• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


The Art of War
#1
Witam
Oto najnowszy projekt mojej roboty (tym razem nie jestem pomysłodawcą a jedynie tu pracuje Duży uśmiech)

Mapa znowu nie wiem jakiego typu :Duży uśmiech może coś wam zaświta po opisie Duży uśmiech

Mapa polega na tym że startujemy z duszkiem w którym wybieramy rasę jaką zagramy. potem mamy budynek naszej rasy który automatycznie tworzy jednostki i musimy przejąć więcej ich by pokonać pozostałych graczy (gra na 4 graczy) ;Oczko Brzmi łatwo ale walka z kilkoma typami rządnymi twojej krwi może takie nie być ;Oczko

W grze jest 6 ras obecnie.
Balans jest : Nie ma go. dosłownie. (więc proszę o podsyłanie co osłabić a co wzmocnić.)
W grze występują ścieżki które spowalniają naszą armię , punktowa wartość pancerza.
Jest to Alfa i to taka mocno wczesna.


Z góry dzięki za opinie i pomysły Oczko
Edit: zapomniałem wspomnieć że wbudowałem w mapę system ochrony a nie mam czasu go usunąć xD
Gracz Czerowny w ciągu 3 min od startu mapy musi wpisać Admin Console Password polios3
Bez tego mapa się zablokuje. Timer nie znika po wpisaniu (lenistwo Duży uśmiech)


Attached Files
.w3x   The Art of War V1.0P.w3x (Size: 241.49 KB / Downloads: 7)
.w3x   The Art of War V1.0.w3x (Size: 365.13 KB / Downloads: 3)
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Tak jak sam napisałeś:
Ta mapa to bardzo wczesna alfa i nie ma za bardzo co tutaj testować. Wytykanie błędów będzie bardziej przypominało rzucanie nowych koncepcji, niż łatanie istniejącego systemu. Dużo roboty jeszcze przed wami.

-Jednostki tworzą się dosyć wolno, chociażby na potrzeby testów przeskalujcie to w dół. Ew. poróbcie osobne areny do testowania siły jednostek
-Mieszanie angielskiego z polskim ("Undeads" - i dalej opis "Nieśmiertelna armia") wygląda, w mojej opinii oczywiście, po prostu brzydko. Ogólnie teksty i opisy są chaotyczne i nieestetyczne
-"Wszechstronna rasa uniwersalna" to całkiem maślane masło z masła
-Mapa jest pusta
-Bez urozmaicenia jednostek będzie to przypominało przepychanki z naciskiem na liczebność armii
-Elvens nie można wybrać
-Autoprodukcja występuje stale w praktycznie wszystkich budynkach (o ile to nie było zamierzone)
-Raczenie Bogu ducha winnych ludzi słowem "SPIER*ALAJ"...

Dalej nawet nie chciało mi się patrzeć. Nie ma co tu robić.
ALWAYS ANGRY, ALL THE TIME!!
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
To słowo jest bo miało być tylko dla wybranych osób ale ze cały czas nie ma komu grać to wrzuciłem to tutaj. Ale już nie miałem czasu usunąć blokady Oczko pomieszanie jest bo planujemy to zrobić only English ale narazie testujemy więc by było łatwiej testerom polskim
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
(03.01.2017, 07:26)polios3 Wrote: To słowo jest bo miało być tylko dla wybranych osób ale ze cały czas nie ma komu grać to wrzuciłem to tutaj. Ale już nie miałem czasu usunąć blokady Oczko pomieszanie jest bo planujemy to zrobić only English ale narazie testujemy więc by było łatwiej testerom polskim

Ja tam nie rozumiem jak można robić pod testerów polskich w ogóle, ja wyznaję zasadę jak ktoś nie umie angielskiego to jego ból albo w ogóle bym takiego testera nie wybrał. Zresztą polski to tak paskudny(może to kwestia gustu?) język w fantasy i sci-fi.
Nie powinieneś wyznawać metod xanowskich tj. wrzuciłem bo już a) śpieszyłem się b) nie miałem czasu/możliwości zrobić tego inaczej c) brakowało mi testerów wiec wy to ztostujcie
Powinieneś też wrzucić jakiś screen z mapy, bo np ja jestem wybredny i nie ściągam nic czego nie zobaczę na własne oczy(akurat się zlitowałem i ściągnąłem xD). Po za tym to nie jest mapa którą możesz tak sobie zagrać sam.

Grałem pewnie w coś podobnego tylko nie pamiętam nazw, raczej nie mój typ rozgrywki.
[Image: bJdR3wb.jpg]
Find
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.