbalansować jednostki neutralne.

Jest lepiej, ale może być zajebiściej.
Wytrwałości.
ALWAYS ANGRY, ALL THE TIME!!
Odpowiedz
#14
Zmniejszyłeś ilość wysp. Chodziło mi bardziej o to, żeby zmienić to, co się znajduje na wyspach. Tzn wymienić nadmiar kopalni złota na inne budynki neutralne.
Proponuję dodać neutralne-wrogie okręty i jakieś budynki (wieże) na wyspach, które trzeba najpierw zniszczyć żeby przejąć wyspę.
Odpowiedz
#15
(28.04.2015, 13:29)Axator napisał(a): Zmniejszyłeś ilość wysp. Chodziło mi bardziej o to, żeby zmienić to, co się znajduje na wyspach. Tzn wymienić nadmiar kopalni złota na inne budynki neutralne.
Proponuję dodać neutralne-wrogie okręty i jakieś budynki (wieże) na wyspach, które trzeba najpierw zniszczyć żeby przejąć wyspę.

Aktualizacja 2.2 dodała tylko teren

2.3 będzie już bardziej rozbudowana
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości