Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nilfgaard - Tworzenie Rasy
#1
Witam wszystkich goblinów,

Na wstępie z okazji nowego forumowego konkursu życzę wszystkim powodzenia :)
Oto moja rasa jaką chcę wam zaprezentować Nilfgaard.
Tu będą zamieszczane aktualizacje mojej rasy do konkursu razem z nowymi jednostkami, budynkami i innymi informacjami. Wszystko dodatkowo będzie aktualizowane w poniższym obrazie:

[Obrazek: Drzewko.png]
[Obrazek: Units.png]                                                                                                    L I N K D O P O B R A N I A
Odpowiedz
#2
Świetnie to wygląda
ps Będzie Letho? xD
Odpowiedz
#3
Nie :).

Letho był z Gulety a to Królestwa Północy poza tym niestety regulamin nie pozwala nam używać opublikowanych już modeli.
Planuję za to dodać jeszcze dwóch innych bohaterów Maga i jakiegoś pieszego żołnierza. Będzie natomiast konna jazda Nauzicca (pozdro dla wtajemniczonych Wiesiek karta Gwinta) oraz parę elfów Scoia'tael oraz oczywiście jakieś maszyny oblężnicze. Nie jestem jednak pewny co do jednostek latających gdyż takowe nie występują w świecie Wiedźmina u Nilfgaardu.

@Wrath
Mógłbym się obyć bez nich czy regulamin raczej by wymagał?
Odpowiedz
#4
Nilfgard bez najemników? xD
Zawsze możesz dodać kuroliszka albo drakonidy xD
Odpowiedz
#5
Stachu może ten złoty smok co jest na karcie do gwinta?
http://vignette2.wikia.nocookie.net/wied...0722121456
Odpowiedz
#6
No właśnie nie wiem, chłopaki. Nilfgaard i potwory to tak jak ludzie z orkami nie za bardzo do siebie pasują.
Zastanawiałem się z kolei, nad takim pomysłem, żeby zrobić umiejętność maga jednostki która będzie mogła przywołać jakieś latające magiczne monstrum. Mag wówczas będzie musiał być wyłączony na jakieś powiedzmy 2 minuty i miał animację spell channel wtedy te monstrum byłoby jako latająca jednostka extra ale nie możliwa do produkcji ze standardowego budynku.

Edit:
Albo...w sumie elfy Scoia'tael zawsze mogą użyć na pomoc jakieś zwierzęta np. orły :)
Odpowiedz
#7
(06.07.2016, 19:27)LordStachu napisał(a): Nie :).

Letho był z Gulety a to Królestwa Północy poza tym niestety regulamin nie pozwala nam używać opublikowanych już modeli.
Planuję za to dodać jeszcze dwóch innych bohaterów Maga i jakiegoś pieszego żołnierza. Będzie natomiast konna jazda Nauzicca (pozdro dla wtajemniczonych Wiesiek karta Gwinta) oraz parę elfów Scoia'tael oraz oczywiście jakieś maszyny oblężnicze. Nie jestem jednak pewny co do jednostek latających gdyż takowe nie występują w świecie Wiedźmina u Nilfgaardu.

@Wrath
Mógłbym się obyć bez nich czy regulamin raczej by wymagał?

Stachu, regulamin nie zabrania używania opublikowanych modeli :) Zakaz dotyczy tylko opublikowanego projektu z Rasą. Jeżeli Shadow by chciał wykorzystać swoje tekstury z "Ostatniego Bastionu" to śmiało mógłby, bo to nie jest projekt RTS. Ale Midas już nie za bardzo, to taki przykład. Mam nadzieje, że nikt się nie obrazi, że wykorzystałem go do przykładu :D

Co do jednostek latających, to wymagania konkursowe je zawierają, dlatego będzie ciężko. Chyba, że naprawdę chcecie się bez nich obyć :) Ew można to minąć i dać np jakiegoś ptaszka, który będzie odkrywał teren, albo przenosił na łapce wiadomości z miast do miast. W wymogach konkursu nie ma powiedziane, że to ma być jednostka, która musi atakować :)

PS
Rasa wygląda świetnie :)
Odpowiedz
#8
Te modele Stachu wyglądają bardzo przyjemnie, ale może dodasz im jakieś złote elementy(sama szarość i team color wyglądają dość biednie) jak na "Miasto o złotych wieżach" przystało?
A jeżeli o jednostkę latającą chodzi to wystarczy chyba po prostu Nilfgaardzki czarodziej - w Nilfgaardzie oni musieli służyć państwu przecież - który by jakieś latające coś przywoływał

Ale powodzenia i za Cesarza!
Odpowiedz
#9
@WrathAmon
A to zmienia postać rzeczy :[Obrazek: smile.gif] Na pewno ta wiadomość przyśpieszy to ukończenie rasy.

@Jarvin
Dzięki za opinię, może jeszcze dodam jakieś złote gówienko do jednostek magów, czarną piechotę (jednostkę podstawową) i kuszników jednak na razie zostawię. Ale pokombinuję z resztą jednostek i zobaczę ile złotego koloru dałoby się dodać.

Chyba zrobię jakąś jednostkę latającą z budynku jednostek Scoia'tael i jednostkę przywołania, która będzie trwała a co dokładnie to jeszcze nad tym pomyślę.

@Edit

Zaktualizowalem drzewko. 
Dodalem:
- 2 NOWE BUDYNKI:
* Kuźnie - tu będziemy mogli polepszać ataki i obronę jednostek a także badać dodatkowe skille odblokowujące możliwości jednostek.
* Leśną Kryjówkę - tu będziemy mogli trenować jednostki Scoia'tael czyli pieszego oraz elfa łucznika (modele jeszcze WiP).
- 2 NOWI BOHATEROWIE:
* Mag - potężny bohater na służbie Cesarza, skille jeszcze WiP
* Starszy Aen'sedhe - zwinny bohater elfich buntowników Scoia'tael, skille WiP
- 4 NOWE JEDNOSTKI:
* Kamienny Golem - silna i wytrwała choć powolna jednostka bojowa (jeszcze nie zdecydowałem czy ma być to jednostka przywoływana przez czarodzieja czy tworzona z budynku).
* Brygadzista Nauzicca - szybka jednostka konna.
* Jezdziec Venendal - ciężka jednostka konna (możliwa tylko po wybudowaniu Warowni)
* Zbrojny dywizji Alba - ciężka jednostka bojowa (również możliwa tylko po wybudowaniu Warowni) 

Edit #2

Drzewko rozwoju znowu zostało zaktualizowane. Dodałem:
- 4 NOWE BUDYNKI:
* Warsztat - tu będziemy mogli tworzyć jednostki oblężnicze (Balista i Trebusz)
* Wieża Obserwacyjna - podstawowa wieża, można ulepszyć
* Wieża Strażnicza - strzelająca strzałami wieża, można ulepszyć
* Wieża Oblężnicza - strzelająca kulami wieża
- 4 NOWE JEDNOSTKI:
* Zwiadowca Scoia'tael - silniejsza od kuszników jednostka strzelająca elfów, skille do przemyślenia
* Konny Scoia'tael - konna jednostka elfów. Dostępna po wybudowaniu Warowni. Jednostka będzie mogła walczyć zarówno w zwarciu jak i z dystansu (skill na bazie Przemiany Łowcy Demonów)
* Balista - skuteczna jednostka oblężnicza, skille do przemyślenia
* Trebusz - Potężniejsza choć wolniejsza jednostka oblężnicza, dostępna po wybudowaniu Warowni
Odpowiedz
#10
Nie no Stachu, rasa pierwsza klasa :D Nie znam się na Wieśku, ale widać, że ogarniasz temat i się przyłożyłeś nieźle do swojego projektu :D Aha i Kamienny Golem, może być jednostką przywołaną przez Maga :) Tak będzie lepiej :)
Odpowiedz
#11
Aż się prosi o jakaś kampanię z tą rasą :D
Odpowiedz
#12
(16.07.2016, 23:26)WrathAmon napisał(a): Nie no Stachu, rasa pierwsza klasa :D Nie znam się na Wieśku, ale widać, że ogarniasz temat i się przyłożyłeś nieźle do swojego projektu :D Aha i Kamienny Golem, może być jednostką przywołaną przez Maga :) Tak będzie lepiej :)

Dziekuje za slowa otuchy, Wrath :). Jak juz cos robic to robic porzadnie, co nie? :P Co do Kamiennego Golema to tez tak mi sie wydaje. Zastanawiam sie tylko czy zrobic go jako przywolana stala czy przywolana czasowa jednostka? Nie wiem jestem otwarty na wszelkie sugestie, równiez zwiazane z innymi jednostkami jak i ich skillami wiec jesli masz Wrath lub ktokolwiek z Was goblinów jakies pomysly to piszcie smialo.

(18.07.2016, 19:36)Shadow napisał(a): Aż się prosi o jakaś kampanię z tą rasą :D

Jesli bylbys zainteresowany Shadow to na zyczenie zrobilbym i rase Królestw Pólnocy, wiesz... Redanczycy, krasnoludy z Mahakamu, moze i nawet wiedzmini jako najemne jednostki...zainteresowany? ;)
Odpowiedz
#13
Czarny Piechotnik? Nie wiem czy tak byli nazwani w grze komputerowej bo nie grałem, ale nazwa brzmi nieźle
A i a props zwiadowcy scoiatel wiem że ma taką różową bródkę ale i tak wygląda jakby język wszystkim pokazywał [Obrazek: smiley.gif]
Ej to zamiast zwiadowcy powinien być zwiadownik
[Obrazek: smiley.gif][Obrazek: sad.gif]
a
[Obrazek: 7XHzOkps.jpg]
Odpowiedz
#14
(18.07.2016, 21:25)burybrzetyslaw napisał(a): Czarny Piechotnik? Nie wiem czy tak byli nazwani w grze komputerowej bo nie grałem, ale nazwa brzmi nieźle
A i a props zwiadowcy scoiatel wiem  że ma taką różową bródkę ale i tak wygląda jakby język wszystkim pokazywał [Obrazek: smiley.gif]

Ej to zamiast zwiadowcy powinien być zwiadownik

wiem, Bury. 

Niektórym modelom strasznie ciezko dostosowac ulozenie tekstury, ten zwiadowca Scoia'tael ma nawet zakola ze stresu a nie tak mialo to wygladac no ale cóz :P Ale dzieki za za mile slowa. 
P.S.
Dawno Cie nie widzielismy, gdzies sie podziewal :)
Odpowiedz
#15
Co do Golema to może być czasowa jednostka. Pamiętaj Stachu, że to Ty kreujesz swój świat i swoją rasę, która rządzi się swoją taktyką. Możesz np zrobić takie coś, że dasz jakiegoś przekoksa, którego można będzie przywołać mając załóżmy wszystkie budynki. Wtedy grając podobnymi rasami w kampanii RTS o Wieśku, gracze skupialiby się na tej jednej taktyce. A przeciwnik przeszkadzałby nam w postawieniu wszystkich budynków :)
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości