O kurde, nie wiem co powiedzieć. Jestem pod wrażeniem ile działań podjęliście, żeby
zrobić te wszystkie systemy.
Okej, od początku. rozumiem, że gra inspirowana jest w
głównej mierze diablo 2.
A więc moje pierwsze pytanie - będzie to gra typu
"napieprzaj się z wrogami, wypełnij zadanie > odnieść zadanie do wioski > wróć na pole bitwy"
czy coś bardziej subtelnego? (no sorry, ale tak D2 wygląda)
Drugie pytanie - czy planujecie przetłumaczyć swojego moda? Jeśli nie macie do tego
głowy, ja chętnie podejmę się tego zadania.
Jak gram to niestety wolę albo po polsku, albo wcale. (wyjątek wow)
Trzecie pytanko - jak działa ten cały system zmiany lokacji?
Wszystko odbywa się na 1 wielkiej mapie, czy naprawdę przenosi nas to
na zupełnie inną mapę? Można od tak się przenosić, jak w portalu z D2?
Cztery - czy dałoby się zrobić w warcrafcie naprowadzający kursor?
Coś jak w lolu, że klikamy raz, przytrzymujemy i postać sama podąża za kursorem.
Wierzcie mi, coś takiego bardzo uprzyjemniłoby rozgrywkę.
I ostatnie - co myślicie o takim rozwiązaniu,
że w swojej księdze możemy na wyższych poziomach dokupywać nowe umiejętności
i przypisywać je w swoje 4 sloty czarów?
(tak, jak w diablo za pomocą F1, F2, F3 itd..)
4 czary na całą gre to jednak trochę mało i fajnie by było jednak, żebyśmy
w zależności od wrogów mogli trochę pokombinować.
Ciekaw jestem, czy coś takiego w ogóle dałoby się wykonać?
A teraz odnośnie samego projektu... zaczne od negatywów, (prościej)
cóż, teren jest ładny, wygląda na zadbany, ale dupy nie urywa.
Ważne, czy wszystko trzyma odpowiedni klimat i nie ma jakiś strasznych błędów.
Trochę średnio moim zdaniem wygląda również te czarne menu. Warcraft ma trudniej
z tego względu, od innych edytorów.
Zainwestowałbym jednak w jakieś drobne ramki. Całe czarne wygląda.. nieprofesjonalnie.
(jak będę ogarniał swój interface, mogę coś pokombinować)
I ostatnie, postacie. No cóż... grafikiem forumowym nie jestem (jeszcze) więc wiecie,
ale chętnie kiedyś bym je wam podrasował

Ikonki też mogłyby być jednak trochę lepsze
I tyle, a z pozytywów
bardzo podobają mi się te wszystkie systemy,
najbardziej chyba ten z księgą (sam chciałbym zrobić podobny)
sam pomysł na gre (wole dużo bardziej takie od jakiś szunken city)
No i agression system,
szczególnie te pociski, których trzeba unikać. Trudne to było do wykonania?
Sam chciałbym coś takiego zrobić, np kiedy postać rzuca dużym toporem.
Ładujące się czary też wyglądają klawo.
Jeszcze dużo by wymieniać, więc powiem tylko tyle:
ten projekt mocno zainspirował mnie, do stworzenia całego systemu w swoim.
A teraz zabieram się za dokończenie opisu Valhalli, dzięki

i życzę sukcesów. (pracujecie tam?)