• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Eternal Darkness
#31
No no, Shadow jak zwykle robi arcydzieła przy robieniu terenów Uśmiech

Micek na kiedy sugerujesz będziesz miał już ten swój projekt wydany bo z przyjemnością bym w niego pograł.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#32
Ciężko powiedzieć, mój stan pracy to jakieś 15%, Shadowowi idzie o wiele lepiej bo prawie wszystkie główne lokacje poniżej 40 levelu są już gotowe Uśmiech
Osobiście nie ruszyłem jeszcze zdolności bohaterów chociaż prawie wszystkie systemy pod zdolności gotowe, więc myślę że jak najdzie mnie tik to będę robił minmalnie 5 dziennie. (czyli w miesiąc powinienem ogarnąć wszystkie mniej skomplikowane)
Do tego dochodzą przeciwnicy o różnych parametrach, przedmioty, questy i rozmowy z npc i parę drobiazgów takich jak pvp, craftsystem, jakieś mniej ważne systemy.
Parę rzeczy chcę przebudować bo znalazłem ciekawsze i bogatsze rozwiązania. No i nie zapominajmy o balansie.

Nic nie chcę obiecywać ale jakaś bieda alfa może na lato Uśmiech
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#33
@Odświeżam

Trzeba by trochę popchnąć ten projekt do przodu, więc biorę się za robotę.
(Skrzynka piwa zakupiona to teraz robota będzie łatwiejsza xD)

Na rozgrzewkę updatuję I post(będę to robił na bieżąco). Od teraz wszystkie informacje ważniejsze pojawią się tam.
Zmieniłem też nazwę Tematu!

Szukam kogoś kto by pomógł mi za jakieś 3-4 miesiące i wykonał parę modeli broni/hełmów/tarcz(Stachu? Duży uśmiech).
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#34
Może jakiś screen :3 Czekam z niecierpliwością.
"Lepiej być szczęśliwym w tym życiu, niżli mieć nadzieję na szczęście w następnym."
Reply }}}
Podziękowanie od:
#35
Jasne Micek, daj znać co i jak na PW Oczko

Dobrze że wznawiasz projekt.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#36
Odświeżam

Projekt leżał odłogiem ponad 3 miesiące Uśmiech

No, ale nareszcie znalazłem wenę by coś popchnąć do przodu.

W tej chwili finalizuję fixowanie bugów spowodowane przez patche 1.28+

[Image: test1.png]

Ulepszyłem też systemy dodawania atrybutów i księgę zaklęć. Teraz można poruszać postacią podczas zmian oraz mamy cały czas podgląd na naszego bohatera.
Nie można też wprowadzać zmian w bohaterze gdy w pobiliżu są wrogowie.

[Image: test2.png]

Zrebalansowałem i zmieniłem formuły dotyczące attack speed i damage ( 500 attack speed to za dużo). Limit będzie chyba zależny od rodzaju bohatera i przewiduje 180-250( co daje 2-2,5 ataku na sekundę). 

Postaram się w najbliższym czasie zrobić jakiś mini filmik ingame.

Aha no i zacząłem już robić zaklęcia na daną chwilę mam jakieś 25% z 1 bohatera a jest nim Kapłanka. Następny w kolejce jest Mag.
Z aktualnym tempem spodziewam się że dwóch herosów w miesiąc to jest maks co mogę wycisnąć.

Jeśli macie jakieś pomysły/uwagi/komentarze to standardowo Kaman Sawa xD
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#37
ED wreszcie ruszylo! Uśmiech

Z checia bym pogral w jakies demko tego Miecio. Pamietam Twoje wczesniejsze prace i balans byl naprawde dobry. 

Czekam na ten filmik pokazowy. Puki co, powodzenia.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#38
A jak tam stoisz z limitem (wielkość mapy) i czy dalej nad teren trzeba popracować, czy raczej będziesz rozwijał na razie systemy?
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#39
(22.09.2017, 23:43)LordStachu Wrote: ED wreszcie ruszylo! Uśmiech

Z checia bym pogral w jakies demko tego Miecio. Pamietam Twoje wczesniejsze prace i balans byl naprawde dobry. 

Czekam na ten filmik pokazowy. Puki co, powodzenia.

Ja też się cieszę i jestem pełen energii do roboty Uśmiech

Jeśli będzie możliwość Stachu dam Ci znać.

Co do balansu, muszę parę rzeczy przemyśleć. Być może będę potrzebować opinii forum co do tego, również dam znać.

Na daną chwilę chce uzupełnić pierwszy post o dodatkowe informacje. Filmik na pewno powstanie w niedalekiej przyszłości, a także brakujące filmiki przedstawiające jak wyglądają poszczególne systemy.

i dzięki Oczko

(23.09.2017, 14:02)Shadow Wrote: A jak tam stoisz z limitem (wielkość mapy) i czy dalej nad teren trzeba popracować, czy raczej będziesz rozwijał na razie systemy?

Mapa waży aktualnie 12.8mb, jeśli info od @LordStachu są prawdziwe. Zostało jeszcze 29 mega lub 116 mega jeśli nie jest Oczko

Jeśli znajdziesz czas i ochotę Shadow dalej pomagać z terenem nie widzę żadnych przeszkód. Daj mi znać na SB tylko zainstaluję SourceTree.

Co do systemów to chyba wszystko ważniejsze już gotowe, a przynajmniej większość.
Z takich ważniejszych to brakuje:
-lepszy save/system
-brakuje questów
-systemu NPC
-PvP areny 
-paru efektów kontroli tłumów (tutaj kwestia kopiuj>wklej>zmień)
-systemu teleportów (tak samo jak z efektami kontroli tłumów)
-system paska na mikstury (tutaj będę musiał potestować parę opcji)
-system bossów (mam gotowy tylko muszę tweaki porobić)

Teraz tylko trzeba dodawać content i czary... Duży uśmiech
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#40
Jak będę miał czas to zerknę na te lokację co już są i zrobimy refaktoring Duży uśmiech
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#41
Updatnąłem pierwszy post.
Dodałem Filmik pokazujący zmianę zaklęcia u postaci przy pomocy księgi zaklęć.
Trochę info odnośnie dropów z przeciwników, dodam też dziś lub jutro filmik jak to wygląda ingame.

Mini zmiana w balansie, teraz czary elementarne zadają 30% mniej obrażeń jeśli nasz przeciwnik ma wyższy poziom niż nasza postać.

Cały czas pracuje nad opisami dla czarów Kaplanki, mam już ich 20 i prawie wszystkie gotowe jako zaklęcia ingame.
Praca idzie mi mozolnie. Postaram się przynajmniej raz w tygodniu dawać info jak idą prace.

@Shadow refaktoring? a po co? Jak dla mnie te lokacje już i tak są świetne. Uśmiech
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#42
O kurde, nie wiem co powiedzieć. Jestem pod wrażeniem ile działań podjęliście, żeby
zrobić te wszystkie systemy.
Okej, od początku. rozumiem, że gra inspirowana jest w
głównej mierze diablo 2.
A więc moje pierwsze pytanie - będzie to gra typu
"napieprzaj się z wrogami, wypełnij zadanie > odnieść zadanie do wioski > wróć na pole bitwy"
czy coś bardziej subtelnego?  (no sorry, ale tak D2 wygląda)

Drugie pytanie - czy planujecie przetłumaczyć swojego moda? Jeśli nie macie do tego
głowy, ja chętnie podejmę się tego zadania.
Jak gram to niestety wolę albo po polsku, albo wcale. (wyjątek wow)

Trzecie pytanko - jak działa ten cały system zmiany lokacji?
Wszystko odbywa się na 1 wielkiej mapie, czy naprawdę przenosi nas to
na zupełnie inną mapę? Można od tak się przenosić, jak w portalu z D2?

Cztery - czy dałoby się zrobić w warcrafcie naprowadzający kursor?
Coś jak w lolu, że klikamy raz, przytrzymujemy i postać sama podąża za kursorem.
Wierzcie mi, coś takiego bardzo uprzyjemniłoby rozgrywkę.

I ostatnie - co myślicie o takim rozwiązaniu,
że w swojej księdze możemy na wyższych poziomach dokupywać nowe umiejętności
i przypisywać je w swoje 4 sloty czarów?
(tak, jak w diablo za pomocą F1, F2, F3 itd..)
4 czary na całą gre to jednak trochę mało i fajnie by było jednak, żebyśmy
w zależności od wrogów mogli trochę pokombinować.
Ciekaw jestem, czy coś takiego w ogóle dałoby się wykonać?

A teraz odnośnie samego projektu... zaczne od negatywów, (prościej)
cóż, teren jest ładny, wygląda na zadbany, ale dupy nie urywa.
Ważne, czy wszystko trzyma odpowiedni klimat i nie ma jakiś strasznych błędów.
Trochę średnio moim zdaniem wygląda również te czarne menu. Warcraft ma trudniej
z tego względu, od innych edytorów.
Zainwestowałbym jednak w jakieś drobne ramki. Całe czarne wygląda.. nieprofesjonalnie.
(jak będę ogarniał swój interface, mogę coś pokombinować)
I ostatnie, postacie. No cóż... grafikiem forumowym nie jestem (jeszcze) więc wiecie,
ale chętnie kiedyś bym je wam podrasował Uśmiech
Ikonki też mogłyby być jednak trochę lepsze
I tyle, a z pozytywów
bardzo podobają mi się te wszystkie systemy,
najbardziej chyba ten z księgą (sam chciałbym zrobić podobny)
sam pomysł na gre (wole dużo bardziej takie od jakiś szunken city)
No i agression system,
szczególnie te pociski, których trzeba unikać. Trudne to było do wykonania?
Sam chciałbym coś takiego zrobić, np kiedy postać rzuca dużym toporem.
Ładujące się czary też wyglądają klawo.

Jeszcze dużo by wymieniać, więc powiem tylko tyle:
ten projekt mocno zainspirował mnie, do stworzenia całego systemu w swoim.
A teraz zabieram się za dokończenie opisu Valhalli, dzięki Oczko
i życzę sukcesów. (pracujecie tam?)
[Image: MbPMM5j.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#43
Tam wtedy teren robione to było dla tego limitu 8 a nie 128, także ograniczone możliwości były. A trawka fajnie wygląda w grze jak się kołysze Uśmiech
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:
#44
8 mb na battle necie?
To nawet nie opłacało się zaczynać takiego projektu ;P

edit: micek, co jest? Odpisywałeś tu coś Smutny a ja czekam
[Image: MbPMM5j.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#45
Nie bo tam Micek używał lokalnych plików także było więcej niż 8, (Ja używałem z tych 8 może 4) ale teraz to przerzucił wszystko do mapy bodajże i będzie bez tych lokalnych zmian.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.