• 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Walka o miasto v.1.3u
#1

Walka o miasto v.1.3 (unprotected)

Rodzaj mapy: offense
Przeznaczenie mapy: multiplayer
Liczba graczy: 8
Opis: Jesteśmy jednym z bohaterów walczących po stronie Czerwonych Zająców lub Zielonych Borsuków. Naszym zadaniem jest zdobycie jak najszybciej przewagi nad przeciwnikami i zniszczenie ich dowódcy.
Autor projektu: h4rdplecy
Pobierz: Walka o miasto v.1.3u 
Uwagi: brak. -norma
Screeny:
[Image: MfgYfue.jpg]
[Image: fPkIcww.jpg]
[Image: zpHeDdn.jpg]
[Image: eYwRDDk.jpg]
Oryginalna wiadomość autora projektu:
Witam!

Chcę przedstawić mapę, którą zrobiłem już jakiś czas temu dla siebie i znajomych. Niestety moim się nie spodobała przez co było mi przykro Smutny. Dziś chce ją pokazać Wam - społeczności Goblin Factory (Sam jestem biernym użytkownikiem. Może i mnie nie znacie, ale ja was znam Oczko).

Do rzeczy;

O co chodzi w Walce o miasto?


Są 2 obozy, które chcą zdobyć zrujnowane miasto. Jest tylko jedna rzecz, która jest im potrzebna do jego zdobycia: śmierć rywali. To znaczy, że żeby wygrać, trzeba zabić przeciwnego dowódcę. Jednak to nie jest takie proste, ponieważ jest broniony przez niemałą armię i wrogich bohaterów. Na mapie są różne rzeczy, które mogą ułatwić przedostanie się do dowódcy. Tymi rzeczami są np. odradzające się hordy zmutowanych mieszkańców, nawiedzający miasto Rycerze Śmierci czy przeklęty król. Najważniejsze jest to, żeby zdobyć znaczącą przewagę nad wrogiem.

Kim jesteśmy w konflikcie?


Jesteśmy jednym z bohaterów walczących po stronie Czerwonych Zająców lub Zielonych Borsuków. Naszym zadaniem jest zdobycie jak najszybciej przewagi nad przeciwnikami i zniszczenie ich dowódcy. Do wyboru mamy m. in. Teodora - żwawego wojownika, Edwarda - potężnego jaszczuroczłowieka.


Co mogę jeszcze powiedzieć?

W tą mapkę trochę serca włożyłem, więc szkoda mi było ją zostawić na pastwę mojego twardego dysku. Dziele się nią teraz z wami, chociaż wątpię żeby ktokolwiek był nią zainteresowany, jednak mam nadzieje, że ktoś tu zerknie ;p.

Dodatkowe uwagi:

1) Mapa jest nastawiona jednak trochę bardziej na pvp niż pve, przez to może boleć w niej brak balansu postaci. Udało mi się tylko zrobić 1 test przy większej liczbie graczy i nie mogłem więcej na dzień dzisiejszy zdziałać.
2) Niestety po surowej opinii moich kolegów, nie chciało mi się więcej rozwijać tej mapy i nie dodałem botów (trochę mnie to boli, no ale cóż... życie)
3) Możliwe, że coś spartoliłem i będzie jakiś błąd, który będzie uniemożliwiał dokończenie rozgrywki, ale wydaje mi się, że raczej jest na to bardzo małe prawdopodobieństwo.
4) Nie wiem, czy rozgrywka nie powinna trwać krócej. Ciężko mi określić ile czasu zajął by średni mecz.

Chciałbym poprosić jeszcze o:

- szczere opinie
- poświęcenie chociaż 10 minut tej mapce
- jeżeli by ktoś grał na multi w to (nawet 1v1), to prosiłbym o wysłanie powtórki na pw
- wypisanie błędów jakie wam się zdażyły

Dzięki za uwagę Uśmiech
Lucius: Temat edytowałem, dla poprawy jego wyglądu. W razie pytań pisać na PW.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Możemy zagrać
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
O, fajnie! Jak chcesz zagrać to proponuje dzisiaj popołudniu. Może ktoś jeszcze by chciał spróbować? Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
To pisz na pw
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Grałem w mapę i co prawda zapomniałem powtórkę zapisać, ale jeśli chcesz zbalansować postacie to według mnie Lord Runder ma bardzo silne W [ taką krwistą falę] a Edward kontratak. Pomaga to bardzo w początkowym farmieniu potworów na wielką masę i tacy bochaterowie jak Azor co posiadają mało many niezbyt dają sobie radę. [ Piszę o walce 1 vs 1 bo tylko taką na razie stoczyłem]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Sorki za brak odpowiedzi, ale miałem urwanie głowy przez ostatnie kilka dni ;/
Dzięki bardzo za sprawdzenie i sugestie co powinienem zmienić. Postaram się kilka rzeczy naprawić na dniach i chciałbym też zapytać czy się w miarę podobało. Ja tą mapkę odłożyłem jakiś czas temu na bok i się nią nie zajmowałem. Chciałem to rozwijać pod warunkiem, że się jako tako spodoba.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Co do mapki, nie mam zastrzeżeń, powiem więcej bardzo mi się podoba bo to przypomina mi LOLa ale mógłbyś oprócz tych bossów którzy są porozmieszczani i tylko stoją dodać jakiegoś bossa co wędruje po całej mapie i trzeba go grupowo ubić Język.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Wprowadziłem kilka zmian dotyczących między innymi; kosztu przedmiotów (teraz są o połowę tańsze), zmiany kilku zdolności bohaterów, zmiany obrażeń większości czarów. Zanim wprowadzę coś nowego, wolałbym jak narazie poprawić to co jest. Uwierzcie mi, jest co poprawiać ;p
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
Jeśli to możliwe, czy mógłbyś jak poprawisz błędy na pw wysłać mi mapkę od razu? Chciałbym jak najszybciej zagrać sobie z kolegą Uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Ja wrzucam od razu link z mapą jak ją poprawie. Jest w temacie Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
A wciąż mój biedny Azor nie ma many na nic Smutny
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Wprowadziłem parę poprawek. Nowe przedmioty, kilka zmienionych zdolności u niektórych postaci, zmienione statystyki i możliwość wyłączenia Rycerzów Śmierci komendą -rsoff.

@edit

Można by było się jakoś zgadać i zagrać razem. Ktoś chętny?
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
Grałem, i powiem szczerze, że dobrze mi sie gra po tych zmianach. Jedyne co można jeszcze zmienić to ilość bochaterów ale to ewenetualnie Duży uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
Wróciłem do tej mapki po krótkiej przerwie. Posłuchałem się Ciebie i dodałem kilku nowych bohaterów. Możliwe, że są trochę za mocni albo za słabi, bo mało ich testowałem. Wrzucam taką wersję i mam nadzieje, że obejdzie się bez większych błędów ;p
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.