Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wojna o Azeroth
#1
Wojna o Azeroth to mapa strategiczna, polegająca na przejmowaniu punktów kontrolnych w celu posiadania złota, budowaniu armii, oraz pokonaniu przeciwnika. Planuję, że na mapie będą liczne eventy urozmaicające rozgrywkę (większość jest już zaimplementowana.) Nie będę ukrywał, że mapa jest mocno inspirowana takimi mapami jak LTA, czy Azeroth Wars. Poniżej widnieje planowana lista eventów w wersji 1.0 (prawdopodobnie potem będę dodawał ich więcej, jak przyjdą mi do głowy.) Jeśli chodzi o prace nad mapą, to w kwestii wyzwalaczy jest ona dość bliska ukończeniu, jednak mam jeszcze dużo do zrobienia w terenie, oraz nie miałem za bardzo okazji przetestować balansu + większość zdolności bohaterów to Placeholdery, więc ciężko tam o unikalność i klimat, jednak do ukończenia pierwszej wersji wszystko oprócz 2 sprawy powinno być cacy (a w balansie liczę że ludzie pomogą, bo ciężko stwierdzić co jest silne a co nie samemu, gdy mapa jest na 12 osób.)

Screeny zamieszczę, jak teren będzie dobrze wyglądał, bo artystą nie jestem.

Obecna rozpiska eventów (te które są i będą do wersji 1.0, colory mi się zbugowały to chwilowo nie zaznaczę które są które).
 1.Orkowie                                                           e[Obrazek: 8eLDBcp.png]
>Nowa Horda
-Zdobycie Orgrimmaru
-Tracisz Groma
-Możesz przejąć Rexxara
-Rexxar na 10 poziomie może o odblokować ogry
-Możesz przyłączyć Krawych Elfów i Opuszczonych do Hordy
-Możesz przejąć Kezan
-Otrzymujesz DeepHolm
-Otrzymujesz DrekTara
:Prawdziwa Horda
-Tracisz Trolli, Taurenów i wyrzucasz krawe elfy i opuszczonych z hordy.
-Tracisz Thralla, Cairne i Rokhana
-Zyskujesz Garrosha, Nazgrima i Blackfusa
-Możesz dołączyć do siebie Dragonmaw Clan.
-Możesz zdobyć serce Y'Shaaraja.
-Możesz stworzyć bombę many.
-Możesz stworzyć Iron Star w Kezan.
-Możesz otrzymać Malkoroka.
-Możesz przejąć Kezan.
-Możesz przejąc Dark Shamanów.
>Trolle
-Możesz wypowiedzieć wojnę Animal Godów.
-Możesz przywołać Hakkara.
-Możesz przejmować kontrolę nad ziemiami Elfów i Krasnoludów.
-Możesz przemienić Studnię Słońca w Ołtarz Animal Godów.
-Tracisz wskrzeszalność bohaterów, gdy upadną ich Imperia.
-Możesz stworzyć Imperium Zandalari, gdy wykonasz 3 cele.
-3 Wioski Trolli
2. Nocne Elfy                                                                      [Obrazek: wow_icon_WISDOM_night_elf_clear.gif]               
-Po śmierci drzewa Świata Malfurion i Tyrande są niewskrzeszalni.
-Gdy Illidan zostanie uwolniony, zyskujesz Maiev.
-Możesz dołączyć do przymierza.
-Za pomocą Rogu Cenariusa można przebudzić Furbolgi.
-Możesz za pomocą Rogu Cenariusa przywołać Yserę na 15 poziomie.
-Gdy Illidan zginie, Maiev zyska 5 poziomów.
-Po upadku drzewa świata zyskujesz Fandrala.
:Druidzi Płomienia
-Otrzymujesz Druidów Płomienia.
-Tracisz Malfuriona.
-Zmieniasz drzewce w drzewce płomienia.
:Nightwell
-Gdy przemienisz Studnię Słońca w Studnię Nocy.
-Przemieniasz jednostki i bohaterów w Nightborne.
-Możesz dołączyć do Legionu.
:Nightmare
-Premieniasz wszystkie jednostki w koszmar.
-Zyskujesz Xaviusa.
-Możesz zdobyć Smoki Koszmaru.
-Xavius na 15 poziomie może się przeobrazić.
3. Srebrna Dłoń                                                           [Obrazek: 5wa9fXF.png]
-Możesz uratować Draenei.
-Velen może przywołać A'dala.
-Darion po śmierci jest Rycerzem Śmierci.
-Możesz wykuć Ashbringera.
-Posiadasz Świętą Ziemię.
>Szkarłatna Krucjata
-Tracisz Bohaterów i zyskujesz Dowódcę i Inkwizytorkę.
-Palladyni stają się Krucjatorami.
-Kapłani stają się Inkwizytorami.
-Rycere stają się Rycerzami Krucjaty.
-Odchodzisz z sojuszu.
-Otrzymujesz wyspę przy Northrend.
-Możesz powrócić do Argent Dawn.
:Risen
-Zyskujesz Balnazzara.
-Dołącasz do Legionu.
> Argent Dawn
-Zyskujesz Tyriona
-Sajan jest niewskrzeszalny.
-Powracasz do sojuszu.
-Otrzymujesz Palladynów i kapłanów.
-Możesz odnowić Tyr's Hand jeśli upadło.
4. Legion                                                                  [Obrazek: HWtkyhp.png]
-Możesz spaczyć Ashelvale.
-Możesz otworzyć Mroczny Portal.
-Posiadasz potężnego  Kiljadena, którego możesz przywołać za pomocą Studni Słońca, Księgi Medivha, lub Vorpila.
-Możesz otwierać niestabilne portale (są jednostronne i można je zniszczyć).
-Możesz kontrolować Outlands.
-Kiljaeden posiada globalne zdolności, za pomocą których może zwiększać poziom sojuszniczych (nie swoich) bohaterów, zrzucać w dowolnym miejscu z nieba parę infernali, czy przywrócić do Wirującej Pustki przyjazne jednostki.
-Możesz opracować Astralną Podróż. Dzięki niej Upiorni Władcy mogą teleportować się do dowolnej przyjaznej i sojuszniczej jednostki, lub budynku (być może zamienię to na Global Blinka).
-Możesz opętać Garithosa.
-Możesz utracić Nathrezimów.
5. Wysokie Elfy                                                             [Obrazek: osI1RbB.png]
> Królestwo Elfów
-Możesz odblokować Strażników.
-Posiadasz Studnię Słońca.
-Studnia jest chroniona, póki istnieją Ołtarze.
-Po 45 minutach możesz stać się Wysoko Urodzonymi.
>Krwawe Elfy
-Potrzebujesz źródła mocy.
-Tracisz Anesteriana i zyskujesz Kaela.
-Możesz odnowić Studnię.
-Możesz odnowić Silvermoon.
-Możesz dołączyć do hordy tracąc Kaela.
-Możesz stać się Fel Elfami.
-Możesz zyskać Blood Knightów.
-Możesz stać się Illidari.
:Fel Elfy
-Dołączasz do Legionu
-Możesz przywołać Kiljeadena.
-Możesz przemienić M'uru w Entropiusa.
:Illidari
-Masz Illidana i lady Vashj.
-Illidan przemienia się po zdobyciu 10 poziomu, lub Czaski Guldana.
-Illidan na 15 poziomie może pochłonąć czaskę Guldana.
:Wretched
-Tracisz sojusze.
-Jesteś osłabiony.
-Możesz dołączyć do Plagi jako Valanar.
-Valanar na 10 poziomie może przywołać Blood Queen.
6.Lordaeron                                                                    [Obrazek: pyCRycR.png]
>Zjednoczone Królestwa
-Posiadasz Koronę Lordaeronu.
-Posiadasz duze królestwo.
-Gdy stolica upadnie, zmienia się w Undercity.
-Możesz wysłać ekspedycję na Northend.
-Możesz zdobyć Ostrze Mrozu.
-Arthas w chwili śmierci z Ostrzem Mrozu dołącza do plagi.
:Garithos
-Wyrzucasz Wysokie/Krwawe Elfy z Sojuszu.
-Przejmujesz kontrolę nad piwnicą Dalaranu.
-Otrzymujesz Egzekutora.
>Plaga:
-Tracisz wszystkie bazy.
-Arthas staje się zły.
-Otrzymujesz 2 obozy Nieumarłych.
-Możesz otrzymać oddział Nieumarłych na cmentarzu.
-Możesz złączyć się z Królem Liszem na 15 poziomie.
7.Plaga                                                                        [Obrazek: 3QxRe7G.png]
-Malganis jest niewskrzeszalny.
-Możesz rozpętać Plagę w Stratholme.
-Możesz zyskać Dariona Mograine i Acherus.
-Możesz zdobyć Valkyrie.
-Możesz wskrzesić Saphirona.
:Bunt
-Możesz połączyć się z Arthasem jako Król Lisz (on go otrzyma).
-Otrzymujesz Anub'Araka i możliwość przejęcia Azjol'Nerub.
-Odchodzisz od Legionu.
-Możesz zyskać bazę w Ulduarze.
:Upadli Nerubianie
-Gdy upadnie Tron Mrozu stajesz się Nerubianami, o ile masz Azjol Nerub.
-Posiadasz jedynie kontrolę nad Nerubianami.
-Możesz dołączyć do Opuszczonych.
8. Fel Horda                                                            [Obrazek: xoibNiW.png]
-Możesz kontrolować Outlands.
-Maghteridon jest niewksrzeszalny.
-Możesz przejąć kontrolę nad obozami Orków i Krasnoludów.
-Możesz otrzymać Ogra Mogora.
>Black Dragonlifght
-Zdradzasz Legion.
-Zyskujesz Drakkisatha i nowe jednostki.
-Możesz odrodzić Deathwinga.
-Możesz otrzymać Gruula.
>Rada Cieni
-Zyskujesz Terona Gorefienda.
-Możesz przywołać Vorpila.
-Możesz uwolnić Dark Star w Oshu'Gun.
-Vorpil może samodzielnie przywołać Kiljaedena.
-Otrzymujesz Auchinodoum jako bazę.
-Możesz wskrzeszać Maghteridona.
>Klan Zmierzchu
-Zdradzasz Legion.
-Zyskujesz Chogalla i nowe jednostki + bazę.
-Możesz odrodzić Deathwinga.
-Możesz zyskać bazę w Deepholm i Ulduarze.
-Możesz otrzymać Yogg'Sarona.
9. Krasnoludy                                                                    [Obrazek: RxQ4sZl.png]
-Magni jest niewskrzeszalny.
-Masz bazę w 2 miejscach.
-Możesz przejmować południe.
-Możesz uzyskać kontrolę nad Aerie Peak i Falstadem.
-Falstad jest niewskrzeszalny, gdy upadnie Aerie Peak.
-Możesz wykuć 1 z 3 artefaktów.
:Liga Odkrywców
-Otrzymujesz Branna z obozem.
-Możesz otrzymać bazę w Ulduarze.
-Możesz zdobyć przedmiot "Sekrety Ulduaru".
>Dark Iron Dwarfy
-Tracisz bohaterów i zyskujesz nowych.
-Możesz przejąć całą Czarną Górę.
-Możesz przywołać Ragnarosa.
-Odchodzisz z sojuszu.
-Otrzymujesz nową bazę.
10. Dalaran                                                                   [Obrazek: 7ua2Njf.png]
-Chronisz Księgę Medivha.
-Póki Księga znajduje się w Piedestale, możesz jako Antonidas rzucić zaklęcie, które uczyni wszystkich pobliskich sojuszników nieśmiertelnymi na krótki czas.
-Dalaran jest dobrze broniony solidnymi wieżami + możesz jednorazowo włączyć mgłę Dalaranu, by przez 5 minut zadawać 50 pkt. obrażeń na sekundę wszystkim wrogom w Dalaranie.
-Możesz opracować Sojusz z Stormwind, by otrzymać Stormwind i Variana (który jest niewskrzeszalny, jeśli Stormwind upadnie.)
-Możesz opracować 1 z 3 szkół magii. Każda z nich udostępnia nową jednostkę, zdolność dla innej jednostki, ulepszenie i możliwość odblokowania super-umiejętności w Dalaranie/Nowym Dalaranie.
-Możesz za pomocą Jainy założyć Theramore.
-Po upadku Dalaranu księga Medivha jest niechroniona, możesz uwolnić klątwę worgenów, lub uformować Nowy Dalaran, a Antonidas jest niewskrzeszalny.
:Rada Tirisfal
-Gdy zostanie przyzwane Wielkie Zło, możesz przyzwać Aegwynn (tracąc wszystkich innych bohaterów, wymaga Dalaranu, lub Nowego Dalaranu.)
-Aegwynn posiada 20 poziom, ale po śmierci członka Rady traci 2 poziomy (istnieje 6 członków Rady Tirisfal)
-Wymyślam obecnie system, dzięki któremu członkowie Rady będąc blisko będą mogli zadawać bonusy dla Aegwynn.
>Nowy Dalaran
-Posiadasz Rhonina.
-Nowy Dalaran jest podobny w działaniu do starego Dalaranu.
-W Nowym Dalaranie możesz opracować dodatkowe systemy obronne.
-Możesz otwierać i zamykać portal do Podziemi Dalaranu.
>Worgeni
-Tracisz Jainę i Antonidasa, zyskując 2 nowych bohaterów.
-Twoje jednostki przemieniają się w Worgenów.
-Możesz przywołać Goldrinna.
11.Kult                                 [Obrazek: 26bd39216569f85c3323841a35a18300.jpg]
-Zombie i Wozy Mięsa zabijając jednostki, przyzywają Zombie.
-Możesz uwolnić Plagę w Lordaeronie zmieniając wszystkich wieśniaków w Zombie.
-Niszcząc koszary wokół Królestwa Lordaeronu zyskujesz krypty Nieumarłych.
-Kelthuzad jest niewskrzeszalny, ale możesz go ożywić przy studni Słońca, jeśli posiadasz Urnę Świętych Prochów.
-Posiadasz Schoolmance, które jest początkowo zamknięte, ale możesz je otworzyć.
-Kelthuzad/Kelthuzad Lisz na 10 poziomie mze aktywować Naxxramas (chwilowo jest to budynek, który Kelthuzad może do siebie przywołać, ale planuję go zmienić w latający budynek).
-Jeśli Acherus istnieje, możesz przeprowadzić bunt Ebon Blade. Plaga przejmie kontrolę nad Niczem, ty utracisz Kelthuzada, zyskasz Dariona i Acherus. Możesz wtedy dołączyć do Przymierza, lub Opuszczonych.
12. Sylvanas                               [Obrazek: latest?cb=20110828153425]
Posiadasz 3 Ołtarze 3 Księżyców.
-Posiadasz Veressę i Sylvanę Windrunner.
-Jeśli Sylvana zginie z rąk Cultu, lub Plagi, stajesz się Opuszczonymi.
-Możesz dezaktywować most do Studni Słońca na 2 minuty.
-Po upadku Wieży Windrunnerów, stajesz się Opuszczonymi.
>Opuszczeni
-Początkowo Służysz Legionowi.
-Jeśli Undercity istnieje, możesz zdradzić Legion, przejmując kontrolę nad Undercity.
-Możesz stworzyć upadłe SIlvermoon.
-Możesz zdobyć Valkyrie.
-Możesz przemienić Gilneas w Miasto Opuszczonych.
-Gdy Sylvanas po zdradzie zginie z rąk Plagi, lub Cultu, staje się Duchem i stajesz się sługą Plagi.
-Możesz po zdradzie zabić Varimathrasa, by przejąc nad nim kontrolę.
-Możesz przejąć kontrolę nad wodzami pobliskich potworów, by przejąć kontrolę nad całym obozem.
-Możesz wywołać zdradę Varimathrasa. Tracisz wtedy Sylvanę i zyskujesz Putressa.
-Możesz stworzyć Nową Plagę, która wzmocni wszystkie Twoje jednostki.
Odpowiedz
#2
O słyszałem o tym ;)
Odpowiedz
#3
Dopiero teraz hehe

Zapowiada się naprawdę świetnie, widzę dużo frajdy i mam nadzieję, że nie będzie trzeba operować 50 milionami jednostek naraz ;)
Apropo Fel Hordy - proponowałbym dodanie Gul'Dana jako głównego bohatera u nich. Mógłby on bezpośrednio rozpocząć drugą inwazję płonącego legionu umierając i jakoś ułatwić zdecydowanie przejście. W dokładnym miejscu gdzie zginął pojawia się Czaszka Gul'dana która miałaby dużo buffów oraz w przypadku Illidana - Demoniczną przemianę. Potem zaś przez Kooperację między legionem oraz fel hordą LUB działaniami Orków Prawdziwej Hordy otworzyć bramę na Draenor i znów posiadanie Gul'dana wśród Fel Hordy. Tym razem z gigantycznym buffem do zaklęć itp.

Taki luźny pomysł :) Z chęcią bym pograł Gul'Danem :D
Shadow. Shadow in the world is like the water on Earth - is a greater part of it. And people cling to the land - light without which die.

[Obrazek: rrGaPK4.gif]
Odpowiedz
#4
Rzeczywiście zapowiada się świetnie, choć widząc rozmiar projektu to podejrzewam, że jego ukończenie potrwa niemało czasu
A tak swoją drogą (muszę zapytać :))- będzie Nefarian?
Odpowiedz
#5
Co do Nefariana to możliwe, co do Guldana muszę się zastanowić. Co do samego projektu poszedł on nieco do przodu i jak znajdę czas to eventy pewnie zostaną wszystkie zrobione i pozostanie jedynie ogarnąć teren. Tylko, że przez najbliższy miesiąc mam urwanie głowy.
Odpowiedz
#6
Kiedy Beta?
Odpowiedz
#7
W 2/4 LTA 1/4 Azeroth Wars 1/4 twoje pomysly :/
01110001011110001110011
Odpowiedz
#8
Powiem szczerze, że nic się praktycznie nie ruszyło od Lutego. Nie mam ani ostatnio ochoty na nic, a już tym bardziej czasu. Uczę się do egzaminów, także chwilowo projekt zawieszony.
Odpowiedz
#9
I jak idzie z projektem? Ruszyło coś ostatnio? Wyczekuje mocno ;]
Shadow. Shadow in the world is like the water on Earth - is a greater part of it. And people cling to the land - light without which die.

[Obrazek: rrGaPK4.gif]
Odpowiedz
#10
Egzaminy w Anglii miałem, potem kolejne, teraz mam wreszcie wolny czas więc się wezmę za projekt. Ale nie będę oszukiwał, ze względu na moje zmęczenie i chęć skorzystania z wakacji, może to potrwać. Jeśli jednak wreszcie ruszę z projektem, to postaram się w wakacje zapodać jakąś wersję testową, kiedy gra już nie będzie wyglądać jak flaki kolcozwierza.
Odpowiedz
#11
jestem graczem Azeroth Warsów, LTA i LTF, czekam na Beta Testy
i takie pytanie ode mnie
czy będzie wersja polska tej mapy czy jak zwykle angielska
i jedna propozycja Eventu dla Krwawych Elfów
po śmierci Illdidana mógłby być dostępny event że wykluczasz krwawe Elfy i zostawiasz samy Nagi w służbie N'zoth wraz z nową bazą w Azeroth
Odpowiedz
#12
AW lta i ltf <3
pewnie polska wersja bo polska mapa a co do eventu to jest jak na moje głupi
01110001011110001110011
Odpowiedz
#13
w Kalimdor TA mamy Event że Nagi przyłączają się do Old Godów
Fabularnie też służą przecież N'zothowi
to czemu Event ma być głupi?
Odpowiedz
#14
Jest głupi jeśli gramy krwawymi elfami. Jak już to najpierw można przejść w illidari a dopiero potem w nagi to miałoby troche wiecej sensu ale i tak mi sie nie podoba.
01110001011110001110011
Odpowiedz
#15
to ja mam propozycję dla twórcy lub kogoś innego
Są już mapy w stylu Azeroth Wars
Lordaeron TA
Lordaeron TF
Kalimdor TA
wiecie czego brakuje?
absolutnie pierwszej wojny, gdy był jeszcze tylko jeden Kontynent a Ashara próbowała ściągnąć w swojej Osobistej okazałości Sargerasa do Azeroth
niech ktoś spróbuje zrobić z tego mapę
mamy Nocne elfy, Wysoko urodzonych, Legion, Impirium Trolli, Pandarię, Old Godów, jest wiele nacji i eventów do stworzenia
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości