Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zombie Attack v.0.1.7p - v.0.1.8u
#1

Zombie Attack v.0.1.7 (protected) - v.0.1.8 (unprotected)
Rodzaj mapy: survival
Przeznaczenie mapy: singleplayer 
Liczba graczy:
1
Opis: Gracz, kontrolujący małą wioskę w sercu lasu, musi odeprzeć hordy nieumarłych najeźdźców, a następnie poprowadzić kontrofensywę, przeciw wylęgarni umrzyków.
Projekt terenu/mapy: Village Fall Terrain Template
Autor terenu: EternalEpix pochodzący ze strony www.hivewrokshop.com
Autor projektu: polios3
Pobierz: Zombie Attack v.0.1.8u,
               Zombie Attack v.0.1.7p
Uwagi:
Projekt zawiera kilka błędów w wersji 0.1.7p i 0.1.8u. -poniżej normy
Screeny:
[Obrazek: Ui7ycWU.jpg]
[Obrazek: qYKp6OD.jpg]
[Obrazek: fEYesMw.jpg]
[Obrazek: GtIzUAw.jpg]
Oryginalna wiadomość autora projektu:
Witajcie. chciałbym zaprezentować malutki projekt pod nazwą Zombie Attack

Była pewnie już masa podobnych projektów ale mało mnie to obchodzi :D

Może trochę o samej mapie:

Jest to mapa typu Survival Defence ,w której jako mała wioska ,w sercu lasu musimy odpierać ataki Hord ,coraz to silniejszych zombie i paru niespodzianek.
By w końcu przejść do offensywy i zniszczyć bazę Nieumarłych.

Na samej mapie ukryte są 3 sekrety i 2 miejsca gdzie jest coś fajnego  :)

Pierwotne założenie było takie by była to mapa ,Możliwa do przejścia ale jednocześnie ,miała być szalenie trudna.
i mam nadzieję że taka jest jeśli nie to pomyślimy o buffach :)

Wszelkie pytania , uwagi i sugestie co do ulepszania mojej mapy proszę kierować tutaj  :)  

Aktualna Wersja 0.1.8 Beta. działa w chyba 100% na 1.29, nie gwarantuję działania poza tą wersją
wersja 0.1.8 jest nie chroniona, proszę nie bawić się nią bo może to popsuć wam grę, odkrywając wszystkie sekrety mapy. triggery zrobione na odwal się bo to był mój pierwszy projekt
Lucius: Temat edytowałem, dla poprawy jego wyglądu. W razie pytań pisać na PW. 
Odpowiedz
#2
Przejrzałem sobie mapkę, dla mnie całkiem spoko (sam map nie umiem tak robić więc doceniam (y)), tylko.. spodziewałem się czegoś innego.
1. Te nazwy obiektów zaczynające się na "Uber" wg mnie psują "klimat" obrony przed zombie.
2. Spodziewałem się jakichś innych modeli jednostek, terenu mniej warcraftowego tylko bardziej w stylu właśnie obrony przed zombie, ale OKej.
Pzdr
Odpowiedz
#3
Odkryłeś Sekretne jednostki ;)? Jako jedyna znana mi osoba ;)

Projekt malutki więc nie można było się po nim spodziewać wodotrysków :) raczej to było takie testowanie różnych rzeczy pod względem działania edytora.
Odpowiedz
#4
Specjalnie to ich nie odkryłem, przejrzałem w edytorze, heh.

Okej, niemniej, szanuje za teren bo sam takiego nie umiem zrobić :D
Pomysł na mapkę też fajny, można z tego pomysłu zrobić wielki projekt na skale światową
Hehe
Ta skala światowa to taki żart, jakby ktoś nie zorientował się.
Odpowiedz
#5
No cieszę się ale podziękowania należą się temu panu http://www.hiveworkshop.com/threads/vill...te.142437/ zapomniałem napisać. Ja je programista nie grafik :/ nie mam tego poczucia estetyki ;)

Wybacz że ci zniszczyłem marzenia ;)

Przejrzałeś? Hm... Chyba złą wersję dałem xD ale mniejsza o to ;) pomysł fajny tylko nazwa kijowa ;)
Odpowiedz
#6
U. No to, żeś mi marzenia zniszczył :C
Heh
Odpowiedz
#7
Hmmm, no więc jak to ugryźć? 

A więc przenieśmy się na chwilę w  czasy apokalipsy zombie. Jesteśmy ostatnim ocalałym posterunkiem.
Albo my zniszczymy ich, albo oni nas pogrzebią!
Przyznam, że początkowy efekt jest zadowalający.
Musimy szybko ufortyfikować baze, aby zombie nam jej nie zrujnowały.
Pamiętajmy, że będą one nachodzić w nieskończoność, dopóty nie zniszczymy źródła.

PRIMO BALERINO : UFORTYFIKOWANIE BAZY

[Obrazek: 1shAyb8.jpg]

A może sami nie damy rady?
Jeśli trochę poszukamy, natrafić możemy na przybyszy z gór, którzy zechcą wspomóc nas w naszej bitwie. 
Może wcale nie będzie aż tak źle?
PORA WYSŁAĆ ICH Z POWROTEM DO GROBÓW!

[Obrazek: 5ztwIBN.jpg][Obrazek: SMfxI]

Kiedy już nasza baza będzie bezpieczna
(muszę przyznać, odparcie apokalipsy zombie to akurat najłatwiejsza rzecz, na mapie,
bo wystarczy postawić kilka obszarowych wieżyczek, aby wszystkie poległy)
pora wyruszyć na bazę wroga.
CHWILA, CO TO!? CO SIĘ DZIEJE

[Obrazek: 42eeHr0.jpg]

NAGLE WSZYSTKO ZOMBIE GONIĄ WŁAŚNIE NAS.
przyznam, że wziąłem się na to. Otoczyły pół mojego oddziału i bezlitośnie wszystkich wytłukli.
Mapa może troche przerazić, gdy na froncie widzimy z... 200 wrogich zombie.

No i tak... to w zasadzie tyle. Wyczaiłem hodowlę gryfów, którą zechciałem zdobyć, aby przelecieć nad hordami nieumarłych,
tłukąc jeden po po drugim strażnicze oddziały smoków.

No ale... grę przerwałem, gdy po pół godzinnym wybijaniu lodowych żmii kiedy okazało się, że
hodowli gryfów i tak nie da się odbić, a one samoistnie się spawnują.
Swoją drogą, to było nie lada wyzwanie, bo one nie chciały się nawet ruszyć z miejsca.
[Obrazek: ubVS1Kp.jpg]

Właściwie, po pewnym czasie NIKT nie chciał się ruszać, i zwątpiłem, czy próba odbicia hodowli w ogóle miała jakiś sens,
bo zombie i tak przestały mnie gonić.

Podsumowując, trzeba się sporo natrudzić aby zdobyć bazę wroga, a gra nie jest tego warta.
Ładnie wygląda, ale potem coś się psuje. + nie ma żadnej mocnej strony, coś co wyróżniałoby ten projekt.
Nie pojawia się żaden mroczny władca, po prostu zombie, zombie i zombie...
No i co, poświęciłem 53 minuty, a i tak absolutnie nic nie zdziałałem.

PODSUMOWUJĄC

+ fajny, prosty pomysł
+ nawet ładna mapka
+ wymaga szybkiego, strategicznego myślenia

- zbugowane zombie (choć to też trochę ułomność warcrafta)
- wygórowany poziom wrogiej bazy
- hodowla gryfów do niczego się zdaje
- poza zombi raczej nic tu nie ma ciekawego, do walki.
Parę easter eggów niewiele tu pomaga.

Ogólna ocena: 3.2 / 10

oto replay z moich zmagań, jakby komuś sie nudziło może zerknąć
https://www.sendspace.com/file/92j3f3


Odpowiedz
#8
po 1,5roku przypomniałem sobie o tym forum i patrzę co? fajna recenzja :D dzięki :D projekt jest ułomny bo to beta, i zarzuciłem ten projekt. Problem z gryfami był taki że zapomniałem dać ograniczenia spawnu smoków , ktore z resztą miały nas atakować w bazie. A mroczny władca miał być, ale tak jak mówiłem projekt porzuciłem zaraz po wrzuceniu go tutaj, i tak btw: zabiłeś lisha nawet go nie włączając :/ (powinienem zrobić tak że się pokazuje po włączeniu odpowiednich triggerów, ale to był mój pierwszy projekt i nie myślałem jeszcze za bardzo nad sensownością xD)
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości