• 5 Vote(s) - 2.8 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Smocze Opowieści (RPG)
#1
Gwiazdka 
"Pamiętam to... pamiętam jakby to było wczoraj. Adam, chłopi, dzieci i mój ojciec Gandyr nie żyją. Drakanie, smokopodobne istoty o ludzkich sylwetkach, smoczej skórze i smoczych łbach wymordowali wszystkich. Spośród nich wyróżniał się jeden w złoto-srebrnej zbroi Drakanin o imieniu Sint. Sam pokonał tuzin bojówkarzy w kilku sekundowej walce. Nawet  mój ojciec, potężny templar padł po krótkiej wymianie ciosów. Kiedy zacząłem łkać  Sint spojrzał na mnie, uśmiechnął się i przebił mnie magiczną strzałą wystrzeloną z palca Drakanina. Czułem śmierć lub stan jej bardzo bliski... widziałem już duchy poległych i siedmiu sędziów zaświatów byli gotowi oświadczyć werdykt lecz nagle poczułem ukojenie i... i życie. Obudziłem się w niewielkiej zimnej i wilgotnej komnacie. Słyszałem ciężkie kroki i dźwięki wydawane przez płytowy pancerz. W drzwiach pojawił się łysy mężczyzna z bujną brązową brodą. Powiedział mi że było blisko i że prawie zginąłem. Oznajmił że od dziś jest Smoczym Pogromcą i od dnia dzisiejszego poluję na Drakan i podległe im Smoki i Smokowce. Niedługo się to zakończy albowiem nazywam się Xan! Królestwo Xaradońskie i Księstwo Aern cały czas się spierają gdzie w tym momencie Imperium Mirdoru ostrzy sobie zęby na ich ziemie. Sint prze nieprzerwanie w stronę Boruji - Stolicy Aern. Skraelingowie i Nordlingowie z północy odpierają ataki Drakan! Jeżeli Boruja padnie Sint przejmie trakty handlowe prowadzące na zachód do Mirdoru oraz na Północny-Zachód do Xaradonii. Zło powróciło po dziesiątkach lat i tym razem ludzie się nie jednoczą. Muszę temu zapobiec. Nie jestem wysoko urodzony... ani nie jest w ogóle znany. Nie jestem też wielkim wojownikiem ani magiem ale po prostu wiem że dokonam wielki rzeczy."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Graczu witaj w Antaroth, kontynencie na którym znajdują się cztery potężne państwa Aern,Xaradonia, Mirdor oraz Satestone. A na północnych rubieżach Antarothu Nordlingowie i Skraelingowie odpierają ataki mroźnych Drakan pod przewodnictem Starożytnego smoka Frozenmatha.  I oto nadchodzi wiosna i Drakanie wrócili aby zemścić się za Smocze Wojny sprzed dziesiątek lat. Xan po tym jak utracił rodzinę, dom i wszystkie bliskie mu osoby postanowił że nie poprzestanie i sam dorwie i zabije Sinta tak aby ten ginął w męczarniach. Ruszaj na wojnę! Zjednocz zwaśnione strony konfliktu i stań przeciwko Drakańskiej potędze!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smocze Opowieści zaoferują  wam:
-Duży Otwarty Świat.
-Wiele Misji pobocznych.
-Rozbudowany wątęk fabularny.
-System gildii oferujący m.i.n Paladynów, Templarów, Najemników, Żołnierzy oraz Magów Wody, Ziemi ,Ognia i Powietrza. Oraz wiele gildii dodatkowych jak, Gilda Zabójców czy Gildia Handlarzy.
-Szybkie, Trudne dynamiczne walki.
-Cztery poziomy trudności. Normalny,Trudny,Bohaterski oraz Smoczy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Najważniejsze postacie:
Aaron - Przywódca Smoczych Pogromców
Bartex - Fechtmistrz Smoczych Pogromców 
Aileen - Łotrzyca
Sint - Władca Drakan 
Derwen - Królowa Xaradonii
Vixar IV - Książe Aern
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Najważniejsze miejsca:
Boruja - Stolica Aernu
Moradores - Stolica Xaradonii
Ingrad - Ojczysta Wioska Xana
Niepodległe Satestone - Niewielkie państwo braci Drake.
Smocza Warownia - Baza wypadowa Smoczych Pogromców
Drakersbong - Miasto Drakan
Północne Rubieże - Ojczyzna Nordlingów i Skraelingów.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kategoria wiekowa 18+ 
-Wulgaryzmy
-Przemoc
-Podteksty 
-Alkohol
(Coś ode mnie. Chcę stworzyć mocne i wyraziste uniwersum. Seks nie będzie występował bespośrednio lecz podteksty będą obecne w dialogach a wulgaryzmy pomogą w tworzeniu dialogów i tych poważniejszych i luźniejszych.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Screeny
Wkrótce!

Początkowa wersja mapy świata Antaroth.

[Image: 14103014_1644695325841037_6169771107251069609_o.jpg]
"Lepiej być szczęśliwym w tym życiu, niżli mieć nadzieję na szczęście w następnym."
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Dużo roboty, dużo zabawy.

Ciekawe czy wystarczy CI skilla i zapału Język

Powodzenia
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Skilla owszem wystarczy. Szczerze robienie RPG'a wychodzi mi lepiej niż klasyczne mapy strategiczne. Mam tylko pytanie bo gdy umieszcza kamerę zaraz za plecami postaci to kamera jest nieco dalej a to nie pozwala uzyskać takiego efektu jakiego bym chciał, takiego konkretnie jak w Everden Gildia Zabójców.
"Lepiej być szczęśliwym w tym życiu, niżli mieć nadzieję na szczęście w następnym."
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
Stary najlepiej użyj jakiegoś systemu z Hiveworkshop albo XGM.guru

Nie wiem jaka kamera jest w everdenie nie widziałem grałem cokolwiek to jest Oczko

Odtworzenie technicznie czegokolwiek w warcrafcie jest bardzo trudne Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Nie wiesz co to Everden? Za dużo czasu na Jebawce siedzisz xD
To jest Everden
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Lol. Ale reklamę mi daliście chłopaki, dziękuję Duży uśmiech

Xan ja użyłem Tego Systemu. To system poruszania jakiegoś ruska i działa podobnie jak kamera w Gothicu. Jest dość łatwy w obsłudze i świetnie pasuje do mapek Rpg.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
(22.08.2016, 14:55)LordStachu Wrote: Lol. Ale reklamę mi daliście chłopaki, dziękuję Duży uśmiech

Xan ja użyłem Tego Systemu. To system poruszania jakiegoś ruska i działa podobnie jak kamera w Gothicu. Jest dość łatwy w obsłudze i świetnie pasuje do mapek Rpg.

Dzięki serdeczne teraz jeszcze się muszę postarać żeby dostać dział dla Smoczych Opowieści ale musi być popularne w dziale projekty Język
"Lepiej być szczęśliwym w tym życiu, niżli mieć nadzieję na szczęście w następnym."
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Ja dla gambita nie dostałem przez to popadłem w depresje i porzuciłem projekt to wszystko wina jarvina
trzeba mieć chyba coś zrobione

PsJAK POPEŁNIĘ KIEDYŚ SAMOBÓJSTWO POCIĄGNĘ JARVINA ZE SOBĄ XD
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
[attachment=121 Wrote:m1eci0 pid='7448' dateline='1471877144']Ja dla gambita nie dostałem przez to popadłem w depresje i porzuciłem projekt
trzeba mieć chyba coś zrobione

PsJAK POPEŁNIĘ KIEDYŚ SAMOBÓJSTWO POCIĄGNĘ JARVINA ZE SOBĄ XD

Ale pierwsza lokacja już prawie skończona. Około 15-20% ukończone.
Edit - Przydałaby się pomoc bo nie wiem już co mam zrobić żeby działało. Kiedy mózg mój nie może król Stachu zawsze pomoże :Duży uśmiech Chodzi o poruszanie się,. Projekt póki co surowy dialogi jeszcze niedopracowane itd.


Attached Files
.w3x   Smocze Opowieści.w3x (Size: 1.63 MB / Downloads: 7)
"Lepiej być szczęśliwym w tym życiu, niżli mieć nadzieję na szczęście w następnym."
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Lookne jutro Xanie bo obecnie nie mam lapka przy sobie.

No chyba, ze Inzynier Shadow sie tego podejmie bo koniec konców ten system dostalem od niego Uśmiech.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
Witam,

pozwoliłem sobie zajrzeć do mapki. W załączniku przesyłam poprawiony system poruszania się.



Wszystko powinno już teraz działać. Brakowało zmiennej "SCS_l" oraz zmienna Unit nie była rozszerzona do tablicy. Dodatkowo trochę namieszałeś w wyzwalaczu Init (tym z systemu poruszania się, a nie swoim) Oczko


Pozdrawiam


Attached Files
.w3x   Smocze Opowieści - System łażenia poprawiony.w3x (Size: 1.64 MB / Downloads: 4)
Mrok jak...
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Chciałem coś dopisać. Napisałem już do Jarvina w sprawie działo dla Smoczych Opowieści ale dzisiaj zacząłem kończyć pierwsze większe miasto jakim jest Boruja. Będzie zawierać  Dzielnicę Handlową, Aleję biedoty, Dzielnica rzemieślinicza oraz dzielnica szulerska w której można uprawiać hazard. Oraz Dzielnica Szlachecka. Więcej szczegółów za jakiś czas.
"Lepiej być szczęśliwym w tym życiu, niżli mieć nadzieję na szczęście w następnym."
Reply }}}
Podziękowanie od:
#13
Świeże Screeny: 
Ingrad
[Image: 92c08f8ac1d26b8f.png]
Obóz Bandytów w górach (Zostanie poprawiony)


[Image: bbbe64a301583b64.png]
Miasto Satestone
[Image: 4002d751c5ccea5f.png]
"Lepiej być szczęśliwym w tym życiu, niżli mieć nadzieję na szczęście w następnym."
Reply }}}
Podziękowanie od:
#14
Całkiem całkiem, Xanie.

Jeśli mógłbym tylko doradzić, staraj się nie ustawiać modeli w tym samym ułożeniu w Twoim przypadku mówię tu o drzewach bo wygląda to trochę nienaturalnie. Poza tym świetnie, dołącz jeszcze jakąś mgłę terenu i niebo i będzie gitara.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#15
Screeny ładne, teren ok...
Jeno w tym drugim kadrze... Weź Ty te drzewa poobracaj w różnych kierunkach. Dopóki to nie jest jakiś zeschizowany, magiczny las, to w oczy szczypie tymi samymi kątami Duży uśmiech
Mrok jak...
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.