Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TWORZENIE RASY] ... (Jeszcze nie wymyśliłem jej nazwy)
#1
Oto rasa bez nazwy
WIELKI LINK DO POBRANIA

Aby zagrać, należy wybrać jedynie gracza czerwonego (tego pierwszego :P )
Krótki opis:
Ta rasa jest każdą. I żadną. Jej celem jest wykorzystywać potencjał przeciwnika do zapewnienia sobie zwycięstwa, obrócić siłę i magię przeciwnika przeciwko niemu. Bardziej szczegółowo jest to rasa duchów, które bardzo pragną przybrać fizyczną postać. Każdy z nich robi to na swój sposób. Przeciwnik w jednej chwili widzi armię duchów idącą na niego, a w następnej samego siebie.

 Surowce:
Jako że Wrath uparł się na co najmniej dwa surowce, tak i tyle się tutaj pojawi. Początkowo miał być jeden surowiec ale muszę się dostosować.

Dusze zmarłych - upuszczane przez zmarłe jednostki. Ilość upuszczonej ilości tego surowca będzie zależna od punktów zdrowia zmarłej jednostki. Zbierane przez niewidzialną jednostkę robotniczą. Wykorzystywana do szkolenia jednostek.

Mroczna Esencja - jednostki robotnicze będą miały możliwość nawiedzenia budynków przeciwnika lub sojusznika, odbierając młodość surowcom użytym do wybudowania tego budynku. Nawiedzony budynek będzie otrzymywał niewielkie obrażenia wraz z upływem czasu. Po osiągnięciu określonej wartości pozostałego zdrowia budynek zostaje w pełni wykorzystany i trzeba nawiedzić kolejny. Surowiec wykorzystywany do budowy budynków.

Budynki: Tworzy się je poprzez ikonę bohatera w lewym górnym rogu ekranu :D
Nawiedzona katedra - budynek główny, można tworzyć w nim Pomniejsze sługi, jednostki robotnicze. Jego mana przedstawia ile Mrocznej Esencji obecnie posiadamy

Wymarła twierdza - coś ala koszary, szkoli się tutaj cienie.

Cmentarzysko - Duch poległego bohatera może być tutaj przyzwany

Kaplica - Można tutaj szkolić upiory

Mana tych trzech budynków przedstawia ile posiadamy dusz zmarłych. Jednostki nabywa się tutaj na zasadzie kupna jednostek u najemników.

Starożytny grób - tutaj bada się ulepszenia. Są one darmowe, jednak podczas badania ten budynek jest odsyłany z powrotem do zaświatów, więc aby zrobić kolejne badanie trzeba go znowu przywołać.

Wieża śmierci - Ten budynek wydziela zapach zglinizny wabiący kwasowe robaki spod ziemi. Naznacza zapachem jednostki wroga aby skupić na nich uwagę robaków.

Jednostki:
Nie będzie ogranicznika żywności, zamiast tego zrobię limit jednostek każdego rodzaju, na przykład można wyszkolić 10 piechurów i ani jednego więcej.

Przewiduję trzy jednostki podstawowe - cienie. W zamyśle będą one wyglądać tak samo i nazywać się tak samo, tylko ich właściciel i sojusznicy będą w stanie je odróżnić. Wszystkie cienie będą zadawały 1 punkt obrażeń, aby je zabić potrzeba będzie 6-9 (to może się jeszcze zmienić) ciosów (nieważne jak bardzo silnych lub słabych).
Cień 1 - zamienia się w cel swojego ataku,
Cień 2 - zamienia się w tego który zadał mu morderczy cios,
Cień 3 - przejmuje kontrolę nad konkretnymi zwłokami, ożywiając je.

Laleczka Vodoo (jednostka oblężnicza) - będzie się ona składać z krwi i kości.  Wszystkie otrzymane przez nią obrażenia przeciwnicy odczują najmocniej. Aby ją zabić trzeba atakować samego siebie. NIE BĘDZIE MOŻNA JEJ WYSZKOLIĆ!!!

Upiór - jednostka wspomagająca pole bitwy czarami. W ostateczności będzie mogła opętać jednostkę przeciwnika. Jej czary to:
Opętanie - potrzebny opis?
Przywołanie zwłok - przywoła zwłoki Laleczki Vodoo, które będą mogły zostać ożywione przez Cienia numer 3.
Zaraza - Cel zaklęcia zapada w nieciekawą chorobę, otrzymane obrażenia otrzymuje jako procenty swojego zdrowia. Po 5 sekundach zaraza może się rozprzestrzenić na pobliskie jednostki.

Pomniejszy sługa - jej zadanie to zbieranie Dusz zmarłych i nawiedzanie budynków. Sama nie będzie mogła jednak budować budynków.

Duch poległego bohatera - jednostka możliwa do wyprodukowania w jednym egzemplarzu, silniejsza od pozostałych i posiadająca użyteczne czary.
Mgła - Dany obszar zostanie zakryty mgłą, każda wroga jednostka która znajdzie się w tym obszarze będzie widziała nie dalej niż na wyciągnięcie ręki. W nocy zawsze będzie oślepiać.
Wrzask - wrogie jednostki znajdujące się pod wpływem wrzasku będą miały trochę namieszane w głowie, każdy rozkaz jaki otrzymają wykonają zupełnie odwrotnie. Najlepiej wtedy zostawić je samym sobie.
Kontrola nad duszą - pozwoli przejąć kontrolę nad jednostką przeciwnika na określony czas

Kwasowy Robak - będzie to bardzo nietypowa jednostka, wypuszczać go będzie wieża śmierci. Robak będzie wzywany z głębi ziemi przez wieżę i będzie biegł do swojego celu zanim nie zostanie zabity, nie minie określona ilość czasu albo nie dosięgnie celu. Przy zetknięciu się z celem wybuchnie, opryskując kwasem pobliskie jednostki.

Ulepszenia:


Atak kosiarza - Duch poległego bohatera domyślnie zadaje 15% więcej obrażeń jednostkom bohaterskim. To ulepszenie zwiększa o dodatkowe 15% te obrażenia, na maksymalnym poziomie dając 60% więcej obrażeń.

W kopii siła - Cienie po przeobrażeniu mają zwiększony atak o 10% przeciwko oryginałom. Maksymalnie 30% po ulepszeniu wszystkiego.

Lepszy niż oryginał - Cienie po przekształceniu otrzymują 10% mniejsze obrażenia od oryginałów. Max 30%

Śmiertelna zaraza - Upiory otrzymują bonus do many, punktów życia, a ich Zaraza rozprzestrzenia się po 3 sekundach.


To by było na tyle,
Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Esencja młodości brzmi jakoś dziwnie. Niech będzie jakaś tam esencja, ale nie młodości. Jeżeli chcesz zrobić jednostki, które wysysają młodość (motyw dość często powtarzany w kreskówkach i filmach, co w grze RTS byłby mega świetny) i np zrobić jakiegoś starca, który może wyssać młodość z przeciwników. Wrogie jednostki mogą być wtedy bardzo osłabione (oczywiście efekt trwały), a sam starzec stawałby się młodszy :)

Ew w drugą stronę, byłby jakiś młody mag, który z czasem jakby używał zaklęć stawałby się starszy, aż w końcu by go to uśmierciło, ale zaklęcia, którymi by władał byłyby bardzo potężne :D
Odpowiedz
#3
Nazwy może nie powalają, nie mam zdolności do wymyślania fajnych nazw :P To rasa duchów, więc nie mogę mieć jednostki u której istnieje pojęcie młodości i starości. Mógłbym wywoływać tą starość wśród jednostek przeciwnika, pomyślę nad tym.
Mogę zrezygnować z tego surowca jeśli jeden surowiec jest w porządku :D
Odpowiedz
#4
Rasa duchów, ale ktoś może ich przywoływać/kontrolować i może to być jakiś zły pan czarodziej :) Ale decyzja należy do Ciebie :) W każdym razie pomysł bardzo fajny :) Czekam na jakieś screeny :)
Odpowiedz
#5
Podoba mi się pomysł z opętywaniem martwych ciał. Czegoś takiego jeszcze nigdzie nie widziałem (nie tylko w Warcrafcie).
Powodzenia w dalszym projektowaniu.
Odpowiedz
#6
Bardzo ciekawa rasa :).
Zwłaszcza skille mnie zaciekawiły a jak Cie znam to na pewno zrobisz je ciekawe Twoją magią wyzwalaczy.
Również czekam na jakieś screeny.
Odpowiedz
#7
Fajnie ze Wam sie podoba. Chce zmienić te cienie w duchy wieśniaków jeśli uda mi sie takie zrobić i przy każdym szkoleniu pojawiałby sie inaczej wyglądający duch. Niestety nauka robienia animacji topornie mi idzie ?
Odpowiedz
#8
Lel, podobno można dublować posty.
Odrobinę zaktualizowałem pierwszy post, w info o budynkach napisałem w jaki sposób będą wznoszone nowe budynki.
Upiór zyskał nowy czar.
Jednostka oblężnicza zyskała nazwę, nie będzie już taranem tylko czymś ciekawszym, bardziej pasującym według mnie do duchów.
Opis nowej jednostki, co prawda nie jest ona duchem lecz bardzo jest mi ona potrzebna w projektowaniu :D

Na pewno dodam jednostce bohaterskiej jakiś czar, który będzie blokował drogę. Ma to być jako kombo, wytworzyć mgłę, oślepiając przeciwnika, rzucić zarazę żeby można było szybciej się z nim rozprawić i zablokować drogę żeby nie mógł uciec.
W sumie mam pomysł na jeszcze jeden czar, zastanawiam się nad zrobieniem drugiej jednostki bohaterskiej lub jednostki zwykłej rzucającej czary. Jaki to czar na razie tajemnica
Odpowiedz
#9
Lel, triple post. Każdy ban przyjmę z podniesionym czołem.

Pomyślałem o dodaniu Cienia numer 4, swoistego nemezis. Statystyki miałby podobne do pozostałych cieni, jednak dałbym mu umiejętność wybrania jednostki przeciwnika. Sam zamieniłby się w kontrę na ten typ jednostki, zadając temu typowi zwiększone obrażenia i samemu otrzymując mniejsze obrażenia od tego typu, lecz zadający mniejsze obrażenia pozostałym typom jednostek i otrzymujący większe obrażenia od pozostałych typów. Jeszcze nie wiem jak by wyglądał po przemianie w tego nemezis. Co o tym sądzicie? Czy nie za dużo rodzajów cieni? I tak będzie trudno ogarnąć tą rasę w pojedynkę...
Odpowiedz
#10
Jak dla mnie im więcej cieni tym bardziej różnorodna ilość jednostek więc jestem jak najbardziej za.
Rozumiem, że ten model, który potrzebujesz to będzie cześć Twojej rasy? Nie jest to trudna operacja więc niedługo to zrobię. Axator, może jakieś screeny zarzucisz? :)
Odpowiedz
#11
Tak, ten model to będzie ta laleczka voodoo.

Trochę wcześnie na screeny, nie mam modeli wybranych do trzech jednostek i kilku budynków, cienie mają słaby ten model, chciałbym go wymienić, budynki jeszcze nie działają...
Muszę wykombinować jakąś fajną scenę z tymi jednostkami w akcji i porobię kilka screenów.
Odpowiedz
#12
AKTUALIZACJA!!!!!
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości