• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


CInematic i Code Gen
#1
1 Cinematic  koncowy to jakby szybko sie skipowal szybko i nic filmiku
2. code gen jak zrobic wyzwalacz by ograniczyc bochateroom lvl ze max 5  bo jak uzywam kodu to wylocza się ograniczenie
}}}
Podziękowanie od:
#2
1. Wytłumacz o co ci w tym chodzi.


2. Proszę. Zrób to tak:
[Image: Info_dla_Nelthariona.png]
[Image: Intro_S.png]
}}}
Podziękowanie od:
#3
(31.10.2016, 21:11)Dark Destroyer Wrote: 1. Wytłumacz o co ci w tym chodzi.


2. Proszę. Zrób to tak:
[Image: Info_dla_Nelthariona.png]
1. cos jakbys szybko skipowal esc ale nie caly filmik  tlyko pojedyncze  rozmowy nie zzdozy nic zrobic a przechodiz do nexta
2. wydarzenie da sie na zmienna  zrobić czy to tylko musi być trigering unit ? na mapie a zreszta mam taak ;p ale wydaje mi sie ze moze code gen tworzy nowego bochatera( z poprzedniej gry ) którego zmienna nie łapie ale co z tym zrobic
}}}
Podziękowanie od:
#4
1. cos jakbys szybko skipowal esc ale nie caly filmik tlyko pojedyncze rozmowy nie zzdozy nic zrobic a przechodiz do nexta

Nie kapuje... Chcesz na esc przechodzić do kolejnego dialogu, a nie pomijać całej rozmowy?

PS: Używaj polskich znaków.
"Zobaczmy. Nikt mnie nie widzi. Wszystko będzie ujawnione. Cała sala, szuka ciała"
}}}
Podziękowanie od:
#5
Człowieku, wytłumacz, że pierwsze pytanie po ludzku bo nie idzie nic zrozumieć :p
[Image: Intro_S.png]
}}}
Podziękowanie od:
#6
Proszę poprawić obydwa posty tak aby były czytelne bo inaczej temat zostanie usunięty w ciągu 24h.
Shadow. Shadow in the world is like the water on Earth - is a greater part of it. And people cling to the land - light without which die.

[Image: rrGaPK4.gif]
}}}
Podziękowanie od:
#7
jakbys przyspieszyl cienmatica ze w sec koncza dialog i przechodza do nastepnego ( nic nie klikam _) i tak cały cinematic
}}}
Podziękowanie od:
#8
Nie wiem co ty miałeś z polskiego :p.
Nadal zbytnio nie rozumiem, ale z tego co udało mi się zrozumieć to chcesz, aby dialogi trwały 1 sek. Jeśli tak to musisz stworzyć dialog i ustawić opcję - bodajże "nie czekaj" (nie mam teraz dostępu do edytora) i ustawić po dialogu 1 sek. waita
[Image: Intro_S.png]
}}}
Podziękowanie od:
#9
z tym filmem nieważne już . chodzi mi teraz o code gen i co zrobić czy jakiej zmiennej użyć na np wczytanym kaelu (na wczytanej postaci nie działa limit lvl)z poprzedniej mapy ponieważ dopóki nie użyje kodu i nie wczytam postaci i itemów to wszystko jest ok
}}}
Podziękowanie od:
#10
(02.11.2016, 18:30)Neltharion Wrote: z tym filmem nieważne już . chodzi mi teraz o code gen i co zrobić czy jakiej zmiennej użyć na np  wczytanym kaelu (na wczytanej postaci nie działa  limit lvl)z poprzedniej mapy  ponieważ dopóki nie użyje kodu  i nie wczytam postaci i itemów  to  wszystko jest ok

Bo widzisz ograniczenie triggerowe polega na tym, że nie pozwalasz gościowi na exp tradycyjnymi metodami, a po wczytaniu kodu level jest ustawiany przy pomocy funkcji wiec to omija. Język
Najprostszym sposobem łopatologicznym jest 

Po wczytaniu sprawdzić czy level > level cap jeśli tak to ustawiasz level = level cap jeśli nie no to zostawiasz.
[Image: image.png]
}}}
Podziękowanie od:
#11
ahhhaa ..... to ostatnie to jeszcze raz

w sumie problem tez w tym ze usuwa ich ze wszystkich filmików itd po wczytaniu
}}}
Podziękowanie od:
#12
Ja się zastanawiam? Jeśli to singleplayer to czemu nie możesz uzyć Buforu Gry do wczytywania danych?
[Image: Intro_S.png]
}}}
Podziękowanie od:
#13
(02.11.2016, 21:16)Dark Destroyer Wrote: Ja się zastanawiam? Jeśli to singleplayer to czemu nie możesz uzyć Buforu Gry do wczytywania danych?
sek w tym ze to nie singleplayer -;-
}}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.