• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Korona Śniegu i Krwi - Inwazja
#1
"Płonący Legion... powrócił" ~ Khadgar

Jak powiedział Mag legion powraca. Afaren (W utraconej wersji Xan) Błąka się po Draenorze. Szukając wyjścia zagubiony na pustkowiach wraz z grupą podległych mu elfów. Podróż wydaje się nie mieć końca i... jednak go doczekała. Afaren dotarł do portalu który przeniósł go do Azjol-Nerub. Krasnoludy nie były przyjaźnie nastawione i wywiązała się walka po której Xan uwolnił Tajemniczych San'Dorei (Śnieżne Elfy)

Będzie to kampania dwuosobowa w której pokierujecie losami Krwawych Elfów Afarena oraz Śnieżnych Elfów ze Starkeyem na czele.

-Alternatywna historia dodatku do Wow'a "Legion.
-Całkowicie nowa rasa z dużą podstawą fabularną z uzasadnieniem czemu się nigdy nie ujawnili.
-25 Misji klasycznej rozgrywki Warcrafta z Wieloma modyfikacjami.
- Cztery epickie i wielkie bitwy rozbite na kilka map.
-Możliwość rozegrania kilku misji m.i.n Siłami Przymierza czy Horda a nawet Płonącego Legionu.

Mam nadzieję że zainteresuje was nowa propozycja z "Korony Śniegu i Krwi"
Projekt współtworzony z Neltharionem oraz Starkeyem!
Pozdrowionka dla wszystkich.
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#2
Widzę że po latach Xan, wróciłeś do swojego starego projektu. No to jak zwykle na zachętę poproszę o screeny. Poza tym co z Twoim drugim projektem RPG? Wiesz że czasami lepiej skończyć jeden i zająć się drugim, wiem z doświadczenia Uśmiech
Reply }}}
Podziękowanie od:
#3
Wspólnie z Neltharionem i Starkeyem robię Koronę Śniegu i Krwi. Smocze Opowieści to projekt olbrzymi (Planuję około 80 godzin rozgrywki) I robię go tak czy siak sam więc przy dobrych wiatrach chęciach et. cetera myślę że uda mi się SM skończyć do Połowy przyszłego roku. A Korona cóż... Do połowy/Końca tego roku powinna być gdyż pracujemy we trójkę. Ja teren/wyzwalacze/cutscenki. Starkey Bohaterowie/Fabuła San'Dorei/Układ misji a Neltharion Budynki/Jednostki/Balans. Oraz ja oczywiście zajmuję się główną linią fabularną krwawych elfów.  Uff... ale się rozpisałem Uśmiech
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#4
No to pozostaje mi tylko życzyć powodzenia i czekam na jakieś zdjęcia na zachętę.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#5
Uwaga! Chciałem ogłosić że Bohaterowie San'Dorei ukończeni w 75% a frakcja w dużej części już też. Ja zabieram się za Krwawe Elfy i zabieramy się za modernizację pod multika tych map które pozostały. (Tylko pierwsza i nieukończona wersja drugiej Duży uśmiech) I w zasadzie rozpoczniemy produkcję kampanii już na poważnie. Pozdrowionka wszystkim! Uśmiech
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#6
Jeśli nigdy nie mieliście do czynienia z MPI to rok czasu to za mało nawet na 3 osoby. Chyba, że zripujecie wyzwalacze z kampanii dla dwóch graczy z THW. Oczko
Do tego balans nowych ras i poziomy trudności o ile takie planujecie zrobić. Mam świadomość, że będzie wam łatwiej coś do balansować bo zawsze możecie testować w trzy osoby.
Z autopsji mogę wam powiedzieć, że ilość pracy w Multiplayer to mniej więcej pięcio - dziesięciokrotność pracy w singleplayer. Dlatego nie powinieneś obiecywać nam kiedy i co będzie. Będzie kiedy będzie.

*Powodzenia Oczko

*porada ode mnie znajdźcie sobie średniego i dobrego gracza "Ladder" i pod nich balansujcie grę
[Image: image.png]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#7
Poziomów trudności nie będzie. Neltharion jest bardzo dobrym graczem ja beznadziejnym a Starkey średnim więc balans będzie na 100%
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#8
Z życia wiem, że autor mapy nigdy nie zrozumie dobrze balansu, to powinino przetestować parę osób, które będą po prostu grać.
Reply }}}
Podziękowanie od:
#9
[Image: afa0a2d21bb65c20.png]
Jedyne lądowisko od strony południowej Fal'Barad czyli ojczystej wyspy śnieżnych elfów. Niedługo historia samych San'Dorei czyli oczywiście Śnieżnych Elfów.
Zdecydowaliśmy się że prolog będzie opowiadać historię wygnania San'Dorei z ich ojczyzny - Wyspy Fal'Barad na zachód od Northrend oraz ich pierwsze spotkanie z Krwawymi Elfami. Poza tym sama wyspa zostaje zmieniona powierzchniowa. Jest równinna lecz otoczona wzgórzami a lądowanie statkiem możliwe od południa gdyż nie ma tam skał.
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#10
Mapa wyspy Fal'Barad ukończona w 95% pod rozgrywkę. Starkey bierze się za frakcję San'Dorei ja zaś rozplanowuję i przygotowuję przebieg misji prologu. Spokojnie nie umarliśmy Duży uśmiech
I jeszcze jedno info. Neltharion już z nami nie pracuje. 
EDIT - Łapcie jeszcze screena.
[Image: 8fc2817ff2d1ea94gen.png]
Nie będę opisywał miejsca niech będzie to nutka tajemnicy :3
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#11
[Image: bc5242198356b473.png]
Screen z Drugiej Misji Uśmiech
Kampania powstanie i w wersji single jak i multi (Single jako pierwsza)
"Strach, ubóstwianie, zachwyt. To wszystko słuszne reakcje." ~ Aurelion Sol : Architekt Gwiazd
[Image: latest?cb=20160315131038&path-prefix=pl]
Reply }}}
Podziękowanie od:
#12
Łe nie lubię alternatywnych historii i ta kampania też do mnie nie przemawia :/
"Jamesie Raynorze... Zwiastuję nadejście zagłady..."
"Udało mi się przeniknąć przyszłość... Ale ukazała się jedynie... nicość..."
"I choć sprawiedliwość nakazuje by poniosła karę za swe winy, tylko ona może nas ocalić..."
-Zeratul
Reply }}}
Podziękowanie od:

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Silnik forum - © MyBB - Styl forum - iAndrew, grafika - Kithraya, Midas, Bezifabr, Blizzard Entertainment
   
O NAS
Goblin Factory to założone w grudniu 2013 roku forum moderów Warcraft 3 wspólnym wysiłkiem dwóch osób - Scaraba, i WrathaAmona. Celem ich było stworzenie czegoś na wzór starego arcane.pl - miejsca, w którym osoby które wciąż tworzą coś do Warcrafta mogą się spotkać, porozmawiać, zaprezentować swoje dzieła, zapytać o rozwiązanie różnych problemów itd. 22 czerwca 2014 roku Goblin Factory został przeniesiony na nowy silnik, i nowy hosting, a obecnie jest już największym i najpopularniejszym polskim forum dotyczącym Warcrafta 3.