• 3 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Black Night ORPG v.1.14p
#1

BlackNight ORPG v.1.14p (protected)
Rodzaj mapy: RPG
Przeznaczenie mapy: multiplayer
Liczba graczy: 4-8
Opis:
Zbierz drużynę, wybierz bohatera i wyrusz w świat pełen przygód, walk i wyzwań. 
Autor projektu: Bajdziu
Pobierz: BlackNight ORPG v.1.14p 
Uwagi: brak. -norma
Screeny:
[Image: Pl7Dlrq.jpg]
[Image: fUL63Uz.jpg]
[Image: 7Jm6RlL.jpg]
[Image: 4NOgxAF.jpg]
Oryginalna wiadomość autora projektu:
Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Strasznie się cieszę, że w końcu odnalazłem bratnią stronę Arcane.pl

od wielu lat tworzę tą mapę, postanowiłem w końcu ją upublicznić. Jest to ORPG z wieloma bohaterami, bazujące na lore Warcrafta, Mitologii i inwencji twórczej autora, oczywiście w pełni w polskiej wersji językowej. Rekomenduję grę multiplayer, ze względu na trudność (wysokopoziomowi bossowie są prawdopodobnie niemożliwi do zabicia w pojedynkę) ale daję możliwość gry singleplayer, której nie ma w wielu innych ORPG z możliwością zapisu postaci i odczytania jej w trybie multi (Zapis na nick)
systemy:
-Random drop
-Roll
-Save/load
-Anti-cheat
-Weather system
-Kilka custom spelli (m.in.funkcjonalny taunt, zmuszający do ataku bohatera przez okreslony czas)
-Masa przedmiotow, przez zwykłe, dropiace losowo z mobów i mozliwych do kupienia w kuźni, do rzadkich, bardzo rzadkich epickich i legendarnych, padajacych losowo i adekwatnie do trudności bossa.
-System snu w karczmie jak i możliwość zakupu u karczmarza trunków i wybrania się na pole namiotowe (bardziej jako fajny feature niż uzyteczna rzecz ale zawsze mozna się zregenerować zamiast kupować mikstury)
-Wiele zadań zapewniających conajmniej kilka godzin rozgrywki bez nudy
-Zmodyfikowane czary każdej klasy, z wygodnymi wbudowanymi bindami (Q,W,E,D,F w większości)
-Szybki transport pomiędzy miastami
-Różnorodne biomy
-Na pewno jeszcze coś, o czym zapomniałem (pomijam rzeczy oczywiste)
na bnecie siedzę na koncie: Bajdziu (glownie) albo PLL_Mikolaj, z chęcią pomogę się zapoznać z mechaniką.
Liczę na porady co poprawić, co dodać etc. Jest to już (chyba!) Pozbawiona błędów mapa. Ci co kiedyś byli aktywni na forum Arcane mogą pamiętać jej nędzne początki [Image: biggrin.gif] (Szczególnie Sh4dov o ile trafił tu też [Image: tongue.gif]) Udostępniam wersję protected, ponieważ nie chce aby ktoś sobie wbił i zrobił maks level i itemy i zapisał kod, jeżeli komuś przydadzą się triggery z mapki (głównie są proste) to w przyszłości mogę udostępnić wersję bez save-loada.
Lucius: Temat edytowałem, dla poprawy jego wyglądu. W razie pytań pisac na PW.
 
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Wygląda dobrze Duży uśmiech Jestem pod wrażeniem takiego nakładu pracy, oraz takiego świetnie wyglądającego terenu.
Może głupie pytanie, ale zabezpieczyłeś mapkę, żeby gracze nie mogli cheatować na singlu?
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
glownie tak, poza tym jaki to bylby rpg z zapisem gdy kazdy moze sobie zrobic postac jaka ma ochote i grac online Język co innego mapa offline, tak samo z cheatami w warcrafcie i innych grach.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Świetna mapa Bajdziu, grałem jak narazie dobre pół godziny ale mnie bardzo wciągnęło, masz ciekawe i wciągające misje chociaż na swój sposób proste co jest na plus, własny świat też jest plusem z racji tego, że nie łatwo coś takiego samemu zrobić. Pogram jeszcze to napiszę więcej o Twojej mapie ale puki co naprawde świetna mapa! Uśmiech

P.S. Bardzo mi przypomina stylem moją starę mapę ORPG WoWa więc może dlatego pozytywniej jakoś ją odebrałem Uśmiech.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#5
(03.06.2016, 23:44)LordStachu Wrote: Świetna mapa Bajdziu, grałem jak narazie dobre pół godziny ale mnie bardzo wciągnęło, masz ciekawe i wciągające misje chociaż na swój sposób proste co jest na plus, własny świat też jest plusem z racji tego, że nie łatwo coś takiego samemu zrobić. Pogram jeszcze to napiszę więcej o Twojej mapie ale puki co naprawde świetna mapa! Uśmiech

P.S. Bardzo mi przypomina stylem moją starę mapę ORPG WoWa więc może dlatego pozytywniej jakoś ją odebrałem Uśmiech.

kurcze, jest mi bardzo miło czytać Takie rzeczy, ponieważ swego czasu jeszcze na Arcane.pl byłeś dla mnie autorytetem Język. Ten ORPG to jest takie odzwierciedlenie mojego "from zero to hero", bo są tam triggery tworzone jeszcze za czasów kiedy miałem 12 lat i nowe które zrobiłem mając lat 20 Duży uśmiech Mapa generalnie jest że tak to ujmę "wylizana" ostatnimi czasy, szkoda mi było tych wielu dni pracy, żeby nie ujrzała światła dziennego. Będę wdzięczny za wszystkie wytknięte błędy oraz propozycje ulepszeń Uśmiech
PS. A tak dla statystyk, jaką postać wybrałeś? Na razie największy hype był na zabójcę i strzelca. Poza tym zapraszam na grę online, bo uwielbiam interakcję!
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Bandyci są nie do pokonania i gdzie szukać lepszego wyposażenia w walce z nimi?

PS: przydało by się wrzucić więcej muzyki terenu. Bo jak leci w kółko ta sama we wszystkich lokacjach to trochę to przeszkadza. Najlepiej stwórz dla każdej lokacji region z własną muzyką, ustaw warunek, że zmiana muzyki nastąpi gdy bohater wejdzie w ten region (inna muzyka kiedy jesteśmy w lesie i inna gdy w mieści itd.). Taka moja porada Uśmiech
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
(04.06.2016, 11:46)Vamper Wrote: Bandyci są nie do pokonania i gdzie szukać lepszego wyposażenia w walce z nimi?

PS: przydało by się wrzucić więcej muzyki terenu. Bo jak leci w kółko ta sama we wszystkich lokacjach to trochę to przeszkadza. Najlepiej stwórz dla każdej lokacji region z własną muzyką, ustaw warunek, że zmiana muzyki nastąpi gdy bohater wejdzie w ten region (inna muzyka kiedy jesteśmy w lesie i inna gdy w mieści itd.). Taka moja porada Uśmiech

Bandyci są trudni tylko na 1-2 poziomie, potem nie sprawiają kłopotu, poza tym wykonując zadanie z orkiem i wystraszonym chłopem dostajesz odpowiednia ilosc pieniedzy zeby nakupić potków u alchemika i podbić sobie trochę statystyki. Przedmioty można kupić w stolicy w wielkiej kuźni i zdobywać jak szczęście pozwoli z mobków.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Ja narazie zaczalem od Barbarzyncy i bardzo przyjemnie mi sie gra Uśmiech
W sumie zgodze sie, z Vamperem odnosnie muzyczki, fajnie by bylo jakbys dodal jakas inna sciezke dzwiekowa nawet jesli mialyby byc to standardowe nuty z W3 bo po czasie jest to troche meczace, za to co do bandytów to musisz Vamper czytac gdzie najlatwiejsze misje sie wykonuje by sie wylevelowac Uśmiech
Mi osobiscie podobal sie bardzo quest z czlowiekiem popychadlem i orkiem lobuzem Uśmiech 
Fajne dialogi zrobione na luzie co jak dla mnie idzie na plus, nawet straznicy do Mnie gadaja jak ich zaczne meczyc klikaniem Uśmiech
Jedynie co moze bym zasugerowal to pinowanie na mapie gdy mamy jakies aktualne zadania zeby bylo latwiej znalezc miejsca docelowe, ewentualnie dodac wyzwalacze opisujace dany region, do którego wchodzimy by latwiej zlokalizowac cel zadania.
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#9
(04.06.2016, 14:36)LordStachu Wrote: Ja narazie zaczalem od Barbarzyncy i bardzo przyjemnie mi sie gra Uśmiech
W sumie zgodze sie, z Vamperem odnosnie muzyczki, fajnie by bylo jakbys dodal jakas inna sciezke dzwiekowa nawet jesli mialyby byc to standardowe nuty z W3 bo po czasie jest to troche meczace, za to co do bandytów to musisz Vamper czytac gdzie najlatwiejsze misje sie wykonuje by sie wylevelowac Uśmiech
Mi osobiscie podobal sie bardzo quest z czlowiekiem popychadlem i orkiem lobuzem Uśmiech 
Fajne dialogi zrobione na luzie co jak dla mnie idzie na plus, nawet straznicy do Mnie gadaja jak ich zaczne meczyc klikaniem Uśmiech
Jedynie co moze bym zasugerowal to pinowanie na mapie gdy mamy jakies aktualne zadania zeby bylo latwiej znalezc miejsca docelowe, ewentualnie dodac wyzwalacze opisujace dany region, do którego wchodzimy by latwiej zlokalizowac cel zadania.

1.W takim razie jestem zmuszony dodać muzykę warcraftową bo już i tak mapa jest bardzo duża ;/ 
2.Vamper pewnie wziął jakiegoś papierowego DPSa, dlatego na początku ma ciężko Język Ty masz największego bydlaka jaki jest w mapie jeżeli chodzi o wytrzymałość 
3.Dialogi ze Strażnikami uznałem, że będą fajnym easter eggiem jak ktos lubi klikac po wszystkim Duży uśmiech
4.Pinganie jest na początku zadania, mogę jedynie wydłużyć czas wyświetlania pingu, nie chcę doprowadzić do sytuacji, że cała minimapa świeci się na zielono xD
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Dodam jeszcze, że potwory za często się spawnują wypada wydłużyć czas o dwa lub trzy dni Warcraftowe III i u orków w południowych obozach nie ma zadań.
A człowiek pokonał bestię, która wróciła do Królestwa Beliara...
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
(05.06.2016, 11:19)Vamper Wrote: Dodam jeszcze, że potwory za często się spawnują wypada wydłużyć czas o dwa lub trzy dni Warcraftowe III i u orków w południowych obozach nie ma zadań.

Wydaje mi się Vamper, że one celowo respawnują się w tak krótkim czasie bo to ogólnie mapa na multiplayera. Jakby 10 graczy grało na raz to nie byłoby na kim grindować ;-)
Find
Reply }}}
Podziękowanie od: Martinez
#12
Dlatego podoba mi się rozwiązanie tego problemu w WoWie.
Czym więcej graczy znajduje się w danej lokacji tym częściej spawnują się stwory.
Tutaj oczywiście wystarczy policzyć graczy z całej mapy ale też dobry pomysł. Uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
Tylko z tego co mi wiadomo w WoWie to będzie dopiero teraz, na legionie, wczesniej to byla mordęga :p a zadanka w czesci orkowej dodam na pewno, mam juz kilka pomyslow jednak teraz jest okres chwile przed sesją i juz wykladowcy robią zerówki, a cwiczeniowcy kolokwia i tak troche ciezko mi teraz sie bawić Duży uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
Jak coś ten system jest w Wowie od Mist of Pandaria Uśmiech
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
W takim razie Nexosowi cos sie... Bo mowil o tym omawiajac nowy dodatek :f
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.